Fight Academy aloittaa toimintansa Oulussa

Fight Academy

Potku- ja thainyrkkeilyseura Fight Academy aloittaa toimintansa Oulussa.
Harjoitukset seuraavasti 26.9. keskiviikosta alkaen:

keskiviikkoisin: klo 21-22 Värtön liikuntahallin kamppailusalissa
perjantaisin: klo 19-20 Raksilan uimahallin nyrkkeilysalissa
sunnuntaisin: klo 12-13 Raksilan uimahallin judosalissa

Harjoitukset on tarkoitettu kaikille aikaisemmin potku- tai thainyrkkeilyä harrastaneille. Tällä hetkellä emme ota mukaan ensikertalaisia. Asiaa tarkastellaan myöhemmin.

Harjoitusmaksu syyskaudelle on 50 euroa, joka sisältää jäsenmaksun. Kaksi kertaa voi käydä kokeilemassa ilmaiseksi.

Keskiviikon harjoitusten painopiste on potkunyrkkeilyssä, perjantaina on kehä ja säkit käytössä ja sunnuntaisin painotetaan thainyrkkeilyä.

Vastuuvalmentajana toimii Heikki Palosaari, apuvetäjinä Anna Juntunen ja Kati Matinlauri. Kaikilla vetäjillä kisakokemusta kehälajeista.

Seura ei vielä kuulu potku- eikä thainyrkkeilyliittoihin, lähiaikoina anotaan jäsenyyttä.

Lisätietoja Heikiltä puh 040 748 0145

www.fightacademyoulu.com

6

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lllllo

      Hyvä homma kun oulussakin ollaan thainyrkkeily toimintaa alottamassa, mutta sellanen tossa kävi pahasti silmään, että kokemuksen pohjalta voisin suositella ettei näitä kahta lajia kannata reenata sekasin se on käytännössä erittäin vaikeaa jos ei mahdotonta. Oulussa kun tota potkunyrkkeily toimintaa jo löytyy niin kannattaisi melkeempä keskittyä tohon thainyrkkeily tomininnan kehittämiseen.

    • llllo

      Näyttikin tuolla nettisivuilla olevan jo thai oppia haetun osaavasta seurasta ja oli muutenkin ihan positiivista tekstiä, mutta mä näkisin kyllä kbliittoon hakemisen olevan turha. Haette thailiittoon ja oulun muay thai pystyyn. Alkeiskurssi mainokseen voi laittaa ei kickboxingia ei k1 ei orienttal ruullseja vaan oikeeta muay thaita niin hyvin menee :)

      • Llllooo

        Nyt näyttää hyvältä oulu thaiboxing club :)ei muuta kun tsemppiä seuran pyöritykseen!


    • academy

      Miksi ette joskus keksi jotain omaperäistä; kaikki ovat aina Academy!!!!
      Tutkin tuossa nimihistoriaa, ja huomasin, että yksi helsinkiläinen seura aloitti academyn käytön aikoinaan taistelulajien käytössä. Miksi kaikki siis haluavat matkia nimeä?
      Eikö joku joskus voisi keksiä jotain ihan itse? Sanat fight ja academy kun jo kaikki tietää - Suomi tuntuu olevan täynnä "taisteluakatemioita".
      Miksi ette olisi voineet olla vaikka jotain: Oulun.... tms. Herätkää! Me asutaan Suomessa ja ollaan suomalaisia ja puhutaan suomea!

      • AndyS

        Ketkä kaikki sitä nimeä ovat tätä ennen matkineet? Combat Academy of Finlandin lisäksi löytyy Wu Hsin Kuen Academy of Martial Arts, Budo Akatemia ja Taekwon-do Akatemia, mutta muita akatemioita tai academyjä en tiedä.

        Mielestäni nämä muutamat tapaukset eivät ole "kaikki" tai "Suomi täynnä", kun erilaisia kamppailulajiseuroja on Suomessa varmaan yli tuhat.


      • päs

        Se nyt lienee jo myöhäistä valitella seuran valitsemasta nimestä, jos yhdistys on jo perustamisilmoituksen tehnyt ja toiminta pyörii. Sehän hyvä puoli siinä oman seuran perustamisessa on, että saa tehdä päätökset oman mielen mukaan, ainakin alkuvaiheessa.
        Oli se nimi Fight Academy tai Oulu Thaiboxing Club, silti kaikilta ehdotuksia satelee, suosittelenkin jatkossa jokaista perustamaan nimetön ry:n jotta besserwissereiltä vältytään.
        Mikäli ei itse ole jotain seuraa perustanut lienee turhaa alkaa ehdottelemaan miten omasta mielestä asiat tulisi tehdä. Toinen vaihtoehto on alkaa tehdä hartiapankin voimin ilmaista työtä seuran eteen, jolloin ehkä voi vaikuttaa asioihin.
        Eiköhän keskitytä itse urheiluun ja haeta niitä kiksejä sieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe