Alastarolainen(Vas) valtuutettu, jolla on suunnaton sanomisen tarve on luopunut periaatteistaan. Aiemmin hän ilmoitti laittavansa aina nimen kirjoituksen alle, mutta jo pitkään häneltä on tullut nimettömiä "Koppeja" LL:een. Miksi, oi miksi hän ei laita nimeä alle?
Alastaron kummajainen
3
764
Vastaukset
- sulla
nimi alla!??
Et voi olla varma kenen teksti on kopeissa, jos et itse ole sitä laittanut tai lehteä taittanut!
(siis ollut kirjapainossa)
Muuten ole sitä mieltä, että ko. persoona on oikeassa suurimmassa osassa ajamistaan asioista...- Ei noin
Tiedän pari viestiä, jotka ovat sisällön puolesta aivan varmasti hänen tekstiään, koska hän on niissä itse "esiintynyt". Mainitsen esimerkkinä viestin, jossa hän moitti nimeltä mainitsemaansa henkiklö lappuliisaksi.
- Näinvalitettavastiasiaon
Ei noin kirjoitti:
Tiedän pari viestiä, jotka ovat sisällön puolesta aivan varmasti hänen tekstiään, koska hän on niissä itse "esiintynyt". Mainitsen esimerkkinä viestin, jossa hän moitti nimeltä mainitsemaansa henkiklö lappuliisaksi.
..on oikeasti ärsyttävä ja vieläpä kiskuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 364270
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344057- 633695
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333527Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842906
- 542825
- 252616
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142314