liittykäämme tähän klubiin. Tai perustakaamme alajaosto Suomeen.
Tumo
http://members.ams.chello.nl/p.legerstee/Daewoo/
Klubi
3
1545
Vastaukset
- Jamppa
En oikein ymmärrä miksi jatkuvasti pitää olla narisemassa ja valittamassa!!? Jos sinua ei kiinnosta merkki tai inhoat sitä miksi luet tai vaivaudut edes kirjoittamaan tähän ryhmään?? Oletko käynyt koeajamassa Daewoota vai onko sinulla vaan joku helvetin tyhmä asenneongelma kyseistä merkkiä kohtaan? Minä kävin ja pidin kyllä autosta (Kalos).
- Tumo
...Daewoo onkin hyvä auto. Itse asiassa suhtaudun merkkiin mielenkiinnolla ja etsiskelin merkkikerhoa netistä hakusanoilla "daewoo homepage", koska merkkikohtaisilta epävirallisilla kotisivuilla on yleensä paras tieto helposti tarjolla. Kuitenkaan en ole koskaan ennen tavannut anti-merkkiklubia. Täytyy tosiaan olla jotain jäänyt hampaankoloon kun joku viitsii ylläpitää tuollaisia sivuja. EI ole vielä tullut käytyä koeajolla Daewoolla, mutta uskoisin kyllä, että hinta/laatusuhde on parempi kuin monella muulla ns. "laatumerkillä".
Tumo
- D_Nubria
Tere. Mina sõidan Daewoo Nubriaga. Ma ei ole sellist teist eestis sõitmas näinud. Kas soomes on sõitmas Daewoo Nubriat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791