Hei!
Onko vaarallista jos kissani on hulluna makaroneihin?
Addiktio alkoi ihan vahingossa, eikä kissalleni näytä tulevan makaroneista mitään vaivoja.
Voiko masu mennä sekaisin jossain vaiheessa?
Entäpä riisi ja pasta ?
Kissa ja makaronit
10
4246
Vastaukset 10
- Anonyymi
EI niistä mitään haittaa ole. Riisihän on hyvää ripuliruokaakin. Makaroniakin voit antaa. Pasta on käytännössä samaa tavaraa kuin makaroni.
- ...
Niin, tuskinpa tuosta mitään haittaa on, kunhan nyt et ihan ruokana ala makaronia syöttämään. Herkkuna silloin tällöin okei.
Mahavaivaiselle kissalle voi tosiaan esim. keitettyä riisiä ja seitä syöttää, joten kyllähän se riisi terveellekin käy. Tosin sitäkään ei mitään isoja määriä, jos kissa kerran on terve. Ja makaroni on sama asia kuin pasta, siis pasta on yleisnimitys, makaroni on vaan sen tietyn mallisen pastan nimi.- Mölli
mun kissa on ollu niihin hulluna pienestä saakka!
ei vielläkään vaivoi!!!!!!!!!! onnex. ;)
- Kisu
Ei mitään haittaa, kunhan kissa saa paljon myös lihaa.
- Tiia S.
kunhan et anna liikaa.
Minun kissani herkkua on riisimurot (tämä selvisi kun vahingossa lautasen reunan yli tippui muutamia muroja). Nyt kun muropaketin ottaa kaapista, kissa pyörii siksakkia jaloissa.
Edellinen kissani piti jogurtista ja mustikkakeitosta...- musta Bombay katti
Kuutti-katilleni. Vaikka koko pikku paketti- sitten se säikkyy omia pierujaan ja katsoo minua syyttävästi ....aika huvittavaa.
Rusinat on mutistettava ensin sormissa yksitellen- sitten ne kelpaavat. Eikä liikaa- ettei säiky pierujaan.
- ama1
Kissani söi makaroonin ja joutui kakalle. Ei muuta.
T:kissa - kisallla
kissani söi makaronin ja oksensi pöydälle ja huusin:-#####!
- Anonyymi
Makaroni on pastaa
- Anonyymi
Viljaa. Onko se märehtijä?
Korjaapa ruokavalio. Voi elää hyvääkin elämää kauemmin,terveenä.
Itse asiassa ei voi olla todellista,ettet ymmärrä mikä on kissanruokaa.
Käypä eläinlääkärijutuissa netissä lukemassa kissan ruokinnasta. On eläinrääkkäykseen rinnastettava asia,jos tieten sairastutat kissan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43925
- 95878
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19765- 116711
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80638- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19576
- 46568
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔33568Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke19532- 32509
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66499- 25482
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476- 34457
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok103456Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka130448- 44434
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi6421