Kissa ja makaronit

Susun emäntä

Hei!
Onko vaarallista jos kissani on hulluna makaroneihin?
Addiktio alkoi ihan vahingossa, eikä kissalleni näytä tulevan makaroneista mitään vaivoja.
Voiko masu mennä sekaisin jossain vaiheessa?
Entäpä riisi ja pasta ?

10

4234

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

EI niistä mitään haittaa ole. Riisihän on hyvää ripuliruokaakin. Makaroniakin voit antaa. Pasta on käytännössä samaa tavaraa kuin makaroni.

• ...

Niin, tuskinpa tuosta mitään haittaa on, kunhan nyt et ihan ruokana ala makaronia syöttämään. Herkkuna silloin tällöin okei.

Mahavaivaiselle kissalle voi tosiaan esim. keitettyä riisiä ja seitä syöttää, joten kyllähän se riisi terveellekin käy. Tosin sitäkään ei mitään isoja määriä, jos kissa kerran on terve. Ja makaroni on sama asia kuin pasta, siis pasta on yleisnimitys, makaroni on vaan sen tietyn mallisen pastan nimi.

• Mölli

mun kissa on ollu niihin hulluna pienestä saakka!
        ei vielläkään vaivoi!!!!!!!!!! onnex. ;)

• Kisu

Ei mitään haittaa, kunhan kissa saa paljon myös lihaa.

• Tiia S.

kunhan et anna liikaa.
      Minun kissani herkkua on riisimurot (tämä selvisi kun vahingossa lautasen reunan yli tippui muutamia muroja). Nyt kun muropaketin ottaa kaapista, kissa pyörii siksakkia jaloissa.
      Edellinen kissani piti jogurtista ja mustikkakeitosta...

• musta Bombay katti

Kuutti-katilleni. Vaikka koko pikku paketti- sitten se säikkyy omia pierujaan ja katsoo minua syyttävästi ....aika huvittavaa.

Rusinat on mutistettava ensin sormissa yksitellen- sitten ne kelpaavat. Eikä liikaa- ettei säiky pierujaan.

• ama1

Kissani söi makaroonin ja joutui kakalle. Ei muuta.

T:kissa

• kisallla

kissani söi makaronin ja oksensi pöydälle ja huusin:-#####!

• Anonyymi

Makaroni on pastaa

• Anonyymi

Viljaa. Onko se märehtijä?
      Korjaapa ruokavalio. Voi elää hyvääkin elämää kauemmin,terveenä.
      Itse asiassa ei voi olla todellista,ettet ymmärrä mikä on kissanruokaa.
      Käypä eläinlääkärijutuissa netissä lukemassa kissan ruokinnasta. On eläinrääkkäykseen rinnastettava asia,jos tieten sairastutat kissan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      114
      1502
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      141
      824
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      208
      768
    4. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      33
      720
    5. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      717
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      69
      702
    7. 49
      652
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      565
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      551
    10. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      76
      551
    Aihe