1 kysymys!

gonna

Onko antaa vinkkejä miten terraan saa kiinnitettyä keraamisen lämpölampun mitä eläinkaupat myyvät?Konnallani on 30cm korkea terra jossa ei ole kattoa ja päätysivuilla on pienet reunat. Näin myynnissä keraamisia lamppuja Faunattaressa mutta niissä oli kiinnitysohjeena vain kattomalliset terrat ja jonkinlaiset tarvikkeet mukaan kiinnitystä varten.Onko olemassa erilaisia lamppumalleja erilaisilla kiinnityksillä?entä onko netissä jotain verkkokauppaa joka möisi konnan tarvikkeita halvemmalla kuin eläinliikkeet?

4

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile googlettaa tiia's pets, sieltä itse olen tilannut tarvitsemani konnatarvikkeet. En osaa sanoa, onko kyseisillä sivuilla sen halvempaa tai juuri tarkoitukseeni sopivaa lamppua, mutta kannattaa vilkaista.

      Itse olen päätynyt siihen ratkaisuun, että lämpölamppuna toimii ihan tavallinen spottilamppu klipsukiinnityksellä terran laidassa. Lamppu on tällöin hiukan lähempänä pohjamateriaalia, kuin olisi suositeltavaa. Ajastin ohauksella se kuitenkin sammuu säännöllisin väliajoin, eikä pääse kuumenemaan liikaa. Myöskään lämpötila spotin alla ei nouse liian kuumaksi konnalleni.

      • gonna

        Millaisilla klipseilla lampun saa kiinni terran laitaan?mistä niitä saa?kaikki keraamiset lamput tahtovat olla pitkällä johdolla varustettuja ja ``roikkuvia`` malleja.


      • gonna kirjoitti:

        Millaisilla klipseilla lampun saa kiinni terran laitaan?mistä niitä saa?kaikki keraamiset lamput tahtovat olla pitkällä johdolla varustettuja ja ``roikkuvia`` malleja.

        Niistä keraamisista en tosissaan tiedä mitään muuta, kuin että kalliita ovat. Klipsilampulla tarkoitan pientä muovista lamppua, jossa on klipsi sitä varten, että sen saa kiinnitettyä mihin tahansa sopivan paksuiseen lautaan tms. Se klipsi on siis valmiina siinä lampussa, eikä niitä myydä erikseen. Klipsilampun saat ostettua ihan perus prismasta/maxista/s-marketista. Maksaa ehkä 5-8€.


    • Puikula - pulla

      Joku tällä sivustolla kai oli myymässä terraa, paitsi jos olet ostamassa vain lämpölamppua tästä ei välttämättä ole hyötyä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe