Onko antaa vinkkejä miten terraan saa kiinnitettyä keraamisen lämpölampun mitä eläinkaupat myyvät?Konnallani on 30cm korkea terra jossa ei ole kattoa ja päätysivuilla on pienet reunat. Näin myynnissä keraamisia lamppuja Faunattaressa mutta niissä oli kiinnitysohjeena vain kattomalliset terrat ja jonkinlaiset tarvikkeet mukaan kiinnitystä varten.Onko olemassa erilaisia lamppumalleja erilaisilla kiinnityksillä?entä onko netissä jotain verkkokauppaa joka möisi konnan tarvikkeita halvemmalla kuin eläinliikkeet?
1 kysymys!
4
347
Vastaukset
Kokeile googlettaa tiia's pets, sieltä itse olen tilannut tarvitsemani konnatarvikkeet. En osaa sanoa, onko kyseisillä sivuilla sen halvempaa tai juuri tarkoitukseeni sopivaa lamppua, mutta kannattaa vilkaista.
Itse olen päätynyt siihen ratkaisuun, että lämpölamppuna toimii ihan tavallinen spottilamppu klipsukiinnityksellä terran laidassa. Lamppu on tällöin hiukan lähempänä pohjamateriaalia, kuin olisi suositeltavaa. Ajastin ohauksella se kuitenkin sammuu säännöllisin väliajoin, eikä pääse kuumenemaan liikaa. Myöskään lämpötila spotin alla ei nouse liian kuumaksi konnalleni.- gonna
Millaisilla klipseilla lampun saa kiinni terran laitaan?mistä niitä saa?kaikki keraamiset lamput tahtovat olla pitkällä johdolla varustettuja ja ``roikkuvia`` malleja.
gonna kirjoitti:
Millaisilla klipseilla lampun saa kiinni terran laitaan?mistä niitä saa?kaikki keraamiset lamput tahtovat olla pitkällä johdolla varustettuja ja ``roikkuvia`` malleja.
Niistä keraamisista en tosissaan tiedä mitään muuta, kuin että kalliita ovat. Klipsilampulla tarkoitan pientä muovista lamppua, jossa on klipsi sitä varten, että sen saa kiinnitettyä mihin tahansa sopivan paksuiseen lautaan tms. Se klipsi on siis valmiina siinä lampussa, eikä niitä myydä erikseen. Klipsilampun saat ostettua ihan perus prismasta/maxista/s-marketista. Maksaa ehkä 5-8€.
- Puikula - pulla
Joku tällä sivustolla kai oli myymässä terraa, paitsi jos olet ostamassa vain lämpölamppua tästä ei välttämättä ole hyötyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922124Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882049- 981762
- 4421715
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1091203- 211965
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9886Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72810