paf demo

just joo

Ompa kumma kun ole tänään kokeilliut 2 kertaa mulhand pokeri demoa.Eka kokeilulla tuli n.8kertaa neloset yhdet jopa suoraan.Tuplauksisa tuli pikku kortteja.toka kokeilulla ekalla kädellä värisuora ja tuplaus meni 800 asti?
On se kumma kun ei oikeella rahalla tollasia käsiä tule...

13

1943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelikassa.com

      Olen huomannut että, tästä asiasta on keskusteltu paljon tällä palstalla. Jos ette tykkää siitä paffista miksi sitten pelaatte siellä? Parempia casinoita: http://www.pelikassa.com/

      • asdfasdadfs

        harmillista.

        tosiasia kuitenkin on, että paffin pelit ovat täysin satunnaisia. Niin demot kuin oikialla rahallakin pelattavat. Eikä tämä ole mikään paffin salaliitto, pelit valmistaa ja tarkistaa hyvin tunnettu yritys.

        Valvontaakin on olemassa nettikasinobusineksessä, varsinkin nyt kun EU'ssa ollaan/ovat.


      • VAI HYVIN
        asdfasdadfs kirjoitti:

        harmillista.

        tosiasia kuitenkin on, että paffin pelit ovat täysin satunnaisia. Niin demot kuin oikialla rahallakin pelattavat. Eikä tämä ole mikään paffin salaliitto, pelit valmistaa ja tarkistaa hyvin tunnettu yritys.

        Valvontaakin on olemassa nettikasinobusineksessä, varsinkin nyt kun EU'ssa ollaan/ovat.

        tunnettu yritys. PAFFIN ITSE OMISTAMA YRITY. Eli tytär yhtiö. Ei todellakaan mikään tunnettu. Siis aivan sama jos PAF itse tekisi softat. Eivät ne ole samoja demon kanssa, ei todellakaan sen PAF itsekin on myöntänyt. Niiden tarkoitus on vain houkutella ihmiset pelaamaan ja luulemaan että oikeallakin rahalla voittaa. Itselläni tuplaukset n. 70-100 kpl isot sellaiset ovat pääsääntöisesti menneet pieleen aina johtuen jakajan maksimaalisen isosta kortista ( ässä tai kunkku ). On äärimmäisen vaikea väittää multihanskaakaan satunnaiseksi. Ne jotka jankkaavat satunnaisuudesta eivät koskaan itse pelaa vaan uskovat sinisilmäisesti pelintarjoajan sanaa joka ei tietenkään ole uskottava. MITKÄÄN ESIM LAIVOILLA OLEVAT PELIAUTOMAATIT EIVÄT OLE SATUNNAISIA!!!!!!!! MIETTIKÄÄ SITÄ KUN ENSI KERRAN PELAATTE.!!!!


      • dasfdfasdsf
        VAI HYVIN kirjoitti:

        tunnettu yritys. PAFFIN ITSE OMISTAMA YRITY. Eli tytär yhtiö. Ei todellakaan mikään tunnettu. Siis aivan sama jos PAF itse tekisi softat. Eivät ne ole samoja demon kanssa, ei todellakaan sen PAF itsekin on myöntänyt. Niiden tarkoitus on vain houkutella ihmiset pelaamaan ja luulemaan että oikeallakin rahalla voittaa. Itselläni tuplaukset n. 70-100 kpl isot sellaiset ovat pääsääntöisesti menneet pieleen aina johtuen jakajan maksimaalisen isosta kortista ( ässä tai kunkku ). On äärimmäisen vaikea väittää multihanskaakaan satunnaiseksi. Ne jotka jankkaavat satunnaisuudesta eivät koskaan itse pelaa vaan uskovat sinisilmäisesti pelintarjoajan sanaa joka ei tietenkään ole uskottava. MITKÄÄN ESIM LAIVOILLA OLEVAT PELIAUTOMAATIT EIVÄT OLE SATUNNAISIA!!!!!!!! MIETTIKÄÄ SITÄ KUN ENSI KERRAN PELAATTE.!!!!

        Tee vittu tutkintapyyntö poliiseille jos olet noin varma asiasta.

        Sä oot vaan niitä perussuomalaisia idiootteja jotka ei tajua näistä asioista hölökäsen pöläystä.

        Laivoilla on niin satunnaisia kuin myös eisatunnaisia automaatteja. Nämä on listattu rpo'ssa.

        ps. Esim. RAY:tä vastaan voisi joku jolla on aikaa tuhlattavana ja joka on tosiaan yksi näistä aivovammaisista joiden mielestä automaatit eivät ole satunnaisia tutkintapyynnön. Sillä jos RAY:n automaatit eivät ole satunnaisia, on se syyllistynyt väärään markkinointiin.
        Harmi vaan, että ne ovat satunnaisia :c

        Hitsi jos ois itellä muutama tonni ylimäärästä ni ostaisin itelle RAY:n automaatin ja videokameran, tämän jälkeen kuvaisin teille typeryksille koneen avauksen ja softien tutkimisen. Ehkäpä sitten hiljenisitte. Vittu.

        Mutta on teistä iloakin, kun suu vaahdossa jauhatte miksi laitteet eivät ole satunnaisia. Sattuu itelläkin pari kaveria olemaan jotka ovat samanmoisia aivovammaisia talidomeja. Perusteet ovat aina ja poikkeuksetta luokkaa "No miten voit pelata 50e voittamatta ja sitte voittaa joskus eurolla 50e" Yhyhyhyh hankkikaa aivot.


      • ijbijnbib
        dasfdfasdsf kirjoitti:

        Tee vittu tutkintapyyntö poliiseille jos olet noin varma asiasta.

        Sä oot vaan niitä perussuomalaisia idiootteja jotka ei tajua näistä asioista hölökäsen pöläystä.

        Laivoilla on niin satunnaisia kuin myös eisatunnaisia automaatteja. Nämä on listattu rpo'ssa.

        ps. Esim. RAY:tä vastaan voisi joku jolla on aikaa tuhlattavana ja joka on tosiaan yksi näistä aivovammaisista joiden mielestä automaatit eivät ole satunnaisia tutkintapyynnön. Sillä jos RAY:n automaatit eivät ole satunnaisia, on se syyllistynyt väärään markkinointiin.
        Harmi vaan, että ne ovat satunnaisia :c

        Hitsi jos ois itellä muutama tonni ylimäärästä ni ostaisin itelle RAY:n automaatin ja videokameran, tämän jälkeen kuvaisin teille typeryksille koneen avauksen ja softien tutkimisen. Ehkäpä sitten hiljenisitte. Vittu.

        Mutta on teistä iloakin, kun suu vaahdossa jauhatte miksi laitteet eivät ole satunnaisia. Sattuu itelläkin pari kaveria olemaan jotka ovat samanmoisia aivovammaisia talidomeja. Perusteet ovat aina ja poikkeuksetta luokkaa "No miten voit pelata 50e voittamatta ja sitte voittaa joskus eurolla 50e" Yhyhyhyh hankkikaa aivot.

        että cash&carry vei 1300euroa antamatta yhtään isompaa voittoa??


      • Pillastunut
        ijbijnbib kirjoitti:

        että cash&carry vei 1300euroa antamatta yhtään isompaa voittoa??

        Helposti mahdollista, kun Paf on kyseessä.
        Sehän vie rahat hetkessä, mutta todellakaan mitään isoa ei anna.
        Ja nyt on kyllä "rukattu" kaikki kiekkopelit niin, että saa/joutuu pyörittämään kymmenenkin kertaa, ennen kuin edes pikkusumma tulee.
        Perkeleen Paf!


      • ijbijnbib kirjoitti:

        että cash&carry vei 1300euroa antamatta yhtään isompaa voittoa??

        Että ison voiton todenäköisyys on aika pieni.

        RPO:n mukkan esim. jokeripokeria pitää takoa keskimäärin 40 000 jakoa, (ei tismalleen 40 000 jakoa vaan ilmestyy 40 000:n jaon välein), että saa kuningasvärisuoran.

        Ite oon kerran saanu kuningasvärisuoran grandcasinolla alakerran takaosasta olevasta game king automaatista) jack pot olis silloin n. 5500€.


        Eli ei 1300 eurolla on aika pieni todenäköisyys, että suurempi voitto tulee.


      • Pillastunut kirjoitti:

        Helposti mahdollista, kun Paf on kyseessä.
        Sehän vie rahat hetkessä, mutta todellakaan mitään isoa ei anna.
        Ja nyt on kyllä "rukattu" kaikki kiekkopelit niin, että saa/joutuu pyörittämään kymmenenkin kertaa, ennen kuin edes pikkusumma tulee.
        Perkeleen Paf!

        Suuret voitot vaan kaikille osu. Pieni todenäköisyys niisä on.


      • texas hold em
        Gambler1 kirjoitti:

        Että ison voiton todenäköisyys on aika pieni.

        RPO:n mukkan esim. jokeripokeria pitää takoa keskimäärin 40 000 jakoa, (ei tismalleen 40 000 jakoa vaan ilmestyy 40 000:n jaon välein), että saa kuningasvärisuoran.

        Ite oon kerran saanu kuningasvärisuoran grandcasinolla alakerran takaosasta olevasta game king automaatista) jack pot olis silloin n. 5500€.


        Eli ei 1300 eurolla on aika pieni todenäköisyys, että suurempi voitto tulee.

        moi
        Onko joku muu huomannut paffissa seuraavaa, kun pelaajat menee alliniin tulee näkyville todennäköisyys prosentti. Niissä välillä todella kummajaisia. Laitan yhden esimerkin.
        Kolme pelaajaa A,B,C
        A;lla taskussa Q & J
        B;lla 8 & 8
        A & B menee All in, C foldaa.
        Floppiin 4 & J & 8
        prosentti näyttää Q & J 0% ???????
        ainut millä mahdollista olla tulematta kolmas J, on että C foldannut jätkäparin, leikkiraha pöydässä !!!! EN USKO.
        Olen törmännyt tämän tyylisiin useasti, mistä johtuu ???


      • adsfafdsasfd
        texas hold em kirjoitti:

        moi
        Onko joku muu huomannut paffissa seuraavaa, kun pelaajat menee alliniin tulee näkyville todennäköisyys prosentti. Niissä välillä todella kummajaisia. Laitan yhden esimerkin.
        Kolme pelaajaa A,B,C
        A;lla taskussa Q & J
        B;lla 8 & 8
        A & B menee All in, C foldaa.
        Floppiin 4 & J & 8
        prosentti näyttää Q & J 0% ???????
        ainut millä mahdollista olla tulematta kolmas J, on että C foldannut jätkäparin, leikkiraha pöydässä !!!! EN USKO.
        Olen törmännyt tämän tyylisiin useasti, mistä johtuu ???

        kaveri tarvii runneri qj tai jj tai runnerisuoran. todennäkösyys on lähellä nollaa.


      • AAAKK
        adsfafdsasfd kirjoitti:

        kaveri tarvii runneri qj tai jj tai runnerisuoran. todennäkösyys on lähellä nollaa.

        Todennäköisyys on tuolle on jossain kolmen ja neljän prosentin välimaastossa. Joko tuossa on bugi, OP katsoi prosentit vasta blankon turnin jälkeen tai Ongamen laskuri ottaa huomioon myös foldatut kortit, eli jos pakkaan lensi jo yksi tai useampi Q, J ja T, niin silloin oltaisiin ehkä alle prosentin luvuissa. Runner-runner suorakin kun tulee reilut 2% kerroista.


      • vie
        ijbijnbib kirjoitti:

        että cash&carry vei 1300euroa antamatta yhtään isompaa voittoa??

        todella nopeasti, kun sille päälle sattuu. Varsinkin max. panoksella. Ei sitä kannata kokeilla, kun satkulla korkeintaan kerralla. Antaa sillä jos antaa. Itse VOITIN just ton saman summan aikoinaan satkun kokeilulla. Mut jos satku menee "sukkana" sisään, niin menee nopeasti toinen ja kolmas jne...
        Tai itse ainakin pelaan näin. Ei kai oikeaa pelitapaa olekaan, paitsi lopettaa pelaaminen kokonaan.


      • susukka
        vie kirjoitti:

        todella nopeasti, kun sille päälle sattuu. Varsinkin max. panoksella. Ei sitä kannata kokeilla, kun satkulla korkeintaan kerralla. Antaa sillä jos antaa. Itse VOITIN just ton saman summan aikoinaan satkun kokeilulla. Mut jos satku menee "sukkana" sisään, niin menee nopeasti toinen ja kolmas jne...
        Tai itse ainakin pelaan näin. Ei kai oikeaa pelitapaa olekaan, paitsi lopettaa pelaaminen kokonaan.

        tästä cash & carrysta juur 850 euroa ja laitoin 3 euroa. eli tulee sit kyl jos tulee vaik millä rahalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe