viikon iltatyttö

xxx hot hot

7

3218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retku

      Kisu kisu kissapiru.

      • se siinä!

        Eikö tuo ole se pitsa-Pia, entinen Dolls ryhmän tanssija vain erivärisellä tukalla?
        Taitaapi olla, ihan tavis luonnossa. Dollseilla tosin on aika näyttävän näköisiä tyttöjä, parempia kuin missikisoissa. Esimerkiksi Jenna, Julia ja Irina voisivat voittaa mielestäni vaikka Miss Suomen tittelin: http://www.glamourdolls.fi


      • Vai missiksi vielä?
        se siinä! kirjoitti:

        Eikö tuo ole se pitsa-Pia, entinen Dolls ryhmän tanssija vain erivärisellä tukalla?
        Taitaapi olla, ihan tavis luonnossa. Dollseilla tosin on aika näyttävän näköisiä tyttöjä, parempia kuin missikisoissa. Esimerkiksi Jenna, Julia ja Irina voisivat voittaa mielestäni vaikka Miss Suomen tittelin: http://www.glamourdolls.fi

        Dollsit? Nuo Dollsit ovat naurunaiheita vuodesta vuoteen. Tytöillä mättää pahasti sisäisesti sekä ulkoisesti. Toisaalta oispa ainakin hauskat missikisat sen jälkeen.

        Mutta rehellisesti tytöt eivät ole missään nimessä tanssijoita. Taannoin näin tyttöjen esiintyvän yhdessä yökerhossa ja täytyy myöntää että ryhmä aiheutti suurta myötähäpeää kun ei yksikään kuvio osunut kohdalle. Tämän huomasi myös ravinteelipäällikkö ja sanoi ettei tyttöjen tarttee enää lavalle kiivetä sen illan aikana.

        Hyvät Dollsit word of advice. Te ette ole enää nuoria. Lopettakaa juhliminen. Vaihtakaa ryhmänne nimeä. Alkakaa tekemään vaikka promoa ja hankkikaa oikeat ammatit.


    • sebu

      aivan taivaallisen suloinen nainen...hyvä vartalo ja kauniit kasvot. Näitä lisää niin kyllä silmä lepää

    • mielestäni

      sellulliittireidet ja löysä muutenkin.

      näkee, että sohvalla makaaminen on maistunut ennmmin kuin lenkkipolku..

      Kaikesta te tykkäätte..huh, huh. Helsingistä ette ainakaan ole. Hietsun rannalta bongaa minuutissa noin kymmenen huomattavasti paremman näköistä pimua.

      Taidatte olla jostain Joutsasta tai mitä niitä peräkyliä ja kamareita nyt onkaan?

      • tomboyz

        Näkeehän sen nyt sokeakin että kaunis on kuin kukkanen. Jos tosta joku löytää selluliittia tai väittää löysäksi niin ei ole oma itsetunto kohillaan. Taidat olla itse omaan elämäänsi kyllästytnyt ja jo parhaat vuotesi nähnyt vanha piika, koska juuri sen kuvan sinusta saa puheittesi perusteella.

        Eikö muualta kuin Helsingistä tulevat sinusta tiedä naiskauneuden päälle mitään? Olisi kiva tietää mille perustat väitteesi.


    • lisää noita

      ei ollu ollenkaa pahan näköne... löysinpä viel sivun jost löytyy enemmä noita kuvia tytöstä
      http://yurel.com/lp11

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe