Joo hei

jsjsj

Parempi-tv ohjelma lehti loppuu. Eipä ollut kovin pitkä historia tuolla lehdellä ainakaan antenniverkon asiakkaille. Enää ei siis minkäänlaista lehteä tule.

10

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieto on peräisin??

Jos jotain uutista laittelette niin LINKKIÄ kanssa!!

• jsjsj

tuli tänään postista tiedote, jossa asia mainittiin.

• kun ei mulle ole
        jsjsj kirjoitti:

tuli tänään postista tiedote, jossa asia mainittiin.

tullut asiasta mitään informaatiota eikä Canal Digitalin sivuillakaan mitään lue. Voisiko kenties olla niin että olet irtisanonut sopimuksen ja lehti lakkaa tulemasta sinulle henkilökohtaisesti sen takia...

Vaikea nimittäin uskoa että lopettaisivat tuon lehden!

• jsjsj
        kun ei mulle ole kirjoitti:

tullut asiasta mitään informaatiota eikä Canal Digitalin sivuillakaan mitään lue. Voisiko kenties olla niin että olet irtisanonut sopimuksen ja lehti lakkaa tulemasta sinulle henkilökohtaisesti sen takia...

en ole irtisanonut sopimusta. Saattaa olla, ettei noita tiedotteita tule aina kaikille samana päivänä. veikkaisin, että sinulle tulee varmaan huomenna. Tämä on todellakin totta.

• canalin myyjä
        kun ei mulle ole kirjoitti:

kyllä se lehti lopetetaan kokonaan.

• tuohan on
        canalin myyjä kirjoitti:

kyllä se lehti lopetetaan kokonaan.

huononnus palveluun. Ja mitä tilalle sitten? Tuo lehti on ollut todella helkkarin hyvä, kaikki kanavat on nähty yhdestä lehdestä ja kun vielä viime kuussa Canal Digitalilta kertoivat että Kinotv tulee jatkossa olemaan tuossa lehdessä mukana. Nyt sit lopetetaan?

En ole kyllä saanut mitään informaatiota lehden lopettamisesta että...

• lehti lopetetaan.
        tuohan on kirjoitti:

huononnus palveluun. Ja mitä tilalle sitten? Tuo lehti on ollut todella helkkarin hyvä, kaikki kanavat on nähty yhdestä lehdestä ja kun vielä viime kuussa Canal Digitalilta kertoivat että Kinotv tulee jatkossa olemaan tuossa lehdessä mukana. Nyt sit lopetetaan?

En ole kyllä saanut mitään informaatiota lehden lopettamisesta että...

Syyskuun numero oli viimeinen. Tänään tuli kirje postissa.

• mulle vieläkään...
        lehti lopetetaan. kirjoitti:

Syyskuun numero oli viimeinen. Tänään tuli kirje postissa.

mitään kirjettä. Luulis että vanhoille ja uskollisille asiakkaille sanottais ensin.

Sitäpaitsi miksi aspan neiti/rouva olisi sanonut että jatkossa KinoTV:n ohjelmatiedot tullaan myös laittamaan lehteen jos kerran on lehti tarkoitus lopettaa? Varmasti tämä on ollut tiedossa ja toisekseen miksi Canal Digitalin sivuilla ei ole halaistua sanaa asiasta?

Jotenkin tuntuu että täällä on vedätystä, koko stoori haisee niin pitkälle... Minä en enää usko ennenkuin sellainen kirje tulee!

Tosin S24 nyt on tunnettukin siitä että porukkaa vedätetään minkä ehditään.

• liibalaabadiipadaaba
        mulle vieläkään... kirjoitti:

mitään kirjettä. Luulis että vanhoille ja uskollisille asiakkaille sanottais ensin.

Sitäpaitsi miksi aspan neiti/rouva olisi sanonut että jatkossa KinoTV:n ohjelmatiedot tullaan myös laittamaan lehteen jos kerran on lehti tarkoitus lopettaa? Varmasti tämä on ollut tiedossa ja toisekseen miksi Canal Digitalin sivuilla ei ole halaistua sanaa asiasta?

Jotenkin tuntuu että täällä on vedätystä, koko stoori haisee niin pitkälle... Minä en enää usko ennenkuin sellainen kirje tulee!

Tosin S24 nyt on tunnettukin siitä että porukkaa vedätetään minkä ehditään.

se lehti nyt lopetetaan ja that's it.
        panostavat kuulema tulevaisuudessa sähköiseen ohjelmatietouteen.

• voihan paska!

Voihan paska. Toi oli hyvä lehti. Hassua kyllä, ton lopettamispäätöksen on täytynyt tapahtua aika äkkiä koska syyskuun lehdessä vielä on maininta että seuraava lehti ilmestyy lokakuussa! Ja lisäksi kuten aiemmin sanoin, aspan henkilö sanoi mulle että jatkossa KinoTV:n ohjelmatiedot tullaan myös julkaisemaan Parempi TV-lehdessä. Ja nyt sitten yhtäkkiä tällainen paukku!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 315
      4406
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      15
      2193
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      188
      2014
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1433
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      71
      1294
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      962
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      927
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      879
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      804
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      726
    Aihe