Miltä posliini tuntuu?

Syöjätär...

Miltä miehestä tuntuu naisen karvaton pillu nussiessa tai nuollessa? Ajatteletko, että nussit/nuolet kuin pikkutyttöä vai aikuista naista?

42

14128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jansumies

      En ole ajatellut sen muuttavan sinänsä "ikää!

      Se tuntuu mukavan puhtaalle ja jotenkin todella eroottiselle saa sellaisen lisä latauksen koko hommaan!
      Ja tuossa nuolemisessa se on kyllä mahtavan siistiä ei ole karvat tiellä. Suosittelen!

    • Tomppa222

      Ei oo niin mitään tekemistä iän kans, vaikka näköjään joku niin kuvitteleekin. Karvaton tai siistitty pimppi antaa naisesta puhtaan ja itsestään huoltapitävän kuvan, toisin kuin karvareuhka. Nussiessa en oo juurikaan sen kummempaa eroo huomannu, mut justiin se naisen nautinnollinen nuoleminen on niin mahtavaa kun on karvaton ja siisti pimppi, siihen ei kyllästy ikinä =)

      • Syöjätär...

        nyt pää jalkojeni välissä...


      • Tomppa222
        Syöjätär... kirjoitti:

        nyt pää jalkojeni välissä...

        Sanoppa muuta kultaseni ;-) Viihtyisin varmasti huomattavan kauan =P Oon aina valmis sulle ;-)


    • lusikoita

      sa int. ruokalassa lusikoita yäk!!!!

    • karvat ja ikä

      Miten ihmiset rupee harrastaan seksiä keskenään?

      Pitääks nykyään tyttöjen vilauttaa pimppaa ja jos ei oo karvoja, niin on alaikänen eikä panoista tuu mitään?

      Eikös sitä nyt kuitenkin ensin tutustuta vaatteet päällä ja sit päätetä yhdessä sekstauksesta ja revitään vaatteet veks. Päätös siis tehdään kaiketi, kun pimppa on vielä piilossa, right?

      Posliinin pimpan etu musta on sen ihana pehmeys ja karvojen tulemattomuus suuhun suuseksin aikana. Tosin en halua väheksyä sitä fiilistä, minkä terskalla saa, kun kiusottelee tytskää pitkin poikin pillunhuulia ennenkuin armahtaa ja painaa sisään... paljaat turvonneet huulet tuntuu mahtavilta (verrattuna karvareuhkaan).

      Ajatteleeks tytöt et partansa ajanut mies on kuin pikkupoika? Aikuisella miehellä on karvat naamassa, right?

    • kiusallista

      Posliini on nannaa, jotenkin erilaista.
      Se sängelletulovaihe on hankalaa. Hiertää naidessa munia ja kullia. Nainenkin joutuu kävelemään jalat harallaan kun sänki pistelee.
      Kerran juolahti mieleen että ajeltiin eukko ja sen sisko posliiniksi. Minusta oli mukavaa.
      Sitten nauratti kun molemmat naiset käveli kuin maanmittausaa siinä sänkivaiheessa. Naisia ei naurattanut yhtään.

      • Tikkarimies -79

        Olet aika kurko mieheksi. Olisi kiva nähdä sinut alasti, jos sulta kerta löytyy useampia munia ja useampia kulleja! Itselläni on ihan vaan yksi kulli ja mitä posliiniin tulee kyllä sitä on kivempi nuolla, kun ei karvat mene suuhun. Tosin tuuherossakin on omat hyvät ja kiihottavat puolensa. Itse en todellakaan ajattele, että olisin tekemisissä jonkin beibin kanssa. Joka noin funtsii, niin on mieleltään jonkin sortin pedo.


    • Roope_77

      eikä aikuista naista voi pikkutyttöihin sekoittaa, tai on oltava korvien välissä jotain vialla.
      Minä ja vaimoni olemme molemmat siistittyjä alapäistä, minä vain osoittain.
      Ja kun nuolen vaimoani niin onhan se vaan niin mahtavaa kun on sileää ihoa ja litimärkää vakoa.

      Eli pidä posliinisi ja ole nainen.
      Isolla karvapehkolla varustetut naiset tuovat minulle tunteen että he ovat huolimattomia ja itsestään välittämättömiä.

    • kari.

      Kun olin n 30 vuotias tapasin noin 55 vuotiaan naisen kylpylässä. Hänellä oli luonnon posliini pillu. Ei tarvinnut koskaan ajella karvoja pois. Minulle se oli ensimmäinen kokemus posliinista. Kieltämättä aika erikoinen tunne oli kun nain häntä.

    • Ile

      kun karvat ei kutise nokkaan, niin voi rauhassa keskittyä vitun lutkuttamiseen. Ei todellakaan tunnu pedo-fiiliksiä !!

    • kari.

      Muutama vuosi sittent öissä oli nuori siro 21 vaalea tyttö. Itse aloin olla tuolloin jo v 47. Hän jotenkin alkoi vähän provoilla ja ärsyttää jutuillaan. Hän lupasi tulla illalla kotiini kun hän on likkojen kanssa muutamilla olusilla. En uskonut vakavasti totesin tule pois. Tuli ilta klo n 20,00. Ovi summeri soi hän siellä. Kun iltaa istuttiin alettiin rakastella. Hänellä täysin karvat ajettu posliiniksi pimppi. Sanoi ajaneensa minua varten. Jestas kun oli kiihottava söpö pimppi. Nuoli sormetin ties mitä. En muista kuinka monta kertaa laukesimme pää totaalisesti sekaisin. Tuo nuori tyttö oli niin kiimainen etten ole aikoihin kokenut samaa. Usein olen kaivannut tuota samaa. Olisi pitänyt jatkaa seurustelua. pelkäsi kosk ikä ero oli suuri.

      • Tikkari Duunari

        Samalta naiselta useaan otteeseen! Oli meinaan kunnon horo, mutta väliäkö sillä kun hommansa osasi!!


      • Mulle kans

        Ompas sedällä fantasiat =))


      • jonka
        Tikkari Duunari kirjoitti:

        Samalta naiselta useaan otteeseen! Oli meinaan kunnon horo, mutta väliäkö sillä kun hommansa osasi!!

        haarojen läpi voi työntää kämmenen leveimmillään, eikä juutu kiinni. Hänellä on siis luontojaan reidet erillään toisistaan.

        Siksi ihmettelen miten posliinipillun saaminen kytkeytyy horouteen.


      • Muunnettu sana
        jonka kirjoitti:

        haarojen läpi voi työntää kämmenen leveimmillään, eikä juutu kiinni. Hänellä on siis luontojaan reidet erillään toisistaan.

        Siksi ihmettelen miten posliinipillun saaminen kytkeytyy horouteen.

        Tuossahan on sanan merkitys vaan muunnettu toiseksi mikä se alun perin on.Eihän väljällä elimellä ja posliiniksi ajellulla ole mitään yhtäläisyyttä, paitsi että molemmat tietysti ovat naisen jalkojen välissä.


    • Vm-85.

      olen sitä mieltä että parempi olla ilman karvoja, ehdottomasti. Kun miehen edessä reidet levittää niin tietää että sieltä näkyy kaunis avoin pillu eikä mitään pitkiä suoria karvoja jotka peittää pillunsuun.

      • Nainen vaan

        Vetoa, että et ole nainen vaan mies! Tekstistäsi ja kirjoitustyylistä paistaa läpi miehen fantasia, joka ei ole vielä kokenut tuollaista!


      • Vm-85.
        Nainen vaan kirjoitti:

        Vetoa, että et ole nainen vaan mies! Tekstistäsi ja kirjoitustyylistä paistaa läpi miehen fantasia, joka ei ole vielä kokenut tuollaista!

        Jopas susta on tullut "ihmistuntija" heh. Olen ihan varmasti nainen jos on alapäähän uskominen ;)

        Millainen kirjoitustyyli sitten naisella pitäisi olla? Kummallista, että muutamasta rivistä teilataan jo sukupuolikin!


      • ja sieltä
        Nainen vaan kirjoitti:

        Vetoa, että et ole nainen vaan mies! Tekstistäsi ja kirjoitustyylistä paistaa läpi miehen fantasia, joka ei ole vielä kokenut tuollaista!

        tiukimmasta päästä. Teillehän on ideologisesti mahdotonta, että nainen haluaa levittää reitensä miehen edessä, ja että hän nauttii kun näkee miehen katseen porautuvan posliinipilluun - siihen paljaana näkyvään pillunsuuhun, joista Vm-85 niin osuvasti kirjoitti.


    • vm-61

      Kuulemmma tuntuu kivalta,varsinkin kermavaahdolla höystettynä,aviomies tykkää.Itse hän kyllä sen ajaakin posliiniksi,ainakin kerran vuodessa.

    • hyvältä

      Aikuista naista, tietenkin.

      On kolme syytä suosia posliinia tai ainakin karvojen leikkaamista ja muotoilua.

      1) Karvat ovat oraaliseksin tiellä. Tietenkin riippuen paljonko niitä on. Onhan pimppejä joiden karvoitus on luonnostaan vähäinen ja niiden kanssa karva-kysymys ei olekaan oleellinen. Tosi tuuheat pehkot ovat sitten se toinen ääripää.

      2) Useimmat pillut ovat aika mukavan näköisiä, ja nuolemisen välissä niitä mielellään myös katselee. Karvat estävät tämän.

      3) Ei ole mitään epäselvyyttä kumpiko on hygienisempi, posliini vaiko turkki. Lisäksi tuuhea karvoitus yleensä omaa oman hajunsa, ja tuollainen karvaturkin haju vie aikalailla intoa pilluun, vaikka sen tuoksu itsessään olisikin mitä hienoin.


      Ajalleen sitä parta- ja kainalokarvojakin, joten miksi ei pillunkarvoja?

    • -Lesbian-

      Kun tyttö tai nainen avaa reitensä ja paljastaa avonaisen posliinipimpin, ei voi muuta kuin ihailla ja kumartua maistelemaan. Se on luontoäidin tekemä kaunein taulu, jota ei kyllästy katselemaan.

      • Ei luonnostaan

        Eiköhän Lesbian tiedä että posliinipimppi on itse shevättu posliiniksi elikä se ei ole mikään luontoäidin tekemä kaunein taulu.Sen verran kaunis posliinipimppi kyllä on että sitä ei kyllästy katselemaan.


    • Anonyymi

      Mulla ei ole väliä onko se posliini pimppi tai karvainen pimppi pääasia että se on pesty kun silloin voi nuolla naisen pillua että klitoris tulee kuumaksi👍😍👍

    • Anonyymi

      Kyllä naisella pitää olla vittu eikä pimppi. Pimppi ja pillu on pikkutytöillä. Mitä isompi VITTU sen parempi, nam.

      • Anonyymi

        Lehemällä hyvä, norsulla paree


    • Anonyymi

      Yäk!
      🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢

    • Anonyymi

      Kuin kaljua kalkkunaa nussisi. Huorahtava. Haluan naisellisen naisen. Kalju pillu ei sellainen ole.

    • Anonyymi

      Kalju pillu on sairaan muijan pillu. Joku syöpä pilluelimissä, niin hoidoissa putoo karvat vex. Ja sitten on kaljurotta, mikä on jättimäärin epänaisellinen. Voi pillunkarvat olla kätevä vetää vex, jos tekee töitä huorana ja tarjoo itseänsä kaikille maksusta. Käyttöhuora joutuu alistuu ja pitää pillun näytillä kun miehet maksaa siitä.

    • Anonyymi

      Posliinipillu tuntuu ilmaiselta huoralta :D vain käyttöön

    • Anonyymi

      Se on kuulkaa paljasvittuset muijat niin, että se on lyötävä pillu leveelle pöydälle ja annettava nussia!

      • Anonyymi

        Sidotaan poslaripillu bondage tyyliin ja nussitaan joukolla. Siinä maksaisi tarjolla ja saisi kyrpää joka aukkoon tuutin täydeltä!


    • Anonyymi

      Posliini on kaunis, kukan muodot ja piirteet erottuvat niin ihanalla tavalla 😍❤️💋🦋

      En vaan ymmärrä tuon selvästi yhden ja saman kommentoijan useita agressiivisia purkauksia, että karvatonta pimpsaa täytyisi jotenkin pahoinpidellä. Hoitoa vaille koko ukko.

    • Anonyymi

      Poslinipillua on paljon kivempi naida, sekä nuolla. Vaimollani on ollut poslini jo 15 vuotta eikä hänkään karvojaan kaipaile.

    • Anonyymi

      Posliinia nussitaan, karvapillusta rakastellaan. Siinä se SUURI ero.

    • Anonyymi

      Äiti on melkein karvaton, ainoastaan lyhyet, tummat karvat siinä yläosassa, mutta kyllä se silti tuntuu, että nussin aikuista naista.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Ei kokemusta IRL, omassa parisuhteessa saanut sellaista suurin piirtein huoliteltua(ilman suuseksiä tosin) ja se on ok.
      Aikuisviihteessähän noita näkee ja ajattelen olevan kyse enemmänkin paremmasta näkymästä ja ehkä hygieniastakin.

    • Anonyymi

      Posliini pillu on nautittava joko sellaisenaan tai mansikkahillolla täytettynä ja kermavaahtoa ja vaniljasoossia päällä vaakatasossa ja kun melkein kaikki on nuoltu niin pystyasennossa naamalla istuen painovoimaa hyödyntäen loputkin nuoltavaksi, imettäväksi ja nieltäväksi pillusta joka nyt pitäisi olla tässä miehen suuhun asemoituna siten että se lepää miehen avointa suuta vasten. Tässä tytön on muistettava antaa juomista, kuten kaataa liruttaa kylmää olutta tisulien välistä masua pitkin klitan yli pimpin vakoon miehen suuhun juotavaksi. Tällöin tytöstä saattaa ehkä tuntua että hän pissaa.

      Onko joku kokeillu tällaista versiota posliinipimpistä nauttimiseen?

      Nussiessa karvaista vittua, kyrvän ja vaginan väliin joutuneet jouhet hankaavat kummankin pintaa ja aiheuttaa mikrohaavoja kummallekkin, niin että suojatakseen oman kyrvän on parasta käyttää kortsua, koska kyrvän pinta on hyvin ohutta kalvoa niin karvat aiheuttaa haavaumia. Itellä karvaisen vitun työstäminen aiheuttaa aatteen värin infektion kyrvän varteen ja pientä kirvelyä kuin nokkosilla olis vihtonu. Posliini ei aiheuta vastaavaa efektiä ja posliini on siten terveellisempi vaihtoehto.

      M38

    • Anonyymi

      Joo,mut sänkipillu ei ole. Pistelee!

    • Anonyymi

      Huoralta se paljas pillu tuntuu. Helvetin jakorasia.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe