Tarja, olet se ainoa oikea heviprinsessa. Vaikka bändi meni niin sinä jäit kaikkien sydämiin.
Enkelin kasvot, enkelin ääni, mitä muuta voi ihanteeltaan toivoa.
HYVÄ TARJA
Tarjalle
8
988
Vastaukset
- Marraskuussa
Melkein samoin sanoin luonnehti häntä hänen uudella levyllään soittanut kitaristi joka kehui Tarjan taitoja. Ei tuo uusi videokaan hassumpi ole. Mitä useammin katsoo, sitä paremmalta kuullostaa. Levystä tulee varmaan myös hyvä, kuten edellisetkin ovat olleet.
- ---------------
edellisiä tarkoitat? Joululevyjäkö? Eipä tämä uusi Tarja kolahda millään tavalla!!!!!
- Marraskuussa
--------------- kirjoitti:
edellisiä tarkoitat? Joululevyjäkö? Eipä tämä uusi Tarja kolahda millään tavalla!!!!!
Ja lisäksi Nochte Escandinava- levyä, joka on klassinen tyyliltään. Pidän hänen lauluistaan ja hänen persoonastaan. Hän osaa ottaa yleisönsä.
- ----------
Marraskuussa kirjoitti:
Ja lisäksi Nochte Escandinava- levyä, joka on klassinen tyyliltään. Pidän hänen lauluistaan ja hänen persoonastaan. Hän osaa ottaa yleisönsä.
nyt hehkuttas, että osaa ottaa yleisönsä. Kova kuin kivi koko nainen.
- sfdkljgölsj
olen levystä kuullut, ei mitenkään mairittele. Väsynyttä, klisheistä mukaheviä. Tusinatavaraa.
Turunenko osaa ottaa yleisön? Hah. Paikallaan dramaattisen näköisenä seisova puupölkky. - Vai miksi luuraat täällä?
sfdkljgölsj kirjoitti:
olen levystä kuullut, ei mitenkään mairittele. Väsynyttä, klisheistä mukaheviä. Tusinatavaraa.
Turunenko osaa ottaa yleisön? Hah. Paikallaan dramaattisen näköisenä seisova puupölkky.Kuulopuheilla taitaa moni valita saman musiikkimaun kun kavereillakin on. Minulla on tapa kuunnella ensin musisoijaa ja ostaa sen mukaan, miellyttääkö se minua ja tuoko se iloa minulle.
- löpööö
sfdkljgölsj kirjoitti:
Turunenko osaa ottaa yleisön? Hah. Paikallaan dramaattisen näköisenä seisova puupölkky.Tarja on koko ikänsä laulanut ja opiskellut musiikkia ja hän on teknisesti erittäin taitava laulaja. Livenäkin laulaa erittäin hyvin ja sydämestä ja pystyy tulkitsemaan oopperan lisäksi muitakin tyylejä.
Joten en sanoisi ettei osaa ottaa yleisöään, minä ainakin tunnen hänet kun kuuntelen hänen livelauluaan. Britney Spearsiako odotit? Ei Tarjan ole tarkoitus olla tanssija vaan vokalisti.
- fuvk
Anette on pelkkä vinkuja Tarjan rinnalla, eikä mitenkään sovi Nightwishin imagoon tai musiikkityyliin. Bändi ei kuulosta enää miltään muulta kuin massapoppituotannolta! Propsit Tarjalle, se sentään osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264741- 162246
- 1942099
- 1071476
- 811397
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766