Kuinka monella skorpionilla käy näin. Eli joskus suuttuu ns. mitättömästä asiasta, ja sitten se saa lumipallon vierimään rinnettä alas. Ja sitten huomaatkin päästelleesi suusta niin suuria sammakoita ja kiukkuisia sanoja, että nolostus on monen päivän asia.
Itse kiukustun harvoin, mutta sitten kun se väärä sana väärään aikaan, väärässä paikassa tulee korviin, niin huh, sanainen arkku aukeaa, ja voi sitä ihmisparkaa joka joutuu purkauksen kohteeksi.
Oppiikohan tuota itsehillintää ikinä?
Skorpioneille
9
1721
Vastaukset
- skrppionitar*
niin kiukkukin alkaa laantumaan ja itse ainakin mietin kahdesti ennenkuin päästelen tulemaan mutta jos asia niin vaatii annan kyllä palautetta.
- Maaliskuun Idus
skorppari, mutta mies on, ja kertoo nuorempana olleensa aikamoinen kuumakalle. Nyt hän on 46 vuotias, ja kyllä niitä sammakoita tulee sieltä vieläkin, mutta pinna venyy kuin kuminauha, eli ei sellasta tilanneta kauhean herkästi tule.
- -skorpioness-
suutahtaa noin kerran pari vuodessa, kyllä aikuisuus tekee paljon minäkin jo 41v.
Mutta kun suutun tosissani, sanon ilkeästi ja piikikkäästi. Onneksi tuo pinna on pidentynyt huomattavasti sitten nuoruuden. Silloin sitä kimmastui harva se viikko jostakin.
Mutta ainakin positiivinen puoli on se että kun suutun niin se on kuin tuli ja leimaus, ja sitten se meni jo... Eli ei mitään mökötyksiä.
Aikuisuus auttaa asiaa - skorpionitäti
Minusta tuo kuvailemasi en ole mitenkään tyypillistä skorpionille, ainakaan kehittyneelle sellaiselle.
Skorpionin tavaramerkkihän on itsehillintä. Jos skorpioni päästää suustansa jotain piikikästä, niin se on harkittua toimintaa. Piikikkäät kommentit voivat myös liittyä skorpionin ironiaan taipuvaiseen perusluonteeseen.- skorpioniakka
..mä hillitsen itseni yleensä viimeiseen asti, koska
tiedän mihin suuttumus voi johtaa. Niistä kamalista asioista, joita tulee vihaisutksissaan sanottua, ei selviä pään silittelyllä. Ainakin omalta kohdaltani se on laaki ja vainaa..eli jos jostain syystä suutun niin pahasti, että itsehillintä pettää, syy on niin todellinen itselleni, että vastapuoli lakkaa olemasta. Ja voi voi sitä itseinhon määrää, mikä tästä seuraa..
- 123
EN TIEDÄ. OLEN MYÖS SKORPIONI JA EN TIEDÄ MITÄ TEHDÄ. MUTTA KUN MINULLE TAPAHTUU JO NIIN PALJON MUUTENKIN NIIN ASIASTA ON ALKANUT TULLA JO SIVU SEIKKA.T: MTH
- kuuntis
mä olen kylmä taktikko, eli kun sanon jotain ilkeää, se on mietitty ja kohdistettu juuri oikein. Harvoin suutun kunnolla, mutta silloin kun suutun, osaan kyllä löytää ihmisen akilleen kantapään. Manipulointi on myös skorpparille tuttua, ja olenkin saanut yleensä tahtoni läpi, ainakin mieheltäni :D
21v tumma ja tulinen - skorppariemo
Hei!
Valitettavasti et ole ainut kyseisten sammakoitten sylkemisen mestari. Asialle ei voi kylläkään mitään ja monet lähimmäiseni ovat olleet tunnekuohujen kohteena. Onneksi osaavat varoa suututtamasta ainakaan aiheettomasti!
T:Skorppariemo - MET
Mulla sama ongelma etenkin nuorempana. Iän karttuessa olen oppinut, että vika on itsessäni eli en osaa "pitää puoliani" tai antaa asiallista palautetta vaan kerään ikäviä/pahoja sanoja sisääni kunnes mitta on täysi ja räjähtää. Tilanne ei pelkällä itsehillinnällä muutu vaan on opeteltava uusi tapa kommunikoida...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992