Tuollaiseen autoon pitäisi laittaa teholastu. Kuulema kun laittaa lastun, pitäisi jäähdytystä tehostaa. Lastuja olen katsellut ebay.com:ista ja siellä näyttäisi myös olevan jäähdyttimiä. Tietääkö joku millainen jäähdyttimen tulisi olla ja kuinka iso vakiojäähdytin on?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FMIC-3-INTERCOOLER-TURBO-BOV-FORD-MUSTANG-PROBE-FOCUS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ016QQitemZ260162172970QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
Onko tuo sopiva? Kiitos.
Ford Probe 2.2 TURBO Gti VIRITYS?
WhiteProbe
1
1228
Vastaukset
- manu 18
jos laitat lastun niin kannattee ottaa jäähdytys kokonaan pois ja heittää se naapurin savupiippuun mut ahtopaineet kantee laittaa 1,5bar ja samalla vaihtaa suuttimet pienemmiksi sekä tehä putkisto 4 katilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889