Neitsytmiehestä

Sagittariah

Kiikarissa olisi tuommonen 20v laiskanpulskea, mutta silti kiireinen neitsytherra. Hieman ujohko ja melko kokematon tapaus naisten kanssa. Tunteita hän ei näytä, muuten kuin tahattomilla pienillä ilmeillä ja eleillä. Pitää yhteyttä ja vastailee viesteihin silloin kun itselleen sopii.

Pientä säätöä on meidän välillä ollut. Sanoi, että on ollut juhannuksesta asti kiinnostunut minusta, samoin kun minäkin hänestä. Nyt hän tuossa loppukesästä muutti monen sadan kilometrin päähän, mutta käy täällä kotipaikkakunnallaan n. 2 viikon välein. Silti tuntuu että etäisyys hieman kalvaa välejämme, enkä oikein enää pysy perässä että missä mennään ja onko hän enää minusta kiinnostunut, kun mies tosiaan ei tunteitaan paljasta mitenkään erityisemmin.

Minun kiinnostukseni pysyy hyvin yllä, ehkä senkin takia, että mies on hieman etäinen ja niin salaperäinen. Olen yrittänyt olla takertumatta ja roikkumatta, vaikka se välillä onkin vaikeaa kun ikävä on :(

Kysymys kuuluukin, mitä voisin tehdä tässä tilanteessa? En uskaltaisi paljastaa tunteitani vielä liian suoraan, vaan haluaisin pientä vinkkiä toisen tunteista. Kannattaako luottaa enemmän neitsytmiehen eleisiin vai sanoihin?

Ps. Itse olen jousimiesnainen

3

1666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra neitsyt.

      Älä hätäile neitsyen kanssa tunne puolella,hän tutkailee ja tarkkailee,ja tunteiden näyttö kyllä on tekoja ja muutenkin huolenpitoa,neitsyt on huono puhumaan tunteistaan,hälle on työ aina etusialla,ihmis-suhteet tulee sitten toisena ei tosin yhtään vähäisempänä,mutta totta on tosiaan että netsyt on useammin kun joku muu merkin edustaja"työnarkomaani".Silloin neitsyt ei ole oma-itsensä jos työasiat ei ole kunnossa,silloin hänen kanssaan on vaikeaa!!!!

    • odotellaan

      Tämä asia kiinostaa minua henkilö kohtaisesti,vaikka ikä kysymys on toinen. Olen kiinostunut neitsyt miehestä,itse olen jousimies nainen. Minä voisin toistaa samat asiat tunteiden piilossa pitämisessä,jos niitä yleensä on. Olen kuitenkin vaistonnut jotain vipinää pinnan alla,joten ei auta muu kuin olla odottavalla kannalla,tai luovuttaa. Stä minä en vielä aio tehdä.

    • keskiyöncauboi

      Ompa tutuntuntuinen tapaus???????????
      Olen Neitsytmies ja vaimona Jousimiesnainen,juttu kulkee samaan tyyliin kuin sinullakin,mutta tansiilavalta 38;san vuotta sitten se sit lähti ja jatkuu edelleen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe