Kiikarissa olisi tuommonen 20v laiskanpulskea, mutta silti kiireinen neitsytherra. Hieman ujohko ja melko kokematon tapaus naisten kanssa. Tunteita hän ei näytä, muuten kuin tahattomilla pienillä ilmeillä ja eleillä. Pitää yhteyttä ja vastailee viesteihin silloin kun itselleen sopii.
Pientä säätöä on meidän välillä ollut. Sanoi, että on ollut juhannuksesta asti kiinnostunut minusta, samoin kun minäkin hänestä. Nyt hän tuossa loppukesästä muutti monen sadan kilometrin päähän, mutta käy täällä kotipaikkakunnallaan n. 2 viikon välein. Silti tuntuu että etäisyys hieman kalvaa välejämme, enkä oikein enää pysy perässä että missä mennään ja onko hän enää minusta kiinnostunut, kun mies tosiaan ei tunteitaan paljasta mitenkään erityisemmin.
Minun kiinnostukseni pysyy hyvin yllä, ehkä senkin takia, että mies on hieman etäinen ja niin salaperäinen. Olen yrittänyt olla takertumatta ja roikkumatta, vaikka se välillä onkin vaikeaa kun ikävä on :(
Kysymys kuuluukin, mitä voisin tehdä tässä tilanteessa? En uskaltaisi paljastaa tunteitani vielä liian suoraan, vaan haluaisin pientä vinkkiä toisen tunteista. Kannattaako luottaa enemmän neitsytmiehen eleisiin vai sanoihin?
Ps. Itse olen jousimiesnainen
Neitsytmiehestä
3
1685
Vastaukset
- Herra neitsyt.
Älä hätäile neitsyen kanssa tunne puolella,hän tutkailee ja tarkkailee,ja tunteiden näyttö kyllä on tekoja ja muutenkin huolenpitoa,neitsyt on huono puhumaan tunteistaan,hälle on työ aina etusialla,ihmis-suhteet tulee sitten toisena ei tosin yhtään vähäisempänä,mutta totta on tosiaan että netsyt on useammin kun joku muu merkin edustaja"työnarkomaani".Silloin neitsyt ei ole oma-itsensä jos työasiat ei ole kunnossa,silloin hänen kanssaan on vaikeaa!!!!
- odotellaan
Tämä asia kiinostaa minua henkilö kohtaisesti,vaikka ikä kysymys on toinen. Olen kiinostunut neitsyt miehestä,itse olen jousimies nainen. Minä voisin toistaa samat asiat tunteiden piilossa pitämisessä,jos niitä yleensä on. Olen kuitenkin vaistonnut jotain vipinää pinnan alla,joten ei auta muu kuin olla odottavalla kannalla,tai luovuttaa. Stä minä en vielä aio tehdä.
- keskiyöncauboi
Ompa tutuntuntuinen tapaus???????????
Olen Neitsytmies ja vaimona Jousimiesnainen,juttu kulkee samaan tyyliin kuin sinullakin,mutta tansiilavalta 38;san vuotta sitten se sit lähti ja jatkuu edelleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882