miten euron lyhenne saadaan, kun alt gr e ei toimi
euro merkki
10
11834
Vastaukset
- Copy-Cat
Kopsaa jostakin valmis merkki, vaikka tästä: €
Esimerkiksi Wordistä löytyy €-merkki vaikka sitä ei näppäimistöltä tulekaan. Valikosta Insert | Symbol ja sieltä vaan etsit €:n.
Useimpiin Windowseihin taitaa löytyä €uro-päivitys, sinullahan lienee joku erittäin wanha (95, 98, NT 4.0 tai jotakin). Voisit etsiä Microsoftin sivuilta.
Käsittääkseni €-merkkiä ei saa vanhalla ALT nro kikalla (kuten esim. ü = ALT 129) en ainakaan tiedä mikä olisi oikea numero. - Näppis
näyttää sen kun painat ALT näppäimen pohjaan ja annat numeronäppäimistöltä numerot 0128
- Läski
Alt Gr 5 = €
- Spike
Kokeiles tota
- »e«
Oletko varma että käyttämässäsi fontissa on euromerkkiä olleskaan? Päivitä fontit jos mikään noista edellä kuvatuista tavoista ei toimi...
- Euro-Petteri
Minulla on sama ongelma, AltGr e tai Ctrl Alt e ei toimi, Ctrl Alt 5 tai Ctrl AltGr 5 toimii, samoin kuin AltGr 0128... Outoa. Miten tuon AltGr e:n saisi toimimaan? Käyttiksenä siis Windows 7, maa-, kieli- ja näppäimistö suomalaiset. Vanhan koneen kanssa toimi, uuden ei. Onkohan joku päivitys sotkenut nuo?
Olisiko käyttiksessä joku keino määritellä yksittäisen merkin aikaansaamiseksi tarvittavat näppäinyhdistelmät? - Anonyymi
Asuntohakemus ei hyväksy Alt Gr/5 merkkiä. sanoo että vain 1-9 merkit kelpaavat
- Anonyymi
Ei siellä sitten sitä tarvita.
- Anonyymi
Eikö 0 kelpaa?
- Anonyymi
Jos maksaa laskua verkkopankissa, niin se ”valuutta” on oletuksellinen euro! Määrä on vain desimaali, ei sitä yksikköä tarvita! Se voidaan merkitä myös sanalla eur tai euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514