Mua alkoi kiinnostamaan tuo antenniverkon Canal kanavien rinnakkaiskortti koska ovat Canal Digitalilla lopettaneet prepaid-kortin uusmyynnin. Tuohon vaaditaan olemassa oleva satelliittitilaus, muistaakseni vain Viihde-paketin tilaajille mutta mulla on sellainen joten siltä osin saisin tuon rinnakkaiskortin. Mutta saako niitä enää?
Siis jos joku ei tiedä niin tossa oli homman idea se että jos on jo satelliittipaketti ja Viihde-paketin tilaus niin saa antenniverkon boksia varten halvalla 9,90 egee kuussa maksavan rinnakkaiskortin jolla voi katella antenniboksin kautta Canal Total-paketin kanavia.
Vieläkö rinnakkaiskortteja
saa?
2
593
Vastaukset
- Harmi kyllä
Ei saa tuollaisia enää, ainoastaan ns. täyteen hintaan noita myydään.
- zaigga
kyllä saa.mä vasta 2viikkoo sitten tilasin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846555- 353581
- 443138
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402352Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202113
- 1932087
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292029- 401912
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241648