Sinä KAURIS-mies

neito hento

tässä sinun maailmastasi haluaisi hieman verhoa raottaa, tietää ja seksuaalisuudestasi.
Kun olet niin joskus "saavuttamaton" tunnetasollakin?

Millainen neito sinua sykähdyttää, millainen kosketus mieleesi jäljen jättää:=)

21

6422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      Valitettavasti kaurismies on kylmä.

      Jos olet tunneihminen, unohda kauris, et saa häntä kehräämään kainaloosi.

      Kaurismies keskittyy omaisuuden haalimiseen, ihmiset eivät ole hänelle tärkeitä.

      Jos olet itsenäinen etkä kaipaa helliä sanoja tai kosketusta, niin kaurismies sopii sinulle.

      • kauriiseen

        onnettomasti rakastunut määkii tällä palstalla! Kauris on kylmä tietenkin, jos ei rakasta! Haloo, ei kai kauris voi kaikkia rakastaa!


      • ...

        ...


      • jutellaann
        ... kirjoitti:

        ...

        ja puhutaan. Olisi kiva keskustella, jos on eriäviä mielipiteitä. Joskus voi saada väärän käsityksen, kun ei tiedä...


      • että olet

        vaaka. :))


      • _skorppari

        Mielestäsi itsenäisille ihmisille kuten Kauriille sopii vain toinen itsenäinen.
        Epäitsenäisillekö sopivat vain toiset epäitsenäiset.? :))

        Voisko olla, ettet osaa käsitellä kaurismiestä. Mun ukkoni on ainakin pysynyt vuosikausia niin lämpimänä ja kehräävänä, että enemmästä ei ole väliä.
        On hän huolehtinut omaisuudenkin lisäämisestä, mitä en ole pannut pahakseni. Asun ja matkustan näet mielelläni ykkösluokassa. :)


      • kaurisMIES
        _skorppari kirjoitti:

        Mielestäsi itsenäisille ihmisille kuten Kauriille sopii vain toinen itsenäinen.
        Epäitsenäisillekö sopivat vain toiset epäitsenäiset.? :))

        Voisko olla, ettet osaa käsitellä kaurismiestä. Mun ukkoni on ainakin pysynyt vuosikausia niin lämpimänä ja kehräävänä, että enemmästä ei ole väliä.
        On hän huolehtinut omaisuudenkin lisäämisestä, mitä en ole pannut pahakseni. Asun ja matkustan näet mielelläni ykkösluokassa. :)

        Aah, tyylitietoinen skorppari! =)

        Varmasti on kaurismiehesi tyytyväinen, kun on skorpioninainen kainalossa. Itsekin kaurismiehenä olen aina saanut parhaat vibat skorpparinaisten kanssa. Teissä skopuissa vaan on sitä jotain...saatte kaurismiehen aivan hulluuden partaalle ja sekaisin himosta! ;)

        Oikein hyvät jatkot sinulle ja kaurismiehellesi!


    • kuka haluaisi jakaa

      tai pettyä turhaan mihin ihastuu? Siitä se alkaa..

      • sitä saa

        mitä tilaa?


    • kaurismiehen verhoa!

      Kaurismies petti minua toisen naisen kanssa ja myöhemmin sain kuulla että hän oli pettänyt myöskin aiempaa tyttöystäväänsä. Eli olin hänelle vain yksi hölmö uhri muiden joukossa.

      En voi yhden kaurismiehen perusteella tehdä yleistyksiä, mutta tämä nyt oli minun kokemukseni kaurismiehestä. Oli hänessä paljon hyvää, pakko myöntää. Hän oli älykäs, hauska ja kaikin puolin loistavaa seuraa. Erittäin ihana sängyssä. Hänessä oli myös sellainen upea piirre, että hän tuli loistavasti toimeen lasten kanssa.

      Mutta minkäs teet. Peluri mikä peluri. Kyllä mä häneltä itku kurkussa kysyin, että miksi hän mua meni pettämään. Ei osannut mies vastata.

      • niin! ja sitten

        ..pitäisi itse vielä olla luotettava.


    • niin kuin

      muissakin merkeissä on epäluotettavia ja luotettavia yksilöitä.

      Mutta perusluonne on sellainen hitaasti syttyvä yleensä, paitsi jos rakastuu tulen palavasti, kuten minun kauris-mies. On hellä, ottaa kädestä kiinni, suukottelee, halailee yms. Mutta loukkaantuukin sitten herkästi ja vetäytyy pois jos häntä satuttaa.

      Minun kokemus kauriista on se että ne joita rakastaa, on aina etusijalla, siinä unohtuu omaterveys ja kaikki muukin jos rakkaat tarvitsevat jotain.

      Kauris myös osoittaa rakkautensa tekemällä kaikenlaista puuhaa, se että hän korjaa autoasi tai kotiasi on hänen kukkakimppunsa sinulle.

      • Kaksimieliset kalat

        Mitenköhän saisin myös oman kaurismieheni suukottelemaan ja halailemaan mua?? Seksi kyllä kelpaa, mutta haluaisin että hän ottaisi muulloinkin mut syliin kuin ainoastaan seksin toivossa...

        Mut joo, ei ole kauris maailman helpoin kumppani. Kärsivällisyyttä pitää löytyä, sillä muuten kauriin kanssa palaa hihat takuuvarmasti. Kauris tekee mitä lystää. Ja välillä kauriilla on sellaisia kausia, että hän haluaa touhuta yksin eikä kenenkään seura kiinnosta, ei edes oman tyttöystävän. Mun oma kauris on vähän tollanen oikuttelija, mutta muuten ihana!


      • toinen kalat
        Kaksimieliset kalat kirjoitti:

        Mitenköhän saisin myös oman kaurismieheni suukottelemaan ja halailemaan mua?? Seksi kyllä kelpaa, mutta haluaisin että hän ottaisi muulloinkin mut syliin kuin ainoastaan seksin toivossa...

        Mut joo, ei ole kauris maailman helpoin kumppani. Kärsivällisyyttä pitää löytyä, sillä muuten kauriin kanssa palaa hihat takuuvarmasti. Kauris tekee mitä lystää. Ja välillä kauriilla on sellaisia kausia, että hän haluaa touhuta yksin eikä kenenkään seura kiinnosta, ei edes oman tyttöystävän. Mun oma kauris on vähän tollanen oikuttelija, mutta muuten ihana!

        Tää oli hauska.
        Ja "haluaisin että hän ottaisi muulloinkin mut syliin kuin ainoastaan seksin toivossa..." in your dreams! (oli kyse mistä miehestä tahansa) 8)


      • ..............
        Kaksimieliset kalat kirjoitti:

        Mitenköhän saisin myös oman kaurismieheni suukottelemaan ja halailemaan mua?? Seksi kyllä kelpaa, mutta haluaisin että hän ottaisi muulloinkin mut syliin kuin ainoastaan seksin toivossa...

        Mut joo, ei ole kauris maailman helpoin kumppani. Kärsivällisyyttä pitää löytyä, sillä muuten kauriin kanssa palaa hihat takuuvarmasti. Kauris tekee mitä lystää. Ja välillä kauriilla on sellaisia kausia, että hän haluaa touhuta yksin eikä kenenkään seura kiinnosta, ei edes oman tyttöystävän. Mun oma kauris on vähän tollanen oikuttelija, mutta muuten ihana!

        Se käyttää sua hyväksi.


      • ihan jetsulleen
        toinen kalat kirjoitti:

        Tää oli hauska.
        Ja "haluaisin että hän ottaisi muulloinkin mut syliin kuin ainoastaan seksin toivossa..." in your dreams! (oli kyse mistä miehestä tahansa) 8)

        naulan kantaan! :D


    • ka-uris nainen

      ja minulla on Kaurismies. Itse olen tammikuun synkkinä hetkinä syntynyt ja mieheni myös muutama päivä myöhemmin. Suhteemme on sanoisinko helvetillinen. Olen nouseva skorppari. Kehitän riidan aiheesta kuin aiheesta. Käämit palaa tämän tästä, siis minulla ja myöskin hänellä. Oli tosi upeaa saada kuulla häneltä lausunto " sinun kanssasi voi ainakin riidellä kunnolla". Entinen vaimo oli kuulemma mykkä kuin #kala#.Jassoo, mustasukkainen piru on mieheni. Emme kestä erossa kauaa kun alkaa herjat lentää ja epäluuloisuus hiipii suhteeseen. Yritämme kaikin keinoin lujittaa suhdetta koska olen aivan varma, että tämä kaurismies on ON se OIKEA minulle.

    • 1+1=2

      on todellakin sarvipää.
      Rakkaudentunnustuksia ja helliä sanoja ei helposti irtoa.
      Huomioi ja on hellä ja romanttinen muulla tavalla.
      Seksi on loistavaa.
      Mitäkö valitan?
      No en mitään. Onneksi mulla on tälläinen kauris.

      • Rapu

        Ei ole kaurismies mikään runosieluinen romantikko. Mutta osaa kyllä olla ihana naista kohtaan. Kaurismiehessä on sellaista vanhan ajan särmikkyyttä. Ei turhia sanoja ja puheita vaan reipasta toimintaa ja aitoa välittämistä.

        Ja mahtavaa seksiä!!


      • kalatNainen

        No juuri näin on meilläkin. Ei se kyllä sanoilla tuo mitenkään selväksi missä mennään, mutta teot taas puhuu puolestaan.
        Ja kyllä, seksi on parasta mitä on koskaan ollut....


      • ...............
        kalatNainen kirjoitti:

        No juuri näin on meilläkin. Ei se kyllä sanoilla tuo mitenkään selväksi missä mennään, mutta teot taas puhuu puolestaan.
        Ja kyllä, seksi on parasta mitä on koskaan ollut....

        ...harmi, tai onneksi, miten sen nyt ottaa ;) vain että, nuo ihanaaaaan seksin antavat kauris namut jakaa "ihanaa, mahtavaa seksiä auliisti myös muille, niin kiltit(varatut) kuin (vapaat) peluri kauriit...

        Poijjaat o poikkii ;=)

        KOKEMUSTA ON ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3438
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2108
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1672
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1527
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1107
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      946
    Aihe