Huawei E220 yhteys toimii ? mutta palvelinta ei löydy

Linda2

Missä voisi olla vika kun uudehkossa läppärissä (Windows XP) Huawei E220 USB-modeemi kyllä vaikuttaa toimivan, eli ilmoittaa "Huawei3G.saunalahti on nyt yhdistetty", mutta silti en pääse nettiin, eli
IE:n sivulla lukee "palvelinta ei löydy".
Aiemmin käytin tässä läppärissä Bluetooth kännykkä yhteyttä, kunnes se alkoi
pätkimään, ja vaihdoin muka parempaan (?) tähän Huaweihin.
Vaikuttaakohan aiemmat Bluetoothin asetukset ym. eli pitäisikö ne poistaa kaikki
samon Nokian PC suite?
Miten Internet asetukset?
... paljon kysymyksiä, vähän tietoa !!

9

7986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasdfg

Saunalahden myymä langaton laajakaista Huawei E220 ei toimi Windows XP:n Home Editionissa. Jos laite on käynnissä ja yhteys katkeaa tai katkaistaan, ei sitä voi enää muodostaa uudelleen, vaan kone pitää sammuttaa. Saunalahti ei myönnä ongelmaa vaan simputtaa sinua vaatimalla käyttiksen uudelleen asennusta..

• tut

Kyllähän Huawei E 220 toimii myös Home Editionissa. Mutta ei toimi siten kun luvataan. 1 megan yhteys toimii 250-400 kt nopeudella. Sopimuksessa nimittäin lukee, että palveluntarjoaja voi rajoittaa nopeuksia liikeneen perusteella. Rajoitus on voimassa kaiken aikaa ja siis luvataan enemmän kuin annetaan.

• IBMXP

mulla on kannettavassa option UMTS-kortti ja käyttis on tosiaan XP.Tekee aika usein niin että ilmoittaa yhteyden olevan ok mutta mihinkään ei pääse ennenkuin koneen käynnistää uudelleen.

• ex-XP :-)

Onko 3G-mokkulasta kokemuksia Vistan (Home Premium) kanssa? Tuollainen kiinnostaisi, mutta ei ole enää paluuta XP:hen.

Entä onko kellään kokemusta lisäantennnista mokkulan kanssa?

• Petruska4

Oma E220 tekee samaa, XP Home Edition myös..tosin koko konetta ei tarvitse käynnistää uudelleen, usein auttaa kun pelkästään katkaisen yhteyden ja käynnistän sen uudelleen tuolta alapalkista lähiverkkoyhteyksistä, en siis Huawein oman softan kautta.
        Raivostuttava homma! Itse mietin palauttamista, kun huomasin että ongelma on jokapäiväinen..pätkii muutenkin usein, vaikka asun keskellä 3g-verkkoa.

• Buuttailija

on läppärissä akustinen conexant modeemi 56kb/s ja se pitää aina poistaa jotta HUAWEI 220 toimisi.

Xphome.

Olen Elisan asiakas mutta samasta p******a puhutaan.

• Huijattu

Menee ehkä väärän ryhmän jatkoksi, mutta Huawei E220:sta on kysymys, vaikkakin Dna:lta otettuna.

Mulla on Dna:n Mokkula eli sama Huawei E220. 3G-yhteys syntyy, eikä ihme sillä tukiasema on 30m päässä ja siihen on suora näköyhteys. Mihinkään ei vaan kuitenkaan oikeasti pääse! Skype:n ikoni alapalkissa pysyy harmaana, eikä selaimilla pääse mihinkään. Kun katkaisen yhteyden ja valitsen Networkiksi GSM Only, niin joka neljännellä kerralla saan yhteyden pelaamaan. Aina on täydet palkit niin Edgellä kuin HSDPA:lla tai WCDMA:llakin, mutta bitti ei liiku sen vertaa, että Skype kirjautuisi palvelimelle. IRC ei toimi, eikä selaimet.

Silloin, kun saan yhteyden pelaamaan ja Skypepuhelun aikaiseksi, niin se katkeaakin sitten melko pian. Ostin Mokkulan 24kk sopimuksella, koska puhelinmyyjä vakuutti, että 3G toimii alueellani ja pitäisihän sen toimia, kun tukiasema on 30m päässä.

Palautan laitteen lähipäivinä, jos ei ala toimimaan. Vien asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi, jos eivät ota takaisin. Tuotteessahan on 90% virhe, jos ostettu 3G-yhteys ei pelaa lainkaan ja GPRS/Edge vain silloin tällöin. Ei onnistu normaalit sähköpostien luvut ja kirjoitukset ja netin selailu ja Skypen käyttö. Mitään P2P -ohjelmia en ole edes käyttänyt päällä.

Myyjä valehteli. Paskan möivät.

• edes
        Huijattu kirjoitti:

Menee ehkä väärän ryhmän jatkoksi, mutta Huawei E220:sta on kysymys, vaikkakin Dna:lta otettuna.

Mulla on Dna:n Mokkula eli sama Huawei E220. 3G-yhteys syntyy, eikä ihme sillä tukiasema on 30m päässä ja siihen on suora näköyhteys. Mihinkään ei vaan kuitenkaan oikeasti pääse! Skype:n ikoni alapalkissa pysyy harmaana, eikä selaimilla pääse mihinkään. Kun katkaisen yhteyden ja valitsen Networkiksi GSM Only, niin joka neljännellä kerralla saan yhteyden pelaamaan. Aina on täydet palkit niin Edgellä kuin HSDPA:lla tai WCDMA:llakin, mutta bitti ei liiku sen vertaa, että Skype kirjautuisi palvelimelle. IRC ei toimi, eikä selaimet.

Silloin, kun saan yhteyden pelaamaan ja Skypepuhelun aikaiseksi, niin se katkeaakin sitten melko pian. Ostin Mokkulan 24kk sopimuksella, koska puhelinmyyjä vakuutti, että 3G toimii alueellani ja pitäisihän sen toimia, kun tukiasema on 30m päässä.

Palautan laitteen lähipäivinä, jos ei ala toimimaan. Vien asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi, jos eivät ota takaisin. Tuotteessahan on 90% virhe, jos ostettu 3G-yhteys ei pelaa lainkaan ja GPRS/Edge vain silloin tällöin. Ei onnistu normaalit sähköpostien luvut ja kirjoitukset ja netin selailu ja Skypen käyttö. Mitään P2P -ohjelmia en ole edes käyttänyt päällä.

Myyjä valehteli. Paskan möivät.

Huawei E169 näytä toimivan. Antoivat sen tilalle, kun ei tuo 220 edes rekisteröinyt itseään verkkoon. Kolmessa koneessa kokeiltu, kaikissa XP Home. Siitäkö se muka kiikastaa? Luovutettakoon.

• elikkä
        edes kirjoitti:

Huawei E169 näytä toimivan. Antoivat sen tilalle, kun ei tuo 220 edes rekisteröinyt itseään verkkoon. Kolmessa koneessa kokeiltu, kaikissa XP Home. Siitäkö se muka kiikastaa? Luovutettakoon.

jälkimmäinen kyllä toimii. Elisalla olikin toinen moka kyseessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe