Onko Popeda lopettanut

Tate 37

Kun Karppasen sivuilta häipynyt kaikki Popedasta kolmenkympinkin kiertue.

6

1721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumarrus

Oliskohan se nyt ollut sitten siinä,Kiitos ja kumarrus.

• zxcv325

Ei kai ne niin tyhmiä ole että lähtevät 30v juhlarundille ilman Mustajärveä. Luulisin että riippuu paljon siitä onko Pate tarpeeks hyvissä voimissa että keikat voidaan julkistaa ja kiertue startata...

• Karoliina

Kiertue siirtynyt kai ensi vuoteen. Ainakin Lahden 16.11 Popedan 30-v keikka Sibeliustalon sivujen mukaan peruttu.

• tate 37
        Karoliina kirjoitti:

Kiertue siirtynyt kai ensi vuoteen. Ainakin Lahden 16.11 Popedan 30-v keikka Sibeliustalon sivujen mukaan peruttu.

Luulen että bändi lopetaa,Mustäjärvellä ei pysy korkki kiinni luulen sen syyksi kiertueen peruuntumiseen.

• älä luule, tiedä
        tate 37 kirjoitti:

Luulen että bändi lopetaa,Mustäjärvellä ei pysy korkki kiinni luulen sen syyksi kiertueen peruuntumiseen.

ihan tuubaa, mitäs jos vaikka on burnouttia ja masennusta hilpeän juopottelun sijaan. toivottavasti pate toipuu, jos ei lavalle, ainakin onnelliseen loppuelämään.
        toki, kaikki hyvä loppuu aikanaan, tärkeintä on se ettei lähdetä vesittämään mustajärven perintoä vetämällä keikkaa välimallin sijaislaulajilla, näkojään tämä on sentään tajuttu.
        kattokaa vaikka ylen elävästä arkistosta vm 1978 pätkää, se pate on perkele korvaamaton kaveri!

• Tate 37
        älä luule, tiedä kirjoitti:

ihan tuubaa, mitäs jos vaikka on burnouttia ja masennusta hilpeän juopottelun sijaan. toivottavasti pate toipuu, jos ei lavalle, ainakin onnelliseen loppuelämään.
        toki, kaikki hyvä loppuu aikanaan, tärkeintä on se ettei lähdetä vesittämään mustajärven perintoä vetämällä keikkaa välimallin sijaislaulajilla, näkojään tämä on sentään tajuttu.
        kattokaa vaikka ylen elävästä arkistosta vm 1978 pätkää, se pate on perkele korvaamaton kaveri!

Että ei johtunut Patesta kiertueen peruuntuminen mutta bändiltä toivos mallikaanpaan tiedotusta asioista ettei näitä arvailuja tulis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe