Kun Karppasen sivuilta häipynyt kaikki Popedasta kolmenkympinkin kiertue.
Onko Popeda lopettanut
6
1721
Vastaukset
- Kumarrus
Oliskohan se nyt ollut sitten siinä,Kiitos ja kumarrus.
- zxcv325
Ei kai ne niin tyhmiä ole että lähtevät 30v juhlarundille ilman Mustajärveä. Luulisin että riippuu paljon siitä onko Pate tarpeeks hyvissä voimissa että keikat voidaan julkistaa ja kiertue startata...
- Karoliina
Kiertue siirtynyt kai ensi vuoteen. Ainakin Lahden 16.11 Popedan 30-v keikka Sibeliustalon sivujen mukaan peruttu.
- tate 37
Karoliina kirjoitti:
Kiertue siirtynyt kai ensi vuoteen. Ainakin Lahden 16.11 Popedan 30-v keikka Sibeliustalon sivujen mukaan peruttu.
Luulen että bändi lopetaa,Mustäjärvellä ei pysy korkki kiinni luulen sen syyksi kiertueen peruuntumiseen.
- älä luule, tiedä
tate 37 kirjoitti:
Luulen että bändi lopetaa,Mustäjärvellä ei pysy korkki kiinni luulen sen syyksi kiertueen peruuntumiseen.
ihan tuubaa, mitäs jos vaikka on burnouttia ja masennusta hilpeän juopottelun sijaan. toivottavasti pate toipuu, jos ei lavalle, ainakin onnelliseen loppuelämään.
toki, kaikki hyvä loppuu aikanaan, tärkeintä on se ettei lähdetä vesittämään mustajärven perintoä vetämällä keikkaa välimallin sijaislaulajilla, näkojään tämä on sentään tajuttu.
kattokaa vaikka ylen elävästä arkistosta vm 1978 pätkää, se pate on perkele korvaamaton kaveri! - Tate 37
älä luule, tiedä kirjoitti:
ihan tuubaa, mitäs jos vaikka on burnouttia ja masennusta hilpeän juopottelun sijaan. toivottavasti pate toipuu, jos ei lavalle, ainakin onnelliseen loppuelämään.
toki, kaikki hyvä loppuu aikanaan, tärkeintä on se ettei lähdetä vesittämään mustajärven perintoä vetämällä keikkaa välimallin sijaislaulajilla, näkojään tämä on sentään tajuttu.
kattokaa vaikka ylen elävästä arkistosta vm 1978 pätkää, se pate on perkele korvaamaton kaveri!Että ei johtunut Patesta kiertueen peruuntuminen mutta bändiltä toivos mallikaanpaan tiedotusta asioista ettei näitä arvailuja tulis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764