Kun Karppasen sivuilta häipynyt kaikki Popedasta kolmenkympinkin kiertue.
Onko Popeda lopettanut
6
1780
Vastaukset
- Kumarrus
Oliskohan se nyt ollut sitten siinä,Kiitos ja kumarrus.
- zxcv325
Ei kai ne niin tyhmiä ole että lähtevät 30v juhlarundille ilman Mustajärveä. Luulisin että riippuu paljon siitä onko Pate tarpeeks hyvissä voimissa että keikat voidaan julkistaa ja kiertue startata...
- Karoliina
Kiertue siirtynyt kai ensi vuoteen. Ainakin Lahden 16.11 Popedan 30-v keikka Sibeliustalon sivujen mukaan peruttu.
- tate 37
Karoliina kirjoitti:
Kiertue siirtynyt kai ensi vuoteen. Ainakin Lahden 16.11 Popedan 30-v keikka Sibeliustalon sivujen mukaan peruttu.
Luulen että bändi lopetaa,Mustäjärvellä ei pysy korkki kiinni luulen sen syyksi kiertueen peruuntumiseen.
- älä luule, tiedä
tate 37 kirjoitti:
Luulen että bändi lopetaa,Mustäjärvellä ei pysy korkki kiinni luulen sen syyksi kiertueen peruuntumiseen.
ihan tuubaa, mitäs jos vaikka on burnouttia ja masennusta hilpeän juopottelun sijaan. toivottavasti pate toipuu, jos ei lavalle, ainakin onnelliseen loppuelämään.
toki, kaikki hyvä loppuu aikanaan, tärkeintä on se ettei lähdetä vesittämään mustajärven perintoä vetämällä keikkaa välimallin sijaislaulajilla, näkojään tämä on sentään tajuttu.
kattokaa vaikka ylen elävästä arkistosta vm 1978 pätkää, se pate on perkele korvaamaton kaveri! - Tate 37
älä luule, tiedä kirjoitti:
ihan tuubaa, mitäs jos vaikka on burnouttia ja masennusta hilpeän juopottelun sijaan. toivottavasti pate toipuu, jos ei lavalle, ainakin onnelliseen loppuelämään.
toki, kaikki hyvä loppuu aikanaan, tärkeintä on se ettei lähdetä vesittämään mustajärven perintoä vetämällä keikkaa välimallin sijaislaulajilla, näkojään tämä on sentään tajuttu.
kattokaa vaikka ylen elävästä arkistosta vm 1978 pätkää, se pate on perkele korvaamaton kaveri!Että ei johtunut Patesta kiertueen peruuntuminen mutta bändiltä toivos mallikaanpaan tiedotusta asioista ettei näitä arvailuja tulis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731719Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50991