Osuuspankin Visa Electron

hmm.

Tässä muutama päivä sitten Osuuspankki lähetti viestin, että Visa Electron toimii tästä eteenpäin maksukorttina verkossa normaalin Visan tapaan. Tietysti heti piti alkaa kokeilemaan, mutta eihän se toimikaan!

Miten on, onko muilla Osuuspankin asiakkailla alkanut toimia, vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

21

15392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muakin

      Sain tällä viikolla Op:n electronin ja luulin sillä pystyväni maksamaan Paypal:in kautta, mutta eipä vaan onnaa... Pankki ei hyväksy maksua tai jotain.

      • paypallia

        minullakin on op:n visa electron ja yritän saada sitä toimimaan paypal:issa... olen yrittänyt ennenkin, mutta nyt se jopa hyväksyi korttini!

        mutta kun pitää *varmistaa* kortti (verify) niin se ilmoittaa, ettei onnistukkaan....
        onko neuvoja?


      • kiinnostais
        paypallia kirjoitti:

        minullakin on op:n visa electron ja yritän saada sitä toimimaan paypal:issa... olen yrittänyt ennenkin, mutta nyt se jopa hyväksyi korttini!

        mutta kun pitää *varmistaa* kortti (verify) niin se ilmoittaa, ettei onnistukkaan....
        onko neuvoja?

        Mullakin se hyväksyi kyllä kortin, muttei sitä varmennusta :( Kysyin Osuuspankista asiaa, eikä ne ollut kuullutkaan mistään Paypal:ista. "Onks se joku pelijuttu, vai...?" Lupas kysyä vielä "Help:iltä" ja sit oli sähköpostissa viesti, että miten onnistuu ulkomaanmaksu... siis ihan normaalisti ilman Paypalia.. :/ Että kiitti vaan tyhjästä. No, kävin tänään Nordeassa tilaamassa niitten Visa Electronin, se todistettavasti toimii Paypal:issa.


      • edellinen.
        kiinnostais kirjoitti:

        Mullakin se hyväksyi kyllä kortin, muttei sitä varmennusta :( Kysyin Osuuspankista asiaa, eikä ne ollut kuullutkaan mistään Paypal:ista. "Onks se joku pelijuttu, vai...?" Lupas kysyä vielä "Help:iltä" ja sit oli sähköpostissa viesti, että miten onnistuu ulkomaanmaksu... siis ihan normaalisti ilman Paypalia.. :/ Että kiitti vaan tyhjästä. No, kävin tänään Nordeassa tilaamassa niitten Visa Electronin, se todistettavasti toimii Paypal:issa.

        minä olen ainakin tilannut saksasta yksiltä nettisivuilta, niin että olen maksanut heille suoraan tilille (prepayment).

        ja nyt olen ebayssa kysellyt monilta ottaako maksun suoraan tilille...

        jostain luin että jenkkeihin on hankala laittaa suoraan tilille rahaa(?)

        mutta eurooppalaisiin tileihin on kyllä helppo maksaa suoraan tilille rahaa! pitää tietää toisen iban ja se swift (?) koodi :D

        eli ei muuta kun shoppailemaan saksan ebayhin!


      • snörde
        edellinen. kirjoitti:

        minä olen ainakin tilannut saksasta yksiltä nettisivuilta, niin että olen maksanut heille suoraan tilille (prepayment).

        ja nyt olen ebayssa kysellyt monilta ottaako maksun suoraan tilille...

        jostain luin että jenkkeihin on hankala laittaa suoraan tilille rahaa(?)

        mutta eurooppalaisiin tileihin on kyllä helppo maksaa suoraan tilille rahaa! pitää tietää toisen iban ja se swift (?) koodi :D

        eli ei muuta kun shoppailemaan saksan ebayhin!

        Lisäsin paypalliin OP Visa Electronin, tietojen syöttö meni ok eli vissiin kortti jotenkin kelpaa.
        Mutta seuraava vaihe (Get number) ei onnistu, herjaa koko ajan "We were unable to verify this credit card. Please check if the information you entered is correct. If the problem persists, please try to enter a different credit card."

        Nojoo, tein uuden tunnarin Paypalliin mutta laitoin etunimen Lastname-kohtaan ja päinvastoin. Lisäksi ääkkösten/öökkösten pisteet jätin pois.
        OK, lisäsin sitten taas Visa Electronia ja nyt tuli jo eri herja "This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card."

        Kortissa on sallittu verkkomaksaminen "Verified by Visa". Koitanpa seuraavaksi ottaa sen pois päältä pankista, jos se nyt törmää siihen että paypalli ei ole VBV ja OP vaatiikin sen..

        Monet on hommanneet eri merkkisen pankin Electronin, kai sekin on yksi ratkaisu.


      • snörde
        snörde kirjoitti:

        Lisäsin paypalliin OP Visa Electronin, tietojen syöttö meni ok eli vissiin kortti jotenkin kelpaa.
        Mutta seuraava vaihe (Get number) ei onnistu, herjaa koko ajan "We were unable to verify this credit card. Please check if the information you entered is correct. If the problem persists, please try to enter a different credit card."

        Nojoo, tein uuden tunnarin Paypalliin mutta laitoin etunimen Lastname-kohtaan ja päinvastoin. Lisäksi ääkkösten/öökkösten pisteet jätin pois.
        OK, lisäsin sitten taas Visa Electronia ja nyt tuli jo eri herja "This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card."

        Kortissa on sallittu verkkomaksaminen "Verified by Visa". Koitanpa seuraavaksi ottaa sen pois päältä pankista, jos se nyt törmää siihen että paypalli ei ole VBV ja OP vaatiikin sen..

        Monet on hommanneet eri merkkisen pankin Electronin, kai sekin on yksi ratkaisu.

        ..korjausta edelliseen
        Syötin väärinpäin Paypalliin kortin voimassaoloajan ja tuo jälkimmäinen virhe johtui siitä. Nyt tuli sama virhe Getnumber-kohdassa kuin eka kerralla.
        Tutkimukset jatkuu..


      • kiinnostais
        edellinen. kirjoitti:

        minä olen ainakin tilannut saksasta yksiltä nettisivuilta, niin että olen maksanut heille suoraan tilille (prepayment).

        ja nyt olen ebayssa kysellyt monilta ottaako maksun suoraan tilille...

        jostain luin että jenkkeihin on hankala laittaa suoraan tilille rahaa(?)

        mutta eurooppalaisiin tileihin on kyllä helppo maksaa suoraan tilille rahaa! pitää tietää toisen iban ja se swift (?) koodi :D

        eli ei muuta kun shoppailemaan saksan ebayhin!

        Joo, mutta kun on paikkoja joissa maksun voi suorittaa vain ja ainoastaan PAYPAL:in kautta, oon kyllä kysynytkin että onnistuisko muulla tavoin, mut ei kuulemma voi...Todella ärsyttävää! Ja nää mun tavoittelemat jutut on kaikki jossain amerikoissa. Eikä mitään ebay juttuja (mikä se ees on?) vaan jotain ihan muuta :) Mutta maanantaina saan jo Nordean electronini, toiv. sitten pelittää...


      • oiyfdsxdfhj

        Prepaid Mastercard nyt myös Suomessa
        kortille saa myös pikalainaa.
        Sillä voi varata hotelli tai auto ja sillä voi turvallisesti
        ostaa tai pelata verkossa. Kortin voi saada jokainen ilman luottotietojen tarkistamista
        tästä saa
        http://lainaa-tarpeeseen.blogspot.com/


      • vinkkiaaaaaaaa

        Prepaid Mastercard nyt Suomessa!
        Hyvä nettiostoksien tekoon ja pelaamiseen netissä
        www.lainahaku.com

        Kannattaa vertailla lainapaikkoja! Siis jos lainaa tarttee...
        Tässä on myös hyvät lainapaikat.

        Esim luottokortti kännykässä. Voi ottaa esimerkiksi 100 lainan ja nostaa sitä sitten pienemmissä erissä aina kun tarvii.
        Itse otin lainan täältä kun oli tällainen, että ensimmäinen laina ilman kuluja
        Paljon hyviä paikkoja ja vinkkejä
        ilmaisia tuotteita sekä tarjouksia


    • Mrs New

      Teidän pitää ensin käydä verkkopankissa ottamassa palvelu käyttöön, liittämällä varmennus.

      • On jo

        Mutta ei auta..


      • moppie

        Kiitos, Katsotaan joko nyt onnistuis ^^


      • moppie
        On jo kirjoitti:

        Mutta ei auta..

        tällainen virhe ilmoitus tulee:

        his payment cannot be completed because your credit card has been denied by your credit card issuer. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. You may want to try using a different credit card or choose eCheck instead. To do this, please click the More Payment Options link.


    • sajosa
    • pyy22
      • aikajana

        turha näitä nyt enää kolme vuotta vanhoihin viesteihin on liittää.. kolme vuotta sitten kortit eivät yksinkertaisesti vain toimineet niin kuin piti. johtui mm. siitä että piti olla verified by visa liikkeitä yms. nykyään ei ongelmaa ole.


      • Cxkjdks
        aikajana kirjoitti:

        turha näitä nyt enää kolme vuotta vanhoihin viesteihin on liittää.. kolme vuotta sitten kortit eivät yksinkertaisesti vain toimineet niin kuin piti. johtui mm. siitä että piti olla verified by visa liikkeitä yms. nykyään ei ongelmaa ole.

        Viisi vuotta menny ja sama ongelma. Harkitsen siirtymistä Nordealle.


    • alushousu

      kyllä nykyään on ongelmia myös. kortissa on VBV päällä, mutta maksu ei onnistu jägermeister shopissa.

    • juuei taida toimii

      ei onnaa kyllä

    • eitoimivisaelectron

      ei hyväksy paypal op:n visa electronia, jossa vbv ei ole päällä. täytyy varmaankiin laittaa päälle. mutta ainahan voi tilisiirrolla lisätä rahaa paypaliin mutta se ei kyllä ole kätevää jos ei ole verkkopankki tunnuksia niin lähtee nyt siinä pankkiin tekemään tilisiirtoa.

    • täältälöytyy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2826
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe