Niin.. Kertokaapa nyt joku mulle mistä kannattais hankkia halpoja, uusia dvd-leffoja?(suomi tekstein) Tilaamalla suomen ulkopuolelta vai? Tai mitenkäs tämä homma ois edullisin? Tuntuu vain aika karskilta maksaa 25euroo uusista dvd-leffoista.
Halvinmat leffat?
8
558
Vastaukset
- dick
Käy kattoo www.play.com ja vertaa hintoja suomen hintoihin. Play comissa tosin vaaditaan luottokorttia maksuvälineeksi, mutta siellä ei veloiteta postikuluja ja paketti tulee suoraan kotiin.
- The Expert
Halvimmat dvdrw asemat maksanevat siinä 250€. Vaikka hinta tuntuu korkealta, toimiihan se myös cdrw asemana ja yleisesti dvd/cd-rommien käyttämiseen omassa pc:ssäsi.
Sitten vain videovuokraamolle. Halvin ja laajavalikoisin lienee Makuuni (olettaen edelleen että olet klubi-jäsen ja käytät vuokraamoa klubi-päivisin). Joka tapauksessa vaikka r-kiskalta vuokraisit, niin se on sen 3€. Sitten hankit tyhjiä dvd-levyjä (3€ taitaa olla alhaisin yksittäishinta tällä hetkellä).
Sitten vaan kunnon polttosoftat ja muut tarpeelliset rippaukseen käytettävät ohjelmat ja avot, ~6 € hinnalla leffakokoelmaan taas yksi elokuva lisää.
Tätä tämä nykyaika on.- Sinivuokko
Ehkä elokuvista ymmärtämättömät moukat harrastavat kotipolttoa. Todelliset elokuvan ystävät haluavat alkuperäisversion alkuperäisillä kansilla. Ei mitään valokopiokansia. Ja elokuvat katsotaan elokuvissa tai 32 tuuman laajakuvatelevisiosta. Teiniviikset voivat katsella American Piensa 17":n monitorista ja polttaa levynsä ihan rauhassa, mutta älä tule ehdottelemaan tuollaisia fiksuille ihmisille.
Ja tekijänoikeuksistahan et ole kuullut koskaan mitään. - The Expert
Sinivuokko kirjoitti:
Ehkä elokuvista ymmärtämättömät moukat harrastavat kotipolttoa. Todelliset elokuvan ystävät haluavat alkuperäisversion alkuperäisillä kansilla. Ei mitään valokopiokansia. Ja elokuvat katsotaan elokuvissa tai 32 tuuman laajakuvatelevisiosta. Teiniviikset voivat katsella American Piensa 17":n monitorista ja polttaa levynsä ihan rauhassa, mutta älä tule ehdottelemaan tuollaisia fiksuille ihmisille.
Ja tekijänoikeuksistahan et ole kuullut koskaan mitään.Mutta vastasin alkuperäiseen viestiin mielestäni täysin oikeutetusti. Kysyjä nimenomaan valitti 25 € hintaa per leffa. Joka ei ole edes kallis dvd-leffa, vaan useita vähänkin erikoisempia leffoja löytyy reilusti yli 30 € hinnalla. On jokaisen aivan oma asia, miten paljon haluaa maksaa elokuvistaan.
Itse teen säännöllistä työtä, tienaan köyhästi nippa nappa 1300 € kuukaudessa. Mutta haluanko alkaa maksamaan tuosta summasta asuntovelan ja auton käyttökustannuksien lisäksi 25 € per leffa, jonka katson kenties 1-2 kertaa seuraavan 3-5 vuoden aikana ?
Korostan; olen 26-vuotias ja teinivuoteni ovat kaukana, vaikka olisinkin nuorekas ikäisekseni. Olen silti realisti, kun olen valmis maksamaan alle 10 € käytännössä leffasta kuin leffasta.
Fiksuus on aivan eri asia kuin varakkuus tässä tapauksessa. Fiksu tekee halvemmalla sen mitä varakas tekee kalliilla. Vai olenko nyt aivan väärässä ?
ps. Olen myös harrastanut videoelokuvien ja dvd-leffojen keräämistä originaaleina myyntiversioina. Mutta kun huomasin että menetin säännöllisesti rahaa muusta elämänlaadusta, tein päätökseni ryhtyä piraattilinjalle. Mutta ei, en kasvattanut teiniviiksiä.
pps. Jos vastaat tähän viestiin asiattomasti, se kuvastaa sinun omaa henkilökohtaista typeryyttäsi. Ja siinä vasta fiksuus onkin kaukana. - pikku mui
The Expert kirjoitti:
Mutta vastasin alkuperäiseen viestiin mielestäni täysin oikeutetusti. Kysyjä nimenomaan valitti 25 € hintaa per leffa. Joka ei ole edes kallis dvd-leffa, vaan useita vähänkin erikoisempia leffoja löytyy reilusti yli 30 € hinnalla. On jokaisen aivan oma asia, miten paljon haluaa maksaa elokuvistaan.
Itse teen säännöllistä työtä, tienaan köyhästi nippa nappa 1300 € kuukaudessa. Mutta haluanko alkaa maksamaan tuosta summasta asuntovelan ja auton käyttökustannuksien lisäksi 25 € per leffa, jonka katson kenties 1-2 kertaa seuraavan 3-5 vuoden aikana ?
Korostan; olen 26-vuotias ja teinivuoteni ovat kaukana, vaikka olisinkin nuorekas ikäisekseni. Olen silti realisti, kun olen valmis maksamaan alle 10 € käytännössä leffasta kuin leffasta.
Fiksuus on aivan eri asia kuin varakkuus tässä tapauksessa. Fiksu tekee halvemmalla sen mitä varakas tekee kalliilla. Vai olenko nyt aivan väärässä ?
ps. Olen myös harrastanut videoelokuvien ja dvd-leffojen keräämistä originaaleina myyntiversioina. Mutta kun huomasin että menetin säännöllisesti rahaa muusta elämänlaadusta, tein päätökseni ryhtyä piraattilinjalle. Mutta ei, en kasvattanut teiniviiksiä.
pps. Jos vastaat tähän viestiin asiattomasti, se kuvastaa sinun omaa henkilökohtaista typeryyttäsi. Ja siinä vasta fiksuus onkin kaukana.tähän, kuten moneen muuhunkin on aivan pakko vastata, (en saa suutani suppuun.)
että....
miksi niitä pitäisi ostaa, meinaan filkkoja?
ajan myöten saat jokaisen itsellesi kun vain jaksat odottaa.
filmistooni kuuluu paljon elokuvia,
mutta isoiten rahaa on mennyt lähes vain ja ainoastaan tyhjien nauhojen ostoon, loput filkat olen löytänyt milloin mistäkin,
KIITOS YSTÄVÄT JA KYLÄNMIEHET :)) sekä vainuni alekoreihin.
dvd-faniksi alan sitten,
kun saan lottovoiton, eikä hinnoilla ole enää väliä.
en pidä tärkeänä sitä, onko joku kirja, levy vai filmi alkuperäisenä hyllyssäni,
vaan sitä, että se on hyllyssäni.
- el hombre
www.dvdon.com
Ruotsalainen firma, kohtuu halvalla varsinkin vanhempia leffoja. Paketti tulee suoraan kotiin ja lasku sen mukana, ei siis mitään luottokorttiräpellystä. - Elokuvahullu
Itsellä on mennyt hieman överiksi kun on tullut ostettua yli 200 DVD elokuvaa. Täysihintaisia niistä ei ole kuin 10-15 kpl loput ovat tarjouslevyjä joiden hinnat vaihtelevat 5...15 Euroon keskihinnan ollessa noin 10Eur.
No mistä olen löytänyt? Anttilasta, Gigantista, Stocmannilta, joskus myös marketeista City-, Prisma, Euro. Toki rahaa on mennyt siltikin luvattoman paljon vaimo on hermostunut liiallisesta elokuvien katsomisesta. Lopultakin, katson elokuvan aika harvoin useammin kuin kerran.
No miksi sitten olen ostellut? Kai sitä on niin materialistinen?! No on ostoksistani ollut se hyöty, että on voinut lainailla sukulaisille ja tutuille ja heiltä on vastaavasti saanut lainaa mitä ei itse ole nähnyt!- Elokuvahullu
Tässä muutama osto video:
VHS 12 apinaa
VHS Amyn jäljillä
VHS Braveheart-taipumaton
VHS Breaking The Waves
VHS Cop Land
VHS Crash
VHS Elämä on ihanaa
VHS Ensimmäinen rakkaus
VHS Firma
VHS Harlemin kummisetä
VHS Housut pois
VHS Julian kaksi rakastajaa
VHS Kerran sotureita
VHS Kivenpyörittäjän kylä
VHS Kylmää terästä
VHS Laululintu
VHS Loisto
VHS Lumotut sisaret
VHS Mafian otteessa
VHS Mask-naamio
VHS Mr. Bean parhaat palat
VHS Nuija ja tosinuija
VHS Oikopolkuja
VHS Paholaisen asianajaja
VHS Plump Fiction
VHS Rajaton valta
VHS Rukajärven tie
VHS Satunnaisia sankareita
VHS Shanghai blues
VHS Sling Blade
VHS Smoke
VHS Sokkotanssi
VHS The Addams Family 2-pojasta polvi pahenee
VHS Boxer, The
VHS Long Kiss Goodnight, The
VHS Titanic
VHS Truman Show
VHS Tuntematon uhka
VHS Tyttö ja villihanhet
VHS U-käännös helvettiin
VHS Unta vai rakkautta
VHS Valehtelija
VHS Viimeinen tango Pariisissa
VHS Vuodet Picasson kanssa
VHS Wag The Dog-häntä heiluttaa koiraa
VHS Yksinoikeudella
Sekä osto DVD:t
DVD 100-kimmaa
DVD 1492 - Paratiisin valloitus
DVD Aina vierelläsi
DVD Albiino alligaattori
DVD Amadeus
DVD American Pie
DVD American Pie 2
DVD Amistad
DVD Amores Perros
DVD Anna hyvän kiertää
DVD Arkajalat
DVD Armoton
DVD Babe - suurkaupungissa
DVD Babe - urhea possu
DVD Batman
DVD Batman - paluu
DVD Beloved - rakastettu
DVD Ben-Hur
DVD Birdcage, The
DVD Blade Runner (Diredtor's Cut)
DVD Blues Brothers
DVD Boogia Nights
DVD Bye Bye Blue Bird
DVD Cotton Club The
DVD D'Artagnans Daughter
DVD Dancer in The Dark
DVD David Gilmore
DVD Detroit Rock City
DVD Die Hard - vain kuolleen ruumiini yli (Special Edition)
DVD Dina
DVD Dram Stokerin Dracula
DVD Driver - keikkakuski
DVD Eagles Hell Freezes Over
DVD East is East
DVD Elling
DVD Elämän edessä
DVD Elämää oppimassa
DVD Emma
DVD Englantilainen potilas
DVD Enigma
DVD Epäillyt
DVD Epäilyksen alaisena
DVD Erin Brockovich
DVD Erottamattomat
DVD Exit Wounds
DVD Experiment, Das
DVD Fargo
DVD Free Willy - Pelastakaa Willy
DVD Fucking Åmål
DVD Gandhi
DVD Ghost World
DVD Gift Enne
DVD Gigi
DVD Gladiaattori
DVD Good Will Hunting
DVD Gosford Park
DVD Haamujen kosto
DVD Heat ajojahti
DVD Heavy Metal
DVD Hevoskuiskaaja
DVD Hiipivä tiikeri piilotettu lohikäärme
DVD Hiiri jota ei saatu hengiltä
DVD Hudson Hawk varkaista parhain
DVD Hylättyjen vaimojen kerho
DVD Ilmestyskirja Nyt Redux
DVD Indian Runner
DVD Isäni on turbomies
DVD Ja äitiä kans
DVD Jackie Brown
DVD Jalla Jalla
DVD Joosef unten kuningas
DVD Junior
DVD Just Visiting
DVD Järki ja tunteet
DVD Kandidaatti
DVD Kapteeni Koukku
DVD Katkeruuden lähde
DVD Kaunis elämä
DVD Kelkkajengi
DVD Kellopelialpelsiini
DVD Keskiyön pikajuna
DVD Kidutuskammio
DVD Kimpassa
DVD King Kong
DVD Kirikou ilkeä noita
DVD Kolmannen asteen yhteys
DVD Korvikkeet
DVD Kourallinen dynamiittia
DVD Kundun
DVD Kunniasanalla
DVD Kylän sankari
DVD Laulu Marttinille
DVD Legenda
DVD Leijat Helsingin yllä
DVD Leon
DVD Likainen Harry
DVD Little Nicky
DVD Lohikäärmeen vuosi
DVD Loistavat bakerin pojat
DVD Lost Boys, The
DVD Lottovoittaja Ned
DVD Magnolia
DVD Maléna
DVD Mallioppilas
DVD Marvinin tyttäret
DVD Matrix
DVD Melkein julkis
DVD Merlin
DVD Mexican, The
DVD Miehet mustissa
DVD Mies joka ei ollut siellä
DVD Mies joka itki
DVD Mies vailla menneisyyttä
DVD Minusta on moneksi
DVD Minä päivänä tahansa
DVD Miss Kovis
DVD Monte Criston kreivi
DVD Moulin Rouge
DVD Muumio
DVD Muumion paluu
DVD Muurahaizet
DVD Neljät häät ja yhdet hautajaiset
DVD Noitapiiri
DVD Notting Hill
DVD Nurse Betty
DVD Odotuksia
DVD Oman elämänsä sankari
DVD Palaa luokseni
DVD Paluu tulevaisuuteen
DVD Palveluksessanne Miss Daisy
DVD Panaman räätäli
DVD Papillon
DVD Pelastakaa stm. Ryan
DVD Pelkkää puhetta
DVD Perhe on paras
DVD Pinocchio
DVD Pitkän päivän ilta
DVD Pleasantville
DVD Pollock
DVD Psykopaatin jäljillä
DVD Pulp Fiction tarinoita väkivallasta
DVD Punaisen lokakuun metsästys
DVD Purppuravirrat
DVD Purppuravyöhyke
DVD Pyhässä pilvessä
DVD Päävärit
DVD Raid
DVD Raivoisa ajojahti
DVD Rakkauden viimeinen siirto
DVD Rambo - taistelija
DVD Rautainen Coogan
DVD Reservoir Dogs
DVD Reunalla
DVD Rio Bravo
DVD Rita Haywort avain pakoon
DVD Ritarin tarina
DVD Road Trip
DVD Roger Waters: In the Flesh Live
DVD Romeo&Julia (Special Edition)
DVD Rottaralli
DVD Ryöstö
DVD Saanko esitellä Joe Black
DVD Santana: Supernatural Live
DVD Satimessa
DVD Se mikä on totta
DVD Seitsemän
DVD Seitsemän vuotta Tiibetissä
DVD Seitsemännen portaan enkeli
DVD Sekaisin Marista
DVD Shakaali
DVD Sisäpiirissä
DVD Sisärengas
DVD Siviilirohkeutta
DVD Spartacus
DVD Speed
DVD Stanley Kubrick ohjaajan muotokuva
DVD Star Wars I Pimeä uhka
DVD Storytelling
DVD Sukellusvene U-96 (Directors Cut)
DVD Sydänten murskaajat
DVD Särkymätön
DVD Tahdon naimisiin
DVD Takaikkuna
DVD Talvivieras
DVD Telemarkin sankarit
DVD Terminator 2 tuomion päivä
DVD Teräskukat
DVD Testi DVD
DVD Thelma & Louise
DVD Thing - se jostakin
DVD Tie kotiin
DVD Tigerland
DVD Titaanien taistelu
DVD Titan A.E.
DVD Tohtori T ja naiset
DVD Tulimyrsky
DVD Twister
DVD Tyttö Riosta
DVD Uhrilampaat (Special Edition)
DVD Unfair Competition
DVD Uutispommi
DVD Vaarallinen romanssi
DVD Valiojoukko
DVD Valkokankaan Lemmikit
DVD Valmont
DVD Valomerkin jälkeen
DVD War, The
DVD Vatel
DVD Verijäljet
DVD Vertigo
DVD Veteen piirretty viiva
DVD When Trumpets Fade
DVD Viesti mereltä
DVD Vihreä maili
DVD Viimeinen mohikaani
DVD Viimeinen partiopoika
DVD Vilpitön rakkaus
DVD Woodstock (ohjaajan versio)
DVD Väärät ystävät
DVD Yllätysisät
DVD Ötökän elämää
Lisäksi itse nauhoitettuja VHS-nauhoja liki 200kpl. Että löytyyhän noita. Eikä siinä vielä kaikki digitaalivideoilla on tullut kuvattua n.60 tunnin nauhaa. Rahaa on palanut, mutta mihin sitä säästelee, kun niitä ei saa mukaan kun täältä lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449