Meikit löytyivät!

Vihdoinkin!

Kyselin tuossa alempana allergisten meikkivinkkejä. Aloin ottaa selvää tuotteista ja vihdoin näyttää "oma" sarja löytyneen. Olen siis allerginen nikkelille ja hajusteille, ilmeisesti myös talkille jollain tavoin. Pähkäilyn jälkeen ostin Youngbloodin puristemeikkipohjan. Toimii erittäin hyvin, eikä jälkeäkään ihottumasta, rakkuloista, näppylöistä tms. Hankin sitten myös poskipunan ja pari luomiväriä, toimivat täysin ongelmitta!

Parin vuosikymmenen hukkaan heitettyjen rahojen jälkeen voin vihdoin meikata joka päivä ja olla ihan tavallisen näköinen! Ihoni on tosi kirjava ilman meikkiä, mutta eipä haittaa enää.

Minun on vaikea verrata Youngbloodia meikkinä mihinkään muuhun merkkiin, koska olen kaikki muut aina niin pikaisesti joutunut lopettamaan, mutta sekaihollani nämä meikit ovat kestäneet loistavasti koko päivän, lenkilläkin. Luomivärit eivät leviä, hikoillessa hiki tulee esim. nenästä lävitse, mutta meikki jää paikalleen. Vähän paperia vaan, taputapu, ja taas näyttää hyvältä.

Muutaman viikon päivittäisen käytön jälkeen en voi muuta kuin suositella.

4

1393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa -Riitta

      Mistä ostit kyseiset meikit?
      saako niitä netin kautta.
      Tahtoisin meikata minäkin mutta kun kemppareihin hajusteallergian takia en voi mennä.
      Jos tietäisin mitkä liikkeet niitä myy niin voisin laittaa ystäväni asialle ja kokeilla.
      Olivatko miten tyyriitä?
      Iloista kaunistautumis syksyä!

    • Myös allergikko

      Yongblood on ihan hyvä meikkimerkki, mutta melko kallis ja minun allergiselle iholleni sekään ei pidemmän päälle sopinut. Etsin sille vaihtoehtoja ja löysin "oikeat" mineraalimeikit. Käytän nykyisin Lily Loloa ja Minerals will work 4 U:ta, ja olen enemmän kuin tyytyväinen. :)

      Tämä vinkkinä, jos tahdot päästä halvemmalla ja uskaltaudut tilaamaan ulkomailta. Aineksethan näissä ovat periaatteessa samat kuin Youngbloodissa, mutta nämä eivät sisällä sitä jotain haitallista ainetta jota YB:ssä on, olikohan se bismuth oxychlorine tjsp.

      • Vihdoinkin!

        Youngbloodin jälleenmyyjiä löytyy carpelancosmetics.fi -saitilta. Jollain niistä oli muistaakseni nettikauppaakin. Ostin omani Hki Kauppatorin apteekista, jossa pääsin kokeilemaan tuotteita. Jane Iredale -sarja on hyvin samanlainen ja lisää löytyy netistä. Ainesosaluetteloita googlaamalla esim. xxxmakeup ingredient (list), jos ei myyjäsaitilta löydy.

        Tämän selvityksen löysin siitä "vismutista":
        Jane Iredale INGREDIENTS:
        Bismuth Oxychioride: Also known as “synthetic pearl” and occurs in the earth’s crust.Some claims have been made by other mineral powder companies that Bismuth Oxychloride is an antiseptic. In fact, it is Bismuth Subgallate that has antiseptic qualities.

        YB:n puristepohja ei sisällä tuota Bismuth Oxychioridea, irtopohja kylläkin.

        Minkälainen ihotyyppi sinulla on, Lilylolon käyttäjä? Kiinnostaisi kokemukset noista irtopohjista, kun jotkut "kiiltäväihoiset" valittavat niitten menevän liikaa huokosiin? Vai onkohan sitten meikkiä käytetty liikaa?


      • Myös allerginen
        Vihdoinkin! kirjoitti:

        Youngbloodin jälleenmyyjiä löytyy carpelancosmetics.fi -saitilta. Jollain niistä oli muistaakseni nettikauppaakin. Ostin omani Hki Kauppatorin apteekista, jossa pääsin kokeilemaan tuotteita. Jane Iredale -sarja on hyvin samanlainen ja lisää löytyy netistä. Ainesosaluetteloita googlaamalla esim. xxxmakeup ingredient (list), jos ei myyjäsaitilta löydy.

        Tämän selvityksen löysin siitä "vismutista":
        Jane Iredale INGREDIENTS:
        Bismuth Oxychioride: Also known as “synthetic pearl” and occurs in the earth’s crust.Some claims have been made by other mineral powder companies that Bismuth Oxychloride is an antiseptic. In fact, it is Bismuth Subgallate that has antiseptic qualities.

        YB:n puristepohja ei sisällä tuota Bismuth Oxychioridea, irtopohja kylläkin.

        Minkälainen ihotyyppi sinulla on, Lilylolon käyttäjä? Kiinnostaisi kokemukset noista irtopohjista, kun jotkut "kiiltäväihoiset" valittavat niitten menevän liikaa huokosiin? Vai onkohan sitten meikkiä käytetty liikaa?

        Youngblood tuntuu todella tukkivan huokosia, voi kyllä riippua ihotyypistä. Lisäksi se on paljon raskaamman näköistä levitettynä kuin muut mineraalimeikit. Käytin kyllä sitäkin tyytyväisenä jonkin aikaa, eli ei se aivan huono merkki ole. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1582
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      60
      1172
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1010
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      102
      956
    5. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      848
    6. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      773
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      732
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe