Kyselin tuossa alempana allergisten meikkivinkkejä. Aloin ottaa selvää tuotteista ja vihdoin näyttää "oma" sarja löytyneen. Olen siis allerginen nikkelille ja hajusteille, ilmeisesti myös talkille jollain tavoin. Pähkäilyn jälkeen ostin Youngbloodin puristemeikkipohjan. Toimii erittäin hyvin, eikä jälkeäkään ihottumasta, rakkuloista, näppylöistä tms. Hankin sitten myös poskipunan ja pari luomiväriä, toimivat täysin ongelmitta!
Parin vuosikymmenen hukkaan heitettyjen rahojen jälkeen voin vihdoin meikata joka päivä ja olla ihan tavallisen näköinen! Ihoni on tosi kirjava ilman meikkiä, mutta eipä haittaa enää.
Minun on vaikea verrata Youngbloodia meikkinä mihinkään muuhun merkkiin, koska olen kaikki muut aina niin pikaisesti joutunut lopettamaan, mutta sekaihollani nämä meikit ovat kestäneet loistavasti koko päivän, lenkilläkin. Luomivärit eivät leviä, hikoillessa hiki tulee esim. nenästä lävitse, mutta meikki jää paikalleen. Vähän paperia vaan, taputapu, ja taas näyttää hyvältä.
Muutaman viikon päivittäisen käytön jälkeen en voi muuta kuin suositella.
Meikit löytyivät!
4
1438
Vastaukset
- saa -Riitta
Mistä ostit kyseiset meikit?
saako niitä netin kautta.
Tahtoisin meikata minäkin mutta kun kemppareihin hajusteallergian takia en voi mennä.
Jos tietäisin mitkä liikkeet niitä myy niin voisin laittaa ystäväni asialle ja kokeilla.
Olivatko miten tyyriitä?
Iloista kaunistautumis syksyä! - Myös allergikko
Yongblood on ihan hyvä meikkimerkki, mutta melko kallis ja minun allergiselle iholleni sekään ei pidemmän päälle sopinut. Etsin sille vaihtoehtoja ja löysin "oikeat" mineraalimeikit. Käytän nykyisin Lily Loloa ja Minerals will work 4 U:ta, ja olen enemmän kuin tyytyväinen. :)
Tämä vinkkinä, jos tahdot päästä halvemmalla ja uskaltaudut tilaamaan ulkomailta. Aineksethan näissä ovat periaatteessa samat kuin Youngbloodissa, mutta nämä eivät sisällä sitä jotain haitallista ainetta jota YB:ssä on, olikohan se bismuth oxychlorine tjsp.- Vihdoinkin!
Youngbloodin jälleenmyyjiä löytyy carpelancosmetics.fi -saitilta. Jollain niistä oli muistaakseni nettikauppaakin. Ostin omani Hki Kauppatorin apteekista, jossa pääsin kokeilemaan tuotteita. Jane Iredale -sarja on hyvin samanlainen ja lisää löytyy netistä. Ainesosaluetteloita googlaamalla esim. xxxmakeup ingredient (list), jos ei myyjäsaitilta löydy.
Tämän selvityksen löysin siitä "vismutista":
Jane Iredale INGREDIENTS:
Bismuth Oxychioride: Also known as “synthetic pearl” and occurs in the earth’s crust.Some claims have been made by other mineral powder companies that Bismuth Oxychloride is an antiseptic. In fact, it is Bismuth Subgallate that has antiseptic qualities.
YB:n puristepohja ei sisällä tuota Bismuth Oxychioridea, irtopohja kylläkin.
Minkälainen ihotyyppi sinulla on, Lilylolon käyttäjä? Kiinnostaisi kokemukset noista irtopohjista, kun jotkut "kiiltäväihoiset" valittavat niitten menevän liikaa huokosiin? Vai onkohan sitten meikkiä käytetty liikaa? - Myös allerginen
Vihdoinkin! kirjoitti:
Youngbloodin jälleenmyyjiä löytyy carpelancosmetics.fi -saitilta. Jollain niistä oli muistaakseni nettikauppaakin. Ostin omani Hki Kauppatorin apteekista, jossa pääsin kokeilemaan tuotteita. Jane Iredale -sarja on hyvin samanlainen ja lisää löytyy netistä. Ainesosaluetteloita googlaamalla esim. xxxmakeup ingredient (list), jos ei myyjäsaitilta löydy.
Tämän selvityksen löysin siitä "vismutista":
Jane Iredale INGREDIENTS:
Bismuth Oxychioride: Also known as “synthetic pearl” and occurs in the earth’s crust.Some claims have been made by other mineral powder companies that Bismuth Oxychloride is an antiseptic. In fact, it is Bismuth Subgallate that has antiseptic qualities.
YB:n puristepohja ei sisällä tuota Bismuth Oxychioridea, irtopohja kylläkin.
Minkälainen ihotyyppi sinulla on, Lilylolon käyttäjä? Kiinnostaisi kokemukset noista irtopohjista, kun jotkut "kiiltäväihoiset" valittavat niitten menevän liikaa huokosiin? Vai onkohan sitten meikkiä käytetty liikaa?Youngblood tuntuu todella tukkivan huokosia, voi kyllä riippua ihotyypistä. Lisäksi se on paljon raskaamman näköistä levitettynä kuin muut mineraalimeikit. Käytin kyllä sitäkin tyytyväisenä jonkin aikaa, eli ei se aivan huono merkki ole. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305627
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112921- 1862219
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631703Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan731517Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.731287- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201162