Totuushan on että kaikkien aikojen paras asento on spoon eli lusikka. Siinä yhdistyy kaikki naisten toivomat asiat: ei rasita, saa munaa takaapäin ja miehelle jää kädet vapaaksi klittan pyörittelyyn.
Älkääkä yrittäkökään väittää mitään muuta! ;)
Lusikka!!
9
6412
Vastaukset
- Nam
Lusikalla on mukava aloittaa aamu. Jess!
- tietämätön
Miten se tehdään. Olisi mukava kokeilla välillä jotain uutta poikaystäväni kanssa
- minä
tietämätön kirjoitti:
Miten se tehdään. Olisi mukava kokeilla välillä jotain uutta poikaystäväni kanssa
Eikö nimi lusikka jo kerro jotain? Joskus omien aivojen käyttäminen on sallittua!
- Spoonie
tietämätön kirjoitti:
Tästä kuvasta selviää lusikan perusidea, vaikka kyseessä on ryhmä = "juna-lusikka".
http://www.cnr.berkeley.edu/~sarahp/piequeens/kellypics/spoon front.jpg - mari
Spoonie kirjoitti:
Tästä kuvasta selviää lusikan perusidea, vaikka kyseessä on ryhmä = "juna-lusikka".
http://www.cnr.berkeley.edu/~sarahp/piequeens/kellypics/spoon front.jpgparas on! :)
- Johanna*
Lusikka on kyl TODELLA jees!
- lusikoiden hyvää
Joo, totta puhut, lusikassa nainen saa kyllä mukavasti osakseen. Se on meilläkin suosittu asento, varsinkin kiirettöminä sunnuntai-aamuina:)
- Pikkumies
Ei sovi kovin lyhyille (14cm) munille...kai
- Jouni
Kuinka pitkäkaluista miestä asento oikein vaatii, kun oma 16 senttinen tuntuu turhan lyhyeltä asentoon. Ainakin jos nainen on normaalia vartalotyyppiä, eli rasvaa on välissä useampi sentti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514