OinasN ja KaurisM

Oinasnainen75

Onko mahdollisuuksia onnistua, kun olen oinasnainen ja mies, johon olen varsin tykästynyt on kaurismies ja minua nuorempi....? Millaisia kokemuksia muilla on? Kertokaa...

8

1805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkijätär

Oinaan ja kauriin suhde voi olla monimutkainen. Valtataisteluita, sillä molemmat haluavat johtaa ja päättää. Voi olla vaikeaa löytää keskitietä jossa molemmat osaisivat antaa periksi tarvittaessa, liian itsepäisiä molemmat =)
      Kauriin voi olla hankalaa olla avoin ja oinas taas on kuin avoin kirja.
      Onko mies sinua kaksi vuotta nuorempi?

• Oinasnainen75

Kaurismies on enemmän, kuin viisi vuottakin nuorempi, eli kyllä sitä ikäeroa löytyy ja sehän arveluttaakin kovasti...

• Likka76
        Oinasnainen75 kirjoitti:

Kaurismies on enemmän, kuin viisi vuottakin nuorempi, eli kyllä sitä ikäeroa löytyy ja sehän arveluttaakin kovasti...

Täälä kans samantapainen setti..Kaurismies vm78. eli pari vuotta nuorempi. Mustasukkainen tuntuu olevan ja toi oli fakta, että vaikea tuntuu olevan kertoa aiva syvimpiä tuntoja..
        Mut meillä ainaki huumori menee yksiin, kumpikin tykkää hassutella, kivaa yhdessä. Omistushalu on aika iso...Mut tuntuu täysin luotettavalta!!!

• mulla oli

kans kaurismies, 7 vuotta nuorempi ja itse oinasnainen. Ja nuoria ihmisiä vielä..
      Kaurismiehessä ihastutti nokkela huumori, sellanen staattinen ja lähes pelottavan herkeämätön läsnäolo, itsehillintä ja sellanen silmistä näkyvä sisäinen palo.

Mut mönkään meni, oinaana tarvitsin enemmän huomiota ja suurempia tekoja kuin mihin hän pystyi, hälle ura ja vanhemmat ja sisarukset oli niin tärkeitä ettei aikaa minulle tarpeeksi herunut. Töykeä ja kylmä välillä, omituinen suhtautuminen seksiin näin luonnonlapsen näkökulmasta :D

Aikani kuulostelin ja sitten kun alko ikävöintiä ja anteeksi pyytelyjä tulla niin olin jo kaukana :D

• Oinasnainen75

Suhde tähän kaurismieheen ei todellakaan ole mikään helppo ja välillä mietinkin, että olisi helpompaa ilman tätä, mutta sitten jokin kumman outo vetovoima siinä vain on, joka vetää puoleensa...Ihan kuin istuis keinussa, joka välillä liikauttaa lähelle ja taas toisena hetkenä keinauttaa poispäin... En tiedä, kauanko tällaista jatkuu ja paraneeko koskaan tästä, vai olisiko sittenkin parempi vaan riuhtasta itsensä irti koko hommasta ja yrittää unohtaa. Vaikeaa sekin kyllä on, kun sitä vetovoimaa tuntuu olevan pelottavan paljon...

• oinastyttö
        Oinasnainen75 kirjoitti:

Suhde tähän kaurismieheen ei todellakaan ole mikään helppo ja välillä mietinkin, että olisi helpompaa ilman tätä, mutta sitten jokin kumman outo vetovoima siinä vain on, joka vetää puoleensa...Ihan kuin istuis keinussa, joka välillä liikauttaa lähelle ja taas toisena hetkenä keinauttaa poispäin... En tiedä, kauanko tällaista jatkuu ja paraneeko koskaan tästä, vai olisiko sittenkin parempi vaan riuhtasta itsensä irti koko hommasta ja yrittää unohtaa. Vaikeaa sekin kyllä on, kun sitä vetovoimaa tuntuu olevan pelottavan paljon...

kokemusta kauris miehestä ja huumori kukki, silloin kun hälle sopi...seksi oli mukavan lystikästä, tenhoa löytyi, tosin tekniikka, mielikuvitus, villeys... mitä oinas kaipaa, jäi puuttuman..
        Epäluotettava..:(
        Että tälleen oinas ja kauris meillä ;)

L.ehkä liian hidastempoinen oinaalle, sanoisinkos:)
        Selvitty on pintaraaapaisulla:=)

• puppis

Ystävättäreni on oinas ja hänen siippansa on häntä seitsemän vuotta nuorempi kauris mies. Heillä pyyhkii hyvin. ovat olleet 17 vuotta kimpassa ja 11 vuotta naimisissa. Kaksi lasta on siunaantunut. Oinas räiskyy ja kauris mököttää riitatilanteesssa. Mutta ovat oppineet tuntemaan toisensa ajan myötä ja todenneet, että aina on kuitenkin voitu keskustella.

• Oinasnainen75

vastanneille hyvistä vinkeistä... :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      105
      1888
    2. 239
      1678
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1076
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      62
      980
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      65
      929
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      63
      828
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      827
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      811
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      805
    Aihe