Mitä PV maksaa?

marsu

Olisin kiinnostunut mitä lehmänkirjava puoliverinen maksaa?

16

3566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys!

      Kylläpä taas oli oikein älynväläys kysymys. Sitä ei ole kuule määritelty missään, kuinka paljon juuri lehmänkirjava pv maksaa. Riippuu siis TÄYSIN myyjästä, mitä haluaa siitä pyytää. Järki käteen hyvä ihminen.

      • Se riippuuu...

        Niin se riippuu omistajasta,mitä hevonen osaa,Minkä ikäinen jne. Voit mennä kysymään asiaa omistajalta tai joltain joka myisi semmoisen hevosen. Kun katselen Pv eiden hintaa niin törmään yleensä 6000 hintaan. Mutta se riippuu. Paras tapa on että kysyt suoraan myyjältä.


    • Valkosuklaa1

      Voit saada pv:n tonnilla, jos ostat sellaisen pikkuvikaisen vahuksen joka toimii lähinnä seurapollena

      tai

      voi maksaa hevosestasi 50 000€, jos ostat sellaisen gp-tason kilpahevosen.

      • Dazzle

        Hevosen väri ei vaikuta myyntihintaan. Hyvän puoliverisen saa 3000-10 000 eurolla.


      • älytöntä´!!!
        Dazzle kirjoitti:

        Hevosen väri ei vaikuta myyntihintaan. Hyvän puoliverisen saa 3000-10 000 eurolla.

        Pv joka maksaaa 3000-10000 on harraste hevonen. Tasoltaan n. HeB ja re120. tälläinen hevonen on yleensä jokin alue tason hevonen... ja jos kunnon Pv haetaan maksaa se n.15 000. tolla 3000-10000 rajalla voi saada ihan hyvän pv varsan!!!


      • Viuhpoks
        älytöntä´!!! kirjoitti:

        Pv joka maksaaa 3000-10000 on harraste hevonen. Tasoltaan n. HeB ja re120. tälläinen hevonen on yleensä jokin alue tason hevonen... ja jos kunnon Pv haetaan maksaa se n.15 000. tolla 3000-10000 rajalla voi saada ihan hyvän pv varsan!!!

        Hyvän Pv:n määritelmä voi vaihdella. Jotkut pitävät tervettä, peruskoulutettua ja muuten suht kunnollista hevosta hyvänä, toiset taas huippukoulutettuja kilparatsuja


      • dinaa
        Viuhpoks kirjoitti:

        Hyvän Pv:n määritelmä voi vaihdella. Jotkut pitävät tervettä, peruskoulutettua ja muuten suht kunnollista hevosta hyvänä, toiset taas huippukoulutettuja kilparatsuja

        Ai ei ole vai? No mulla itselläni on kyllä kirjava pv, että kyllä niitä ihan tiedoksi vaan on.


    • kissamies57

      On kalliita ja halpoja hevosia.Mun hevonen on niin kallis että sillä ei oo hintaa.Jos mä myisin sen tonnilla mä en sais ikänä omia pois ja kymppitonniki on liikaa ku sitä ei kukaan muu ymmärrä ku mä eli sillä ei tee kukaan muu mitään.Toi ei ookkaan mikään tavallinen tamma vaan se on mun tytär.kuka nyt menis myymään omaa ainoaa tytöään.

    • ....

      Puoliveriset ovat yksivärisiä, vaikka kirjavuutta ei ole varsinaisesti kielletty, niin taitaa olla tämä väritys taitaa olla käytännössä kadonnut jos koskaan on ollutkaan.


      Jos joku on tavannut kirjavan puoliverisen, olisin kyllä innostunut näkemään kuvia ~

    • Kiruma

      Miksi ihmiset haluaa ostaa just jonku tietyn värisen hevosen? Sullon vaikia löytää tiettyyn hintahaarukkaan tietynrotusta ja vielä väristä, puhumattakaan vielä sopiiko se sinulle luonteensa ja taitojensa puolesta -__-'

      • sekarotuinen-

        hoidan erästä puoliveristä tammaa, olen lukenut puoliverisistä.

        hyvä ihminen ei kannata haaveilla kirjavasta puoliverisestä, saat odottaa lopun elämääsi ennen kuin löydät kirjavan puoliverisen! niitä ei nääs ole..


      • NÄSÄVIISAS
        sekarotuinen- kirjoitti:

        hoidan erästä puoliveristä tammaa, olen lukenut puoliverisistä.

        hyvä ihminen ei kannata haaveilla kirjavasta puoliverisestä, saat odottaa lopun elämääsi ennen kuin löydät kirjavan puoliverisen! niitä ei nääs ole..

        KUULKAAPAS NYT KAIKKI! PUOLIVERIHEVOSET OVAT LÄMMINVERISIÄ RATSUJA JA NIITÄ ON MONTA ERI ROTUA. ESIM. HANNOVERI ON PUOLIVERINEN JNE. ELI PUOLIVERINEN EI OLE PELKKÄ YKSI ROTU, VAAN YKSI HEVOSTYYPPI. EUROOPASSA ON MONIA ERI PUOLIVERIROTUJA. EIKÄ KOVIN TARVITSE KYLLÄ ETSIÄ, ETTÄ LÖYTÄÄ KIRJAVAN PUOLIVERISEN! NIITÄ NIMITTÄIN ON! MENKÄÄ TE KAIKKI EKA LUKEMAAN VAIKKA KIRJASTOON TAI ETSIMÄÄN TIETOA PUOLIVERISISTÄ JA ALKAKAA SITTEN LEIKKIMÄÄN NÄSÄVIISAITA! JA JOS ETTE USKO, NIIN KIRJOTTAKAAPA VAIKKA GOOGLEN KUVAHAKUUN KIRJAVA PUOLIVERINEN, NIIN KYLLÄ NIITÄ KUVIA ON!


      • jepatijee
        NÄSÄVIISAS kirjoitti:

        KUULKAAPAS NYT KAIKKI! PUOLIVERIHEVOSET OVAT LÄMMINVERISIÄ RATSUJA JA NIITÄ ON MONTA ERI ROTUA. ESIM. HANNOVERI ON PUOLIVERINEN JNE. ELI PUOLIVERINEN EI OLE PELKKÄ YKSI ROTU, VAAN YKSI HEVOSTYYPPI. EUROOPASSA ON MONIA ERI PUOLIVERIROTUJA. EIKÄ KOVIN TARVITSE KYLLÄ ETSIÄ, ETTÄ LÖYTÄÄ KIRJAVAN PUOLIVERISEN! NIITÄ NIMITTÄIN ON! MENKÄÄ TE KAIKKI EKA LUKEMAAN VAIKKA KIRJASTOON TAI ETSIMÄÄN TIETOA PUOLIVERISISTÄ JA ALKAKAA SITTEN LEIKKIMÄÄN NÄSÄVIISAITA! JA JOS ETTE USKO, NIIN KIRJOTTAKAAPA VAIKKA GOOGLEN KUVAHAKUUN KIRJAVA PUOLIVERINEN, NIIN KYLLÄ NIITÄ KUVIA ON!

        Tallilla olin töissä, puolalainen puoliverinen ruuna Bondi oli musta-ruskea kirjava. Että niin. Kirjota google-kuvahaku "Bondi hevonen" niin siinä on sen naama ja suittet päässä!


      • jepatijee
        jepatijee kirjoitti:

        Tallilla olin töissä, puolalainen puoliverinen ruuna Bondi oli musta-ruskea kirjava. Että niin. Kirjota google-kuvahaku "Bondi hevonen" niin siinä on sen naama ja suittet päässä!

        Tarkotin siis valko-ruskea. Sry.


    • emsux

      Harvinaista väriä oot kyllä ettimässä.. Saahan sen vaikka alle 3000, jos haluat tallista vaan heinää syövän möllykän. Mutta jos taas semmosen upeenvärisen laadukkaan kisahevosen, niin hintaki on sen mukane. On noi puoliveriset kumminkin ny laadukkaampia ja hintavempia ku lv-ratsut.

      Ja riippuu ihan kuka myy hevosta. Onko joku talli, yksityinen vai mikä. Onko hevonen ees suomessa. Hinta riippuu monesta asiasta. Mutta eikös semmonen pienimuotonen kisaratsu maksa päälle 6000..?

    • Järkeäpäähän

      Onhan tämä vanha, mutta tulin silti. Ihmisillä on joku käsitys, että juuri tämän henkilön pitäisi saada ostaa gp-tason kouluhevonen, vaikka hän ei ole niin sanonut. Eikä hän myöskään kysynyt saisiko vaikka tonnilla puoliveristä, kun monet vaikuttavat kauhean vihaisilta ja ylimielisiltä. Hevosen hinta riippuu esim. Myyjästä ja tasosta, voit halvemmallakin ihan hyvän hevosen. Se riippuu siitä mitä hyvä hevonen sinulle tarkoittaa. Itselleni se on tarpeeksi tasokas harrastekaveri, jonka kanssa voin kehittyä ja nauttia hevostelusta, toiselle viidenkymmenentuhannen kilpahevonen. Älkää yleistäkö, jooko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3441
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1498
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1267
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1142
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      792
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      46
      765
    Aihe