Mitä PV maksaa?

marsu

Olisin kiinnostunut mitä lehmänkirjava puoliverinen maksaa?

16

4248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys!

      Kylläpä taas oli oikein älynväläys kysymys. Sitä ei ole kuule määritelty missään, kuinka paljon juuri lehmänkirjava pv maksaa. Riippuu siis TÄYSIN myyjästä, mitä haluaa siitä pyytää. Järki käteen hyvä ihminen.

      • Se riippuuu...

        Niin se riippuu omistajasta,mitä hevonen osaa,Minkä ikäinen jne. Voit mennä kysymään asiaa omistajalta tai joltain joka myisi semmoisen hevosen. Kun katselen Pv eiden hintaa niin törmään yleensä 6000 hintaan. Mutta se riippuu. Paras tapa on että kysyt suoraan myyjältä.


    • Valkosuklaa1

      Voit saada pv:n tonnilla, jos ostat sellaisen pikkuvikaisen vahuksen joka toimii lähinnä seurapollena

      tai

      voi maksaa hevosestasi 50 000€, jos ostat sellaisen gp-tason kilpahevosen.

      • Dazzle

        Hevosen väri ei vaikuta myyntihintaan. Hyvän puoliverisen saa 3000-10 000 eurolla.


      • älytöntä´!!!
        Dazzle kirjoitti:

        Hevosen väri ei vaikuta myyntihintaan. Hyvän puoliverisen saa 3000-10 000 eurolla.

        Pv joka maksaaa 3000-10000 on harraste hevonen. Tasoltaan n. HeB ja re120. tälläinen hevonen on yleensä jokin alue tason hevonen... ja jos kunnon Pv haetaan maksaa se n.15 000. tolla 3000-10000 rajalla voi saada ihan hyvän pv varsan!!!


      • Viuhpoks
        älytöntä´!!! kirjoitti:

        Pv joka maksaaa 3000-10000 on harraste hevonen. Tasoltaan n. HeB ja re120. tälläinen hevonen on yleensä jokin alue tason hevonen... ja jos kunnon Pv haetaan maksaa se n.15 000. tolla 3000-10000 rajalla voi saada ihan hyvän pv varsan!!!

        Hyvän Pv:n määritelmä voi vaihdella. Jotkut pitävät tervettä, peruskoulutettua ja muuten suht kunnollista hevosta hyvänä, toiset taas huippukoulutettuja kilparatsuja


      • dinaa
        Viuhpoks kirjoitti:

        Hyvän Pv:n määritelmä voi vaihdella. Jotkut pitävät tervettä, peruskoulutettua ja muuten suht kunnollista hevosta hyvänä, toiset taas huippukoulutettuja kilparatsuja

        Ai ei ole vai? No mulla itselläni on kyllä kirjava pv, että kyllä niitä ihan tiedoksi vaan on.


    • kissamies57

      On kalliita ja halpoja hevosia.Mun hevonen on niin kallis että sillä ei oo hintaa.Jos mä myisin sen tonnilla mä en sais ikänä omia pois ja kymppitonniki on liikaa ku sitä ei kukaan muu ymmärrä ku mä eli sillä ei tee kukaan muu mitään.Toi ei ookkaan mikään tavallinen tamma vaan se on mun tytär.kuka nyt menis myymään omaa ainoaa tytöään.

    • ....

      Puoliveriset ovat yksivärisiä, vaikka kirjavuutta ei ole varsinaisesti kielletty, niin taitaa olla tämä väritys taitaa olla käytännössä kadonnut jos koskaan on ollutkaan.


      Jos joku on tavannut kirjavan puoliverisen, olisin kyllä innostunut näkemään kuvia ~

    • Kiruma

      Miksi ihmiset haluaa ostaa just jonku tietyn värisen hevosen? Sullon vaikia löytää tiettyyn hintahaarukkaan tietynrotusta ja vielä väristä, puhumattakaan vielä sopiiko se sinulle luonteensa ja taitojensa puolesta -__-'

      • sekarotuinen-

        hoidan erästä puoliveristä tammaa, olen lukenut puoliverisistä.

        hyvä ihminen ei kannata haaveilla kirjavasta puoliverisestä, saat odottaa lopun elämääsi ennen kuin löydät kirjavan puoliverisen! niitä ei nääs ole..


      • NÄSÄVIISAS
        sekarotuinen- kirjoitti:

        hoidan erästä puoliveristä tammaa, olen lukenut puoliverisistä.

        hyvä ihminen ei kannata haaveilla kirjavasta puoliverisestä, saat odottaa lopun elämääsi ennen kuin löydät kirjavan puoliverisen! niitä ei nääs ole..

        KUULKAAPAS NYT KAIKKI! PUOLIVERIHEVOSET OVAT LÄMMINVERISIÄ RATSUJA JA NIITÄ ON MONTA ERI ROTUA. ESIM. HANNOVERI ON PUOLIVERINEN JNE. ELI PUOLIVERINEN EI OLE PELKKÄ YKSI ROTU, VAAN YKSI HEVOSTYYPPI. EUROOPASSA ON MONIA ERI PUOLIVERIROTUJA. EIKÄ KOVIN TARVITSE KYLLÄ ETSIÄ, ETTÄ LÖYTÄÄ KIRJAVAN PUOLIVERISEN! NIITÄ NIMITTÄIN ON! MENKÄÄ TE KAIKKI EKA LUKEMAAN VAIKKA KIRJASTOON TAI ETSIMÄÄN TIETOA PUOLIVERISISTÄ JA ALKAKAA SITTEN LEIKKIMÄÄN NÄSÄVIISAITA! JA JOS ETTE USKO, NIIN KIRJOTTAKAAPA VAIKKA GOOGLEN KUVAHAKUUN KIRJAVA PUOLIVERINEN, NIIN KYLLÄ NIITÄ KUVIA ON!


      • jepatijee
        NÄSÄVIISAS kirjoitti:

        KUULKAAPAS NYT KAIKKI! PUOLIVERIHEVOSET OVAT LÄMMINVERISIÄ RATSUJA JA NIITÄ ON MONTA ERI ROTUA. ESIM. HANNOVERI ON PUOLIVERINEN JNE. ELI PUOLIVERINEN EI OLE PELKKÄ YKSI ROTU, VAAN YKSI HEVOSTYYPPI. EUROOPASSA ON MONIA ERI PUOLIVERIROTUJA. EIKÄ KOVIN TARVITSE KYLLÄ ETSIÄ, ETTÄ LÖYTÄÄ KIRJAVAN PUOLIVERISEN! NIITÄ NIMITTÄIN ON! MENKÄÄ TE KAIKKI EKA LUKEMAAN VAIKKA KIRJASTOON TAI ETSIMÄÄN TIETOA PUOLIVERISISTÄ JA ALKAKAA SITTEN LEIKKIMÄÄN NÄSÄVIISAITA! JA JOS ETTE USKO, NIIN KIRJOTTAKAAPA VAIKKA GOOGLEN KUVAHAKUUN KIRJAVA PUOLIVERINEN, NIIN KYLLÄ NIITÄ KUVIA ON!

        Tallilla olin töissä, puolalainen puoliverinen ruuna Bondi oli musta-ruskea kirjava. Että niin. Kirjota google-kuvahaku "Bondi hevonen" niin siinä on sen naama ja suittet päässä!


      • jepatijee
        jepatijee kirjoitti:

        Tallilla olin töissä, puolalainen puoliverinen ruuna Bondi oli musta-ruskea kirjava. Että niin. Kirjota google-kuvahaku "Bondi hevonen" niin siinä on sen naama ja suittet päässä!

        Tarkotin siis valko-ruskea. Sry.


    • emsux

      Harvinaista väriä oot kyllä ettimässä.. Saahan sen vaikka alle 3000, jos haluat tallista vaan heinää syövän möllykän. Mutta jos taas semmosen upeenvärisen laadukkaan kisahevosen, niin hintaki on sen mukane. On noi puoliveriset kumminkin ny laadukkaampia ja hintavempia ku lv-ratsut.

      Ja riippuu ihan kuka myy hevosta. Onko joku talli, yksityinen vai mikä. Onko hevonen ees suomessa. Hinta riippuu monesta asiasta. Mutta eikös semmonen pienimuotonen kisaratsu maksa päälle 6000..?

    • Järkeäpäähän

      Onhan tämä vanha, mutta tulin silti. Ihmisillä on joku käsitys, että juuri tämän henkilön pitäisi saada ostaa gp-tason kouluhevonen, vaikka hän ei ole niin sanonut. Eikä hän myöskään kysynyt saisiko vaikka tonnilla puoliveristä, kun monet vaikuttavat kauhean vihaisilta ja ylimielisiltä. Hevosen hinta riippuu esim. Myyjästä ja tasosta, voit halvemmallakin ihan hyvän hevosen. Se riippuu siitä mitä hyvä hevonen sinulle tarkoittaa. Itselleni se on tarpeeksi tasokas harrastekaveri, jonka kanssa voin kehittyä ja nauttia hevostelusta, toiselle viidenkymmenentuhannen kilpahevonen. Älkää yleistäkö, jooko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe