voisiko

onnistua??

Jousimies (n) ja leijona (m). Itse olen jousimies ja tuntuu ettei suhteet onnistu ei sitten kenenkään kanssa.

8

1222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskari (N)

      älä välitä ei minullakaan. Mikähän muissa on vikana?:) MEISSÄ EI MIKÄÄN! Ehkä juuri siksi?

    • Erakkojouskari

      Me jouskarit olemme omaa eliittiä.Kuka meidän kanssamme olisi samalla aaltopituudella!Me ajattelemme asioista aivan eri tavalla kuin monet muut.Siksi emme löydä paria itsellemme.Olen pian 50v ja yksin.Olen seurustellut ja ollut naimisissakin, mutta jälleen yksin.Meitä ei vain kertakaikkiaan kukaan tunnu ymmärtävän.

      • ymmärtäjä

        Kalat ymmärtää :)


      • Jouskarin

        < Minä olen löytänyt leijonamiehen ja minusta tuntuu ja niin hänestäkin että ollaan samalla aaltopituudella. Tämä on aivan ihmejuttu. En ole aikaisemmin tullut kenenkään muunkanssa näin hyvin toimeen.


      • mutta...
        ymmärtäjä kirjoitti:

        Kalat ymmärtää :)

        mutta... Kestääkö Jouskarin ikuista hapuilua? oikean suunnan etsintää, elämän tarkoituksen etsintää.


    • jouskari;)

      Mut ei se suhteenakaan kylläkään ole onnistunut???!!!! Ehkä vain ystävänä ain...
      Mut meillä on suuremmat lahjat elämälle antaa!!!

      • Lumilla

        Ei onnistu minunkaan suhteet,ei millään.Olen ollut myös aviossa ja pidemmissä suhteissa monen "merkin"kanssa,mut mikään ei vaan onnistu.Itse olen yleensä suhteet lopettanut,paitsi tää viimesin,Härkämies sanoi,ettei kemiamme sovi yhteen.....siis missä vika,minussako,vai muissa.Pilaanko suhteet liialla hoivaamisella.Tykkään paijata ja palvella miestä,oonko hullu...


    • itse myös

      ainakin itse tarvitsen vahvan persoonan omaavan ihmisen rinnalleni. Liian tunteikas tai hali hali pusi pusi saa niska karvat pystyyn. Leijona miehen kanssa meni ensimmäiset kuukauden ok, mutta valtataistelu tuli ja minä päätin pitää vapauteni. Mies olisi halunnut määrätä kaapin paikan minulle, mutta halusi päättää omista asioistaan itse, kuningashan on...

      Mutta sitten tuli kaksonen, rupeappa kiistelemään, häviät alta aika yksikön. Kaksonen on myös vapaa sielu, ja kolme vuotta yhdessä sekä kilhat edessä. Tarpeeksi rakkautta ja tarpeeksi omaa tilaa. Jännitystä riittävästi ettei pääse tylsistymään. Kaksosmies on tämän naisen valinta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe