voisiko

onnistua??

Jousimies (n) ja leijona (m). Itse olen jousimies ja tuntuu ettei suhteet onnistu ei sitten kenenkään kanssa.

8

1279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskari (N)

älä välitä ei minullakaan. Mikähän muissa on vikana?:) MEISSÄ EI MIKÄÄN! Ehkä juuri siksi?

• Erakkojouskari

Me jouskarit olemme omaa eliittiä.Kuka meidän kanssamme olisi samalla aaltopituudella!Me ajattelemme asioista aivan eri tavalla kuin monet muut.Siksi emme löydä paria itsellemme.Olen pian 50v ja yksin.Olen seurustellut ja ollut naimisissakin, mutta jälleen yksin.Meitä ei vain kertakaikkiaan kukaan tunnu ymmärtävän.

• ymmärtäjä

Kalat ymmärtää :)

• Jouskarin

< Minä olen löytänyt leijonamiehen ja minusta tuntuu ja niin hänestäkin että ollaan samalla aaltopituudella. Tämä on aivan ihmejuttu. En ole aikaisemmin tullut kenenkään muunkanssa näin hyvin toimeen.

• mutta...
        ymmärtäjä kirjoitti:

Kalat ymmärtää :)

mutta... Kestääkö Jouskarin ikuista hapuilua? oikean suunnan etsintää, elämän tarkoituksen etsintää.

• jouskari;)

Mut ei se suhteenakaan kylläkään ole onnistunut???!!!! Ehkä vain ystävänä ain...
      Mut meillä on suuremmat lahjat elämälle antaa!!!

• Lumilla

Ei onnistu minunkaan suhteet,ei millään.Olen ollut myös aviossa ja pidemmissä suhteissa monen "merkin"kanssa,mut mikään ei vaan onnistu.Itse olen yleensä suhteet lopettanut,paitsi tää viimesin,Härkämies sanoi,ettei kemiamme sovi yhteen.....siis missä vika,minussako,vai muissa.Pilaanko suhteet liialla hoivaamisella.Tykkään paijata ja palvella miestä,oonko hullu...

• itse myös

ainakin itse tarvitsen vahvan persoonan omaavan ihmisen rinnalleni. Liian tunteikas tai hali hali pusi pusi saa niska karvat pystyyn. Leijona miehen kanssa meni ensimmäiset kuukauden ok, mutta valtataistelu tuli ja minä päätin pitää vapauteni. Mies olisi halunnut määrätä kaapin paikan minulle, mutta halusi päättää omista asioistaan itse, kuningashan on...

Mutta sitten tuli kaksonen, rupeappa kiistelemään, häviät alta aika yksikön. Kaksonen on myös vapaa sielu, ja kolme vuotta yhdessä sekä kilhat edessä. Tarpeeksi rakkautta ja tarpeeksi omaa tilaa. Jännitystä riittävästi ettei pääse tylsistymään. Kaksosmies on tämän naisen valinta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      26
      4081
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      132
      3987
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      56
      3549
    4. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      20
      3435
    5. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3417
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      63
      3270
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      81
      2856
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2775
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      20
      2514
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2254
    Aihe