Jousimies (n) ja leijona (m). Itse olen jousimies ja tuntuu ettei suhteet onnistu ei sitten kenenkään kanssa.
voisiko
8
1272
Vastaukset
- jouskari (N)
älä välitä ei minullakaan. Mikähän muissa on vikana?:) MEISSÄ EI MIKÄÄN! Ehkä juuri siksi?
- Erakkojouskari
Me jouskarit olemme omaa eliittiä.Kuka meidän kanssamme olisi samalla aaltopituudella!Me ajattelemme asioista aivan eri tavalla kuin monet muut.Siksi emme löydä paria itsellemme.Olen pian 50v ja yksin.Olen seurustellut ja ollut naimisissakin, mutta jälleen yksin.Meitä ei vain kertakaikkiaan kukaan tunnu ymmärtävän.
- ymmärtäjä
Kalat ymmärtää :)
- Jouskarin
< Minä olen löytänyt leijonamiehen ja minusta tuntuu ja niin hänestäkin että ollaan samalla aaltopituudella. Tämä on aivan ihmejuttu. En ole aikaisemmin tullut kenenkään muunkanssa näin hyvin toimeen.
- mutta...
ymmärtäjä kirjoitti:
Kalat ymmärtää :)
mutta... Kestääkö Jouskarin ikuista hapuilua? oikean suunnan etsintää, elämän tarkoituksen etsintää.
- jouskari;)
Mut ei se suhteenakaan kylläkään ole onnistunut???!!!! Ehkä vain ystävänä ain...
Mut meillä on suuremmat lahjat elämälle antaa!!!- Lumilla
Ei onnistu minunkaan suhteet,ei millään.Olen ollut myös aviossa ja pidemmissä suhteissa monen "merkin"kanssa,mut mikään ei vaan onnistu.Itse olen yleensä suhteet lopettanut,paitsi tää viimesin,Härkämies sanoi,ettei kemiamme sovi yhteen.....siis missä vika,minussako,vai muissa.Pilaanko suhteet liialla hoivaamisella.Tykkään paijata ja palvella miestä,oonko hullu...
- itse myös
ainakin itse tarvitsen vahvan persoonan omaavan ihmisen rinnalleni. Liian tunteikas tai hali hali pusi pusi saa niska karvat pystyyn. Leijona miehen kanssa meni ensimmäiset kuukauden ok, mutta valtataistelu tuli ja minä päätin pitää vapauteni. Mies olisi halunnut määrätä kaapin paikan minulle, mutta halusi päättää omista asioistaan itse, kuningashan on...
Mutta sitten tuli kaksonen, rupeappa kiistelemään, häviät alta aika yksikön. Kaksonen on myös vapaa sielu, ja kolme vuotta yhdessä sekä kilhat edessä. Tarpeeksi rakkautta ja tarpeeksi omaa tilaa. Jännitystä riittävästi ettei pääse tylsistymään. Kaksosmies on tämän naisen valinta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1105109Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1774398Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1714322Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik893515Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast163254Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi143002Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa372973Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä92861Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL542708Nuoret pois politiikasta!
Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!311878