Miten saadaan HAU:n lentopallo

uudelleen nousuun?Löytyykö Haapavedeltä vetäjiä lentopalloiluun ja löytyykö riittävästi nuoria lentopalloilun pariin?
481983
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 48

Vanhimmat

Sinä, jos haluat olla asiallinen, myönnän aloituksen olevan asiallinen. Lentopallojaosto pystyyn ja sinne muutamia konkareita vetäjiksi, kyllä kaveri kaverin vetää pelitreeneihin. Oishan se harrastuksena nuorille yksi parhaita ja sen myötä se uusi nousukin olisi mahdollista.

Äänestä
  • Aloittaja

sitten sen verran nuoria vai aloittaisko sitten aivan minipojista pelaajien tekemisen?

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

sitten sen verran nuoria vai aloittaisko sitten aivan minipojista pelaajien tekemisen?

näitä pelaajia löytää?
    Tai sinun sanoillas
    "minipoikia"?? Onko sulla
    jo ehokkaat mietittynä?
    Miten päässöö mukkaasseen?

Äänestä

oot saanu pennut kassaan,heittäkkää oikia lentopallo nurkkaan ja pelatkaa lentistä koripallolla.Siinä tulee voimaharjoittelua samalla ja pärstävärkki karastuu,ku sua muutaman kerran pallon päin pläsiä.

Äänestä

En lähde ottamaan kantaa, mutta urheiluseuralta se jaosto pystyyn ja koulut mukaan hommaan. Kyllä pelaajia löytyy, kunhan kulissit on ensin kunnossa ja tasojahan pitää olla mineistä teineihin. Ainestahan Haapavedeltä varmasti löytyy, mutta aikaisten sarjoihin voi olla pitkä ja kivinen tie. Kuitenkin suurinosa nuorista varttuessaan muuttaa, joko opiskelun tai työn perässä muualle, mutta toivossahan on hyvä elää.

Äänestä

• Aloittaja

kaamiamies kirjoitti:

oot saanu pennut kassaan,heittäkkää oikia lentopallo nurkkaan ja pelatkaa lentistä koripallolla.Siinä tulee voimaharjoittelua samalla ja pärstävärkki karastuu,ku sua muutaman kerran pallon päin pläsiä.

tiedä minun pelillisistä taustoista mitään,niin ole
    silloin hiljaa,sillä minä olen ollut lentopallon parissa yli 30 vuotta.

Äänestä

yläasteen salissa ja Jussin legendaarisia tuuletuksia katsomossa. Siitä riitti iloa vastustajallekin. Hyvä Jussi. Ikuinen lentis-fani.

Äänestä

• hyviä aikoja kirjoitti:

yläasteen salissa ja Jussin legendaarisia tuuletuksia katsomossa. Siitä riitti iloa vastustajallekin. Hyvä Jussi. Ikuinen lentis-fani.

ei se jää huomaamatta.
    Ja aINAKIN sata vuotta muistetaan.

Äänestä

• kerbiili62 kirjoitti:

En lähde ottamaan kantaa, mutta urheiluseuralta se jaosto pystyyn ja koulut mukaan hommaan. Kyllä pelaajia löytyy, kunhan kulissit on ensin kunnossa ja tasojahan pitää olla mineistä teineihin. Ainestahan Haapavedeltä varmasti löytyy, mutta aikaisten sarjoihin voi olla pitkä ja kivinen tie. Kuitenkin suurinosa nuorista varttuessaan muuttaa, joko opiskelun tai työn perässä muualle, mutta toivossahan on hyvä elää.

ennenkään oo viisautta lähteny.
    Joutavia parkasuja kyllä...

Äänestä

• Aloittaja

meinasit kirjoitti:

näitä pelaajia löytää?
    Tai sinun sanoillas
    "minipoikia"?? Onko sulla
    jo ehokkaat mietittynä?
    Miten päässöö mukkaasseen?

jääkiekossa eli kaikki halukkaat mukaan.

Äänestä

• Aloittaja

munasillaan , niin kirjoitti:

ei se jää huomaamatta.
    Ja aINAKIN sata vuotta muistetaan.

palaa kun tiikerihypyn tekee.

Äänestä

palaa kun tiikerihypyn tekee.

tiijettään.Se on semmonen että suoriltajaloilta läpsähtää mahalleen lattialle.

Äänestä

• Aloittaja

tiikerihyppy kirjoitti:

tiijettään.Se on semmonen että suoriltajaloilta läpsähtää mahalleen lattialle.

ole jarruja,vaan liuku on vähintään viisi metriä ja enintään viisitoista metriä.

Äänestä

ole jarruja,vaan liuku on vähintään viisi metriä ja enintään viisitoista metriä.

olla talvikeli ja jäinen alamäki jossa se sinun tiikerihyppy tapahtuu.

Äänestä

• Aloittaja

täytyy sitten kirjoitti:

olla talvikeli ja jäinen alamäki jossa se sinun tiikerihyppy tapahtuu.

aina tuon verran potkua.

Äänestä

miepä oon Suomen lentopalloilun kehdosta kotoisin,elä mulle ala.Itekki oisin aikanani vuonu,jos luoja ois suonu,huono ranneliike,voittaa Suomen mestaruuksia,ponput yn. muu kohillan,mut huono ranne alasliike...velmies Suomen mestari...ala mulle inisee.Kyselkää Pudasjärveltä,miten lentistä pelataan...peräkyläläiset...:)).

Äänestä

• Aloittaja

kaamiamies kirjoitti:

miepä oon Suomen lentopalloilun kehdosta kotoisin,elä mulle ala.Itekki oisin aikanani vuonu,jos luoja ois suonu,huono ranneliike,voittaa Suomen mestaruuksia,ponput yn. muu kohillan,mut huono ranne alasliike...velmies Suomen mestari...ala mulle inisee.Kyselkää Pudasjärveltä,miten lentistä pelataan...peräkyläläiset...:)).

Pudasjärvellä on pelattu lentopalloa kun muuhun lajiin ei ole ollut mahdollisuutta.
    1970-luvulla Haapavedellä ei ollut 3-sarjaa ylemmälle sarjatasolla pelata,koska ei ollut sellaista salia jossa olis voinut pelata ylempiä sarjatasoja.
    Eihän edes SEPPO SAMMELVUO pelannut lentopalloa MAAJOUKKUEESSA,vaan tyytyi vähempään.

Äänestä

Pudasjärvellä on pelattu lentopalloa kun muuhun lajiin ei ole ollut mahdollisuutta.
    1970-luvulla Haapavedellä ei ollut 3-sarjaa ylemmälle sarjatasolla pelata,koska ei ollut sellaista salia jossa olis voinut pelata ylempiä sarjatasoja.
    Eihän edes SEPPO SAMMELVUO pelannut lentopalloa MAAJOUKKUEESSA,vaan tyytyi vähempään.

tämä Seppo on, ku saa nimen kokonaan mainita?Onko lupa?

Äänestä

• Aloittaja

julukkis se kirjoitti:

tämä Seppo on, ku saa nimen kokonaan mainita?Onko lupa?

Sammelvuon isä ja sitä myötä julkkis.

Äänestä

ovatten?

Äänestä

julukkis Heikin kautta ko sekin oli aikanaan kovasti julukisuuvessa?

Äänestä

• Aloittaja

neet kirjoitti:

ovatten?

Suomen maajoukkueen kapteeni ja hänen veljensä pelaa
    lentopalloa SM-liigassa.

Äänestä

Suomen maajoukkueen kapteeni ja hänen veljensä pelaa
    lentopalloa SM-liigassa.

ois heijän vuoksi myös julkkis?No hyvä on.heikin myötä sinäki oot sitte julkkis.

Äänestä

• Aloittaja

sitte vissiin kirjoitti:

julukkis Heikin kautta ko sekin oli aikanaan kovasti julukisuuvessa?

tosiaan taksimies kiireestä kantapäähän,mutta ei ollut lentopalloilija.Henkka pelasti pikkuserkkunsa pojan varmalta kuolemalta ja sammutti Karsikkaalla yhden kuivaajan.

Äänestä

• Aloittaja

että isä kirjoitti:

ois heijän vuoksi myös julkkis?No hyvä on.heikin myötä sinäki oot sitte julkkis.

helvetissä hänkin on julkkis,koska on itsekin pelannut lentopalloa.

Äänestä

helvetissä hänkin on julkkis,koska on itsekin pelannut lentopalloa.

semmostakin jota ei viiti täällä puhua.

Äänestä

sepe on ollunna Suomen lentopalloliiton johtajii,aika keposet tiedot sulla,jopa puulaakisarjan tiedot,sepe on omilla taidoilla ja tiedoilla tohon pystyny,kakarat sit pelannu,nytki em 4.tilan,hommaa paremmat tievot,jos meinaat elvistellä lentopallopuolella.mopo

Äänestä

• Aloittaja

kaamiamies kirjoitti:

sepe on ollunna Suomen lentopalloliiton johtajii,aika keposet tiedot sulla,jopa puulaakisarjan tiedot,sepe on omilla taidoilla ja tiedoilla tohon pystyny,kakarat sit pelannu,nytki em 4.tilan,hommaa paremmat tievot,jos meinaat elvistellä lentopallopuolella.mopo

viitsinyt tuoda sitä julki.

Äänestä

viitsinyt tuoda sitä julki.

aikoinaan olin kalevanrasteilla isolsyöteel rastimiehenä ja ilmeisesti ne herrat oli niit lentopalloliiton miehii,kysäs multa,että mikä on tää sepe miehiihää oli jopa yläastel mun luokanvalvoja,kerroin faktat ja ei menny pitkään,ku sepe valittiin.hyvä jätkä niinku pojatki,että sillee.

Äänestä

• Aloittaja

kaamiamies kirjoitti:

aikoinaan olin kalevanrasteilla isolsyöteel rastimiehenä ja ilmeisesti ne herrat oli niit lentopalloliiton miehii,kysäs multa,että mikä on tää sepe miehiihää oli jopa yläastel mun luokanvalvoja,kerroin faktat ja ei menny pitkään,ku sepe valittiin.hyvä jätkä niinku pojatki,että sillee.

sanooko sinulle nimi mitään?
    Minulle Osku oli tyyppi esimerkki siitä että pienikin mies voi pelata lentopalloa siinä kuin pitkäkin.

Äänestä

sanooko sinulle nimi mitään?
    Minulle Osku oli tyyppi esimerkki siitä että pienikin mies voi pelata lentopalloa siinä kuin pitkäkin.

hänen sielulleen.oon nähnyt heijät kaikki,pudasjärven ponput,kysy nykyisiltä,miten saat haapaveen tenavat,reenattuu,pudasjärven lentis alkaa junnuiäs,reenii.pelii,reenii..pelii...organisaatiokysymys ja innokkaat vetäjät..jne,kysy SUOMEN LENTOPALLOMEKASTA...kysy ja kasva,miehenä

Äänestä

• Aloittaja

kaamiamies kirjoitti:

hänen sielulleen.oon nähnyt heijät kaikki,pudasjärven ponput,kysy nykyisiltä,miten saat haapaveen tenavat,reenattuu,pudasjärven lentis alkaa junnuiäs,reenii.pelii,reenii..pelii...organisaatiokysymys ja innokkaat vetäjät..jne,kysy SUOMEN LENTOPALLOMEKASTA...kysy ja kasva,miehenä

oli vastaavia tyyppejä kuin nämä pudasjärviset.

Äänestä

oli vastaavia tyyppejä kuin nämä pudasjärviset.

ol sillo,nyt eletään tätä päivää.mopo ja kimiräikkönen tilanne(haapavesi-pudasjärvi),sorry!

Äänestä

• kaamiamies kirjoitti:

ol sillo,nyt eletään tätä päivää.mopo ja kimiräikkönen tilanne(haapavesi-pudasjärvi),sorry!

Meijän Jusalle tuollalailla turpiin antaa....Hyi sinua.

Äänestä

• Aloittaja

kaamiamies kirjoitti:

Pudasjärven lentopallo porukkaa enää ylemmillä sarjatasoilla tällä vuosituhannella.
    Ylivieska näyttää olevan YKKÖSSARJASSA ja Kempele SM-liigassa.

Äänestä

Pudasjärven lentopallo porukkaa enää ylemmillä sarjatasoilla tällä vuosituhannella.
    Ylivieska näyttää olevan YKKÖSSARJASSA ja Kempele SM-liigassa.

eikö ookki kumma,ku kuitenni on pelannu/pelaa pudislähtösii 2000-luvul muitaki ku sammelvuot nuis sarjois,on se kumma...:)))

Äänestä

• Aloittaja

kaamiamies kirjoitti:

eikö ookki kumma,ku kuitenni on pelannu/pelaa pudislähtösii 2000-luvul muitaki ku sammelvuot nuis sarjois,on se kumma...:)))

löytyy haapavetinen pelaaja.

Äänestä

kumituzka.

Äänestä

jatkaa syvemmälle viestiketjuu tuol alenpana,joten kommentoin tähän.EN OO TIZZPALLOULUN ASIANTUNTIJA,JOTEN HYVÄ KU YHET TIZZIT ON JOSSAIN...:)))

Äänestä
  • ku tuollee vouhkaat.

Äänestä

• karottanu kirjoitti:

ku tuollee vouhkaat.

niin oonki,yhyyyhyhyy

Äänestä

• Aloittaja

kaikenlaisen palloilun asiantuntija.

Äänestä

kaikenlaisen palloilun asiantuntija.

tizzipalloulun:::))))

Äänestä

• Aloittaja

kaamiamies kirjoitti:

tizzipalloulun:::))))

onkuin miehillä.

Äänestä

onkuin miehillä.

ne tizzit...Röh

Äänestä

• kaamiamies kirjoitti:

ne tizzit...Röh

herätelly.
    Ei ne luonnostaan kollille...

Äänestä

• oot hormooneilla kirjoitti:

herätelly.
    Ei ne luonnostaan kollille...

on hyvät tizzit...:)))

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

uudelleen nousuun?Löytyykö Haapavedeltä vetäjiä lentopalloiluun ja löytyykö riittävästi nuoria lentopalloilun pariin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu