Miten saadaan HAU:n lentopallo

uudelleen nousuun?Löytyykö Haapavedeltä vetäjiä lentopalloiluun ja löytyykö riittävästi nuoria lentopalloilun pariin?

48

1962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä, jos haluat olla asiallinen, myönnän aloituksen olevan asiallinen. Lentopallojaosto pystyyn ja sinne muutamia konkareita vetäjiksi, kyllä kaveri kaverin vetää pelitreeneihin. Oishan se harrastuksena nuorille yksi parhaita ja sen myötä se uusi nousukin olisi mahdollista.

• sitten sen verran nuoria vai aloittaisko sitten aivan minipojista pelaajien tekemisen?

• meinasit
        j.jussiW-T kirjoitti:

sitten sen verran nuoria vai aloittaisko sitten aivan minipojista pelaajien tekemisen?

näitä pelaajia löytää?
        Tai sinun sanoillas
        "minipoikia"?? Onko sulla
        jo ehokkaat mietittynä?
        Miten päässöö mukkaasseen?

• kaamiamies
        j.jussiW-T kirjoitti:

sitten sen verran nuoria vai aloittaisko sitten aivan minipojista pelaajien tekemisen?

oot saanu pennut kassaan,heittäkkää oikia lentopallo nurkkaan ja pelatkaa lentistä koripallolla.Siinä tulee voimaharjoittelua samalla ja pärstävärkki karastuu,ku sua muutaman kerran pallon päin pläsiä.

• j.jussiW-T kirjoitti:

En lähde ottamaan kantaa, mutta urheiluseuralta se jaosto pystyyn ja koulut mukaan hommaan. Kyllä pelaajia löytyy, kunhan kulissit on ensin kunnossa ja tasojahan pitää olla mineistä teineihin. Ainestahan Haapavedeltä varmasti löytyy, mutta aikaisten sarjoihin voi olla pitkä ja kivinen tie. Kuitenkin suurinosa nuorista varttuessaan muuttaa, joko opiskelun tai työn perässä muualle, mutta toivossahan on hyvä elää.

• kaamiamies kirjoitti:

oot saanu pennut kassaan,heittäkkää oikia lentopallo nurkkaan ja pelatkaa lentistä koripallolla.Siinä tulee voimaharjoittelua samalla ja pärstävärkki karastuu,ku sua muutaman kerran pallon päin pläsiä.

tiedä minun pelillisistä taustoista mitään,niin ole
        silloin hiljaa,sillä minä olen ollut lentopallon parissa yli 30 vuotta.

• hyviä aikoja
        j.jussiW-T kirjoitti:

yläasteen salissa ja Jussin legendaarisia tuuletuksia katsomossa. Siitä riitti iloa vastustajallekin. Hyvä Jussi. Ikuinen lentis-fani.

• munasillaan , niin
        hyviä aikoja kirjoitti:

yläasteen salissa ja Jussin legendaarisia tuuletuksia katsomossa. Siitä riitti iloa vastustajallekin. Hyvä Jussi. Ikuinen lentis-fani.

ei se jää huomaamatta.
        Ja aINAKIN sata vuotta muistetaan.

• tyhyjästä pöntöstä
        kerbiili62 kirjoitti:

En lähde ottamaan kantaa, mutta urheiluseuralta se jaosto pystyyn ja koulut mukaan hommaan. Kyllä pelaajia löytyy, kunhan kulissit on ensin kunnossa ja tasojahan pitää olla mineistä teineihin. Ainestahan Haapavedeltä varmasti löytyy, mutta aikaisten sarjoihin voi olla pitkä ja kivinen tie. Kuitenkin suurinosa nuorista varttuessaan muuttaa, joko opiskelun tai työn perässä muualle, mutta toivossahan on hyvä elää.

ennenkään oo viisautta lähteny.
        Joutavia parkasuja kyllä...

• meinasit kirjoitti:

näitä pelaajia löytää?
        Tai sinun sanoillas
        "minipoikia"?? Onko sulla
        jo ehokkaat mietittynä?
        Miten päässöö mukkaasseen?

jääkiekossa eli kaikki halukkaat mukaan.

• munasillaan , niin kirjoitti:

ei se jää huomaamatta.
        Ja aINAKIN sata vuotta muistetaan.

palaa kun tiikerihypyn tekee.

• tiikerihyppy
        j.jussiW-T kirjoitti:

palaa kun tiikerihypyn tekee.

tiijettään.Se on semmonen että suoriltajaloilta läpsähtää mahalleen lattialle.

• tiikerihyppy kirjoitti:

tiijettään.Se on semmonen että suoriltajaloilta läpsähtää mahalleen lattialle.

ole jarruja,vaan liuku on vähintään viisi metriä ja enintään viisitoista metriä.

• täytyy sitten
        j.jussiW-T kirjoitti:

ole jarruja,vaan liuku on vähintään viisi metriä ja enintään viisitoista metriä.

olla talvikeli ja jäinen alamäki jossa se sinun tiikerihyppy tapahtuu.

• täytyy sitten kirjoitti:

olla talvikeli ja jäinen alamäki jossa se sinun tiikerihyppy tapahtuu.

aina tuon verran potkua.

• kaamiamies
        j.jussiW-T kirjoitti:

miepä oon Suomen lentopalloilun kehdosta kotoisin,elä mulle ala.Itekki oisin aikanani vuonu,jos luoja ois suonu,huono ranneliike,voittaa Suomen mestaruuksia,ponput yn. muu kohillan,mut huono ranne alasliike...velmies Suomen mestari...ala mulle inisee.Kyselkää Pudasjärveltä,miten lentistä pelataan...peräkyläläiset...:)).

• kaamiamies kirjoitti:

miepä oon Suomen lentopalloilun kehdosta kotoisin,elä mulle ala.Itekki oisin aikanani vuonu,jos luoja ois suonu,huono ranneliike,voittaa Suomen mestaruuksia,ponput yn. muu kohillan,mut huono ranne alasliike...velmies Suomen mestari...ala mulle inisee.Kyselkää Pudasjärveltä,miten lentistä pelataan...peräkyläläiset...:)).

Pudasjärvellä on pelattu lentopalloa kun muuhun lajiin ei ole ollut mahdollisuutta.
        1970-luvulla Haapavedellä ei ollut 3-sarjaa ylemmälle sarjatasolla pelata,koska ei ollut sellaista salia jossa olis voinut pelata ylempiä sarjatasoja.
        Eihän edes SEPPO SAMMELVUO pelannut lentopalloa MAAJOUKKUEESSA,vaan tyytyi vähempään.

• julukkis se
        j.jussiW-T kirjoitti:

Pudasjärvellä on pelattu lentopalloa kun muuhun lajiin ei ole ollut mahdollisuutta.
        1970-luvulla Haapavedellä ei ollut 3-sarjaa ylemmälle sarjatasolla pelata,koska ei ollut sellaista salia jossa olis voinut pelata ylempiä sarjatasoja.
        Eihän edes SEPPO SAMMELVUO pelannut lentopalloa MAAJOUKKUEESSA,vaan tyytyi vähempään.

tämä Seppo on, ku saa nimen kokonaan mainita?Onko lupa?

• julukkis se kirjoitti:

tämä Seppo on, ku saa nimen kokonaan mainita?Onko lupa?

Sammelvuon isä ja sitä myötä julkkis.

• neet
        j.jussiW-T kirjoitti:

ovatten?

• sitte vissiin
        j.jussiW-T kirjoitti:

julukkis Heikin kautta ko sekin oli aikanaan kovasti julukisuuvessa?

• neet kirjoitti:

ovatten?

Suomen maajoukkueen kapteeni ja hänen veljensä pelaa
        lentopalloa SM-liigassa.

• että isä
        j.jussiW-T kirjoitti:

Suomen maajoukkueen kapteeni ja hänen veljensä pelaa
        lentopalloa SM-liigassa.

ois heijän vuoksi myös julkkis?No hyvä on.heikin myötä sinäki oot sitte julkkis.

• sitte vissiin kirjoitti:

julukkis Heikin kautta ko sekin oli aikanaan kovasti julukisuuvessa?

tosiaan taksimies kiireestä kantapäähän,mutta ei ollut lentopalloilija.Henkka pelasti pikkuserkkunsa pojan varmalta kuolemalta ja sammutti Karsikkaalla yhden kuivaajan.

• että isä kirjoitti:

ois heijän vuoksi myös julkkis?No hyvä on.heikin myötä sinäki oot sitte julkkis.

helvetissä hänkin on julkkis,koska on itsekin pelannut lentopalloa.

• vissiin
        j.jussiW-T kirjoitti:

helvetissä hänkin on julkkis,koska on itsekin pelannut lentopalloa.

semmostakin jota ei viiti täällä puhua.

• kaamiamies
        j.jussiW-T kirjoitti:

sepe on ollunna Suomen lentopalloliiton johtajii,aika keposet tiedot sulla,jopa puulaakisarjan tiedot,sepe on omilla taidoilla ja tiedoilla tohon pystyny,kakarat sit pelannu,nytki em 4.tilan,hommaa paremmat tievot,jos meinaat elvistellä lentopallopuolella.mopo

• kaamiamies kirjoitti:

sepe on ollunna Suomen lentopalloliiton johtajii,aika keposet tiedot sulla,jopa puulaakisarjan tiedot,sepe on omilla taidoilla ja tiedoilla tohon pystyny,kakarat sit pelannu,nytki em 4.tilan,hommaa paremmat tievot,jos meinaat elvistellä lentopallopuolella.mopo

viitsinyt tuoda sitä julki.

• kaamiamies
        j.jussiW-T kirjoitti:

viitsinyt tuoda sitä julki.

aikoinaan olin kalevanrasteilla isolsyöteel rastimiehenä ja ilmeisesti ne herrat oli niit lentopalloliiton miehii,kysäs multa,että mikä on tää sepe miehiihää oli jopa yläastel mun luokanvalvoja,kerroin faktat ja ei menny pitkään,ku sepe valittiin.hyvä jätkä niinku pojatki,että sillee.

• kaamiamies kirjoitti:

aikoinaan olin kalevanrasteilla isolsyöteel rastimiehenä ja ilmeisesti ne herrat oli niit lentopalloliiton miehii,kysäs multa,että mikä on tää sepe miehiihää oli jopa yläastel mun luokanvalvoja,kerroin faktat ja ei menny pitkään,ku sepe valittiin.hyvä jätkä niinku pojatki,että sillee.

sanooko sinulle nimi mitään?
        Minulle Osku oli tyyppi esimerkki siitä että pienikin mies voi pelata lentopalloa siinä kuin pitkäkin.

• kaamiamies
        j.jussiW-T kirjoitti:

sanooko sinulle nimi mitään?
        Minulle Osku oli tyyppi esimerkki siitä että pienikin mies voi pelata lentopalloa siinä kuin pitkäkin.

hänen sielulleen.oon nähnyt heijät kaikki,pudasjärven ponput,kysy nykyisiltä,miten saat haapaveen tenavat,reenattuu,pudasjärven lentis alkaa junnuiäs,reenii.pelii,reenii..pelii...organisaatiokysymys ja innokkaat vetäjät..jne,kysy SUOMEN LENTOPALLOMEKASTA...kysy ja kasva,miehenä

• kaamiamies kirjoitti:

hänen sielulleen.oon nähnyt heijät kaikki,pudasjärven ponput,kysy nykyisiltä,miten saat haapaveen tenavat,reenattuu,pudasjärven lentis alkaa junnuiäs,reenii.pelii,reenii..pelii...organisaatiokysymys ja innokkaat vetäjät..jne,kysy SUOMEN LENTOPALLOMEKASTA...kysy ja kasva,miehenä

oli vastaavia tyyppejä kuin nämä pudasjärviset.

• kaamiamies
        j.jussiW-T kirjoitti:

oli vastaavia tyyppejä kuin nämä pudasjärviset.

ol sillo,nyt eletään tätä päivää.mopo ja kimiräikkönen tilanne(haapavesi-pudasjärvi),sorry!

• viitti.....
        kaamiamies kirjoitti:

ol sillo,nyt eletään tätä päivää.mopo ja kimiräikkönen tilanne(haapavesi-pudasjärvi),sorry!

Meijän Jusalle tuollalailla turpiin antaa....Hyi sinua.

• kaamiamies kirjoitti:

Pudasjärven lentopallo porukkaa enää ylemmillä sarjatasoilla tällä vuosituhannella.
        Ylivieska näyttää olevan YKKÖSSARJASSA ja Kempele SM-liigassa.

• kaamiamies
        j.jussiW-T kirjoitti:

Pudasjärven lentopallo porukkaa enää ylemmillä sarjatasoilla tällä vuosituhannella.
        Ylivieska näyttää olevan YKKÖSSARJASSA ja Kempele SM-liigassa.

eikö ookki kumma,ku kuitenni on pelannu/pelaa pudislähtösii 2000-luvul muitaki ku sammelvuot nuis sarjois,on se kumma...:)))

• kaamiamies kirjoitti:

eikö ookki kumma,ku kuitenni on pelannu/pelaa pudislähtösii 2000-luvul muitaki ku sammelvuot nuis sarjois,on se kumma...:)))

löytyy haapavetinen pelaaja.

• tuli taas

kumituzka.

• kaamiamies

jatkaa syvemmälle viestiketjuu tuol alenpana,joten kommentoin tähän.EN OO TIZZPALLOULUN ASIANTUNTIJA,JOTEN HYVÄ KU YHET TIZZIT ON JOSSAIN...:)))

• karottanu

ku tuollee vouhkaat.

• kaamiamies
        karottanu kirjoitti:

ku tuollee vouhkaat.

niin oonki,yhyyyhyhyy

• kaikenlaisen palloilun asiantuntija.

• kaamiamies
        j.jussiW-T kirjoitti:

kaikenlaisen palloilun asiantuntija.

tizzipalloulun:::))))

• kaamiamies kirjoitti:

tizzipalloulun:::))))

onkuin miehillä.

• kaamiamies
        j.jussiW-T kirjoitti:

onkuin miehillä.

ne tizzit...Röh

• oot hormooneilla
        kaamiamies kirjoitti:

ne tizzit...Röh

herätelly.
        Ei ne luonnostaan kollille...

• sama kaamiamies
        oot hormooneilla kirjoitti:

herätelly.
        Ei ne luonnostaan kollille...

on hyvät tizzit...:)))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      166
      6414
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      75
      5310
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3715
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3345
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      172
      2672
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2315
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2078
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1628
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1556
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1306
    Aihe