uudelleen nousuun?Löytyykö Haapavedeltä vetäjiä lentopalloiluun ja löytyykö riittävästi nuoria lentopalloilun pariin?
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 48
Vanhimmat
Sinä, jos haluat olla asiallinen, myönnän aloituksen olevan asiallinen. Lentopallojaosto pystyyn ja sinne muutamia konkareita vetäjiksi, kyllä kaveri kaverin vetää pelitreeneihin. Oishan se harrastuksena nuorille yksi parhaita ja sen myötä se uusi nousukin olisi mahdollista.
sitten sen verran nuoria vai aloittaisko sitten aivan minipojista pelaajien tekemisen?
näitä pelaajia löytää?
Tai sinun sanoillas
"minipoikia"?? Onko sulla
jo ehokkaat mietittynä?
Miten päässöö mukkaasseen?
oot saanu pennut kassaan,heittäkkää oikia lentopallo nurkkaan ja pelatkaa lentistä koripallolla.Siinä tulee voimaharjoittelua samalla ja pärstävärkki karastuu,ku sua muutaman kerran pallon päin pläsiä.
En lähde ottamaan kantaa, mutta urheiluseuralta se jaosto pystyyn ja koulut mukaan hommaan. Kyllä pelaajia löytyy, kunhan kulissit on ensin kunnossa ja tasojahan pitää olla mineistä teineihin. Ainestahan Haapavedeltä varmasti löytyy, mutta aikaisten sarjoihin voi olla pitkä ja kivinen tie. Kuitenkin suurinosa nuorista varttuessaan muuttaa, joko opiskelun tai työn perässä muualle, mutta toivossahan on hyvä elää.
tiedä minun pelillisistä taustoista mitään,niin ole
silloin hiljaa,sillä minä olen ollut lentopallon parissa yli 30 vuotta.
yläasteen salissa ja Jussin legendaarisia tuuletuksia katsomossa. Siitä riitti iloa vastustajallekin. Hyvä Jussi. Ikuinen lentis-fani.
ei se jää huomaamatta.
Ja aINAKIN sata vuotta muistetaan.
ennenkään oo viisautta lähteny.
Joutavia parkasuja kyllä...
jääkiekossa eli kaikki halukkaat mukaan.
palaa kun tiikerihypyn tekee.
tiijettään.Se on semmonen että suoriltajaloilta läpsähtää mahalleen lattialle.
ole jarruja,vaan liuku on vähintään viisi metriä ja enintään viisitoista metriä.
olla talvikeli ja jäinen alamäki jossa se sinun tiikerihyppy tapahtuu.
aina tuon verran potkua.
miepä oon Suomen lentopalloilun kehdosta kotoisin,elä mulle ala.Itekki oisin aikanani vuonu,jos luoja ois suonu,huono ranneliike,voittaa Suomen mestaruuksia,ponput yn. muu kohillan,mut huono ranne alasliike...velmies Suomen mestari...ala mulle inisee.Kyselkää Pudasjärveltä,miten lentistä pelataan...peräkyläläiset...:)).
Pudasjärvellä on pelattu lentopalloa kun muuhun lajiin ei ole ollut mahdollisuutta.
1970-luvulla Haapavedellä ei ollut 3-sarjaa ylemmälle sarjatasolla pelata,koska ei ollut sellaista salia jossa olis voinut pelata ylempiä sarjatasoja.
Eihän edes SEPPO SAMMELVUO pelannut lentopalloa MAAJOUKKUEESSA,vaan tyytyi vähempään.
tämä Seppo on, ku saa nimen kokonaan mainita?Onko lupa?
Sammelvuon isä ja sitä myötä julkkis.
ovatten?
julukkis Heikin kautta ko sekin oli aikanaan kovasti julukisuuvessa?
Suomen maajoukkueen kapteeni ja hänen veljensä pelaa
lentopalloa SM-liigassa.
ois heijän vuoksi myös julkkis?No hyvä on.heikin myötä sinäki oot sitte julkkis.
tosiaan taksimies kiireestä kantapäähän,mutta ei ollut lentopalloilija.Henkka pelasti pikkuserkkunsa pojan varmalta kuolemalta ja sammutti Karsikkaalla yhden kuivaajan.
helvetissä hänkin on julkkis,koska on itsekin pelannut lentopalloa.
semmostakin jota ei viiti täällä puhua.
sepe on ollunna Suomen lentopalloliiton johtajii,aika keposet tiedot sulla,jopa puulaakisarjan tiedot,sepe on omilla taidoilla ja tiedoilla tohon pystyny,kakarat sit pelannu,nytki em 4.tilan,hommaa paremmat tievot,jos meinaat elvistellä lentopallopuolella.mopo
viitsinyt tuoda sitä julki.
aikoinaan olin kalevanrasteilla isolsyöteel rastimiehenä ja ilmeisesti ne herrat oli niit lentopalloliiton miehii,kysäs multa,että mikä on tää sepe miehiihää oli jopa yläastel mun luokanvalvoja,kerroin faktat ja ei menny pitkään,ku sepe valittiin.hyvä jätkä niinku pojatki,että sillee.
sanooko sinulle nimi mitään?
Minulle Osku oli tyyppi esimerkki siitä että pienikin mies voi pelata lentopalloa siinä kuin pitkäkin.
hänen sielulleen.oon nähnyt heijät kaikki,pudasjärven ponput,kysy nykyisiltä,miten saat haapaveen tenavat,reenattuu,pudasjärven lentis alkaa junnuiäs,reenii.pelii,reenii..pelii...organisaatiokysymys ja innokkaat vetäjät..jne,kysy SUOMEN LENTOPALLOMEKASTA...kysy ja kasva,miehenä
oli vastaavia tyyppejä kuin nämä pudasjärviset.
ol sillo,nyt eletään tätä päivää.mopo ja kimiräikkönen tilanne(haapavesi-pudasjärvi),sorry!
Meijän Jusalle tuollalailla turpiin antaa....Hyi sinua.
Pudasjärven lentopallo porukkaa enää ylemmillä sarjatasoilla tällä vuosituhannella.
Ylivieska näyttää olevan YKKÖSSARJASSA ja Kempele SM-liigassa.
eikö ookki kumma,ku kuitenni on pelannu/pelaa pudislähtösii 2000-luvul muitaki ku sammelvuot nuis sarjois,on se kumma...:)))
löytyy haapavetinen pelaaja.
kumituzka.
tuli?
jatkaa syvemmälle viestiketjuu tuol alenpana,joten kommentoin tähän.EN OO TIZZPALLOULUN ASIANTUNTIJA,JOTEN HYVÄ KU YHET TIZZIT ON JOSSAIN...:)))
ku tuollee vouhkaat.
niin oonki,yhyyyhyhyy
kaikenlaisen palloilun asiantuntija.
tizzipalloulun:::))))
onkuin miehillä.
ne tizzit...Röh
herätelly.
Ei ne luonnostaan kollille...
on hyvät tizzit...:)))