Olen mies ja ikää on 18v.. Ongelmani on se että olen sekaantunut okkultismiin, olen nimittäin ottanut reiki energia-virityksen. Se on siis "energiaa" joka tulee kuulemma "universaalista lähteestä" ja sitä virtaa käsien kautta.. Energian virtauksen tuntee kun kämmenet alkaa kuumentua ja muutenkin. Voisitteko rukoilla puolestani?
Reikivirityksestä eroon :/
15
893
Vastaukset
- urpis
Ota yhteys lähimpään pappiin, hän kertoo kuinka toimia.
Eihän siinä muuta tarvita, kuin että lakkaat harrastamasta sellaista, joka ei tunnu hyvältä.
- Gabriella
Rukoilen Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä että pääset pois siitä pahuudesta mihin olen sekaantunut. Jumala sinua siunatkoon ja armahtakoon. Aamen.
- JIIIIIHAAA
Ruoski itseäsi kymmenen minuuttia piikkilangalla, ja lausu 1000 ave mariaa ja 100 pater nosteria.
Kyllä se siitä - Jeesus on kuoleman voittaja
Saat itsekin kääntyä Elävän Jumalan puoleen, lue raamatusta Evankeliumi Johanneksen mukaan kohdasta 6:37; kerro rukouksessa tämä Raamatun kolmiyhteiselle Jumalalle. Rukoile hänta Jeesuksen nimessä ( hän on peruste sille, että voimme hänelle puhua )ja vetoa Hänen omaan sanaansa: olet luvannut pitää huolen. Ja hän kuulee sinua ja auttaa sinua hyvyytensä tähden. Ja tiedätkin, ettei mikään kuolleiden henkivaltojen kanssa puuhastelu kuulu Jeesuksen omalle, pysy erossa siitä.Rukoilen ystävä sinun puolestasi.
- aloittaja
No mitäs se ruoskiminen muka auttais? Ihan höpöhöpöjä tommoset kommentit. Kyllä henkimaailma on ihan todellinen.. Vaikeinta tässä on että energiaa virtaa vaikkei sitä tietosesti käyttäisikään mä en oo käyttänyt sitä mut sitä vaan "virtaa". Ja kuka vaan psykologi, skeptikko tai lääkäri ihan kuka tahansa mä voisin näyttää sille puolessa tunnissa että sitä energiaa tosiaan virtaa. Mutta mä en haluais tätä, tosi piinaavaa.. :(
- Gabriella
aloittaja kirjoitti:
No mitäs se ruoskiminen muka auttais? Ihan höpöhöpöjä tommoset kommentit. Kyllä henkimaailma on ihan todellinen.. Vaikeinta tässä on että energiaa virtaa vaikkei sitä tietosesti käyttäisikään mä en oo käyttänyt sitä mut sitä vaan "virtaa". Ja kuka vaan psykologi, skeptikko tai lääkäri ihan kuka tahansa mä voisin näyttää sille puolessa tunnissa että sitä energiaa tosiaan virtaa. Mutta mä en haluais tätä, tosi piinaavaa.. :(
Kyllä mäkin suosittelen että menet papin puheille, he kyllä ottavat sut todesta ja antavat sielunhoitoa ja siunaavat sut. Rohkeasti vaan menet...! :)
- Seurakuntatantta
Gabriella kirjoitti:
Kyllä mäkin suosittelen että menet papin puheille, he kyllä ottavat sut todesta ja antavat sielunhoitoa ja siunaavat sut. Rohkeasti vaan menet...! :)
Neuvosi ja tarkoituksesi on hyvä, mutta minä aktiivisena seurakuntalaisena tunnen monta tavallista pappia jotka ei ymmärrä tällaisista asioista yhtään mitään ja takuulla hämmentyvät kun heille puhuu henkimaailman asioista! He ovat hengelliseltä ymmärrykseltään verrattavissa jokaiseen tavalliseen kaduntallaajaan vaikka koulutusta ja työkokemustakin piisaisi vaikka piispaksi asti! Eivät siis ole uskovaisia.
Olen ihmetellytkin miten löytää oikea henkilö, olipa sitten pappi tai maallikko koskapa näitä juttuja varmasti tulee olemaan lisääkin kun kaikenlaiset energiahoidot kantaa satonsa ja ihminen haluaa "virtauksista" yms yhteyksistä eroon. Heitä taitaa olla aika harvassa! Toisaaltahan voi myös törmätä kiihkeisiin eksorsisteihin ja muihin fanaatikkoihin jotka ovat kyllä innokkaita auttajia, mutta joilta puuttuu tervettä järkeä ja voivat saada lisää vahinkoa aikaan jopa itselleen. Noiden voimien kanssa ei ole leikkimistä ja oman voiman tunnossa ei kannata lähteä ollenkaan! Pelkkä "isämeidän" ei auta niinkuin eräät luulivat.
Mutta rukoilen minäkin aloittajan puolesta ja uskon että hän kyllä saa apua.
Pyytäisin häntä myös varoittamaan muita jotka ovat innokkaita kokeilemaan kaikenlaisia energiahoitoja! aloittaja kirjoitti:
Miten tämä "energiavirtaus" ilmenee? Voitko mitata sitä jotenkin?
- JIIIIIHAAA
No se ruoskiminen käyttää energia varastot kivun kautta tyhjiin, ja rukoileminen ikäänkuin polttaa sen energian lähteet umpeen.
Mikä tässä nyt on niin vaikeasti ymmärrettävää?
- reikienergiassa
ole mitään raamatun vastaista. Ole huoletta.
- jeesus1
reiki henki parannukset ovat new agea, eli toisinsanoen ne ovat harjoittamista kauniin korukielen omaavalla tavalla mainostettu parantamaan ihmisen kipuja, joita on erilaiset säryt lihastoissa tai muut senkaltaiset kivut.
mutta todellisuudessa kyseessä on saatanan alaisuuderssa olevien eri henkien johtamista kyseisen henkilön sisään, hänen tiedostamatta tapahtumaa.
raamattu kertoo että jokainen ihminen on synnin orja ennekuin hän vastaan ottaa jeesuksen kristuksen elämäänsä eli uudesti syntyy ylhäältä jumalan armoon.
niin kauan kuin ihminen kieltää jeesusken kristuksen olevan jumlan poika ja on uskomatta hänen jumaluuteensa, ja on pyytämättä anteeksi jeesukselta syntejäänsä niin, niin kauan hän on edelleen synnin orja. ja palvelee itse paholaisen tekoja synnissä.
niin kuin sanoin reiki on new agea eli se on henkimaailman kanssa leikkimistä. se on totta että varmasti nämä pahat henget saavat aikaan hyvää ihmisessä näennäisesti hetken. mutta varmaa on myös se että myös tämän ihmisen elämä tulee muuttumaan negatiivisemmaksi ja myös hyvin jumlaa vastaan sotivaksi. sillä saatana tietää että hänen aikansa on lyhyt maanpäällä ennenkuin jeesus kristus palaa, ja myös raamttu varoittaa eksymästä.
yksi eksytyksien muoto on new age monine ala lahkoineen.
mutta kumminkin pyhä henki on se joka on luojan tykönä hän on juuri se joka voittaa kaikki henget mitä on olemassakaan! sillä jumala on pyhä henki. ja jeesusta kristusta sinun on tuleva kutsutuksi elämääsi jotta pyhähenki voisi puhdistaa sinut ja antaa sinulle armon hengen.
ja olisit kelvollinen taivaaseen.
lue rakas ystäväni hyvä room 10:17 ja lue lisää sanaa eli uutta testamenttia ja rukoile jeesusta elämääsi niin hän vastaa kyllä kutsuusi.
pyydä syntejäsi anteeksi mitä pahaa oletkaan tehnyt ja kutsu jeesusta elämääsi.
muista kun saat hengen virvoituksen sisääsi. niin muista aina pitää lyhyt tiliväli herran kanssa rukouksen ja sana tutkimisen kautta.
sillä jeesus on pyhä ja hyvä jumala joka rakastaa sinua siitä huolimatta olitko mitä tahansa pahaa tehnytkin. kun anot rukoiltaessasi syntejäsi anteeksi niin hän antaa ne varmasti anteeksi jos olet rehellinen hänelle anoessasi niitä häneltä ja saat huojennuksen. taakkasi on kevyempi kulkea.
jeesus ei sinua jätä. vaan seuraa sinä jeesusta kristusta joka päivä. hän on tie ikuiseen elämään.
sielunvihollinen taas toimii päinvastoin kieltäen hyvän jumalan kokonaan jeesuksen kristuksen, ja johdattaa ihmisiä tuntemaan hänen pahat teot aluksi pehmeällä tavalla johdattaen ihmisä tuntemaan hänen tekojaansa ja kovettaen ihmisen/ten itsetuntoa(sydäntä!) pikkaisen aina lisää ja lisää tehden ihmisestä ylpeätä ja voimakasta ikään kuin evoluution seurauksena olevaa sankaria joka pärjää tilanteessa kuin tilanteessa ja polkee heikomman ihmisen elämää.
ja lisäksi sielunvihollinen pyrkii kiinnittämään ihmisen himot halujen pakkotoistoon. tai johdattaa ihmistä synnin tiellä yhä likaisempiin tekoihin arvoihin, tai ajatuksiin.
mutta pääsääntöisesti hän kietoo ihmistä koko ajan, ajan hermolla olevien aatteiden/arvojen seuraamiseen, jotta ihminen alkaisi kyseenalaistamaan elämän perustusta jeesusta kristusta ja jopa hylkäämään vapaa ehtoisesti pelastuksesta. kun lihan aika on maallisen vaelluksen kautta kulunut loppuun ja olet haudattu maahan.
mutta jeesus kristus on voittanut saatan ristillä golgatalla.
annna jeesukselle elämäsi niin hän vie sinua eteenpäin elämässäsi.
joh ev 3:16 ja room 10:9-11 ovat todella tärkeitä raamtun jakeita lue ne sillä niissä on tiiviiteen tiivistetty koko evankeliumi koko raamttu.
lue siis jumalan sanaan eli raamattua uutta testamenttia!!!. eli kutsu jeesusta elämääsi niin usko annetaan lahjana sinulle rakas ystävä hyvä. sillä ilman uskoa ei pelastusta ole omien tekojen tai tekemättä jättämien asioiden suhteen mitään merkitystä luojalle!!!!
jeesus on kristus amen. jeesus1 kirjoitti:
reiki henki parannukset ovat new agea, eli toisinsanoen ne ovat harjoittamista kauniin korukielen omaavalla tavalla mainostettu parantamaan ihmisen kipuja, joita on erilaiset säryt lihastoissa tai muut senkaltaiset kivut.
mutta todellisuudessa kyseessä on saatanan alaisuuderssa olevien eri henkien johtamista kyseisen henkilön sisään, hänen tiedostamatta tapahtumaa.
raamattu kertoo että jokainen ihminen on synnin orja ennekuin hän vastaan ottaa jeesuksen kristuksen elämäänsä eli uudesti syntyy ylhäältä jumalan armoon.
niin kauan kuin ihminen kieltää jeesusken kristuksen olevan jumlan poika ja on uskomatta hänen jumaluuteensa, ja on pyytämättä anteeksi jeesukselta syntejäänsä niin, niin kauan hän on edelleen synnin orja. ja palvelee itse paholaisen tekoja synnissä.
niin kuin sanoin reiki on new agea eli se on henkimaailman kanssa leikkimistä. se on totta että varmasti nämä pahat henget saavat aikaan hyvää ihmisessä näennäisesti hetken. mutta varmaa on myös se että myös tämän ihmisen elämä tulee muuttumaan negatiivisemmaksi ja myös hyvin jumlaa vastaan sotivaksi. sillä saatana tietää että hänen aikansa on lyhyt maanpäällä ennenkuin jeesus kristus palaa, ja myös raamttu varoittaa eksymästä.
yksi eksytyksien muoto on new age monine ala lahkoineen.
mutta kumminkin pyhä henki on se joka on luojan tykönä hän on juuri se joka voittaa kaikki henget mitä on olemassakaan! sillä jumala on pyhä henki. ja jeesusta kristusta sinun on tuleva kutsutuksi elämääsi jotta pyhähenki voisi puhdistaa sinut ja antaa sinulle armon hengen.
ja olisit kelvollinen taivaaseen.
lue rakas ystäväni hyvä room 10:17 ja lue lisää sanaa eli uutta testamenttia ja rukoile jeesusta elämääsi niin hän vastaa kyllä kutsuusi.
pyydä syntejäsi anteeksi mitä pahaa oletkaan tehnyt ja kutsu jeesusta elämääsi.
muista kun saat hengen virvoituksen sisääsi. niin muista aina pitää lyhyt tiliväli herran kanssa rukouksen ja sana tutkimisen kautta.
sillä jeesus on pyhä ja hyvä jumala joka rakastaa sinua siitä huolimatta olitko mitä tahansa pahaa tehnytkin. kun anot rukoiltaessasi syntejäsi anteeksi niin hän antaa ne varmasti anteeksi jos olet rehellinen hänelle anoessasi niitä häneltä ja saat huojennuksen. taakkasi on kevyempi kulkea.
jeesus ei sinua jätä. vaan seuraa sinä jeesusta kristusta joka päivä. hän on tie ikuiseen elämään.
sielunvihollinen taas toimii päinvastoin kieltäen hyvän jumalan kokonaan jeesuksen kristuksen, ja johdattaa ihmisiä tuntemaan hänen pahat teot aluksi pehmeällä tavalla johdattaen ihmisä tuntemaan hänen tekojaansa ja kovettaen ihmisen/ten itsetuntoa(sydäntä!) pikkaisen aina lisää ja lisää tehden ihmisestä ylpeätä ja voimakasta ikään kuin evoluution seurauksena olevaa sankaria joka pärjää tilanteessa kuin tilanteessa ja polkee heikomman ihmisen elämää.
ja lisäksi sielunvihollinen pyrkii kiinnittämään ihmisen himot halujen pakkotoistoon. tai johdattaa ihmistä synnin tiellä yhä likaisempiin tekoihin arvoihin, tai ajatuksiin.
mutta pääsääntöisesti hän kietoo ihmistä koko ajan, ajan hermolla olevien aatteiden/arvojen seuraamiseen, jotta ihminen alkaisi kyseenalaistamaan elämän perustusta jeesusta kristusta ja jopa hylkäämään vapaa ehtoisesti pelastuksesta. kun lihan aika on maallisen vaelluksen kautta kulunut loppuun ja olet haudattu maahan.
mutta jeesus kristus on voittanut saatan ristillä golgatalla.
annna jeesukselle elämäsi niin hän vie sinua eteenpäin elämässäsi.
joh ev 3:16 ja room 10:9-11 ovat todella tärkeitä raamtun jakeita lue ne sillä niissä on tiiviiteen tiivistetty koko evankeliumi koko raamttu.
lue siis jumalan sanaan eli raamattua uutta testamenttia!!!. eli kutsu jeesusta elämääsi niin usko annetaan lahjana sinulle rakas ystävä hyvä. sillä ilman uskoa ei pelastusta ole omien tekojen tai tekemättä jättämien asioiden suhteen mitään merkitystä luojalle!!!!
jeesus on kristus amen.Mutkun noille juutalaisille tuolla juutalaispalstalla yrittää tätä mitä säkin nyt tässä suu vaahossa selitit, niin viittaavat vaan kintaalla ja föönaavat hiuskiehkuroitaan...
:oO
- ajattelepa ite
Sehän on oikeasti universaali energia. Juuri se, joka (mikä) on luonut ja ylläpitä kaiken elävän ja olevan. Kaikki on yhtä. Ihminen vaan keksii asioille eri nimiä ja pahimmissa tapauksissa asia sotketaan uskontoihin. Hutut ja vellit on sekaisin. On vain yksi voima, energia. Nimiä ja versioita sekä uskomuksia sen sijaan on pilvin pimein. Kysymys on ihan maalaisjärjellä ymmärrettävissä. Hihhulit vaan haluaa taas viisastella ja pelotella. Rehellisyys ja vilpitön auttamisen halu ei voi olla pahasta. New Age ja okkultismi ovat sitten ihan jotain muuta.
- Nimetön
Jos on mahdollista että pääset jonkun uskovan rukoiltavaksi, mutta mene Jeesuksen luo rukouksessa ja tunnusta tämä reikihomma synniksi ja pyydä anteeksi. Pyydä Jeesusta elämääsi ja syntisi anteeksi niin Hän vapauttaa sinut kuoleman ja perkeleen vallasta.
Siihen saat luottaa. Nämä okkultistiset voimat ovat suoraan saatanasta joka pettää ihmisiä ja haluaa kaikki kanssaan helvettiin.
Ole rohkealla mielellä vaan ja pyydä Jeesusta elämääsi niin puhdistut tällaisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.677754Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652793- 1571971
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181968Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191922Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381811Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291632- 1021477
- 381361
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411236