Mököttävä neitsyt

Maaliskuun Idus

Työkaveri, miespuolinen neitsyt on nyt mököttänyt tuossa muutaman viikon eikä minulla ole aavistustakaan mikä kiristää pipoa. Mökötys ei kohdistu mitenkään henkilökohtaisesti minuun, vaan on samanlainen kaikkia kohtaan. Vaimonsa kertoo että kyseessä on hyvin pitkävihainen mies.

Kertokaas neitsyet miten teitä pitää lähestyä tällaisessa tilanteessa. Itse olen se yliherkkä kalaihminen ja stressaa kovasti huono ilmapiiri.

9

2251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun on aihetta.

      Antakaa meidän mököttää,kun elämä mättää,itse en ainakaan halua että tullaan utsii että mikäs nyt vaivaa.Aikani miettien ja itseni kanssa sisäisesti pohtien se mökötys on mennyt sitten ohi,joskus saatan möksähtää miehelleni enkä puhu enkä pukahta moneen päivään,se vielä vituttaa enemmän kun mies koettaa lepytellä,mä huudan "turpa kii"äläkä tuu siihen lässyttää anna mun olla rauhassa,kyllä se sitten ohi menee niin kuin on tullutkin.

      • n n

        Itse olen neitsyt nainen ja täytyy sanoa etten itsemökötä tai ole pitkävihainen. Muistan henkilöt jotka ovat loukanneet minua, mutta en ole heille vihainen (ainakaannäytä sitä) en toki enää myöskään läheinne, yleensä vältän kontaktia.
        Suoranainen mököttäminen taas ei kuulu ollenkaan tapoihini, uskonettä se kuuluu enempi mies neitsyille.

        Tunnen kaksi mies neitsyttä jotka kyllä vaipuvat ajatuksiina (ja toinen mököttääkin ihan tarkoituksella). Toisaalta saatat tulkita työkaverisi mökötyksen väärin. Hän voi myös ajatella omia asioitaan ja silloin ei neitsyen(edes naisen) mielialaan saa minkäänlaista kontaktia. Me neitsyet emme yleensä halua puhua ongelmistamme ainakaan työkavereille ja syvällisesti. Joten ehdotan että olet hänelle todella normaali ja yrität ehkä piristää (älä turhan teennäisesti). Eli oikeastaan voit olla iloinen itsesi, neitsyttä ei nimittäin haittaa vaikka muut olisivat iloisia vaikka hän ei itse ole. :)

        Kyllä se ohi menee! Koita jaksaa mököttäjääsi ;)


    • Codetsu

      joskus ihmiset tulkitsevat huonon muudini mökötykseksi
      ilman syytä tosin näytän kyllä melko hapanta naamaa jos elämä mättä naamalla on perus ilme
      ajatukset ovat jossain ihan muualla enkä ole
      kauhean aktiivinen ulos päin

      tuo tilan on lähinnä itseparannusta
      haava mielessä joka paranee kunhan sitä
      ei jatkuvasti revitä auki
      mieli on puolustus kannalla ja pinna kireänä
      kun haluaisi jonnekin korpeen huutamaan metsän keskelle huonoa oloaan ja murheitaan
      nykyinen maailman meno ei moista salli joten
      sinne töihinkin on mentävä vaikka maailma ottaiskin päähän

      anteeksi kaikille jo etu käteen...
      se ei ole henkilökohtaista

    • Neitsyt nainen

      >ole pitkävihainen!!!!

    • Syksynlapsi

      En ymmärrä miten ihminen yleensä voi olla pitkävihainen. Joskus mietin jptain asiaa niin syvällisesti että vaikutan mököttäjältä, mutta kun asia on mietitty pohjaan saakka ehkä saatan julkaista ystävilleni mikä mieltäni painoi. Yritän toki töissä peitellä ongelmiani. Eihän kaikkien tarvitse tietää, että minun asiani ei ole kokonaan minun hallinnassani. Siksi saatan järjestellä niitä omanaikani, omassa mielessäni.

      • Maaliskuun Idus

        Unohdinpa tuossa avauksessani kertoa, että vaikka kyseessä on työkaveri ollaan myös vapaa-aikana oltu tekemisissä toistemme kanssa joskaan ei kovin tiivisti. Tuo mökötys on ollut erityisen häiritsevää juuri siksi koska aikaisemmin ollaan juteltu keskenään hyvinkin henkilökohtaisista asiosta. Nyt alkaa kuitenkin selviämään mistä on kyse. Perheessä on kolme kouluikäistä lasta, nuorin 9 v, ja vanhin 14 v. Aviokriisi siellä on menossa, joten ei ihme jos on kamala stressi eikä pahemmin huvita jutella ihmisille.


      • Codetsu

        huomaahan sen meistä jos jokin painaa
        kun ei irtoa aikaa muiden kanssa jutustelulle
        pohdin itsekin joskus noita juttujani monta viikkoa
        eikä minusta ole juuri seuramieheksi silloin
        voihan se toisista tuntua omituiselta kun
        puheliaasta tulee hiljainen eikä mikään
        puheen aihe saa tarinaa aukeamaan

        mutta aina on ongelman hellitettyä
        elämä palanut paremmille urille


    • anna neitsyen mököttää

      Älä hätäile, mieshän on vasta mököttänyt pari viikkoa. Jos mökötys venyy yli 10 vuotta on jo syytä oikeesti kysyä, mikä nyt meni väärin/missä mättää!

      Ehkä jo viiden vuoden päästä voit saada vastauksenkin.

      Ja nyt piinaasi helpottaakseni, voin todeta kyseessä ei liene sittenkään mikään iso merkittävä juttu. Joten unohda koko juttu!

      • myös mökötyksessä

        Luultavasti neitsyt on vaan mököttänyt näyttääkseen, että on mökötyksessäkin kaikkein paras!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe