Mistä Eminemin musasta tykkäät?

Shady!

Mistä Eminemin biiseistä tykkäät, mistä et?

PS. Mä tykkään suunnillen kaikista paitsi kuuluisita kuten Like Toy Soldiers, Mockinbird tai Just Lose It. Lempibiisini Eminemiltä on Never Enough!

13

1623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eminem-fani 4 ever!!

      Moikka!
      Mun lempibiisit on rap name,just lose it,ass like that,sing for the moment,shady baby,real,b**** please II,Our house,kaikki oikeestaan paitsi just nää kauheen yleiset,esim. Mickinbird!Mut yks suosittu se When I´m gone on ihana vaikka se onkin aika suosiossa! ;) Vastailkaa kaikki vaan!
      Ps.Mistä muutes sais Eminemin tuotteita,mm. paitoja,mikä osote?Kun haluisin sellasen paidan mutta en löydä netistä kauppaa?? Tilaan sen vaikka itte päästä eli Detroitista tai Amerikasta jos ei muualta!! :/

      • jea nigos

        munki mielestä tuo never enough on iha hyvä ja nail in the coffin ja realest label ne on parhaita


    • Miksi näin?

      • buhbuh

        näin siinä pääse käymään bändin/artistin kohalla jos oikeesti tykkää siitä, koska rupee kuuntelee vanhempaa tuotantoo kun muut kuuntelee jotai yhtä vitun hittibiisiä ja sit siihen suosittuun biisiin rupee menee hermot kun parempaakin ois! =)


    • eminemi

      mä tykkään niin monista Eminemin kappaleista, ettei niitä jaksa alkaa tässä luetella. En vaan osaa päättää parasta.
      Meillä soitettiin tänään koulussa aamun avauksessa Eminemiä! =D jeejee hienoo... hyvin silti lähti päivä käyntiin sillä.

    • RAP-FAN

      mun suosikit on without me ja when im gone se mis on myös dr.dre xzibit eli

      • Stan

        biiseistä kuten Stan, like toy soldiers, sing for the moment, How Come ja When the Music Stops ( D12)


      • hip hop 4ever
        Stan kirjoitti:

        biiseistä kuten Stan, like toy soldiers, sing for the moment, How Come ja When the Music Stops ( D12)

        Mun mielestä sen parhaat biisit on: Shake that ft nate dogg, stan, lose yourself, like toy soldiers, you don't know, ja just gife a f""k.


      • dommby

        No apologies, Welcome to the Detroit city, Mockingbird jne. en jaksa luetella enempää..


    • kumier

      Niitä on aika paljo esim. Like toy soldier, Stan, Mockingbird,The Way I Am, Lose yourself, whithout me, Cleanin' Out My Closet. Eli tykkään melkein kaikista kappaleista. :D

    • böö-ö

      Lose yourself, we made you, beautiful, when i'm gone, mockinbird, without me, just lose it, no apologies, Stan, evil deeds, sing for the moment, my name is, you dont know, like toy soldiers, 3A.M, crack a bottle the real slim shady, the way i am ja moonet en vaan jaksa luetella enempää eli melkein kaikki :D

      • shady rules

        slim shady,3.am.lose your self, mockinbird, when im gone, go to sleep, if i get locked tonight, rabbit run, beautiful, we made you, till i collapse, superman, my name is jne.. XD


      • -
        shady rules kirjoitti:

        slim shady,3.am.lose your self, mockinbird, when im gone, go to sleep, if i get locked tonight, rabbit run, beautiful, we made you, till i collapse, superman, my name is jne.. XD

        Koko tuotanto Infinitesta Relapseen on fantastista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      190
      1863
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1290
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1053
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      149
      941
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      46
      915
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      80
      912
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      798
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      80
      764
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      729
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      688
    Aihe