härkänainen + vaakamies

timantti

Te asiantuntijat ja asiasta enempi tietävät... Mitä teille sanoo tämä yhdistelmä kuin härkänainen ja vaakamies? Olisin iloinen saadessani kommentteja! :)

6

1457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkä

      aivan mieletön yhdistelmä, olen itse aivan taivaassa oman vaakani kanssa, ainoa miinus tulee vaakamiehen sosiaalisuudesta mikä härän omistushalulle kuin punainen vaate. Anna itsesi vaakamiehen hellään huomaan ja löydät itsesi toiselta planeetalta, NAM ;o)))

    • Minä vaaka uros

      Riippuu missä vaiheessa olet härkänä syntynyt, loppu- vai alkupuolella.. Loppupuolen härkänaiset ovat voimakkaampia ja eristyneitä kummajaisia, jotka ovat mielestäni mystisiä ja monikerroksellesia olentoja. Itse olen vaakamies ja hullaannuin härkänaiseeni, joka on syntynyt toukokuun 14. Itse tunnen olevani onneni kukkuloilla ja olen ylpeä kauniinkomeasta naisestani, joka on valtavan käytännöntajuinen, luova ja mielestäni unelmavaimo!
      Rajuja yhteenottoja tulee lähinnä toisen yksityisyyteen liittyvissä asioissa ja minä olen vaakamiehenä lähinnä se, joka nostaa mustasukkaisena ja usein epätietoisenakin asioita tapetille. Helpostihan siitä riitaa tulee, mutta se loppuu ajoissa ihanaan sovintoon. Seksi on parasta maailmassa ja kumpikin on täysillä mukana, mutta härkänaiseni on usein aloitekyvytön ja hidas syttymään. Tarvitaan paljon aistillisia juttuja ja hitaita, aistikkaita alkulämmittelyjä, josta naiseni syttyy sellaisiin liekkeihin, jotta HUH HUH!

      Olen onnellinen ja ylpeä oikukkaasta ja samalla ihanan aistikkaasta härkänaisestani, enkä tästä naisesta ihan helposti halua luopuakaan. Toimii!

      • ifiså-63

        Samaa kokemusta on.. Jotenkin olen aina hurahtanut härkänaisiin ja siihen toukokuun puolenvälin puoliskoon, (on iso ero alkukuun härkiin). Itse olen rapumies. Mikä lie vetovoima, jalat alta meni kummallakin kerralla, mutta minä menin ja tunaroin kaiken omalla tarrautumisella ja liiaalla kontrolloimmisella ja erohan siinä tuli.
        Sanotaan, että härät olisi kaikki mustasukkaisia ja omistushaluisia persoonallisuuksia... Minun kihlattuni oli omistushaluinen vain hankkimastan omaisuudesta, rahasta ja materiasta. Taloudellinen turva ja komeat puitteet olivat tälle naiselle minua tärkeämmät ilmeisesti, (olihan tuo itse puitteensa hankkinutkin kovalla työllaä), mutten vieläkään ole exääni unohtanut. Uskollinen oli, mutta silti pelkäsin menettäväni hänet milloin mistäkin syystä. Rajuja yhteenottoja oli myös meillä, mutta lähinnä minun takertumisen, mustasukkaisuuden ja kaikkitietäväisyyteni ansiosta, jonka johdosta rakastamani härkänaiseni menetin. En ikinä unohda häntä ja takasin menisin, jos vain minut enää huolisi = (


    • 20+2

      Veikkaisin että ihan hyvin. :)

    • Anonyymi

      Kunhan härkä viitsisi ottaa niskasta kiinni ja puhaltaa yhteen hiileen parisuhteen vuoksi eikä velttoilis tässäkin , kaikki toimis. Erimielisyydet ja näkökantaerotkin kestää mut jos suhde tökkii niin ei täs jaksa....

    • Anonyymi

      Vaa’alla ja härällä on paljon yhteistä; esteettisyys, eroottisuus ja kyky nauttia elämästä. Suhteesta voi tulla hyvin nautinnollinen. Haasteena voi olla erilainen päätöksenteon tahti. Molemmilla merkeillä on vaikeuksia tehdä päätöksiä, mutta erona on se, että kun härkä päättää jotain, hän pysyy itsepäisesti kannassaan ja etenee kuin juna samaa rataa vuodesta toiseen. Vaaka sen sijaan ehtii muuttaa mieltään kymmenen kertaa siinä ajassa, missä härkä vasta kypsyttelee päätöstä. Tämä voi aiheuttaa suhteessa jännitteitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe