Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kateellinen

olen

kun te winclubilaiset tienaatte niin perkeleesti.

Kertokaa nyt vielä rehellisesti paljonko olette laittaneet rahaa tililtänne ja paljonko olette saaneet kotiutettua takaisin omalle tilille Suomeen niin voin katkeroitua lopullisesti.

6

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • clubilainen

      enään ikinä kotiuta mitään tähän kateelliseen ja byrokratian valtaamaan kotimaahan. Kaikillahan on kohta panamassa kartano ja siellä on lämmintä!

    • Professori

      että 1€=n.3€

    • näy

      winclubilaisten tuloja täällä. Eikö kukaan kehtaa tunnusta ettei rahoja ole kotia asti saanu??? Tai jos on sijoittanu 3000 niin on sen 500-1000 euroa saanu korkoja... :)
      Kyllä teillä menee sitten hyvin. Oikeen kateeks käy.

      • informoida kaikille

        kuinka paljon tienaat vuodessa ja kuinka paljon olet tehnyt voittoa esim. pörssi kaupassa tai vastaavassa?


      • suunnilleen
        informoida kaikille kirjoitti:

        kuinka paljon tienaat vuodessa ja kuinka paljon olet tehnyt voittoa esim. pörssi kaupassa tai vastaavassa?

        35000 Eur/vuosi. Pörssi kauppaa en ole tehnyt. Mutta olen niin kateellinen teille winclubilaisille kun tienaatte kumminkin vähintään triplat minun vuosituloihin nähden. Ja kumminkaan te ette tee muuta kun makaatte kotona ja sijoitatte muutaman tonnin winclubiin ja odottelette että rahat tulee tilille. Tosin joudutte vaivautumaan mersu liikkelle saakka hakemaan uutta mersua kun teidän viimevuoden mallia olevan mersun tuhkakuppi on alkaa täyttymään. On se niin helppoa teillä kun toiset joutuu joka päivä lähtemään töihin.

        Voi jospa vaan saisin olla winclubilainen.


      • entinen köyhä
        suunnilleen kirjoitti:

        35000 Eur/vuosi. Pörssi kauppaa en ole tehnyt. Mutta olen niin kateellinen teille winclubilaisille kun tienaatte kumminkin vähintään triplat minun vuosituloihin nähden. Ja kumminkaan te ette tee muuta kun makaatte kotona ja sijoitatte muutaman tonnin winclubiin ja odottelette että rahat tulee tilille. Tosin joudutte vaivautumaan mersu liikkelle saakka hakemaan uutta mersua kun teidän viimevuoden mallia olevan mersun tuhkakuppi on alkaa täyttymään. On se niin helppoa teillä kun toiset joutuu joka päivä lähtemään töihin.

        Voi jospa vaan saisin olla winclubilainen.

        juuri niin, on se kuule mukaavaa olla klupilainen.pyääääääääääääääääääähäääääääääääää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe