Leijonakuningas

KyynelKyynel

Haluaisin tietää ennen kuin ostan kyseisen leijonakunigas dvd:n onko ääninäyttelijöitä muutettu tms. Kun olen pettynyt pienen merenneidon juhlajulkaisuun..ei ole yhtään sama kuin vhs:llä...lokki ei ole sama lauja on muutettu yms!Kuulostaa ihan huonosti dubatulta halppis leffalta...sentään ruususessa on mahdollista ottaa alkuperäiset äänet katsellessa.Kuulostaa tyhmältä ehkä mutta mulle on tärkeää. Kiitos.

4

1846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

Leijonakuninkaan juhlajulkaisussa on se sama ja ainoa suomidubbi kuin aikoinaan teatterissa ja videolla. Eli Palo, Petelius, Romberg, Kerosuo ja kumppanit.

Pienen merenneidon suomidubbi on uusittu 90-luvulla eli sulla on ilmeisesti ollut vanhin vhs-julkaisu, jossa Arielina on Johanna Nurmimaa jne. Ei tuo juhlajulkaisun dubbi (Arielina Nina Tapio) ole edes kovin uusi.

Vuosien saatossa on uusittu myös mm. Bambin dubbi.

Alkuperäiset ääniraita, eli englanninkielinen pitäisi musta löytyä ihan joka leffan dvd-julkaisusta. Ihan ekoista dvd:eistä en ole satavarma, mutta luulisin että löytyy.

Usein löytyy myös muita dubbeja, vähintään ruotsi, tosinaan kaikkea norjasta venäjään.

• meinaat tuon

leijonakuninkaan ostaa ? On ollut hakusessa jonkun aikaa. Ei löydy divareista, ei anttiloista ei sitten mistään. Cdon.com ei tunne...Kerro heti, jos tiedät mistä sen saa, niin menen välittömästi hakemaan.

• NoJopas
        meinaat tuon kirjoitti:

leijonakuninkaan ostaa ? On ollut hakusessa jonkun aikaa. Ei löydy divareista, ei anttiloista ei sitten mistään. Cdon.com ei tunne...Kerro heti, jos tiedät mistä sen saa, niin menen välittömästi hakemaan.

Leijonakuningasta ei pitäisi mistään löytää uutena. Uusi julkaisu tulee sitten joskus, tuskinpa ihan lähivuosina.

Huuto.net taitaa olla varmin paikka tuo löytää, mutta hintaa saattakin sitten olla siinä 30 euron tienoilla.

Divareita kannattaa pitää silmällä, itse löysin vielä viime keväänä juhlajulkaisun divarista, muoveissa kansi hieman auringon haalistama, hinta 10e.

Videon voi löytää videovuokraamoista, joissa on usein tapana myydä vhs:t pois.

• KyynelKyynel
        NoJopas kirjoitti:

Leijonakuningasta ei pitäisi mistään löytää uutena. Uusi julkaisu tulee sitten joskus, tuskinpa ihan lähivuosina.

Huuto.net taitaa olla varmin paikka tuo löytää, mutta hintaa saattakin sitten olla siinä 30 euron tienoilla.

Divareita kannattaa pitää silmällä, itse löysin vielä viime keväänä juhlajulkaisun divarista, muoveissa kansi hieman auringon haalistama, hinta 10e.

Videon voi löytää videovuokraamoista, joissa on usein tapana myydä vhs:t pois.

No itse oon juuri huuto.netistä ostanu leijonakuninkaan ihan ok hintaankin..mua vaan harmittaa edelleen se merenneito..ei vaan pääse yli.hehe!Se on vaan suuri järkytys kun on ns. pitänyt niitä ääniä ainoana oikeana...No täytyy pitää hyvää huolta videokasetista muista disney videoistani:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1134
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      830
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      593
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      522
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      514
    8. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      493
    9. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    10. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      29
      480
    Aihe