Leijonakuningas

KyynelKyynel

Haluaisin tietää ennen kuin ostan kyseisen leijonakunigas dvd:n onko ääninäyttelijöitä muutettu tms. Kun olen pettynyt pienen merenneidon juhlajulkaisuun..ei ole yhtään sama kuin vhs:llä...lokki ei ole sama lauja on muutettu yms!Kuulostaa ihan huonosti dubatulta halppis leffalta...sentään ruususessa on mahdollista ottaa alkuperäiset äänet katsellessa.Kuulostaa tyhmältä ehkä mutta mulle on tärkeää. Kiitos.

4

1784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

Leijonakuninkaan juhlajulkaisussa on se sama ja ainoa suomidubbi kuin aikoinaan teatterissa ja videolla. Eli Palo, Petelius, Romberg, Kerosuo ja kumppanit.

Pienen merenneidon suomidubbi on uusittu 90-luvulla eli sulla on ilmeisesti ollut vanhin vhs-julkaisu, jossa Arielina on Johanna Nurmimaa jne. Ei tuo juhlajulkaisun dubbi (Arielina Nina Tapio) ole edes kovin uusi.

Vuosien saatossa on uusittu myös mm. Bambin dubbi.

Alkuperäiset ääniraita, eli englanninkielinen pitäisi musta löytyä ihan joka leffan dvd-julkaisusta. Ihan ekoista dvd:eistä en ole satavarma, mutta luulisin että löytyy.

Usein löytyy myös muita dubbeja, vähintään ruotsi, tosinaan kaikkea norjasta venäjään.

• meinaat tuon

leijonakuninkaan ostaa ? On ollut hakusessa jonkun aikaa. Ei löydy divareista, ei anttiloista ei sitten mistään. Cdon.com ei tunne...Kerro heti, jos tiedät mistä sen saa, niin menen välittömästi hakemaan.

• NoJopas
        meinaat tuon kirjoitti:

leijonakuninkaan ostaa ? On ollut hakusessa jonkun aikaa. Ei löydy divareista, ei anttiloista ei sitten mistään. Cdon.com ei tunne...Kerro heti, jos tiedät mistä sen saa, niin menen välittömästi hakemaan.

Leijonakuningasta ei pitäisi mistään löytää uutena. Uusi julkaisu tulee sitten joskus, tuskinpa ihan lähivuosina.

Huuto.net taitaa olla varmin paikka tuo löytää, mutta hintaa saattakin sitten olla siinä 30 euron tienoilla.

Divareita kannattaa pitää silmällä, itse löysin vielä viime keväänä juhlajulkaisun divarista, muoveissa kansi hieman auringon haalistama, hinta 10e.

Videon voi löytää videovuokraamoista, joissa on usein tapana myydä vhs:t pois.

• KyynelKyynel
        NoJopas kirjoitti:

Leijonakuningasta ei pitäisi mistään löytää uutena. Uusi julkaisu tulee sitten joskus, tuskinpa ihan lähivuosina.

Huuto.net taitaa olla varmin paikka tuo löytää, mutta hintaa saattakin sitten olla siinä 30 euron tienoilla.

Divareita kannattaa pitää silmällä, itse löysin vielä viime keväänä juhlajulkaisun divarista, muoveissa kansi hieman auringon haalistama, hinta 10e.

Videon voi löytää videovuokraamoista, joissa on usein tapana myydä vhs:t pois.

No itse oon juuri huuto.netistä ostanu leijonakuninkaan ihan ok hintaankin..mua vaan harmittaa edelleen se merenneito..ei vaan pääse yli.hehe!Se on vaan suuri järkytys kun on ns. pitänyt niitä ääniä ainoana oikeana...No täytyy pitää hyvää huolta videokasetista muista disney videoistani:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe