Olen vakaasti sitä mieltä että Audi on maailman paras automerkki, on auto sitten uusi taikka vanha, mutta kunhan se on audi niin kaikki on jees. Itse olen ajanut aina audia siis niin kauan kun on kortti ollu. Ja tulen aina ajamaan Audia, muu merkki ei tule kysymykseenkään. Olenhan niin itserakas ja maailman paras, niinkun täällä meitä haukutaan mutta täytyypi taas muistuttaa, että kateus siellä povitaskussa taas piipittää, jos ei sulla ole Audia,ei varmaan varaakaan, niin älä pliis oikeesti ala mulle selitteleen et joku Mersu tai Rellu, Opel olis parempi, HEH..
Audi on PARAS AUTO!
100
12583
Vastaukset
- DKW
ei ole paras.
- samaa mieltä
DKW ei ole paras.
- oli audi.
samaa mieltä kirjoitti:
DKW ei ole paras.
Joten...
- mmjklms
samaa mieltä kirjoitti:
DKW ei ole paras.
1.MERCEDES-BENZ
2.FORD
3.FIAT
4.ALFA-ROMEO
5.FIAT
6.ALFA-ROMEO
7.MERCEDES-BENZ
8.SKODA
9.VW
10.AUDI
11.MERCEDES-BENZ
13.MERCEDES-BENZ
14.FORD
15.FORD
16.VW
17.MAZDA
18.TOYOTA
19.NISSAN
20.HYUNDAI
21.KIA
22.MERCEDES-BENZ
23.SKODA
24.VW
25.SEAT
26.FIAT
27.ALFA-ROMEO
28.MERCEDES-BENZ
29.MOSKVITSH
30.VAZ-LADA
31.LADA
32.TSHAIKA
33.MOSKVITSH
34.FIAT
35.ALFA-ROMEO
36.SAAB
37.VOLVO
38.VOLVO
39.SAAB
40.SKODA
41.VW
42.AUDI
43.VOLVO
44.SAAB
45.VOLVO
46.VOLVO
47.SAAB
48.SAAB
49.VOLVO
50.VOLVO
51.MERCEDES-BENZ
52.VOLGA
53.DATSUN
54.OPEL
55.OPEL
56.OPEL
57.VAUXHALL
58.VAUXHALL
59.MAZDA
60.FORD
61.FIAT
62.TOYOTA
63.SKODA
64.TOYOTA
65.MERCEDES-BENZ
66.VOLGA
67.SIMCA
68.LANCIA
69.ALFA-ROMEO
70.AUDI
71.HONDA
72.FIAT
73.LADA-VAZ
74.LADA
75.VOLGA
76.MOSKVITSH
77.HYUNDAI
78.MERCEDES-BENZ
79.AUDI
80.TRABANT
81.LEXUS
82.LEXUS
83.LEXUS
84.TOYOTA
85.MAZDA
86.MAZDA
87.MERCEDES-BENZ
88.MERCEDES-BENZ
89.ALFA-ROMEO
90.FIAT
91.VOLKSWAGEN
92.AUDI
93.MERCEDES-BENZ
94.FIAT
95.HYUNDAI
96.KIA
97.FORD
98.AUDI
99.AUDI - ooditar-enmjulkku
oli audi. kirjoitti:
Joten...
miten muuten oikeesti iso ihminen mahtuu autoon ja kehonrakentaja vielä?kysyy hän asillisesti ,kun ei pienempikään luiseva 180cm mies meinaa mahtua...
- samaa mieltä
näinhän se on.
- viimeisin
merkki Toyotan jälkeen jonka ostaisin. Riisisirkkelillä en suostu ajamaan.
- maksaa
viimeisin kirjoitti:
Audissa maksaa pelkkä imago,logo merkki.
Heikolla itsetunnolla ajavat Audilla.
Skoda sama auto kuin Audi. - Skoodaa?
viimeisin kirjoitti:
Miksei Skoodaa? Sehän on hyvä auto.
- kuin Bentley
maksaa kirjoitti:
Skoda sama auto kuin Audi.ja Audissa maksaa se, että se on niin hyvä.
Audilla ajavat vahvalla itsetunnolla varustetut ihmiset, kuten formulatähdet, alppitähdet, ministerit ja pörssiyhtiöiden johtajat. Me menestyjät. - ihan hyvä
Skoodaa? kirjoitti:
Miksei Skoodaa? Sehän on hyvä auto.
auto työvenluokalle. Audin kori on 30-40 % jäykempi kuin Skodan.
- valmistetaan
viimeisin kirjoitti:
Hyundaita valmistetaan myös Usa:ssa ja eurooppaan
valmistuu uusi tehdas.
Iso suunnittelukeskus Saksassa jne.
Maailaman suurimpia jättiyhtiöitä.
Valmistaa valtamerilaivoja,tietokoneita jne.jne.
Osaamista löytyy. - mmjklms
kuin Bentley kirjoitti:
ja Audissa maksaa se, että se on niin hyvä.
Audilla ajavat vahvalla itsetunnolla varustetut ihmiset, kuten formulatähdet, alppitähdet, ministerit ja pörssiyhtiöiden johtajat. Me menestyjät.hienoja autoja...
- Genesis kirjoitus
viimeisin kirjoitti:
- periaatteet
kuin Bentley kirjoitti:
Audilla ajavat vahvalla itsetunnolla varustetut ihmiset, kuten formulatähdet, alppitähdet, ministerit ja pörssiyhtiöiden johtajat. Me menestyjät.Moi, VAG konserni (mm. Audi, , Seat, Skoda, VW jne) sallivat kullekin merkille innovaation siellä missä ne siihen kykenevät. Konserni jakaa innovaatiot keskenään sisäisin "siirtohinnoin". Tämä on johtanut siihen, että Audin (ja joskus VW:n) innovaatiot tulevat muutaman vuoden viiveellä muihin malleihin.
- bestttt
maksaa kirjoitti:
Skoda sama auto kuin Audi.Lamborgini on sama kuin Audi
- kuin sokoda :)
kuin Bentley kirjoitti:
Audilla ajavat vahvalla itsetunnolla varustetut ihmiset, kuten formulatähdet, alppitähdet, ministerit ja pörssiyhtiöiden johtajat. Me menestyjät."Audilla ajavat vahvalla itsetunnolla varustetut ihmiset, kuten formulatähdet, alppitähdet, ministerit ja pörssiyhtiöiden johtajat. Me menestyjät."
No ketäs sää mainitsemistasi edustat.
Eiks sun tarttis olla tuohon aikaan aamusta jo jossain muualla, kuin täällä Suomi24-palstalla kehumassa autoas.
Se ero kato menestyjien ja luusereiden kesken on, ettei niiden tartte kellekkään todistella. - wdwww
viimeisin kirjoitti:
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/-/1135246661063?context=oikotie
- Eikä muuten
viimeisin kirjoitti:
mopokortilla autoa saakaan ajaa. Odotahan vaan niin muutaman vuoden kuluttua sinullakin voi olla aito kasikymppinen alla. Kyllä lähtee.
- jorro
ihan hyvä kirjoitti:
pitää ollakin 40 prossaa jäykempi kori, että jaksaa kujettaa riistokapitalistin paskamahan taipumatta :D
- JFKtailgater
viimeisin kirjoitti:
Mita toi tarkoittaa? Riisisirkkelihan on just Toyota, ja muut aasialaiset autot.
- Anonyymi
ihan hyvä kirjoitti:
taida olla jäykempää muu kuin kuskin kulli
- Anonyymi
ihan hyvä kirjoitti:
30-40% paremmin ottaa eteen audissa vai?
- Anonyymi
ihan hyvä kirjoitti:
mä luulen että audi kuskilla on 30-40 % jäykempi kulli siellä peltipurkissa kun ajelee
- Anonyymi
bestttt kirjoitti:
Lamborgini on sama kuin Audi
ilmankos ovat yhtä paskoja
- Anonyymi
bestttt kirjoitti:
Lamborgini on sama kuin Audi
lamborgini on sama kuin skoda
- Avensis paras
Mitään parempaa ei ole kuin Toyota!!!!!!!!!!
- merkki mitä
löytyy. Vähälahjaisten ja persaukisten paskakasa.
- tojota-kuski
tekee Audi-palstalla?
- 24 säännöt
tojota-kuski kirjoitti:
tekee Audi-palstalla?
SUOMI 24 SÄÄNNÖT EI KIELLÄ VIERAILUITA!!!!!!!!!!!!!
- wvolsu
kuin hk-n sininen ,ei mitään uutta sitten sen keksimisen.tai kopioimisen kun japanialaisista on kyse.ja kerrotalossa en asu.ja toyotalla en aja.
- jätekuski..
24 säännöt kirjoitti:
SUOMI 24 SÄÄNNÖT EI KIELLÄ VIERAILUITA!!!!!!!!!!!!!
tänne saa tulla kaikki kuskit..jätekuskit, hinauskuskit kaikki.
- kerralla selväksi
riisirotteloilla ajaville, että niille nauretaan paskaisesti aina!
Riisirottelot on tehty toimeentulorajalla eläville yhteiskunnan pohjasakalle joiden toivoisin muuttavan maasta pois.
Olen puhunut ja lopetan tältä erää. Riidelkää keskenänne.- mielipide menee
Toikin mielipide menee taas mahdottomasti toiseen
ääripäähän.
Samassa työpaikassa on myös aasialaisia ja saksalaisia autoja.Samat palkat näyttäs olevan.
- kaunis mies
Audi on todellakin paras ja sillä saa helposti miestä.
HOX HOX- Ballerina20
Minulla on Audi, joka on kaunis ja tehokas auto, sopii minulle ja tarpeisiinitäydellisesti. Auto on myöskin täydellinen ja virheetön sisältä ja päältä. En voisi edes kuvitella ajavani muulla kuin Audilla. Ketjun aloittaja! Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Puhukuun muut läpiä päähänsä. ;)
- on valinnanvapaus
Ballerina20 kirjoitti:
Minulla on Audi, joka on kaunis ja tehokas auto, sopii minulle ja tarpeisiinitäydellisesti. Auto on myöskin täydellinen ja virheetön sisältä ja päältä. En voisi edes kuvitella ajavani muulla kuin Audilla. Ketjun aloittaja! Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Puhukuun muut läpiä päähänsä. ;)
Onneksi on valinnanvapaus automerkeissä.
Toisille sopii taas joku toinen paremmin.
Näin se vaan on. - autoja
Ballerina20 kirjoitti:
Tehokkaita autoja löytyy muiltakin merkeiltä.
Bmw ym. - onkin tehokas
Ballerina20 kirjoitti:
Vaikka onkin tehokas niin onko Audi luotettava?
Joutuuko pajalla usein käyttää? - Heinähattu+vilttitossu
onkin tehokas kirjoitti:
Joutuuko pajalla usein käyttää?Ei tarvitse käydä kuin huollossa ja ainahan autoihin uusia osia vaihdetaan, jotta jatkossakin pysyy kunnossa. Audi nyt vaan on oikeasti paras auto. Siis oikeesti oikeesti!
Kaikista autoista paras mitä meillä ollut. AUDI=1,BMW=2,MercedesBenz=3,Jaguar=4,Porsche=5. - Oikeasti?
Heinähattu+vilttitossu kirjoitti:
Ei tarvitse käydä kuin huollossa ja ainahan autoihin uusia osia vaihdetaan, jotta jatkossakin pysyy kunnossa. Audi nyt vaan on oikeasti paras auto. Siis oikeesti oikeesti!
Kaikista autoista paras mitä meillä ollut. AUDI=1,BMW=2,MercedesBenz=3,Jaguar=4,Porsche=5.Sulla tai teillä (Vanhemmilla?) ei varmasti ole ollut ainuttakaan noista merkeistä! Viestisi taso jo sen kertoo. Mutta toisaalta, haaveilu on ihan tervettä.
- Tosissako olet?
Oikeasti? kirjoitti:
Sulla tai teillä (Vanhemmilla?) ei varmasti ole ollut ainuttakaan noista merkeistä! Viestisi taso jo sen kertoo. Mutta toisaalta, haaveilu on ihan tervettä.
Pilkkaat täällä toisia älypää? Sinun viestisi taso jo sen kertoo, mikä olet miehiäsi. Sinulla ei ole varaa kyseisiin mainitsemiini automerkkeihin, toisin kuin minun perheelläni. Osta vaikka Audi jos lompsa-raukkas kestää, mitä en kyllä usko. Meillä on varaa,Faija ostaa kohta uuden Audin Mutsille, revi jätkä siitä. Ihme että vaivauduin edes vastaamaan typerään viestiisi, joka ihan naurattaa vieläkin. Ja mistäs sä sen muka tiedät noin varmasti mitä toisilla on ja mitä ei?
- eräs kommentti
Ei tarvitse käydä kuin huollossa ja ainahan autoihin uusia osia vaihdetaan, jotta jatkossakin pysyy kunnossa. Audi nyt vaan on oikeasti paras auto. Siis oikeesti oikeesti!
Kaikista autoista paras mitä meillä ollut. AUDI=1,BMW=2,MercedesBenz=3,Jaguar=4,Porsche=5. - tiedät???
Kaikista autoista paras mitä meillä ollut. AUDI=1,BMW=2,MercedesBenz=3,Jaguar=4,Porsche=5.toi sun lista ei kyllä kerro mitään kyllä parempiakin löytyy. Myös kalliimpia.
- äidillä on varaa
Tosissako olet? kirjoitti:
Pilkkaat täällä toisia älypää? Sinun viestisi taso jo sen kertoo, mikä olet miehiäsi. Sinulla ei ole varaa kyseisiin mainitsemiini automerkkeihin, toisin kuin minun perheelläni. Osta vaikka Audi jos lompsa-raukkas kestää, mitä en kyllä usko. Meillä on varaa,Faija ostaa kohta uuden Audin Mutsille, revi jätkä siitä. Ihme että vaivauduin edes vastaamaan typerään viestiisi, joka ihan naurattaa vieläkin. Ja mistäs sä sen muka tiedät noin varmasti mitä toisilla on ja mitä ei?
ostaa itse oma Audi. Isän ei tarvitse sitä ostaa.
- jallun viulu.
onkin tehokas kirjoitti:
Joutuuko pajalla usein käyttää?aina joku ongelma nyt meni joku sähköpiiri taas.lasku 1400 e korjaus, yhestä osasta. Odotus 7viikkoa.Vr vr onneksi olet olemassa.
- Anonyymi
Ja olet myös Teiden King.
Audi King Teiden King 💪
- Kehonrakentaja
Mitä voimme tämän aloittamani keskustelun perusteella päätellä? No, tulkintani on edelleen kiistaton,vankan kokemukseni perusteella ko.automerkistä AUDI, on helppo sanoa lyhyesti ja ytimekkäästi; "Paras auto mitä on olemassa".
Jokaisella tietysti omat mielipiteensä/kuvansa, jotka poikkeavat minun ja monen muun näkökulmasta.
Jonkun mielestä mersu on paras, no osta se mersu.
Mä ajan Audilla, silloin kun punttikselta kerkiän.Ihan sama mulle mitä sössötätte että Audi huono, vikalistasta, yms. Ei meikää järkytä Ladamiesten kaljapuheet.- taida.........................
järkyttää mitkään muutkaan puheet, stereoideja vain nuppiin ja punttisalille.
- Kehonrakentaja
taida......................... kirjoitti:
järkyttää mitkään muutkaan puheet, stereoideja vain nuppiin ja punttisalille.
En tarvitse niitä joten vedä itse vaan. Ihan luonnollisella tavalla lihakset kasvaa..
- kasvaa..
Kehonrakentaja kirjoitti:
En tarvitse niitä joten vedä itse vaan. Ihan luonnollisella tavalla lihakset kasvaa..
ja aivokapasiteetti pienenee, onnea.
- jepuoooooooooo
moi kyllä olen samaa mieltä sunkaa et audi on paras auto sitä ei tarte huoltaa kovinpaloa! mulla on audi80 2,0e ja olen tytyväinen siihen ja se on aito-suomiauto! vuosimallia se 93! ja vaihdan seuraavan on kans audi a4 ylätys taas audiin!
- siten
vähän kätetty nin sat lopuila rahoila otta yksityitunteja okeinkijoituksesa.
- sami-sami
siten kirjoitti:
vähän kätetty nin sat lopuila rahoila otta yksityitunteja okeinkijoituksesa.
Audi on ehdottomasti paras auto. Fiksut ja sporttiset henkilöt, niinkun minä, valitsee Audin. Kateelliset vaan haukkuu, joilla ei ole varaa.
- joogel
Justiin joo ja sinä oot varmaan maailman idiootein ihminen. Miksei se audi oo paras jos kerran oot aina ajanu vaan audilla.
- heikkinä
kyllähän totuus on että Audi on ylihinnoitettu ja aika huono. Japseista löytyy parempia ja hintakin on paljon edullisempi. Varmaankin on niin että kun lyö rahat paksaan=audiin niin pakko on sitä puolustaa. Sorry vaan teille. Yrittäkää pärjäillä ja saada nukutuksi , kyllähän kaikki ne audien viat tiedetään.
- AUDI-KORJAAJA
Audin merkkikorjaajana voin sanoa, että ei todellakaan kannata ostaa Audia. Pientä vikaa on noin viisi kertaa niin paljon kuin muissa edustamissamme merkeissä yhteensä.
- kyselijä..
ww.ssä ja skodassa??alustat...Itsekkään en ostas audia pettynny kerran jo.Pikku vikaa ja sit pikku hiljaa suurempaa remppaa tulee.Merkistä olympiamerkeistä nokalla viis.Eikä ne kuoretkaan mua enää hetkauta peltiä ei mitään hohtoa.
Noloa kun audi jättää tielle sanon vaan.Nykyään autojen osat ja muut eikös tulekkin samoista paikoista ja nää kadet tappelee kellä parempi kaara?..hävetkää..pian saatte autot samasta tehtaastakin.Samoilla alustoilla ja osilla.Muovi-osaa paljon. - toyota ei
kyselijä.. kirjoitti:
ww.ssä ja skodassa??alustat...Itsekkään en ostas audia pettynny kerran jo.Pikku vikaa ja sit pikku hiljaa suurempaa remppaa tulee.Merkistä olympiamerkeistä nokalla viis.Eikä ne kuoretkaan mua enää hetkauta peltiä ei mitään hohtoa.
Noloa kun audi jättää tielle sanon vaan.Nykyään autojen osat ja muut eikös tulekkin samoista paikoista ja nää kadet tappelee kellä parempi kaara?..hävetkää..pian saatte autot samasta tehtaastakin.Samoilla alustoilla ja osilla.Muovi-osaa paljon.8kk vanha auto ja neljästi saatu viedä lavetilla korjaamolle. Ei siis omani, mutta fakta juttu kuitenkin.
- shjhlkölkjhd
audi on munanjatke
- Moloaivot
Audi homot pyörii vitutuksen kourissa paskaa jauhamassa muiden merkkien sivuilla,joten johan siitä näkee kyseisen merkin omistajien älykkyyden.
- vitutuksen kourissa.
Lukaisin läpi koko ketjun..Itse kun audilla ajan ja on ollut pari vanhempaa audia aiemminkin. Aloituksesta paistaa selvästi se että aloittaja suorastaan kaivaa verta nenästä,mikä on meille audi kuskeille myös tien päällä tyypillistä.Yleisesti totean että nykyisin kaikki autot on suunnillen paskoja! Myös audi,mersu,bemari ja jopa toyotakin on sortunut pili-pali tuotantoon,eikä ylety lähellekkään siihen kuinka luotettava kulkuneuvo oli..Parin vuoden kokemuksella voi sanoa että A6 ainakaan ei loista kestävyydellään,kun pikku vikaa on ollut ja lisää tulee..Kaikki audilla ajaneet sen tietää,mutta harva tunnustaa.Minulla ei ole minkään laista "merkkiuskollisuutta" Silti täytyy sanoa että pidän audin vielä ja hyväksyn sen että tonni pari mneee pelkkään huoltoon vuodessa. Näin oletan myös hormooni-audin omistajan tekevän,vaikka heittikin borovsoivan huulen,vitsin,jota kaikki eivät ymmärrä,kun oma merkki on sydämmeen tatuoitu..
- HÄVETKÄÄ!!!!!!
vitutuksen kourissa. kirjoitti:
Lukaisin läpi koko ketjun..Itse kun audilla ajan ja on ollut pari vanhempaa audia aiemminkin. Aloituksesta paistaa selvästi se että aloittaja suorastaan kaivaa verta nenästä,mikä on meille audi kuskeille myös tien päällä tyypillistä.Yleisesti totean että nykyisin kaikki autot on suunnillen paskoja! Myös audi,mersu,bemari ja jopa toyotakin on sortunut pili-pali tuotantoon,eikä ylety lähellekkään siihen kuinka luotettava kulkuneuvo oli..Parin vuoden kokemuksella voi sanoa että A6 ainakaan ei loista kestävyydellään,kun pikku vikaa on ollut ja lisää tulee..Kaikki audilla ajaneet sen tietää,mutta harva tunnustaa.Minulla ei ole minkään laista "merkkiuskollisuutta" Silti täytyy sanoa että pidän audin vielä ja hyväksyn sen että tonni pari mneee pelkkään huoltoon vuodessa. Näin oletan myös hormooni-audin omistajan tekevän,vaikka heittikin borovsoivan huulen,vitsin,jota kaikki eivät ymmärrä,kun oma merkki on sydämmeen tatuoitu..
Teiltä on päässyt karkuun yksi vähäjärkinen Auti hömöpaskaa jauhamaan muitten merkkien foorumeille.
- <<<
audi on hyvä < faijalla on a4nen ja pikkubroidilla a3.. ite haluaisin omistaa 200 quattron ja 80 quattron ja a6 avantin
- ilmasuojaan
varokaa, audi on pommi:
http://www.talouselama.fi/uutiset/varo tata kaytettya laatuautoa taysi pommi/a2096011 - paranneltu...
volkkari se vaan on. t. 5 vuotta audilla ajanut
- Pätemistä
Mercedes ja Volvo ovat parhaita..Mersulla oli huono vaihe 90-luvun lopussa mutta autot ovat poikkeuksetta ajettavvuudeltaan parhaita, oman aikansa edistyksellisiä ja siksi vanhat Mersut ovat kovassa käytössä. Aina valitetaan, että Mersu on iha piipussa, mutta totta helvetissä kun niillä ajetaan niin paljon. Volvo on taas aina ollut turvallinen, luotettava ja toimiva auto. Tosin tulevaisuus huolestuttaa. Kumpa vaan pysyisivät nykyisessä muotoilussa ja omissa koneissaan eikä lähtis perseilemään kiinalaisten kanssa..Mersu taas on huipulla, tämän hetken oikeasti parhaat autot on Mersuja, eikä ihme tuo.
- Anonyymi
Mersussa on ladan kone ja sillä sipuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mersussa on ladan kone ja sillä sipuli.
Lada on hyvä, ehdottamasi!!
- Audistaenvaihda
Audi on paras, koska se toimii ja on tyylikäs. Eli ei ole sellaisen korvapuustin näköinen vaan siitä löytyy pieniä ja tärkeitä yksityiskohtia. Audissa myös käytetään upeasti nykytekniikkaa mm vilkuissa.
- Anonyymi
Nyt on asiat hyvin ja mieli hyvä. Audin sain vietyä ja jätettyä sinne minne se kuuluukin, nimittäin Kuusankosken autohajottamolle. Ainainen kiusankappale, vikaromu on nyt tiensäpäässä. 😎. Kuitenkin vm 2013!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on asiat hyvin ja mieli hyvä. Audin sain vietyä ja jätettyä sinne minne se kuuluukin, nimittäin Kuusankosken autohajottamolle. Ainainen kiusankappale, vikaromu on nyt tiensäpäässä. 😎. Kuitenkin vm 2013!
aloittaja siinä mielessä oikeassa että 2007 vuonna audit ja volkkarit olivat vielä autoja, mutta 2008-9 jälkeen valmistetut täysiä paskoja öljy ruiskuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloittaja siinä mielessä oikeassa että 2007 vuonna audit ja volkkarit olivat vielä autoja, mutta 2008-9 jälkeen valmistetut täysiä paskoja öljy ruiskuja
Et näköjään tiedä autoista mitään, nimenomaan vuoden 2007-2011 TFSI moottorit olivat niitä öljysyöppöjä.
Sitten tuli facelift mallit Audille jossa vika korjattiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellinen kommentti. Arvostan suuresti sinua. Sinunlaisia ihmisiä enemmän. Hyvää jatkoa sinulle.
- Anonyymi
harmi vaan kun audi kuskit eivät käytä vilkkua
- Anonyymi
DACIA on parempi !
- Anonyymi
Täytyy kyllä sanoa että Bemarin jälkeen Audi on kyllä aika helvetin hyvä ajettava.
- Anonyymi
Huonoja romuja molemmat!!
- Anonyymi
Et kyllä tiedä mitään. Hyvä onkin kun pysyt vaan siinä surkeessa Audissa. Muita parempia autoja kuitenkin on olemassa paljon.
- Anonyymi
Oli kyllä huono tuo Audi! Tyhmyyksissäni kaks niitä viellä oli, ennenkuin uskoin sen olevan aivan paska auto!? Koskaan en enää sellasta hanki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kyllä huono tuo Audi! Tyhmyyksissäni kaks niitä viellä oli, ennenkuin uskoin sen olevan aivan paska auto!? Koskaan en enää sellasta hanki.
Audi taitaakin olla huonoin automerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audi taitaakin olla huonoin automerkki.
Teboil huoltoasemalla kahvilla ollessani kuulin mielenkiintoisen keskustelun. Naapuripöydässä istui Pärnäsen korjaamon pomo, joka osaa korjata hyvin erimerkkisiä autoja. Yksi keskustelija kysyi häneltä, mikä oli hänen mielestään paras automerkki. Hetkeäkään empimättä Pärnäsen korjaamon pomo ilmoitti kovalla äänellä, että kaikkein paras auto hänen kannaltaan on Audi. Audeja korjaamalla saa kuulemma parhaan elannon perheelle. Aloittaja on siis oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teboil huoltoasemalla kahvilla ollessani kuulin mielenkiintoisen keskustelun. Naapuripöydässä istui Pärnäsen korjaamon pomo, joka osaa korjata hyvin erimerkkisiä autoja. Yksi keskustelija kysyi häneltä, mikä oli hänen mielestään paras automerkki. Hetkeäkään empimättä Pärnäsen korjaamon pomo ilmoitti kovalla äänellä, että kaikkein paras auto hänen kannaltaan on Audi. Audeja korjaamalla saa kuulemma parhaan elannon perheelle. Aloittaja on siis oikeassa.
No,en tiedä.Mä ajelen Cadillacilla.Oli huono tai ei.Mutta sopii mun luonteelle.
- Anonyymi
EA888
- Anonyymi
paras moottori vag ssa
- Anonyymi
etkö lue muita juttuja kuin oma aloitus?
- Anonyymi
Volvo ja Audi ovat parhaat automerkit. On paljon kokemusta.
- Anonyymi
1 Audi/Volvo
2 Wolkswage
3 Honda
4 Mitsubishi
5 Mazda
6 Ford
7 Maserati
8Toyota
9 Ferrari
10 Fiat
11 Polestar
12 Zuzuki
13 Bmw
14 Merceides-benz- Anonyymi
Anteeksi kirjoitusvirhe kohdassa 2
- Anonyymi
Ethän sä mistään tiedä,kun olet ajanut vain Audin romuilla. No on se parempi,kun bmv.
- Anonyymi
Eipä noita viitsi kehua kun eivät ole itse valmistettuja. Kuitenkin jotain voisi kertoa kun olen muutaman vuoden ajanut 3 litran diesel Audi Q5:lla. Kilometrejä on n. 250000 ja ikää nyt 12 vuotta. Merkittäviä remontteja ei ole ollut mutta etupyörien laakerit on uusittu ja normaaleja jarrulevyjen ja -palojen vaihtoja. Pakokaasun takaisinkierrätysventtiili on uusittu pari vuotta sitten. Nyt vaan on syntynyt ongelma kun etuakselin vaihdelaatikon puoleinen laakeri antoi periksi ja kun sitä ei heti huomatti, niin oheisvahinkona laakeripesä hakkaantui ehkä korjauskelvottomaksi. Nyt on korjausvaihtoehdot harkinnassa ja mm. vaihtolaatikko purkuosana etsinnässä mutta kun kysymyksessä on vähän myyty iso koneen perässä oleva vaihdelaatikko, niin ei niitä ole valinnaksi asti. Pienempään 2 litran koneeseen sopivia olisi mutta ei 3 litraiseen. Niin tai näin mutta korjaus tullee maksamaan useita tuhansia, joka tietenkin kirpaisee vaikka muutoin olen päässyt remonttien osalta vähällä.
Auto on hyvä ajaa ja mainio matkailuvaunun vetäjä eikä kulutus päätä huimaa, joten olisin erittäin tyytyväinen ellei tämä muutaman kympin arvoinen laakeri olisi tullut tiensä päähän. - Anonyymi
pillerinpopsija puhuu aivan potaskaa vai kiinassa valmistettu audi olisi muka hyvä
- Anonyymi
nyt on kyllä pillerit käynyt päähän ja pahasti alottajalla
- Anonyymi
et joku Mersu tai Rellu, Opel olis parempi, HEH.........Noissa autoissa ei ainakaan tarvitse repiä keulaa irti joka pirun ikisen pikkukorjauksenkin takia, !!!
- Anonyymi
Ottaa oikean kuorma - auton itselle ajokiksi. Scania V 8 koneella, Volvo tai jokin muu merkki. Voi unohtaa nämä normi henkilöautot. Näkyvyys on eri luokkaa.
- Anonyymi
Mikä on paras juuri sinulle?
Miksi kaiken pitäisi olla järkevää?
Ehkä saa olla joku hauska joukossa?
Tämä on parempi kuin Audi (minun mielestä)
Kannattaa kokeilla.
https://youtu.be/JVwfEOh0KBI - Anonyymi
Audi kiva matka auto. Ei valittamista. Pihassa audi ja toinen sakemannin urheiluauto joka vahvasti kuplalle sukua. Pidemmällä matkalla audi ehdoton valinta. Erityisesti talvella ei ole quttron voittanutta. Ajokeli on aina hyvä
- Anonyymi
Millä tavalla muka parasta? Huomaa hyvin, että eräät Audia taivaisiin asti laadukkaaksi kehuvat ihmiset eivät selvästi korjaa/huolla itse autojansa. Minulla on 2002 Audi A4 quattro ASN v6 moottorilla. Vaikka moottori, vaihteisto, nelivetojärjestelmä ovatkin hyvin toimivia niin auto on silti aika huonolaatuinen: varsinkin takarekisterikilven valaisimet ovat tehty tehtaalta asti tahallaan hajoamaan muutaman vuoden välein, vaikka polttimoita pysyisikin ehjinä niin ne rekisterikilven valaisimiset sisäpuolelta ruostuvat ja rikkoutuvat palasiksi jolloin polttimo pystyy irrallaan liikkumaan virrattomana valaisimessa. Nämä rekisterikilvenvalaisimien sähköliitoskohdat ovat lähes paperin ohuita. Yksittäinen rekisterikilven valaisin maksaa noin 12 euroa tarvikemallina, Audin alkuperäisenä tuotteena 20 euroa.
Hanskalokerosta on mennyt rikki ruuvin kiinnitys kohtia, ettei ruuvia saa ollenkaan kiinni koska ne kierteiset vastakappaleet(jotka sijaitsevat syvällä hansikaslokeron kiinnitykset) joihin ruuvien on tarkoitus kiristyä kiinni niin vastakappaleet ovat lähes paperin ohutta ja valmistus materiaalina taitaa olla ilmeisesti messinkiä jotka katkeavat kahtia todella herkästi. Sitten samankaltaista lähes paperin ohutta kiinnitystä löytyy vielä niistä auton pohjalevyn kiinnityksissä olevista vastakappaleista. Pohjalevyn kiinnitys ruuveissa ei ole mitään kunnollisia kierteitä, vaan on sellaiset urat jotka näyttävät enemmän melkein kuin joltain porakoneen terän puolikkailta. Ajan myötä nekin kiinnitysruuvit sitten jäävät löysästi kiinni tai tippuvat kokonaan pois kesken autolla ajamisen.
Moottoritilassa letkujen kiinnityksetkin ovat vakiona halvasti toteutettuja, nimittäin kertakäyttöisillä klemmareilla jotka eivät ole juuri ollenkaan sen paksumpia kuin perus rautalanka. Ulkoisesti muistuttavat lähinnä ohutta o-rengasta vaikka ovatkin metallia. Töötit/äänitorvet ovat vakiona huonoihin paikkoihin asennettuna jolloin niiden päälle voi kertyä vettä, johtoliitokset huonolaatuisia jotka korrosioituvat. jos tööttiä ei juuri koskaan käytä niin tämä korroosio rikkoo töötit/äänitorvet aika usein. Jo 4 kertaa vaihdettu äänitorvet uusiin.
Ilmastointijärjestelmän painekytkin rikkoutuu vaihtokuntoon muutaman vuoden välein. Alle 160tkm ajettuna autosta on vaihdettu tuulilasin pyyhkijöiden linkusto. Alle 160tkm ajettuna autosta vioittui oikean takaoven anturi jota en aio korjata koska oven lukko ja kahva toimivat vieläkin normaalisti mitä nyt auto lukitsee itsestään ovet jos en aukaise ollenkaan muita ovia oikean takaoven lisäksi. Olen vain oppinut siihen että en ikinä jätä avainta/kaukosäädintä autoni sisäpuolelle silloin kun tulen ulos autostani tai jos joudun jättämään avaimen/kaukosäätimen autoon niin sitten jätän vähintään yhden oven raolleen, etten ikinä joudu lukituksi oman autoni ulkopuolelle siltä varalta jos joskus rikkoutuu yllättäen myös kuskin oven anturi.
Useita muitakin osia on vaihdettu uusiin, mainitsin lähinnä muutamia ongelmia jotka näyttävät olevan ilmeisesti tahalllaan tehtaalta asti olemaan sellaisia uudestaan toistuvia ongelmia, arvatenkin tavoitteena varmistaa VW konsernille säännöllisiä rahallisia tuloja jos ei asiakas vaihda koko autoaan välillä uuteen. Sitten kun joskus luovun tästä Audista niin pystyn jo nyt sanomaan varmana tietona, että minä en ikinä uudestaan osta yhtään mitään VW konsernin autoa, vaan tämä on se ensimmäinen ja viimeinen kerta kuin VW konsernin auton erehdyin ostamaan. Onneksi olin ostanut tämän käytettynä alle 140tkm ajettuna, olisi nimittäin ollut melkoisen kallis virhe ostaa tämä uutena autona. - Anonyymi
Liekkö audi sen parempi kestävyydeltään kuin muutkaan merkit. Aikaisemmin japsit oli kestäviä ja vähä vikaisia. En ole ajanut japanilaisella reiluun pariin vuosikymmeneen, enkä tiedä mikä niiden kestävyys on tänä päivänä.
Minulla on kolmas A6 peräkkäin tiisseli nelikkona eikä ole valittamista. Ajoa tulee vuodessa yli 50tkm ja tähän mennessä audi on täyttänyt siitä jokaisen sentin. Varsinaisia vikoja ei ole ollut missään em. autoissa. Kuluvia on toki vaihdettu. Seuraavaksi ajattelin kuitenkin vaihtaa merkkiä vaihtelun vuoksi.
Mikä audin tilalle? Vaihtoehdot taitaa olla melko vähissä kun hyvään on tottunut. Ainut no-go on sähköauto ja mielellään pysyttelen edelleen puhtaassa dieselissä ja tietysti nelivedossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926