Audi on PARAS AUTO!

Kehonrakentaja

Olen vakaasti sitä mieltä että Audi on maailman paras automerkki, on auto sitten uusi taikka vanha, mutta kunhan se on audi niin kaikki on jees. Itse olen ajanut aina audia siis niin kauan kun on kortti ollu. Ja tulen aina ajamaan Audia, muu merkki ei tule kysymykseenkään. Olenhan niin itserakas ja maailman paras, niinkun täällä meitä haukutaan mutta täytyypi taas muistuttaa, että kateus siellä povitaskussa taas piipittää, jos ei sulla ole Audia,ei varmaan varaakaan, niin älä pliis oikeesti ala mulle selitteleen et joku Mersu tai Rellu, Opel olis parempi, HEH..

89

11697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DKW

      ei ole paras.

      • samaa mieltä

        DKW ei ole paras.


      • oli audi.
        samaa mieltä kirjoitti:

        DKW ei ole paras.

        Joten...


      • mmjklms
        samaa mieltä kirjoitti:

        DKW ei ole paras.

        1.MERCEDES-BENZ
        2.FORD
        3.FIAT
        4.ALFA-ROMEO
        5.FIAT
        6.ALFA-ROMEO
        7.MERCEDES-BENZ
        8.SKODA
        9.VW
        10.AUDI
        11.MERCEDES-BENZ
        13.MERCEDES-BENZ
        14.FORD
        15.FORD
        16.VW
        17.MAZDA
        18.TOYOTA
        19.NISSAN
        20.HYUNDAI
        21.KIA
        22.MERCEDES-BENZ
        23.SKODA
        24.VW
        25.SEAT
        26.FIAT
        27.ALFA-ROMEO
        28.MERCEDES-BENZ
        29.MOSKVITSH
        30.VAZ-LADA
        31.LADA
        32.TSHAIKA
        33.MOSKVITSH
        34.FIAT
        35.ALFA-ROMEO
        36.SAAB
        37.VOLVO
        38.VOLVO
        39.SAAB
        40.SKODA
        41.VW
        42.AUDI
        43.VOLVO
        44.SAAB
        45.VOLVO
        46.VOLVO
        47.SAAB
        48.SAAB
        49.VOLVO
        50.VOLVO
        51.MERCEDES-BENZ
        52.VOLGA
        53.DATSUN
        54.OPEL
        55.OPEL
        56.OPEL
        57.VAUXHALL
        58.VAUXHALL
        59.MAZDA
        60.FORD
        61.FIAT
        62.TOYOTA
        63.SKODA
        64.TOYOTA
        65.MERCEDES-BENZ
        66.VOLGA
        67.SIMCA
        68.LANCIA
        69.ALFA-ROMEO
        70.AUDI
        71.HONDA
        72.FIAT
        73.LADA-VAZ
        74.LADA
        75.VOLGA
        76.MOSKVITSH
        77.HYUNDAI
        78.MERCEDES-BENZ
        79.AUDI
        80.TRABANT
        81.LEXUS
        82.LEXUS
        83.LEXUS
        84.TOYOTA
        85.MAZDA
        86.MAZDA
        87.MERCEDES-BENZ
        88.MERCEDES-BENZ
        89.ALFA-ROMEO
        90.FIAT
        91.VOLKSWAGEN
        92.AUDI
        93.MERCEDES-BENZ
        94.FIAT
        95.HYUNDAI
        96.KIA
        97.FORD
        98.AUDI
        99.AUDI


      • ooditar-enmjulkku
        oli audi. kirjoitti:

        Joten...

        miten muuten oikeesti iso ihminen mahtuu autoon ja kehonrakentaja vielä?kysyy hän asillisesti ,kun ei pienempikään luiseva 180cm mies meinaa mahtua...


    • samaa mieltä

      näinhän se on.

      • viimeisin

        merkki Toyotan jälkeen jonka ostaisin. Riisisirkkelillä en suostu ajamaan.


      • maksaa
        viimeisin kirjoitti:

        merkki Toyotan jälkeen jonka ostaisin. Riisisirkkelillä en suostu ajamaan.

        Audissa maksaa pelkkä imago,logo merkki.
        Heikolla itsetunnolla ajavat Audilla.
        Skoda sama auto kuin Audi.


      • Skoodaa?
        viimeisin kirjoitti:

        merkki Toyotan jälkeen jonka ostaisin. Riisisirkkelillä en suostu ajamaan.

        Miksei Skoodaa? Sehän on hyvä auto.


      • kuin Bentley
        maksaa kirjoitti:

        Audissa maksaa pelkkä imago,logo merkki.
        Heikolla itsetunnolla ajavat Audilla.
        Skoda sama auto kuin Audi.

        ja Audissa maksaa se, että se on niin hyvä.

        Audilla ajavat vahvalla itsetunnolla varustetut ihmiset, kuten formulatähdet, alppitähdet, ministerit ja pörssiyhtiöiden johtajat. Me menestyjät.


      • ihan hyvä
        Skoodaa? kirjoitti:

        Miksei Skoodaa? Sehän on hyvä auto.

        auto työvenluokalle. Audin kori on 30-40 % jäykempi kuin Skodan.


      • valmistetaan
        viimeisin kirjoitti:

        merkki Toyotan jälkeen jonka ostaisin. Riisisirkkelillä en suostu ajamaan.

        Hyundaita valmistetaan myös Usa:ssa ja eurooppaan
        valmistuu uusi tehdas.
        Iso suunnittelukeskus Saksassa jne.
        Maailaman suurimpia jättiyhtiöitä.
        Valmistaa valtamerilaivoja,tietokoneita jne.jne.
        Osaamista löytyy.


      • mmjklms
        kuin Bentley kirjoitti:

        ja Audissa maksaa se, että se on niin hyvä.

        Audilla ajavat vahvalla itsetunnolla varustetut ihmiset, kuten formulatähdet, alppitähdet, ministerit ja pörssiyhtiöiden johtajat. Me menestyjät.

        hienoja autoja...


      • Genesis kirjoitus

      • periaatteet
        kuin Bentley kirjoitti:

        ja Audissa maksaa se, että se on niin hyvä.

        Audilla ajavat vahvalla itsetunnolla varustetut ihmiset, kuten formulatähdet, alppitähdet, ministerit ja pörssiyhtiöiden johtajat. Me menestyjät.

        Moi, VAG konserni (mm. Audi, , Seat, Skoda, VW jne) sallivat kullekin merkille innovaation siellä missä ne siihen kykenevät. Konserni jakaa innovaatiot keskenään sisäisin "siirtohinnoin". Tämä on johtanut siihen, että Audin (ja joskus VW:n) innovaatiot tulevat muutaman vuoden viiveellä muihin malleihin.


      • bestttt
        maksaa kirjoitti:

        Audissa maksaa pelkkä imago,logo merkki.
        Heikolla itsetunnolla ajavat Audilla.
        Skoda sama auto kuin Audi.

        Lamborgini on sama kuin Audi


      • kuin sokoda :)
        kuin Bentley kirjoitti:

        ja Audissa maksaa se, että se on niin hyvä.

        Audilla ajavat vahvalla itsetunnolla varustetut ihmiset, kuten formulatähdet, alppitähdet, ministerit ja pörssiyhtiöiden johtajat. Me menestyjät.

        "Audilla ajavat vahvalla itsetunnolla varustetut ihmiset, kuten formulatähdet, alppitähdet, ministerit ja pörssiyhtiöiden johtajat. Me menestyjät."

        No ketäs sää mainitsemistasi edustat.
        Eiks sun tarttis olla tuohon aikaan aamusta jo jossain muualla, kuin täällä Suomi24-palstalla kehumassa autoas.

        Se ero kato menestyjien ja luusereiden kesken on, ettei niiden tartte kellekkään todistella.


      • wdwww

      • Eikä muuten
        viimeisin kirjoitti:

        merkki Toyotan jälkeen jonka ostaisin. Riisisirkkelillä en suostu ajamaan.

        mopokortilla autoa saakaan ajaa. Odotahan vaan niin muutaman vuoden kuluttua sinullakin voi olla aito kasikymppinen alla. Kyllä lähtee.


      • jorro
        ihan hyvä kirjoitti:

        auto työvenluokalle. Audin kori on 30-40 % jäykempi kuin Skodan.

        pitää ollakin 40 prossaa jäykempi kori, että jaksaa kujettaa riistokapitalistin paskamahan taipumatta :D


      • JFKtailgater
        viimeisin kirjoitti:

        merkki Toyotan jälkeen jonka ostaisin. Riisisirkkelillä en suostu ajamaan.

        Mita toi tarkoittaa? Riisisirkkelihan on just Toyota, ja muut aasialaiset autot.


      • Anonyymi
        ihan hyvä kirjoitti:

        auto työvenluokalle. Audin kori on 30-40 % jäykempi kuin Skodan.

        taida olla jäykempää muu kuin kuskin kulli


      • Anonyymi
        ihan hyvä kirjoitti:

        auto työvenluokalle. Audin kori on 30-40 % jäykempi kuin Skodan.

        30-40% paremmin ottaa eteen audissa vai?


    • Avensis paras

      Mitään parempaa ei ole kuin Toyota!!!!!!!!!!

      • merkki mitä

        löytyy. Vähälahjaisten ja persaukisten paskakasa.


      • tojota-kuski

        tekee Audi-palstalla?


      • 24 säännöt
        tojota-kuski kirjoitti:

        tekee Audi-palstalla?

        SUOMI 24 SÄÄNNÖT EI KIELLÄ VIERAILUITA!!!!!!!!!!!!!


      • wvolsu

        kuin hk-n sininen ,ei mitään uutta sitten sen keksimisen.tai kopioimisen kun japanialaisista on kyse.ja kerrotalossa en asu.ja toyotalla en aja.


      • jätekuski..
        24 säännöt kirjoitti:

        SUOMI 24 SÄÄNNÖT EI KIELLÄ VIERAILUITA!!!!!!!!!!!!!

        tänne saa tulla kaikki kuskit..jätekuskit, hinauskuskit kaikki.


    • kerralla selväksi

      riisirotteloilla ajaville, että niille nauretaan paskaisesti aina!

      Riisirottelot on tehty toimeentulorajalla eläville yhteiskunnan pohjasakalle joiden toivoisin muuttavan maasta pois.

      Olen puhunut ja lopetan tältä erää. Riidelkää keskenänne.

      • mielipide menee

        Toikin mielipide menee taas mahdottomasti toiseen
        ääripäähän.
        Samassa työpaikassa on myös aasialaisia ja saksalaisia autoja.Samat palkat näyttäs olevan.


    • kaunis mies

      Audi on todellakin paras ja sillä saa helposti miestä.
      HOX HOX

      • Ballerina20

        Minulla on Audi, joka on kaunis ja tehokas auto, sopii minulle ja tarpeisiinitäydellisesti. Auto on myöskin täydellinen ja virheetön sisältä ja päältä. En voisi edes kuvitella ajavani muulla kuin Audilla. Ketjun aloittaja! Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Puhukuun muut läpiä päähänsä. ;)


      • on valinnanvapaus
        Ballerina20 kirjoitti:

        Minulla on Audi, joka on kaunis ja tehokas auto, sopii minulle ja tarpeisiinitäydellisesti. Auto on myöskin täydellinen ja virheetön sisältä ja päältä. En voisi edes kuvitella ajavani muulla kuin Audilla. Ketjun aloittaja! Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Puhukuun muut läpiä päähänsä. ;)

        Onneksi on valinnanvapaus automerkeissä.
        Toisille sopii taas joku toinen paremmin.
        Näin se vaan on.


      • autoja
        Ballerina20 kirjoitti:

        Minulla on Audi, joka on kaunis ja tehokas auto, sopii minulle ja tarpeisiinitäydellisesti. Auto on myöskin täydellinen ja virheetön sisältä ja päältä. En voisi edes kuvitella ajavani muulla kuin Audilla. Ketjun aloittaja! Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Puhukuun muut läpiä päähänsä. ;)

        Tehokkaita autoja löytyy muiltakin merkeiltä.
        Bmw ym.


      • onkin tehokas
        Ballerina20 kirjoitti:

        Minulla on Audi, joka on kaunis ja tehokas auto, sopii minulle ja tarpeisiinitäydellisesti. Auto on myöskin täydellinen ja virheetön sisältä ja päältä. En voisi edes kuvitella ajavani muulla kuin Audilla. Ketjun aloittaja! Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Puhukuun muut läpiä päähänsä. ;)

        Vaikka onkin tehokas niin onko Audi luotettava?
        Joutuuko pajalla usein käyttää?


      • Heinähattu+vilttitossu
        onkin tehokas kirjoitti:

        Vaikka onkin tehokas niin onko Audi luotettava?
        Joutuuko pajalla usein käyttää?

        Ei tarvitse käydä kuin huollossa ja ainahan autoihin uusia osia vaihdetaan, jotta jatkossakin pysyy kunnossa. Audi nyt vaan on oikeasti paras auto. Siis oikeesti oikeesti!
        Kaikista autoista paras mitä meillä ollut. AUDI=1,BMW=2,MercedesBenz=3,Jaguar=4,Porsche=5.


      • Oikeasti?
        Heinähattu+vilttitossu kirjoitti:

        Ei tarvitse käydä kuin huollossa ja ainahan autoihin uusia osia vaihdetaan, jotta jatkossakin pysyy kunnossa. Audi nyt vaan on oikeasti paras auto. Siis oikeesti oikeesti!
        Kaikista autoista paras mitä meillä ollut. AUDI=1,BMW=2,MercedesBenz=3,Jaguar=4,Porsche=5.

        Sulla tai teillä (Vanhemmilla?) ei varmasti ole ollut ainuttakaan noista merkeistä! Viestisi taso jo sen kertoo. Mutta toisaalta, haaveilu on ihan tervettä.


      • Tosissako olet?
        Oikeasti? kirjoitti:

        Sulla tai teillä (Vanhemmilla?) ei varmasti ole ollut ainuttakaan noista merkeistä! Viestisi taso jo sen kertoo. Mutta toisaalta, haaveilu on ihan tervettä.

        Pilkkaat täällä toisia älypää? Sinun viestisi taso jo sen kertoo, mikä olet miehiäsi. Sinulla ei ole varaa kyseisiin mainitsemiini automerkkeihin, toisin kuin minun perheelläni. Osta vaikka Audi jos lompsa-raukkas kestää, mitä en kyllä usko. Meillä on varaa,Faija ostaa kohta uuden Audin Mutsille, revi jätkä siitä. Ihme että vaivauduin edes vastaamaan typerään viestiisi, joka ihan naurattaa vieläkin. Ja mistäs sä sen muka tiedät noin varmasti mitä toisilla on ja mitä ei?


      • eräs kommentti

      • tiedät???
        Heinähattu+vilttitossu kirjoitti:

        Ei tarvitse käydä kuin huollossa ja ainahan autoihin uusia osia vaihdetaan, jotta jatkossakin pysyy kunnossa. Audi nyt vaan on oikeasti paras auto. Siis oikeesti oikeesti!
        Kaikista autoista paras mitä meillä ollut. AUDI=1,BMW=2,MercedesBenz=3,Jaguar=4,Porsche=5.

        toi sun lista ei kyllä kerro mitään kyllä parempiakin löytyy. Myös kalliimpia.


      • äidillä on varaa
        Tosissako olet? kirjoitti:

        Pilkkaat täällä toisia älypää? Sinun viestisi taso jo sen kertoo, mikä olet miehiäsi. Sinulla ei ole varaa kyseisiin mainitsemiini automerkkeihin, toisin kuin minun perheelläni. Osta vaikka Audi jos lompsa-raukkas kestää, mitä en kyllä usko. Meillä on varaa,Faija ostaa kohta uuden Audin Mutsille, revi jätkä siitä. Ihme että vaivauduin edes vastaamaan typerään viestiisi, joka ihan naurattaa vieläkin. Ja mistäs sä sen muka tiedät noin varmasti mitä toisilla on ja mitä ei?

        ostaa itse oma Audi. Isän ei tarvitse sitä ostaa.


      • jallun viulu.
        onkin tehokas kirjoitti:

        Vaikka onkin tehokas niin onko Audi luotettava?
        Joutuuko pajalla usein käyttää?

        aina joku ongelma nyt meni joku sähköpiiri taas.lasku 1400 e korjaus, yhestä osasta. Odotus 7viikkoa.Vr vr onneksi olet olemassa.


    • Kehonrakentaja

      Mitä voimme tämän aloittamani keskustelun perusteella päätellä? No, tulkintani on edelleen kiistaton,vankan kokemukseni perusteella ko.automerkistä AUDI, on helppo sanoa lyhyesti ja ytimekkäästi; "Paras auto mitä on olemassa".
      Jokaisella tietysti omat mielipiteensä/kuvansa, jotka poikkeavat minun ja monen muun näkökulmasta.
      Jonkun mielestä mersu on paras, no osta se mersu.
      Mä ajan Audilla, silloin kun punttikselta kerkiän.Ihan sama mulle mitä sössötätte että Audi huono, vikalistasta, yms. Ei meikää järkytä Ladamiesten kaljapuheet.

      • taida.........................

        järkyttää mitkään muutkaan puheet, stereoideja vain nuppiin ja punttisalille.


      • Kehonrakentaja
        taida......................... kirjoitti:

        järkyttää mitkään muutkaan puheet, stereoideja vain nuppiin ja punttisalille.

        En tarvitse niitä joten vedä itse vaan. Ihan luonnollisella tavalla lihakset kasvaa..


      • kasvaa..
        Kehonrakentaja kirjoitti:

        En tarvitse niitä joten vedä itse vaan. Ihan luonnollisella tavalla lihakset kasvaa..

        ja aivokapasiteetti pienenee, onnea.


    • jepuoooooooooo

      moi kyllä olen samaa mieltä sunkaa et audi on paras auto sitä ei tarte huoltaa kovinpaloa! mulla on audi80 2,0e ja olen tytyväinen siihen ja se on aito-suomiauto! vuosimallia se 93! ja vaihdan seuraavan on kans audi a4 ylätys taas audiin!

      • siten

        vähän kätetty nin sat lopuila rahoila otta yksityitunteja okeinkijoituksesa.


      • sami-sami
        siten kirjoitti:

        vähän kätetty nin sat lopuila rahoila otta yksityitunteja okeinkijoituksesa.

        Audi on ehdottomasti paras auto. Fiksut ja sporttiset henkilöt, niinkun minä, valitsee Audin. Kateelliset vaan haukkuu, joilla ei ole varaa.


    • joogel

      Justiin joo ja sinä oot varmaan maailman idiootein ihminen. Miksei se audi oo paras jos kerran oot aina ajanu vaan audilla.

      • heikkinä

        kyllähän totuus on että Audi on ylihinnoitettu ja aika huono. Japseista löytyy parempia ja hintakin on paljon edullisempi. Varmaankin on niin että kun lyö rahat paksaan=audiin niin pakko on sitä puolustaa. Sorry vaan teille. Yrittäkää pärjäillä ja saada nukutuksi , kyllähän kaikki ne audien viat tiedetään.


    • AUDI-KORJAAJA

      Audin merkkikorjaajana voin sanoa, että ei todellakaan kannata ostaa Audia. Pientä vikaa on noin viisi kertaa niin paljon kuin muissa edustamissamme merkeissä yhteensä.

      • kyselijä..

        ww.ssä ja skodassa??alustat...Itsekkään en ostas audia pettynny kerran jo.Pikku vikaa ja sit pikku hiljaa suurempaa remppaa tulee.Merkistä olympiamerkeistä nokalla viis.Eikä ne kuoretkaan mua enää hetkauta peltiä ei mitään hohtoa.
        Noloa kun audi jättää tielle sanon vaan.Nykyään autojen osat ja muut eikös tulekkin samoista paikoista ja nää kadet tappelee kellä parempi kaara?..hävetkää..pian saatte autot samasta tehtaastakin.Samoilla alustoilla ja osilla.Muovi-osaa paljon.


      • toyota ei
        kyselijä.. kirjoitti:

        ww.ssä ja skodassa??alustat...Itsekkään en ostas audia pettynny kerran jo.Pikku vikaa ja sit pikku hiljaa suurempaa remppaa tulee.Merkistä olympiamerkeistä nokalla viis.Eikä ne kuoretkaan mua enää hetkauta peltiä ei mitään hohtoa.
        Noloa kun audi jättää tielle sanon vaan.Nykyään autojen osat ja muut eikös tulekkin samoista paikoista ja nää kadet tappelee kellä parempi kaara?..hävetkää..pian saatte autot samasta tehtaastakin.Samoilla alustoilla ja osilla.Muovi-osaa paljon.

        8kk vanha auto ja neljästi saatu viedä lavetilla korjaamolle. Ei siis omani, mutta fakta juttu kuitenkin.


    • shjhlkölkjhd

      audi on munanjatke

    • Moloaivot

      Audi homot pyörii vitutuksen kourissa paskaa jauhamassa muiden merkkien sivuilla,joten johan siitä näkee kyseisen merkin omistajien älykkyyden.

      • vitutuksen kourissa.

        Lukaisin läpi koko ketjun..Itse kun audilla ajan ja on ollut pari vanhempaa audia aiemminkin. Aloituksesta paistaa selvästi se että aloittaja suorastaan kaivaa verta nenästä,mikä on meille audi kuskeille myös tien päällä tyypillistä.Yleisesti totean että nykyisin kaikki autot on suunnillen paskoja! Myös audi,mersu,bemari ja jopa toyotakin on sortunut pili-pali tuotantoon,eikä ylety lähellekkään siihen kuinka luotettava kulkuneuvo oli..Parin vuoden kokemuksella voi sanoa että A6 ainakaan ei loista kestävyydellään,kun pikku vikaa on ollut ja lisää tulee..Kaikki audilla ajaneet sen tietää,mutta harva tunnustaa.Minulla ei ole minkään laista "merkkiuskollisuutta" Silti täytyy sanoa että pidän audin vielä ja hyväksyn sen että tonni pari mneee pelkkään huoltoon vuodessa. Näin oletan myös hormooni-audin omistajan tekevän,vaikka heittikin borovsoivan huulen,vitsin,jota kaikki eivät ymmärrä,kun oma merkki on sydämmeen tatuoitu..


      • HÄVETKÄÄ!!!!!!
        vitutuksen kourissa. kirjoitti:

        Lukaisin läpi koko ketjun..Itse kun audilla ajan ja on ollut pari vanhempaa audia aiemminkin. Aloituksesta paistaa selvästi se että aloittaja suorastaan kaivaa verta nenästä,mikä on meille audi kuskeille myös tien päällä tyypillistä.Yleisesti totean että nykyisin kaikki autot on suunnillen paskoja! Myös audi,mersu,bemari ja jopa toyotakin on sortunut pili-pali tuotantoon,eikä ylety lähellekkään siihen kuinka luotettava kulkuneuvo oli..Parin vuoden kokemuksella voi sanoa että A6 ainakaan ei loista kestävyydellään,kun pikku vikaa on ollut ja lisää tulee..Kaikki audilla ajaneet sen tietää,mutta harva tunnustaa.Minulla ei ole minkään laista "merkkiuskollisuutta" Silti täytyy sanoa että pidän audin vielä ja hyväksyn sen että tonni pari mneee pelkkään huoltoon vuodessa. Näin oletan myös hormooni-audin omistajan tekevän,vaikka heittikin borovsoivan huulen,vitsin,jota kaikki eivät ymmärrä,kun oma merkki on sydämmeen tatuoitu..

        Teiltä on päässyt karkuun yksi vähäjärkinen Auti hömöpaskaa jauhamaan muitten merkkien foorumeille.


    • <<<

      audi on hyvä < faijalla on a4nen ja pikkubroidilla a3.. ite haluaisin omistaa 200 quattron ja 80 quattron ja a6 avantin

    • paranneltu...

      volkkari se vaan on. t. 5 vuotta audilla ajanut

    • Pätemistä

      Mercedes ja Volvo ovat parhaita..Mersulla oli huono vaihe 90-luvun lopussa mutta autot ovat poikkeuksetta ajettavvuudeltaan parhaita, oman aikansa edistyksellisiä ja siksi vanhat Mersut ovat kovassa käytössä. Aina valitetaan, että Mersu on iha piipussa, mutta totta helvetissä kun niillä ajetaan niin paljon. Volvo on taas aina ollut turvallinen, luotettava ja toimiva auto. Tosin tulevaisuus huolestuttaa. Kumpa vaan pysyisivät nykyisessä muotoilussa ja omissa koneissaan eikä lähtis perseilemään kiinalaisten kanssa..Mersu taas on huipulla, tämän hetken oikeasti parhaat autot on Mersuja, eikä ihme tuo.

      • Anonyymi

        Mersussa on ladan kone ja sillä sipuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersussa on ladan kone ja sillä sipuli.

        Lada on hyvä, ehdottamasi!!


    • Audistaenvaihda

      Audi on paras, koska se toimii ja on tyylikäs. Eli ei ole sellaisen korvapuustin näköinen vaan siitä löytyy pieniä ja tärkeitä yksityiskohtia. Audissa myös käytetään upeasti nykytekniikkaa mm vilkuissa.

      • Anonyymi

        Nyt on asiat hyvin ja mieli hyvä. Audin sain vietyä ja jätettyä sinne minne se kuuluukin, nimittäin Kuusankosken autohajottamolle. Ainainen kiusankappale, vikaromu on nyt tiensäpäässä. 😎. Kuitenkin vm 2013!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on asiat hyvin ja mieli hyvä. Audin sain vietyä ja jätettyä sinne minne se kuuluukin, nimittäin Kuusankosken autohajottamolle. Ainainen kiusankappale, vikaromu on nyt tiensäpäässä. 😎. Kuitenkin vm 2013!

        aloittaja siinä mielessä oikeassa että 2007 vuonna audit ja volkkarit olivat vielä autoja, mutta 2008-9 jälkeen valmistetut täysiä paskoja öljy ruiskuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aloittaja siinä mielessä oikeassa että 2007 vuonna audit ja volkkarit olivat vielä autoja, mutta 2008-9 jälkeen valmistetut täysiä paskoja öljy ruiskuja

        Et näköjään tiedä autoista mitään, nimenomaan vuoden 2007-2011 TFSI moottorit olivat niitä öljysyöppöjä.
        Sitten tuli facelift mallit Audille jossa vika korjattiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on asiat hyvin ja mieli hyvä. Audin sain vietyä ja jätettyä sinne minne se kuuluukin, nimittäin Kuusankosken autohajottamolle. Ainainen kiusankappale, vikaromu on nyt tiensäpäässä. 😎. Kuitenkin vm 2013!

        Rehellinen kommentti. Arvostan suuresti sinua. Sinunlaisia ihmisiä enemmän. Hyvää jatkoa sinulle.


    • Anonyymi

      DACIA on parempi !

    • Anonyymi

      Täytyy kyllä sanoa että Bemarin jälkeen Audi on kyllä aika helvetin hyvä ajettava.

      • Anonyymi

        Huonoja romuja molemmat!!


    • Anonyymi

      Et kyllä tiedä mitään. Hyvä onkin kun pysyt vaan siinä surkeessa Audissa. Muita parempia autoja kuitenkin on olemassa paljon.

      • Anonyymi

        Oli kyllä huono tuo Audi! Tyhmyyksissäni kaks niitä viellä oli, ennenkuin uskoin sen olevan aivan paska auto!? Koskaan en enää sellasta hanki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä huono tuo Audi! Tyhmyyksissäni kaks niitä viellä oli, ennenkuin uskoin sen olevan aivan paska auto!? Koskaan en enää sellasta hanki.

        Audi taitaakin olla huonoin automerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Audi taitaakin olla huonoin automerkki.

        Teboil huoltoasemalla kahvilla ollessani kuulin mielenkiintoisen keskustelun. Naapuripöydässä istui Pärnäsen korjaamon pomo, joka osaa korjata hyvin erimerkkisiä autoja. Yksi keskustelija kysyi häneltä, mikä oli hänen mielestään paras automerkki. Hetkeäkään empimättä Pärnäsen korjaamon pomo ilmoitti kovalla äänellä, että kaikkein paras auto hänen kannaltaan on Audi. Audeja korjaamalla saa kuulemma parhaan elannon perheelle. Aloittaja on siis oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teboil huoltoasemalla kahvilla ollessani kuulin mielenkiintoisen keskustelun. Naapuripöydässä istui Pärnäsen korjaamon pomo, joka osaa korjata hyvin erimerkkisiä autoja. Yksi keskustelija kysyi häneltä, mikä oli hänen mielestään paras automerkki. Hetkeäkään empimättä Pärnäsen korjaamon pomo ilmoitti kovalla äänellä, että kaikkein paras auto hänen kannaltaan on Audi. Audeja korjaamalla saa kuulemma parhaan elannon perheelle. Aloittaja on siis oikeassa.

        No,en tiedä.Mä ajelen Cadillacilla.Oli huono tai ei.Mutta sopii mun luonteelle.


    • Anonyymi

      EA888

    • Anonyymi

      etkö lue muita juttuja kuin oma aloitus?

    • Anonyymi

      Volvo ja Audi ovat parhaat automerkit. On paljon kokemusta.

    • Anonyymi

      1 Audi/Volvo
      2 Wolkswage
      3 Honda
      4 Mitsubishi
      5 Mazda
      6 Ford
      7 Maserati
      8Toyota
      9 Ferrari
      10 Fiat
      11 Polestar
      12 Zuzuki
      13 Bmw
      14 Merceides-benz

      • Anonyymi

        Anteeksi kirjoitusvirhe kohdassa 2


    • Anonyymi

      Ethän sä mistään tiedä,kun olet ajanut vain Audin romuilla. No on se parempi,kun bmv.

    • Anonyymi

      Eipä noita viitsi kehua kun eivät ole itse valmistettuja. Kuitenkin jotain voisi kertoa kun olen muutaman vuoden ajanut 3 litran diesel Audi Q5:lla. Kilometrejä on n. 250000 ja ikää nyt 12 vuotta. Merkittäviä remontteja ei ole ollut mutta etupyörien laakerit on uusittu ja normaaleja jarrulevyjen ja -palojen vaihtoja. Pakokaasun takaisinkierrätysventtiili on uusittu pari vuotta sitten. Nyt vaan on syntynyt ongelma kun etuakselin vaihdelaatikon puoleinen laakeri antoi periksi ja kun sitä ei heti huomatti, niin oheisvahinkona laakeripesä hakkaantui ehkä korjauskelvottomaksi. Nyt on korjausvaihtoehdot harkinnassa ja mm. vaihtolaatikko purkuosana etsinnässä mutta kun kysymyksessä on vähän myyty iso koneen perässä oleva vaihdelaatikko, niin ei niitä ole valinnaksi asti. Pienempään 2 litran koneeseen sopivia olisi mutta ei 3 litraiseen. Niin tai näin mutta korjaus tullee maksamaan useita tuhansia, joka tietenkin kirpaisee vaikka muutoin olen päässyt remonttien osalta vähällä.

      Auto on hyvä ajaa ja mainio matkailuvaunun vetäjä eikä kulutus päätä huimaa, joten olisin erittäin tyytyväinen ellei tämä muutaman kympin arvoinen laakeri olisi tullut tiensä päähän.

    • Anonyymi

      pillerinpopsija puhuu aivan potaskaa vai kiinassa valmistettu audi olisi muka hyvä

    • Anonyymi

      nyt on kyllä pillerit käynyt päähän ja pahasti alottajalla

    • Anonyymi

      et joku Mersu tai Rellu, Opel olis parempi, HEH.........Noissa autoissa ei ainakaan tarvitse repiä keulaa irti joka pirun ikisen pikkukorjauksenkin takia, !!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe