Täällä "mölli" paistaa täydellä. Formula aika-ajot on katsottu ja nyt pitäs alkaa siivoileen ja lähteen kauppaan.
Mitäs on päivän suunnitelmissa porukalla?
AURINKOISTA LAUANTAITA
11
325
Vastaukset
- tullee
aattelin ettii sukset :)
- mieroi
sukset pitäs trimmata kuntoon, tosin mun sukset on ollu käyttämättöminä ja vuosikaudet. Kävelysauvatki on vielä avaamattomassa paketissa :)
- lähtee tänään
mieroi kirjoitti:
sukset pitäs trimmata kuntoon, tosin mun sukset on ollu käyttämättöminä ja vuosikaudet. Kävelysauvatki on vielä avaamattomassa paketissa :)
metsään.Niinettä marjanpoimijat ja sienestäjät olkaa tarkkana ettei luulla hirveksi
- mieroi
lähtee tänään kirjoitti:
metsään.Niinettä marjanpoimijat ja sienestäjät olkaa tarkkana ettei luulla hirveksi
ne irtosarvet kotiin jos sinne menee ja pukeutua pinkkiin :)
- veteraanin jälkeläinen
mieroi kirjoitti:
ne irtosarvet kotiin jos sinne menee ja pukeutua pinkkiin :)
Kannattaa tietysi pukeutua neonväreihin, mutta kaikkein paras on varustautua kiväärillä tai mieluummin singolla. Onpahan millä vastata tuleen :))
- vaan suinkin
veteraanin jälkeläinen kirjoitti:
Kannattaa tietysi pukeutua neonväreihin, mutta kaikkein paras on varustautua kiväärillä tai mieluummin singolla. Onpahan millä vastata tuleen :))
löytyy, niin miinoja on hyvä varata myös mukaan siltä varalta jos joku alkaa seurata...Eikä savupanoskaan olisi ihan tarpeeton; saisipahan sankan savuverhon aikaiseksi, minkä suojassa hiippailla pois.
Vielä suosittelisin ottamaan mukaan varuiksi punaisia hätäraketteja, niitähän lähes kaikilla intin käyneillä löytynee...
Jaa... täällä ilma kuin Lontoossa, harmaan sateinen... ainoastaan sumu puuttuu...
Niin pitäis luuttuu heiluttaa. Mutta jos sinulla riittää inspiraatiota... tule tännekin heilumaa, voi poistua kuvioista lenkkipolulle...=))))- Nääsnääs
-sijaitsee?
-Tampereella ainakin on perusharmaa aamu, kuin on mielikin. Ehkäpä, tuo aurinko alkaa paistamaan tähänkin risukasaan vielä tämän päivän aikana...
-saas nyh nährä..- mieroi
se on jossain päin. Ihanaa kun tuo aurinko paistaa kerranki viikonloppuna :) Mieliki pirtiä kun on hyvin nukkunu. Tosin tuo siivous ei oikein innosta :( jostaki syystä :)
Kerroppas ne aika-ajon uutiset ennenku ehdin avaamaan telkkarin. Kumpi ehtii ensin?
P.S. Hyvät ensin.Siis ei Keke eikä Kimi, vaan Kake. Valitettavasti tekstiteeveestä ei saa valita haluaako ensin hyvät vai huonot uutiset. Tekniikka on niin vanhanaikaista :((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 104991
- 96834
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455