AURINKOISTA LAUANTAITA

mieroi

Täällä "mölli" paistaa täydellä. Formula aika-ajot on katsottu ja nyt pitäs alkaa siivoileen ja lähteen kauppaan.

Mitäs on päivän suunnitelmissa porukalla?

11

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tullee

      aattelin ettii sukset :)

      • mieroi

        sukset pitäs trimmata kuntoon, tosin mun sukset on ollu käyttämättöminä ja vuosikaudet. Kävelysauvatki on vielä avaamattomassa paketissa :)


      • lähtee tänään
        mieroi kirjoitti:

        sukset pitäs trimmata kuntoon, tosin mun sukset on ollu käyttämättöminä ja vuosikaudet. Kävelysauvatki on vielä avaamattomassa paketissa :)

        metsään.Niinettä marjanpoimijat ja sienestäjät olkaa tarkkana ettei luulla hirveksi


      • mieroi
        lähtee tänään kirjoitti:

        metsään.Niinettä marjanpoimijat ja sienestäjät olkaa tarkkana ettei luulla hirveksi

        ne irtosarvet kotiin jos sinne menee ja pukeutua pinkkiin :)


      • veteraanin jälkeläinen
        mieroi kirjoitti:

        ne irtosarvet kotiin jos sinne menee ja pukeutua pinkkiin :)

        Kannattaa tietysi pukeutua neonväreihin, mutta kaikkein paras on varustautua kiväärillä tai mieluummin singolla. Onpahan millä vastata tuleen :))


      • vaan suinkin
        veteraanin jälkeläinen kirjoitti:

        Kannattaa tietysi pukeutua neonväreihin, mutta kaikkein paras on varustautua kiväärillä tai mieluummin singolla. Onpahan millä vastata tuleen :))

        löytyy, niin miinoja on hyvä varata myös mukaan siltä varalta jos joku alkaa seurata...Eikä savupanoskaan olisi ihan tarpeeton; saisipahan sankan savuverhon aikaiseksi, minkä suojassa hiippailla pois.

        Vielä suosittelisin ottamaan mukaan varuiksi punaisia hätäraketteja, niitähän lähes kaikilla intin käyneillä löytynee...


    • Jaa... täällä ilma kuin Lontoossa, harmaan sateinen... ainoastaan sumu puuttuu...

      Niin pitäis luuttuu heiluttaa. Mutta jos sinulla riittää inspiraatiota... tule tännekin heilumaa, voi poistua kuvioista lenkkipolulle...=))))

    • Nääsnääs

      -sijaitsee?
      -Tampereella ainakin on perusharmaa aamu, kuin on mielikin. Ehkäpä, tuo aurinko alkaa paistamaan tähänkin risukasaan vielä tämän päivän aikana...
      -saas nyh nährä..

      • mieroi

        se on jossain päin. Ihanaa kun tuo aurinko paistaa kerranki viikonloppuna :) Mieliki pirtiä kun on hyvin nukkunu. Tosin tuo siivous ei oikein innosta :( jostaki syystä :)


    • Kerroppas ne aika-ajon uutiset ennenku ehdin avaamaan telkkarin. Kumpi ehtii ensin?
      P.S. Hyvät ensin.

    • Siis ei Keke eikä Kimi, vaan Kake. Valitettavasti tekstiteeveestä ei saa valita haluaako ensin hyvät vai huonot uutiset. Tekniikka on niin vanhanaikaista :((

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe