Ganes-leffa oli kyllä vähän

pettymys -

Korkeintaan kaks ja puol tähteä.

10

1406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannu.

Oot vaan liian nuori tai et muuten vaan tajuu

• Kävin minäkin katsomassa tuon Ganes-elokuvan. Onhan Hurriganes ilman muuta Suomen paras rock and roll-yhtye.
        Hyvä juttu, että Hurriganes ja etenkin Remu sai oman elokuvansa, kun on vielä itse sen näkemässä. Samat sanat Ile Kalliolle. Janne Louhivuoren aikaan ei leffassa päästy, mutta olipa hänkin ollut mukana taustalla leffan teossa.
        Pääosan esittäjä, taisi olla Milonoff, näytteli Remun roolin hyvin. Oli Remun oloinen ja puhetyylinkin oli oppinut.
        Pari asiaa vaan häiritsi, ensinnäkin mainonta oli liian läpinäkyvää ,mainossloganeita heiteltiin keskellä leffaa!
        Toisekseen, ajallisesti olisi saanut mennä pidemmällekin, kyllähän Ganesilla ja etenkin Remulla on elämää ollut vuoden 1975 jälkeenkin. Mutta ehkäpä siihen päästään jatko-osissa...:)
        Kyllähän tuolle neljä pistettä viidestä antaa, pääosan esittäjän ja musiikin ansiosta jo pelkästään!

• ganes fani

olen täysin samaa mieltä ganes on tosi hyvä leffa
        en mäkää tienny siitä bändist mitää ennen ku aloin kuunnella mun iskän levyi ja aloin kiinnostuu siit bändist sit ku katoin ganesin nii siit lähtie oon kuunnellu pelkkää hurriganesii siis tosi hyvä yhtye 5 tähtee elokuvast

• peik57

Ei ollut niin hyvä kuin odotin.
        Vain välähdyksiä siitä fiiliksestä mitä silloin oli keikoilla.
        Cisseä näytellyt tyyppi pääsi aika lähelle totuutta, muut ei minun mielestäni, Remua näytellyt tyyppi muistutti enemmän yhtä tuttuani, joka on kantripoika, hesalainen kyllä, että puhetyyli siitä.

• koskit

Järvisen Alpun leski oli Arto Nybergin talkkarissa kertomassa miehestään. Totesi mm. ettei Alppua kuvata leffassa hänen mielestään oikealla tavalla - pointseja karisee rajusti, ainakin mulle. Albert oli se jäppinen joka sai Roadrunnerinkin svengaamaan eli mulle tärkein heppu bändissä.

Ehkä tuon leffan katson, videovuokraamoon jahka tulee.

• ...

kerrankin

• Tuntematon

Yllättävän hyvä elokuva se oli. Elokuvan alkuosa oli vähän tylsähkö, mutta kun elokuvaan pääsi kunnolla mukaan, niin yhä enemmän kiinnosti katsoa elokuva loppuun asti.

• ...

Sekin siitä, että lopussa oli sentään aitoa Ganesia. Ei pitäisi sekoittaa faktaa ja fiktiota, varsinkaan jos tuloksena on kökköä satuilua ja puskateatteria. Olisivat tehneet suoraan satiirisen parodian kun kerran kaikki roolihahmot oli joka tapauksessa karikatyyrejä (ja vuosikymmenestä toiseen samat maskit naamassa). Paska leffa.

• rock-hullu

en mäkään ollu hurriganesista kuullu ennen kun otin mutsin cd:n ja sit rupesinkin diggailemaan bändiä. nykyään en hirveesti kuuntelekkaan muuta kun hurriganesii. leffa oli hyvä, kyl siitä sen viis tähtee voi hyvinkin antaa. :)

• leffa, tai
        rock-hullu kirjoitti:

en mäkään ollu hurriganesista kuullu ennen kun otin mutsin cd:n ja sit rupesinkin diggailemaan bändiä. nykyään en hirveesti kuuntelekkaan muuta kun hurriganesii. leffa oli hyvä, kyl siitä sen viis tähtee voi hyvinkin antaa. :)

sit ei juurikaan ole nähyt muita, hyviä leffoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      41
      2405
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      301
      1984
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1780
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1585
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1414
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1319
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      43
      1308
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1265
    9. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      37
      1141
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1026
    Aihe