Miks me vaa´at?

Gujju

Mitä teen olen ihastunut yhteen härkään ja se välillä kattoo mua sillee et toi se on..... Mut mun kaveri joka on kanssa härkä on kiinnostunut siitä onko mulla se kaa mahdollisuusksii vai mun kaverilla joka kanssa härkä niin kuin se poika...?

7

1608

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka itsekin

Olen vaakaNainen itsekin ja kokemusta härkäMiehestä sen verran, että ei oikein pelitä. härkä on aika mustasukkanen luonne ja haluaa tehdä tosi paljon kaikea yhdessä. vaakaa sellainen saattaa pitemmän päälle alkaa ahistamaan. vaaka kun kuitenkin haluaa aina silloin tällöin vetäytyä yksinään pohtimaan asioita ja sitä härän voi olla vaikeaa käsittää. härkä on idealisti, jonka mielestä, kun päämäärä on hyvä ei keinotkaan voi olla pahoja, tekipä hän sitten mitä hyvänsä. vaa´alla on hiukan erilainen käsitys oikeamielisyydestä. mutta tietty jokainen on yksilö ja päättää itse omista teoistaan. mutta sinuna miettisin noita asioita, sillä härkä ja vaaka ovat ystävinä hyvä pari, mutta rakastavaisina ....

• herkkä kauris

hyvä ystäväni (vaakaN) ja toinen, lähes sielunkumppani (härkäM), pistivät hynttyyt yhteen. Kaksi kuukautta eteenpäin : härkä mies oli raivostunut vaaka kumppanilleen tuhannet kerrat, mätkinyt turpaankin. Vaaka nainen ei uskaltanut puhua tunteistaan ollenkaan härälle, vaikka se olisi parasta ollutkin. Vaaka -nainen petti miestään monta kertaa muttei kuitenkaan uskaltanut kertoa asiasta, sillä ei sanojensa mukaan halunnut pahoittaa toisen mieltä. Vaaka jätti härän, härkä itki/huusi/aneli takaisin, siis purki tunteitaan. Härkä olisi ollut valmis muuttamaan tapojaan, mutta vaaka oli jo seurustellut toisen miehen kanssa pitkään. Edelleen heidän välinsä ovat suorastaan jäätävän kylmät, haukkumista molemmin puolin.

Tämähän on vain yksi esimerkki. Tuskin kaikkien vaakojen ja härkien taival on tällaista mutta tämä oli vaa'an ja härän arvojen törmäämistä puhtaimmillaan. Härkä puhui asiat aina suoraan, vaaka piilotteli asioita ja esitti että kaikki hyvin vaikka toinen mies oli kaiken aikaa käytössä.

• Vaakanainen
        herkkä kauris kirjoitti:

hyvä ystäväni (vaakaN) ja toinen, lähes sielunkumppani (härkäM), pistivät hynttyyt yhteen. Kaksi kuukautta eteenpäin : härkä mies oli raivostunut vaaka kumppanilleen tuhannet kerrat, mätkinyt turpaankin. Vaaka nainen ei uskaltanut puhua tunteistaan ollenkaan härälle, vaikka se olisi parasta ollutkin. Vaaka -nainen petti miestään monta kertaa muttei kuitenkaan uskaltanut kertoa asiasta, sillä ei sanojensa mukaan halunnut pahoittaa toisen mieltä. Vaaka jätti härän, härkä itki/huusi/aneli takaisin, siis purki tunteitaan. Härkä olisi ollut valmis muuttamaan tapojaan, mutta vaaka oli jo seurustellut toisen miehen kanssa pitkään. Edelleen heidän välinsä ovat suorastaan jäätävän kylmät, haukkumista molemmin puolin.

Tämähän on vain yksi esimerkki. Tuskin kaikkien vaakojen ja härkien taival on tällaista mutta tämä oli vaa'an ja härän arvojen törmäämistä puhtaimmillaan. Härkä puhui asiat aina suoraan, vaaka piilotteli asioita ja esitti että kaikki hyvin vaikka toinen mies oli kaiken aikaa käytössä.

Seurustelin härkämiehen kanssa jonka nouseva merkki kauris. Itse kauris ja nousevalta vaakanainen.

Suhde oli kyllä upein kokemus mikä mulla ikinä on ollut. Ei mitään suuria näkemyseroja, puhuttiin paljon ja pussattiin. Härkämies näytti tunteensa, eli mulle se ei jäänyt epäselväksi ja oli tosi levollinen ja turvallinen olo suhteessa. Ei väkivallasta merkkiäkään eikä mustasukkaisuudesta vaikka lentelin ravintolassa aika ajoin. Enkä kyllä pettänytkään. Romanttisempaa ja iloisempaa miestä saa kyllä hakemalla hakea!

Luulisin että tuo vaa'an pettäminen ja tunteiden panttaaminen tai puhumisen panttaaminen tekivät härästä "raivohärän".

• herkkä kauris
        Vaakanainen kirjoitti:

Seurustelin härkämiehen kanssa jonka nouseva merkki kauris. Itse kauris ja nousevalta vaakanainen.

Suhde oli kyllä upein kokemus mikä mulla ikinä on ollut. Ei mitään suuria näkemyseroja, puhuttiin paljon ja pussattiin. Härkämies näytti tunteensa, eli mulle se ei jäänyt epäselväksi ja oli tosi levollinen ja turvallinen olo suhteessa. Ei väkivallasta merkkiäkään eikä mustasukkaisuudesta vaikka lentelin ravintolassa aika ajoin. Enkä kyllä pettänytkään. Romanttisempaa ja iloisempaa miestä saa kyllä hakemalla hakea!

Luulisin että tuo vaa'an pettäminen ja tunteiden panttaaminen tai puhumisen panttaaminen tekivät härästä "raivohärän".

härkäM itse sanoikin minulle että vaa'an asioiden panttaaminen sai hänet tuskastumaan. Härän kysyessä esim. mikä vaivaa, miksi olet noin hiljainen, vaaka leppoisasti sanoi että ei tässä mitään, kaikki hyvin. Kuitenkin vaaka suunnitteli jo eroa ja pelehti toisen miehen kanssa. Joskus jopa miehensä nähden meni kahville tuntemattomien miesten kanssa, sanomatta kuitenkaan mitään.

Härkä mies on todellakin aivan ihana ja luotettava kumppani kun hänelle on avoin ja rehti ja tekee selväksi myös härälle että hän on rakastettu. Harmittaa itseänikin että vaa'an ja härän suhteesta olisi voinut tulla todella kaunis rakkaustarina, mutta ne luonteiden huonot puolet ehtivätkin tulla esille ennen hyviä.

Jos itselleni saisin härkä -miehen, en ihan hevillä irti päästäisi!!

• sperm
        herkkä kauris kirjoitti:

Tuo oli hyvä esimerkkitapaus, jolla ei ole mitään tekemistä muun kuin ihmisten erilaisten persoonoiden kanssa :D

• misslibraa

Kyllä vaakanainen ja härkämies voi sopiakkin. ainakin omalla kohdalla on sopinut just hyvin. kohta vuosi yhdessä ja kyllä vaikeetaki on ollut. molemmat nii mustasukkasia ja laiskoja tekemään paljoa mitää suhteen eteen.. mutta seksi toimii. ja yhdessä olo muuten.

• et silleen...
        misslibraa kirjoitti:

Kyllä vaakanainen ja härkämies voi sopiakkin. ainakin omalla kohdalla on sopinut just hyvin. kohta vuosi yhdessä ja kyllä vaikeetaki on ollut. molemmat nii mustasukkasia ja laiskoja tekemään paljoa mitää suhteen eteen.. mutta seksi toimii. ja yhdessä olo muuten.

Naiminenhan onnistuu kenen kans vaan haluaa-horoskoopeista viis...satuin eksymään sivuille enkä ymmärrä keskusteluita yhteensopivuuksista ollenkaan-senhän määräävät kohtalo,feromonit ja...se jokin.Missään ei määrätä kuinka kauan kenenkin pitää sietää toistaan....Tavataan seur.elämässä?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1361
    2. 67
      1305
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1251
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1245
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      612
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      586
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      574
    Aihe