Miks me vaa´at?

Gujju

Mitä teen olen ihastunut yhteen härkään ja se välillä kattoo mua sillee et toi se on..... Mut mun kaveri joka on kanssa härkä on kiinnostunut siitä onko mulla se kaa mahdollisuusksii vai mun kaverilla joka kanssa härkä niin kuin se poika...?

7

1510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka itsekin

      Olen vaakaNainen itsekin ja kokemusta härkäMiehestä sen verran, että ei oikein pelitä. härkä on aika mustasukkanen luonne ja haluaa tehdä tosi paljon kaikea yhdessä. vaakaa sellainen saattaa pitemmän päälle alkaa ahistamaan. vaaka kun kuitenkin haluaa aina silloin tällöin vetäytyä yksinään pohtimaan asioita ja sitä härän voi olla vaikeaa käsittää. härkä on idealisti, jonka mielestä, kun päämäärä on hyvä ei keinotkaan voi olla pahoja, tekipä hän sitten mitä hyvänsä. vaa´alla on hiukan erilainen käsitys oikeamielisyydestä. mutta tietty jokainen on yksilö ja päättää itse omista teoistaan. mutta sinuna miettisin noita asioita, sillä härkä ja vaaka ovat ystävinä hyvä pari, mutta rakastavaisina ....

      • herkkä kauris

        hyvä ystäväni (vaakaN) ja toinen, lähes sielunkumppani (härkäM), pistivät hynttyyt yhteen. Kaksi kuukautta eteenpäin : härkä mies oli raivostunut vaaka kumppanilleen tuhannet kerrat, mätkinyt turpaankin. Vaaka nainen ei uskaltanut puhua tunteistaan ollenkaan härälle, vaikka se olisi parasta ollutkin. Vaaka -nainen petti miestään monta kertaa muttei kuitenkaan uskaltanut kertoa asiasta, sillä ei sanojensa mukaan halunnut pahoittaa toisen mieltä. Vaaka jätti härän, härkä itki/huusi/aneli takaisin, siis purki tunteitaan. Härkä olisi ollut valmis muuttamaan tapojaan, mutta vaaka oli jo seurustellut toisen miehen kanssa pitkään. Edelleen heidän välinsä ovat suorastaan jäätävän kylmät, haukkumista molemmin puolin.

        Tämähän on vain yksi esimerkki. Tuskin kaikkien vaakojen ja härkien taival on tällaista mutta tämä oli vaa'an ja härän arvojen törmäämistä puhtaimmillaan. Härkä puhui asiat aina suoraan, vaaka piilotteli asioita ja esitti että kaikki hyvin vaikka toinen mies oli kaiken aikaa käytössä.


      • Vaakanainen
        herkkä kauris kirjoitti:

        hyvä ystäväni (vaakaN) ja toinen, lähes sielunkumppani (härkäM), pistivät hynttyyt yhteen. Kaksi kuukautta eteenpäin : härkä mies oli raivostunut vaaka kumppanilleen tuhannet kerrat, mätkinyt turpaankin. Vaaka nainen ei uskaltanut puhua tunteistaan ollenkaan härälle, vaikka se olisi parasta ollutkin. Vaaka -nainen petti miestään monta kertaa muttei kuitenkaan uskaltanut kertoa asiasta, sillä ei sanojensa mukaan halunnut pahoittaa toisen mieltä. Vaaka jätti härän, härkä itki/huusi/aneli takaisin, siis purki tunteitaan. Härkä olisi ollut valmis muuttamaan tapojaan, mutta vaaka oli jo seurustellut toisen miehen kanssa pitkään. Edelleen heidän välinsä ovat suorastaan jäätävän kylmät, haukkumista molemmin puolin.

        Tämähän on vain yksi esimerkki. Tuskin kaikkien vaakojen ja härkien taival on tällaista mutta tämä oli vaa'an ja härän arvojen törmäämistä puhtaimmillaan. Härkä puhui asiat aina suoraan, vaaka piilotteli asioita ja esitti että kaikki hyvin vaikka toinen mies oli kaiken aikaa käytössä.

        Seurustelin härkämiehen kanssa jonka nouseva merkki kauris. Itse kauris ja nousevalta vaakanainen.

        Suhde oli kyllä upein kokemus mikä mulla ikinä on ollut. Ei mitään suuria näkemyseroja, puhuttiin paljon ja pussattiin. Härkämies näytti tunteensa, eli mulle se ei jäänyt epäselväksi ja oli tosi levollinen ja turvallinen olo suhteessa. Ei väkivallasta merkkiäkään eikä mustasukkaisuudesta vaikka lentelin ravintolassa aika ajoin. Enkä kyllä pettänytkään. Romanttisempaa ja iloisempaa miestä saa kyllä hakemalla hakea!

        Luulisin että tuo vaa'an pettäminen ja tunteiden panttaaminen tai puhumisen panttaaminen tekivät härästä "raivohärän".


      • herkkä kauris
        Vaakanainen kirjoitti:

        Seurustelin härkämiehen kanssa jonka nouseva merkki kauris. Itse kauris ja nousevalta vaakanainen.

        Suhde oli kyllä upein kokemus mikä mulla ikinä on ollut. Ei mitään suuria näkemyseroja, puhuttiin paljon ja pussattiin. Härkämies näytti tunteensa, eli mulle se ei jäänyt epäselväksi ja oli tosi levollinen ja turvallinen olo suhteessa. Ei väkivallasta merkkiäkään eikä mustasukkaisuudesta vaikka lentelin ravintolassa aika ajoin. Enkä kyllä pettänytkään. Romanttisempaa ja iloisempaa miestä saa kyllä hakemalla hakea!

        Luulisin että tuo vaa'an pettäminen ja tunteiden panttaaminen tai puhumisen panttaaminen tekivät härästä "raivohärän".

        härkäM itse sanoikin minulle että vaa'an asioiden panttaaminen sai hänet tuskastumaan. Härän kysyessä esim. mikä vaivaa, miksi olet noin hiljainen, vaaka leppoisasti sanoi että ei tässä mitään, kaikki hyvin. Kuitenkin vaaka suunnitteli jo eroa ja pelehti toisen miehen kanssa. Joskus jopa miehensä nähden meni kahville tuntemattomien miesten kanssa, sanomatta kuitenkaan mitään.

        Härkä mies on todellakin aivan ihana ja luotettava kumppani kun hänelle on avoin ja rehti ja tekee selväksi myös härälle että hän on rakastettu. Harmittaa itseänikin että vaa'an ja härän suhteesta olisi voinut tulla todella kaunis rakkaustarina, mutta ne luonteiden huonot puolet ehtivätkin tulla esille ennen hyviä.

        Jos itselleni saisin härkä -miehen, en ihan hevillä irti päästäisi!!


      • sperm
        herkkä kauris kirjoitti:

        hyvä ystäväni (vaakaN) ja toinen, lähes sielunkumppani (härkäM), pistivät hynttyyt yhteen. Kaksi kuukautta eteenpäin : härkä mies oli raivostunut vaaka kumppanilleen tuhannet kerrat, mätkinyt turpaankin. Vaaka nainen ei uskaltanut puhua tunteistaan ollenkaan härälle, vaikka se olisi parasta ollutkin. Vaaka -nainen petti miestään monta kertaa muttei kuitenkaan uskaltanut kertoa asiasta, sillä ei sanojensa mukaan halunnut pahoittaa toisen mieltä. Vaaka jätti härän, härkä itki/huusi/aneli takaisin, siis purki tunteitaan. Härkä olisi ollut valmis muuttamaan tapojaan, mutta vaaka oli jo seurustellut toisen miehen kanssa pitkään. Edelleen heidän välinsä ovat suorastaan jäätävän kylmät, haukkumista molemmin puolin.

        Tämähän on vain yksi esimerkki. Tuskin kaikkien vaakojen ja härkien taival on tällaista mutta tämä oli vaa'an ja härän arvojen törmäämistä puhtaimmillaan. Härkä puhui asiat aina suoraan, vaaka piilotteli asioita ja esitti että kaikki hyvin vaikka toinen mies oli kaiken aikaa käytössä.

        Tuo oli hyvä esimerkkitapaus, jolla ei ole mitään tekemistä muun kuin ihmisten erilaisten persoonoiden kanssa :D


      • misslibraa

        Kyllä vaakanainen ja härkämies voi sopiakkin. ainakin omalla kohdalla on sopinut just hyvin. kohta vuosi yhdessä ja kyllä vaikeetaki on ollut. molemmat nii mustasukkasia ja laiskoja tekemään paljoa mitää suhteen eteen.. mutta seksi toimii. ja yhdessä olo muuten.


      • et silleen...
        misslibraa kirjoitti:

        Kyllä vaakanainen ja härkämies voi sopiakkin. ainakin omalla kohdalla on sopinut just hyvin. kohta vuosi yhdessä ja kyllä vaikeetaki on ollut. molemmat nii mustasukkasia ja laiskoja tekemään paljoa mitää suhteen eteen.. mutta seksi toimii. ja yhdessä olo muuten.

        Naiminenhan onnistuu kenen kans vaan haluaa-horoskoopeista viis...satuin eksymään sivuille enkä ymmärrä keskusteluita yhteensopivuuksista ollenkaan-senhän määräävät kohtalo,feromonit ja...se jokin.Missään ei määrätä kuinka kauan kenenkin pitää sietää toistaan....Tavataan seur.elämässä?!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe