Klaus Elovaaralta ilmestyi uusi romaani Tsaarin kultajuna. Sain kirjan käsiini ja täytyy todeta että kyllä siinä on Zivago maista meininkiä, kuten Soinikin on mainostanut. Kannattaa lukea. Ilmestyy piakkoin kirjastoihin tai kuulemma saa tilata kirjailijalta.
Elovaaran kaikki kirjat omistava lukija.
Perussuomalaisten
29
1000
Vastaukset
- hervannan
omakustanne kirjailija markkinoi taas tuotostaan. Ei taida kauppa käydä.
- hautajaisissa ollut
Järkyttävä äijä...alkoi kaverin hautajaisissa kauppaamaan /esittelemään ja markkinoimaan kirjaansa. Kirjat aina täyttä paskaa!!!
Ei se mikään kirjailija ole..peen jauhaja ja tarinan kertoja.- kirjoihinsa
kuulema ottanut juonta ja tekstiä jostain toisten kirjoista. Eli plagiaattia käyttäen kirjailijaksi. No tapansa kullakin. Olisipa kiinnostavaa tietää monta opusta hervannan "taiteilijan" tuotoksia on myyty.
- Kateelliset asialla.
kirjoihinsa kirjoitti:
kuulema ottanut juonta ja tekstiä jostain toisten kirjoista. Eli plagiaattia käyttäen kirjailijaksi. No tapansa kullakin. Olisipa kiinnostavaa tietää monta opusta hervannan "taiteilijan" tuotoksia on myyty.
Olen Elovaaran kirjat ostanut alusta asti ja ollut oikein tyytyväinen että kirja tulee kotiin kannettuna.Maksun saa maksaa koska tahansa, vaikka vuoden päästä,ikinä ei ole sanomista tullut.Jokainen saa onneksi Suomenmaassa yrittää kirjoitella kirjoja, tuskin Elovaara siitä pahastuisi, vaikka ryhtyisitte jokainen kirjailijaksi...Uskollinen lukija!
- kaupitellut
Kateelliset asialla. kirjoitti:
Olen Elovaaran kirjat ostanut alusta asti ja ollut oikein tyytyväinen että kirja tulee kotiin kannettuna.Maksun saa maksaa koska tahansa, vaikka vuoden päästä,ikinä ei ole sanomista tullut.Jokainen saa onneksi Suomenmaassa yrittää kirjoitella kirjoja, tuskin Elovaara siitä pahastuisi, vaikka ryhtyisitte jokainen kirjailijaksi...Uskollinen lukija!
Teutorin hautajaisissa.Muutaman julisteen jakoi siunaustilaisuuden jälkeen parkkipaikalla uudesta kirjastaan.Myös hautajaisissa ollut Klasun kaveri...
- sirkka mummi
kaupitellut kirjoitti:
Teutorin hautajaisissa.Muutaman julisteen jakoi siunaustilaisuuden jälkeen parkkipaikalla uudesta kirjastaan.Myös hautajaisissa ollut Klasun kaveri...
Klasu taitaa itse kirjoitella nuo positiiviset kommentit kirjoistaan ja tekosistaan?!
- klaus elovaara tietoa
kaupitellut kirjoitti:
kirjailijasta ja hänen kirjoistaan.Vaikuttivat mielenkiintoisilta täytyypä poiketa kirjastoon.
SAMU Espoo - itse itseään
klaus elovaara tietoa kirjoitti:
kirjailijasta ja hänen kirjoistaan.Vaikuttivat mielenkiintoisilta täytyypä poiketa kirjastoon.
SAMU Espoojo samuna ja espoolaisena kehumassa. siis tosi mielenkiintoisia opuksia siis tosi. Eipähän noista julkisuudessa ole kuulunut mitään. Noita omakustanne kirjailijoita on pilvinpimein.
- on ollut monta
sirkka mummi kirjoitti:
Klasu taitaa itse kirjoitella nuo positiiviset kommentit kirjoistaan ja tekosistaan?!
kehuvaa juttua Hervannan sanomissa ja viimeksi Itä-Pirkanmaa lehdessä oli elokuussa juttu Elovaaran kirjasta Kovaa Pokeria.Tässä siteeraus lehti jutusta"yllätyin suuresti,ettei tämä trilleri ole vain hyvää kirjallisuutta,vaan ylipäätänsä muutenkin hyvää kirjallisuutta.
Uskaltaisin väittää,että se on paikoitellen peräti niin sanottua suurta runoutta" sanoo toimittaja Jussi Lehtonen kyseisestä lehdestä Elokuussa.
Hän jatkaa Elovaara osaa rakentaa huipennuksia.Ja miten taitava,tiivistunnelmainen ja jopa eräällä lailla"metafyysinen" onkaan esim.kuvaus laivalla käydystä kohtalokkaasta pokeripelistä.
Innostunut lukija Pirkanmaalta. - usein
itse itseään kirjoitti:
jo samuna ja espoolaisena kehumassa. siis tosi mielenkiintoisia opuksia siis tosi. Eipähän noista julkisuudessa ole kuulunut mitään. Noita omakustanne kirjailijoita on pilvinpimein.
kalatkin verkosta...
- Tämä kirjailija
Klaus Elovaara olen lukenut hänen kirjojaan. Nikki Tuusula
- nikki tuusulasta
Tämä kirjailija kirjoitti:
Klaus Elovaara olen lukenut hänen kirjojaan. Nikki Tuusula
nikki? Selvääkin selvempi viittaus siihen että klasu itse nyt jo tuusulaisena lukijana. taitaa olla karttakirja kourassa ja satunnaisesti vetelee paikkakuntien nimiä esiin. Toski pysyen sellaisilla alueilla joissa olettaa lukemisen taidon olevan olemassa.
- media mylläkkä
on ollut monta kirjoitti:
kehuvaa juttua Hervannan sanomissa ja viimeksi Itä-Pirkanmaa lehdessä oli elokuussa juttu Elovaaran kirjasta Kovaa Pokeria.Tässä siteeraus lehti jutusta"yllätyin suuresti,ettei tämä trilleri ole vain hyvää kirjallisuutta,vaan ylipäätänsä muutenkin hyvää kirjallisuutta.
Uskaltaisin väittää,että se on paikoitellen peräti niin sanottua suurta runoutta" sanoo toimittaja Jussi Lehtonen kyseisestä lehdestä Elokuussa.
Hän jatkaa Elovaara osaa rakentaa huipennuksia.Ja miten taitava,tiivistunnelmainen ja jopa eräällä lailla"metafyysinen" onkaan esim.kuvaus laivalla käydystä kohtalokkaasta pokeripelistä.
Innostunut lukija Pirkanmaalta.hervannan sanomat! Vau , siellä onkin varmaan viimesen päälle kirjallisuus kriitikko. taitaa istua turaamassa samassa pöydässä tuon kokki kolmosen kanssa.
- Nasse-setä,,,
täällä taas mainostaa pilipalikirjojaan, oikeat kirjailijat hei tienaa kirjoillaan, eivät maksa raapustelusta!
mielenkiinto, kirjoissa täyttyy olla jotain kun noinkin paljon puolesta ja vastaan on reaktioitta.
Taidan käydä kirjakaupassa ja tutustuu teoksiin ihan itse, kerron sitten mielipiteeni.- on kyllä
aika hyytävää kuvausta ja satiiria nykymenosta Tamperelaisessa lähiössä.Parhaiten sitä saa tilaamalla Pilot kustantantamosta netistä osoitteesta www.pilotkustannus.fi
- WONTERGHEIM
Olet asiallinen ja hyvä kirjoittaja.
Lähetän mielelläni sinulle uuden kirjani joka kertoo Tsaarin kultajunasta ja Venäjän sisällissodassa kadonneesta kulta- aarteesta.
Ei maksa kuin postikulut.
Palautteen voit sitten pistää vaikka tänne halutessasi.
Lähetä osoitteesi sähköpostiini [email protected]ää päivänjatkoa ystävällisesti tervehtien.
Kirjailija Klaus Elovaara HERVANTA - mene kirjakauppaan
sillä mistään kirjakaupasta et noita sepustuksia löydä. Noita omakustanteita pitää kysellä lähinnnä tekijältä itseltään, tai sitten kustantajan varastosta.
- kala muija
on kyllä kirjoitti:
aika hyytävää kuvausta ja satiiria nykymenosta Tamperelaisessa lähiössä.Parhaiten sitä saa tilaamalla Pilot kustantantamosta netistä osoitteesta www.pilotkustannus.fi
sinisilmäinen somali ihan luettava muut ..no aika raskasta luettavaa menettelee kirjailijan alkuna
- Pekka walden
kala muija kirjoitti:
sinisilmäinen somali ihan luettava muut ..no aika raskasta luettavaa menettelee kirjailijan alkuna
On hyvä kirja. Tarinat on kovin tutun tuntuisia... Väärää rahaa myös hyvä.
- kais sen tiedät
kala muija kirjoitti:
olen tuntenut klaus elovaaran pitemmän aikaa ja mielestäni hän on kirjailijana askel askeleelta kehittynyt ammatissaan hyvin tämä arvostelu ei ole ns kaveri arvostelua
ps hyvää luettavaa - ståndare
mene kirjakauppaan kirjoitti:
sillä mistään kirjakaupasta et noita sepustuksia löydä. Noita omakustanteita pitää kysellä lähinnnä tekijältä itseltään, tai sitten kustantajan varastosta.
kirjastosta löytyy, vaikka onkin omakustannus kirjailja, kyllä myöskin kaupoista.Eikä se mitään halpaa lystiä ole painattaa tuhansia kirjoja ja varmaan on mennyt kaupaksikin, kun on monta kirjaa väsännyt. Olen lukennut kaikki Elovaaran kirjat paitsi viimeisimmästä vasta arvostelun. Paras oli mielestäni ehdottomati Väärää rahaa. Semmosta tekstiä mitä Te Mollaajat kirjoitatte, niin voisitte ottaa kynän käteen kaljatuopin sijasta, katsotaan sitten mimmoista tekstiä syntyy. Elovaaralle ainakin hatun nosto paremmasta vaihtoehdosta.
- lukija Tampereelta
ståndare kirjoitti:
kirjastosta löytyy, vaikka onkin omakustannus kirjailja, kyllä myöskin kaupoista.Eikä se mitään halpaa lystiä ole painattaa tuhansia kirjoja ja varmaan on mennyt kaupaksikin, kun on monta kirjaa väsännyt. Olen lukennut kaikki Elovaaran kirjat paitsi viimeisimmästä vasta arvostelun. Paras oli mielestäni ehdottomati Väärää rahaa. Semmosta tekstiä mitä Te Mollaajat kirjoitatte, niin voisitte ottaa kynän käteen kaljatuopin sijasta, katsotaan sitten mimmoista tekstiä syntyy. Elovaaralle ainakin hatun nosto paremmasta vaihtoehdosta.
Luin kirjan nimeltä Tsaarin kultajuna viikonlopun aikana ja näin naislukijana täytyy todella kehua teosta, koska siinä oli myös rakkautta säälimättömän aarteenmetsästyksen varjossa. Suosittelen!
- vaan jaksaa
lukija Tampereelta kirjoitti:
Luin kirjan nimeltä Tsaarin kultajuna viikonlopun aikana ja näin naislukijana täytyy todella kehua teosta, koska siinä oli myös rakkautta säälimättömän aarteenmetsästyksen varjossa. Suosittelen!
kehua, täällä "kirjaansa".
- Elovaarann kirjat
vaan jaksaa kirjoitti:
kehua, täällä "kirjaansa".
Täytyy sanoa että en oikein muita viittis enää lukeakkaan.On ne vaan sen verran hyviä,innolla odotan tätä uusinta.
Simo faktori Gummerukselta J:KYLÄ - Gummerus
Elovaarann kirjat kirjoitti:
Täytyy sanoa että en oikein muita viittis enää lukeakkaan.On ne vaan sen verran hyviä,innolla odotan tätä uusinta.
Simo faktori Gummerukselta J:KYLÄole kustantanut yhtään klasun kirjaa? Jos kirja on hyvä ja sillä uskotaan saatavan jotain myyntilukuja, niin silloin kustantaja ottaa sen mielellään kustannettavakseen.
Ihan noin kaikille lukijoille tiedoksi, niin Jyväskylän Gummeruspainon faktoreina toimii Merja Huovelin ja Sirkka-Liisa vallonen
Simo nimistä henkilöä ei ole koko henkilökunnassa. Joten ko. kirjoittaja lienee itse Hervannan kestovalehtelija Klasu suurisuu Elovaara. - eläkkeelle
Gummerus kirjoitti:
ole kustantanut yhtään klasun kirjaa? Jos kirja on hyvä ja sillä uskotaan saatavan jotain myyntilukuja, niin silloin kustantaja ottaa sen mielellään kustannettavakseen.
Ihan noin kaikille lukijoille tiedoksi, niin Jyväskylän Gummeruspainon faktoreina toimii Merja Huovelin ja Sirkka-Liisa vallonen
Simo nimistä henkilöä ei ole koko henkilökunnassa. Joten ko. kirjoittaja lienee itse Hervannan kestovalehtelija Klasu suurisuu Elovaara.Elokuussa päässyt Simo Heikkinen. Keskustelen vielä Klasun kanssa.
- on kyllä
eläkkeelle kirjoitti:
Elokuussa päässyt Simo Heikkinen. Keskustelen vielä Klasun kanssa.
ollut vasta 40 vuotta Gummeruksen palveluksessa...
- ståndare
Elovaaran uusimman kirjan, kun olin lukennut vain arvostelun ja jos on yhtä mielenkiintoinen kuin edelliset, niin en varmaan pety. Hyvinhän tuo löytyi netistä www.klauselovaara.fi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272353Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311861Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251286Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197