Hyvää tietoa vaa'asta
14
5093
Vastaukset
- libradosdia
sillä laiskaa minusta ei ainakaan saa tekemälläkään,
eikä huolimatonta, päinvastoin hyvinkin pikkutarkka kaikessa,
eikä missään nimessä tuhlaavainen, mutta tasapainoinen ja
oikeudenmukainen, joten eipä taaskaan yleistetä, sillä kahta
samanlaista ei ole vaaoissakaan. - ja uppos
aika hyvinpä piti paikkansa ;) tunnistin itteni. Siellähän oli et luullaan et vaaka on laiska, mut ei ole. Silloin kun vaaka on laakereillaan, vaaka lataa silloin akkujaan, ja funtsii asioita, joita on sit helpompi toteuttaa. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Kerrotko vielä mistä löysit tän hyvän analyysin. Vois tsekata muitakin merkkejä. Thanks:)
- Ilmeisesti
vaaka-analyysin kohta "luotu loogista ajattelukykyä vaativille töille" ei stemmaa kohdallasi, koska et heti älynnyt, miten saat muita merkkejä koskevat sivut esille. Vieläkö funtsailet ratkaisua?
- kolme merkkiä
Ilmeisesti kirjoitti:
vaaka-analyysin kohta "luotu loogista ajattelukykyä vaativille töille" ei stemmaa kohdallasi, koska et heti älynnyt, miten saat muita merkkejä koskevat sivut esille. Vieläkö funtsailet ratkaisua?
Juu juu.... se logiikka on vaikea laji :-) :-)
- :))
Ilmeisesti kirjoitti:
sori. Katsos mulla ei ole aikaa täällä surffailla päivätolkulla. Menin suoraan ko sivulle, sieltä ei päässyt suoraan toiseen merkkiin, eikä ollut aikaaa... Siksi kysymys. Löytyi kyllä pitemmän kaavan mukaan. Sä taidat olla sitten suurikin älykkö? No, meitähän mahtuu moneen junaan...
- logiikka hoi
:)) kirjoitti:
sori. Katsos mulla ei ole aikaa täällä surffailla päivätolkulla. Menin suoraan ko sivulle, sieltä ei päässyt suoraan toiseen merkkiin, eikä ollut aikaaa... Siksi kysymys. Löytyi kyllä pitemmän kaavan mukaan. Sä taidat olla sitten suurikin älykkö? No, meitähän mahtuu moneen junaan...
Juputusta, naputusta, äksyilyä. Muutat osoitepalkissa, tähtimerkin nimeä ja pääset suoraan haluamallesi sivulle.
- avioliittoneuvojana?
Ekaks kyllä vähän mietitytti,
mutta toisaalta...
Mun vaakaystävät ja -tuttavat
on eronneet joka iikka niin
monta kertaa, että kyllä
niitten tosiaan täytyy olla
melkosia avioliittoalan experttejä.- - punapää -
Vaa'alla riittää niin kauan ongelmia ihmissuhteissa kun se ei opi ajattelemaan omasta näkökulmastaan ilman varmisteluja ja täydellistä me-pyrkimystä (mikä siis tuhoontuomittua).
- sperm
No voi ihme...minä kun en ole mennyt edes ekaa kertaa naimisiin :-))
- jousimies
että tuttavapiirissäni on eniten vaakoja,ja romanttisessakin mielessä... tuo kuulosti aika sopivalta.
Olen vaaka-mies, mutta silti tunnistan itseni aika hyvin tuosta. Ja just oinaiden kanssa ollut aina hirveimmät riidat...=)
- kaksosnaikkonen..
sujuu kaksosien kanssa? onko kokemuksia? :)
- sivuilta
on myös tällaista "tietoa".
merkki ja avainsanoja:
oinas: aktiivisuus, energia, aloitteellisuus
härkä: juurevuus, nautinnot, materialismi
kaksonen: nopeus, kameleonttimaisuus, äly
rapu: koti, hellyys, syli, hoiva, kokkaus
leijona: näyttävyys, estradit, luovuus
neitsyt: tutkijuus, analysointi, nuorekkuus
vaaka: esteettisyys, sosiaalisuus, juhlat
skorpioni: voima, vahvuus, karisma
jousimies: matkat, filosofia, valloittavuus
kauris: organisointi, rakenne, laki, järjestys
vesimies: originelli, crazyys, jännyys, humaani
kalat: herkkyys, haavoittuvuus, taide - Vaakatar
Ammattini on lentoemäntä, ja olen viihtynyt siinä todella hyvin :) Hassua että päädyin ko. ammattiin..kun piti tulla ihan muuta. Mutta en tule toimeen yhdenkään skorpparin kanssa, kun on luottamus mennyt todella pahasti parin ex-ystävättären kanssa, todella omistushaluisia ja jopa kieroja olentoja(ainakin oman kokemukseni mukaan). Ja sitten rakastan ihmisiä ympärilläni, ihania esineitä ja voi Vaatteita! Raha-asiat on aina bieman rempallaan, mutta selviän,heh. Ja lopuksi suhdetta kalat-miehen kanssa on ylläpidetty jo monta vuotta, mutta vaikeeta on, ja en tahdo uskoa, että se ei kestäisikään, en pysty irrottautumaan suhteesta, vaikka sydän on mennyt välillä todella pahasti palasiksi. Masentunut en silti ikinä ole ollut :D Nyt olen kuitenkin tuntenut pientä vetoa uhteen Jouskarimieheen, joka tosin on aika huisthapeli, mutta jotenkin se tuntuu mua ymmärtävän, ja huumorikin menee yks yhteen. se vaan on mun kalan kaveri:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982