Hyvää tietoa vaa'asta

Romanttinen_VaakaM

14

5045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • libradosdia

      sillä laiskaa minusta ei ainakaan saa tekemälläkään,
      eikä huolimatonta, päinvastoin hyvinkin pikkutarkka kaikessa,
      eikä missään nimessä tuhlaavainen, mutta tasapainoinen ja
      oikeudenmukainen, joten eipä taaskaan yleistetä, sillä kahta
      samanlaista ei ole vaaoissakaan.

    • ja uppos

      aika hyvinpä piti paikkansa ;) tunnistin itteni. Siellähän oli et luullaan et vaaka on laiska, mut ei ole. Silloin kun vaaka on laakereillaan, vaaka lataa silloin akkujaan, ja funtsii asioita, joita on sit helpompi toteuttaa. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Kerrotko vielä mistä löysit tän hyvän analyysin. Vois tsekata muitakin merkkejä. Thanks:)

      • Ilmeisesti

        vaaka-analyysin kohta "luotu loogista ajattelukykyä vaativille töille" ei stemmaa kohdallasi, koska et heti älynnyt, miten saat muita merkkejä koskevat sivut esille. Vieläkö funtsailet ratkaisua?


      • kolme merkkiä
        Ilmeisesti kirjoitti:

        vaaka-analyysin kohta "luotu loogista ajattelukykyä vaativille töille" ei stemmaa kohdallasi, koska et heti älynnyt, miten saat muita merkkejä koskevat sivut esille. Vieläkö funtsailet ratkaisua?

        Juu juu.... se logiikka on vaikea laji :-) :-)


      • :))
        Ilmeisesti kirjoitti:

        vaaka-analyysin kohta "luotu loogista ajattelukykyä vaativille töille" ei stemmaa kohdallasi, koska et heti älynnyt, miten saat muita merkkejä koskevat sivut esille. Vieläkö funtsailet ratkaisua?

        sori. Katsos mulla ei ole aikaa täällä surffailla päivätolkulla. Menin suoraan ko sivulle, sieltä ei päässyt suoraan toiseen merkkiin, eikä ollut aikaaa... Siksi kysymys. Löytyi kyllä pitemmän kaavan mukaan. Sä taidat olla sitten suurikin älykkö? No, meitähän mahtuu moneen junaan...


      • logiikka hoi
        :)) kirjoitti:

        sori. Katsos mulla ei ole aikaa täällä surffailla päivätolkulla. Menin suoraan ko sivulle, sieltä ei päässyt suoraan toiseen merkkiin, eikä ollut aikaaa... Siksi kysymys. Löytyi kyllä pitemmän kaavan mukaan. Sä taidat olla sitten suurikin älykkö? No, meitähän mahtuu moneen junaan...

        Juputusta, naputusta, äksyilyä. Muutat osoitepalkissa, tähtimerkin nimeä ja pääset suoraan haluamallesi sivulle.


    • avioliittoneuvojana?

      Ekaks kyllä vähän mietitytti,
      mutta toisaalta...
      Mun vaakaystävät ja -tuttavat
      on eronneet joka iikka niin
      monta kertaa, että kyllä
      niitten tosiaan täytyy olla
      melkosia avioliittoalan experttejä.

      • - punapää -

        Vaa'alla riittää niin kauan ongelmia ihmissuhteissa kun se ei opi ajattelemaan omasta näkökulmastaan ilman varmisteluja ja täydellistä me-pyrkimystä (mikä siis tuhoontuomittua).


      • sperm

        No voi ihme...minä kun en ole mennyt edes ekaa kertaa naimisiin :-))


    • jousimies

      että tuttavapiirissäni on eniten vaakoja,ja romanttisessakin mielessä... tuo kuulosti aika sopivalta.

    • Olen vaaka-mies, mutta silti tunnistan itseni aika hyvin tuosta. Ja just oinaiden kanssa ollut aina hirveimmät riidat...=)

      • kaksosnaikkonen..

        sujuu kaksosien kanssa? onko kokemuksia? :)


    • sivuilta

      on myös tällaista "tietoa".

      merkki ja avainsanoja:
      oinas: aktiivisuus, energia, aloitteellisuus

      härkä: juurevuus, nautinnot, materialismi

      kaksonen: nopeus, kameleonttimaisuus, äly

      rapu: koti, hellyys, syli, hoiva, kokkaus

      leijona: näyttävyys, estradit, luovuus

      neitsyt: tutkijuus, analysointi, nuorekkuus

      vaaka: esteettisyys, sosiaalisuus, juhlat

      skorpioni: voima, vahvuus, karisma

      jousimies: matkat, filosofia, valloittavuus

      kauris: organisointi, rakenne, laki, järjestys

      vesimies: originelli, crazyys, jännyys, humaani

      kalat: herkkyys, haavoittuvuus, taide

    • Vaakatar

      Ammattini on lentoemäntä, ja olen viihtynyt siinä todella hyvin :) Hassua että päädyin ko. ammattiin..kun piti tulla ihan muuta. Mutta en tule toimeen yhdenkään skorpparin kanssa, kun on luottamus mennyt todella pahasti parin ex-ystävättären kanssa, todella omistushaluisia ja jopa kieroja olentoja(ainakin oman kokemukseni mukaan). Ja sitten rakastan ihmisiä ympärilläni, ihania esineitä ja voi Vaatteita! Raha-asiat on aina bieman rempallaan, mutta selviän,heh. Ja lopuksi suhdetta kalat-miehen kanssa on ylläpidetty jo monta vuotta, mutta vaikeeta on, ja en tahdo uskoa, että se ei kestäisikään, en pysty irrottautumaan suhteesta, vaikka sydän on mennyt välillä todella pahasti palasiksi. Masentunut en silti ikinä ole ollut :D Nyt olen kuitenkin tuntenut pientä vetoa uhteen Jouskarimieheen, joka tosin on aika huisthapeli, mutta jotenkin se tuntuu mua ymmärtävän, ja huumorikin menee yks yhteen. se vaan on mun kalan kaveri:(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe