Hyvää tietoa vaa'asta

Romanttinen_VaakaM

14

5283

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • libradosdia

sillä laiskaa minusta ei ainakaan saa tekemälläkään,
      eikä huolimatonta, päinvastoin hyvinkin pikkutarkka kaikessa,
      eikä missään nimessä tuhlaavainen, mutta tasapainoinen ja
      oikeudenmukainen, joten eipä taaskaan yleistetä, sillä kahta
      samanlaista ei ole vaaoissakaan.

• ja uppos

aika hyvinpä piti paikkansa ;) tunnistin itteni. Siellähän oli et luullaan et vaaka on laiska, mut ei ole. Silloin kun vaaka on laakereillaan, vaaka lataa silloin akkujaan, ja funtsii asioita, joita on sit helpompi toteuttaa. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Kerrotko vielä mistä löysit tän hyvän analyysin. Vois tsekata muitakin merkkejä. Thanks:)

• Ilmeisesti

vaaka-analyysin kohta "luotu loogista ajattelukykyä vaativille töille" ei stemmaa kohdallasi, koska et heti älynnyt, miten saat muita merkkejä koskevat sivut esille. Vieläkö funtsailet ratkaisua?

• kolme merkkiä
        Ilmeisesti kirjoitti:

vaaka-analyysin kohta "luotu loogista ajattelukykyä vaativille töille" ei stemmaa kohdallasi, koska et heti älynnyt, miten saat muita merkkejä koskevat sivut esille. Vieläkö funtsailet ratkaisua?

Juu juu.... se logiikka on vaikea laji :-) :-)

• :))
        Ilmeisesti kirjoitti:

sori. Katsos mulla ei ole aikaa täällä surffailla päivätolkulla. Menin suoraan ko sivulle, sieltä ei päässyt suoraan toiseen merkkiin, eikä ollut aikaaa... Siksi kysymys. Löytyi kyllä pitemmän kaavan mukaan. Sä taidat olla sitten suurikin älykkö? No, meitähän mahtuu moneen junaan...

• logiikka hoi
        :)) kirjoitti:

sori. Katsos mulla ei ole aikaa täällä surffailla päivätolkulla. Menin suoraan ko sivulle, sieltä ei päässyt suoraan toiseen merkkiin, eikä ollut aikaaa... Siksi kysymys. Löytyi kyllä pitemmän kaavan mukaan. Sä taidat olla sitten suurikin älykkö? No, meitähän mahtuu moneen junaan...

Juputusta, naputusta, äksyilyä. Muutat osoitepalkissa, tähtimerkin nimeä ja pääset suoraan haluamallesi sivulle.

• avioliittoneuvojana?

Ekaks kyllä vähän mietitytti,
      mutta toisaalta...
      Mun vaakaystävät ja -tuttavat
      on eronneet joka iikka niin
      monta kertaa, että kyllä
      niitten tosiaan täytyy olla
      melkosia avioliittoalan experttejä.

• - punapää -

Vaa'alla riittää niin kauan ongelmia ihmissuhteissa kun se ei opi ajattelemaan omasta näkökulmastaan ilman varmisteluja ja täydellistä me-pyrkimystä (mikä siis tuhoontuomittua).

• sperm

No voi ihme...minä kun en ole mennyt edes ekaa kertaa naimisiin :-))

• jousimies

että tuttavapiirissäni on eniten vaakoja,ja romanttisessakin mielessä... tuo kuulosti aika sopivalta.

• Olen vaaka-mies, mutta silti tunnistan itseni aika hyvin tuosta. Ja just oinaiden kanssa ollut aina hirveimmät riidat...=)

• kaksosnaikkonen..

sujuu kaksosien kanssa? onko kokemuksia? :)

• sivuilta

on myös tällaista "tietoa".

merkki ja avainsanoja:
      oinas: aktiivisuus, energia, aloitteellisuus

härkä: juurevuus, nautinnot, materialismi

kaksonen: nopeus, kameleonttimaisuus, äly

rapu: koti, hellyys, syli, hoiva, kokkaus

leijona: näyttävyys, estradit, luovuus

neitsyt: tutkijuus, analysointi, nuorekkuus

vaaka: esteettisyys, sosiaalisuus, juhlat

skorpioni: voima, vahvuus, karisma

jousimies: matkat, filosofia, valloittavuus

kauris: organisointi, rakenne, laki, järjestys

vesimies: originelli, crazyys, jännyys, humaani

kalat: herkkyys, haavoittuvuus, taide

• Vaakatar

Ammattini on lentoemäntä, ja olen viihtynyt siinä todella hyvin :) Hassua että päädyin ko. ammattiin..kun piti tulla ihan muuta. Mutta en tule toimeen yhdenkään skorpparin kanssa, kun on luottamus mennyt todella pahasti parin ex-ystävättären kanssa, todella omistushaluisia ja jopa kieroja olentoja(ainakin oman kokemukseni mukaan). Ja sitten rakastan ihmisiä ympärilläni, ihania esineitä ja voi Vaatteita! Raha-asiat on aina bieman rempallaan, mutta selviän,heh. Ja lopuksi suhdetta kalat-miehen kanssa on ylläpidetty jo monta vuotta, mutta vaikeeta on, ja en tahdo uskoa, että se ei kestäisikään, en pysty irrottautumaan suhteesta, vaikka sydän on mennyt välillä todella pahasti palasiksi. Masentunut en silti ikinä ole ollut :D Nyt olen kuitenkin tuntenut pientä vetoa uhteen Jouskarimieheen, joka tosin on aika huisthapeli, mutta jotenkin se tuntuu mua ymmärtävän, ja huumorikin menee yks yhteen. se vaan on mun kalan kaveri:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      188
      1683
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      259
      1159
    3. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      179
      836
    4. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      222
      731
    5. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      731
    6. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      63
      705
    7. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      56
      702
    8. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      73
      610
    9. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      603
    10. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      40
      596
    11. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      38
      583
    12. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      68
      583
    13. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      68
      580
    14. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      532
    15. 31
      528
    16. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      81
      509
    17. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      23
      509
    18. Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi

Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
      Ikävä
      30
      497
    19. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      24
      482
    20. Poromiehentien remontti ...

Mikä tilanne? mistä mennään
      Hyrynsalmi
      6
      473
    Aihe