Skorpionimiehen loukkaava "huumori"

vmn

Olen seurustellut parisen kuukautta skopumiehen kanssa. Ensin alkuun kyseinen mies oli hyvin huomaavainen, kohtelias herrasmies. Hänen kanssaan oli kiva keskustella erilaisista asioista ja hänen huumorintajunsa tuntui olevan todella hyvä. Nyt kuitenkin viime aikoina hänestä on paljastunut täysin toinen puoli. Hän on nyt muutamaan otteeseen flirttaillut silmieni edessä ystävilleni täysin suoraan. Eilenkin hän sanoi minun kuulteni ystävälleni, että "taidankin haluta sinut". Samaan hengen vetoon hän virnuili minulle, että "sinä voisitkin nyt oikeastaan lähteä kotiin, niin saan tutustua tähän ystävääsi paremmin". Vastaavia kommentteja on lukuisia ja hän on laukonut niitä parillekin eri ystävälleni, jotka ovat olleet melko hämmentyneitä. Minua tällaiset kommentit tai ehkä hänen mielestään vitsit loukkaavat suunnattomasti. Harmittaakin, että hän on muuten niin upea mies, mutta nyt paljastui sitten tällainen mielestäni erittäin julma huumorintaju... Onkohan tällainen tyypillistä skorpionimiehelle? Onko skopumiehillä tällainen huumorintaju vai haluaakohan hän vain minut pois elämästään? Tai osaisikohan joku muuten kertoa, että mistä tässä nyt oikein mahtaa olla kyse? Itse uskon, että pakko kai tässä nyt sitten vaan on jatkaa eteenpäin ilman tätä julmurimiestä...

31

4567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisMIES

      Noin paskoja juttuja ei kyllä yhdenkään naisen pitäisi joutua kuuntelemaan. Itse tunnen ainostaan yhden skorpionimiehen ja vaikka muuten hyvä tyyppi onkin kyseessä, niin myös hänen huumorintajunsa on usein hyvin ivallista ja hän tuntuu nauttivan sellaisesti pikkupiruilusta v*ttuilusta. Mutta tyttöystävälleen en ole hänen koskaan kuullut puhuvan epäkunnoittavaan sävyyn, joten tuo sinun skorpionimiehesi vaikuttaa poikkeuksellisen kusipäiseltä tapaukselta.

      Pistä skopu selkä seinää vasten. Skorpioni on voimakas luonne ja skopu tekee toisesta ihmisestä kynnysmaton, jos tämä toinen ei tajua pistää hanttiin. Sano miehellesi, että et halua kuunnella moisia paskapuheita. Jos hän välittää sinusta, niin hän tajuaa loukkaavansa sinua ja lopettaa tuollaisten juttujen laukomisen.

    • Skorppionitar*

      kuinka paljon annat periksi ja kuinka pian suutut, jos olet noin herkkä hipiäinen niin harkitse tarkkaan kannatteeko edes alkaa skorpparin kanssa millekkään, minusta tuo on aika normaalia läppää niin kauan kun se ei mene kenenkään ulkonäkö tai sairauden ilkamointiin, osaa ne muunkin merkkiset miehet haukkua mutta yleensä tukin niiden suut hyvissä ajoin.

      • skorpionimies_

        Älä puhu sontaa.

        Tuollaista läppää ei yksikään oikeasti rakastunut skorpionimies heittele oman tyttöystävänsä edessä.

        Ukko tosiaan testaa, testaa sitä että ymmärtääkö nainen häipyä suhteesta.

        Se mitä tuo skorpionimies on tyttöystävänsä edessä sanonut, ei ole vittuilua, vaan täyttä totta jonka hän on vain pukenut vittuiluksi koska on lapsellinen ja epävarma. Tuo on todella törkeää läppää skorpionimieheltä ja skorpioni ei heittele tuollaista paskaa rakkaimpiensa kasvoille.

        On olemassa vittuilua ja "vittuilua". Tuo oli sitä pahempaa laatua joka on mennyt liian pitkälle.

        Aloittaja, skorpionisi haluaa niitä muita naisia ja hän pukee sen totuuden julmaksi vittuiluksi, koska epäröi. Nyt pistät välittömästi pelin poikki ja hänet seinää vasten ja sanot että Yhtään ainoaa kertaa sinä et aio enää tuollaista sontaa hänen suustaan kuulla tai lähdet vetämään suhteesta. Muuten hän painuu muiden naisten petiin kun silmäsi välttää.

        Sinun skorpionisi on pelkkä lapsi vielä, joten sinulla on oiva tilaisuus pistää hösseliksi ja vetäistä matto hänen altaan pitämällä puolesi ja antamatta tuumaakaan periksi. Ilmoita ensin syy, sitten ehto. Jos ne eivät pidä, tai hän alkaa mutista vastaan, sanot että lähdet.


      • skorppionitar*
        skorpionimies_ kirjoitti:

        Älä puhu sontaa.

        Tuollaista läppää ei yksikään oikeasti rakastunut skorpionimies heittele oman tyttöystävänsä edessä.

        Ukko tosiaan testaa, testaa sitä että ymmärtääkö nainen häipyä suhteesta.

        Se mitä tuo skorpionimies on tyttöystävänsä edessä sanonut, ei ole vittuilua, vaan täyttä totta jonka hän on vain pukenut vittuiluksi koska on lapsellinen ja epävarma. Tuo on todella törkeää läppää skorpionimieheltä ja skorpioni ei heittele tuollaista paskaa rakkaimpiensa kasvoille.

        On olemassa vittuilua ja "vittuilua". Tuo oli sitä pahempaa laatua joka on mennyt liian pitkälle.

        Aloittaja, skorpionisi haluaa niitä muita naisia ja hän pukee sen totuuden julmaksi vittuiluksi, koska epäröi. Nyt pistät välittömästi pelin poikki ja hänet seinää vasten ja sanot että Yhtään ainoaa kertaa sinä et aio enää tuollaista sontaa hänen suustaan kuulla tai lähdet vetämään suhteesta. Muuten hän painuu muiden naisten petiin kun silmäsi välttää.

        Sinun skorpionisi on pelkkä lapsi vielä, joten sinulla on oiva tilaisuus pistää hösseliksi ja vetäistä matto hänen altaan pitämällä puolesi ja antamatta tuumaakaan periksi. Ilmoita ensin syy, sitten ehto. Jos ne eivät pidä, tai hän alkaa mutista vastaan, sanot että lähdet.

        mitenkähän tuo on, tunnen erään skorpparimiehen joka on 50 ja aviossa, heittelee samanlaista läppää vaimonsa kuullen mutta rakastaa kuitenkin omaansa yli kaiken..........että se siitä sitten.


      • tunnen erään luonne-
        skorppionitar* kirjoitti:

        mitenkähän tuo on, tunnen erään skorpparimiehen joka on 50 ja aviossa, heittelee samanlaista läppää vaimonsa kuullen mutta rakastaa kuitenkin omaansa yli kaiken..........että se siitä sitten.

        vikaisen joka on alistanut oman vaimonsa, niin että vaimolla kesti vuosikymmeniä ennenkuin uskalsi lähteä liitosta. Ja täsmälleen samanlaista läppää heitti, ja sanoi rakastavansa ylikaiken.

        Vittuilemiset ei ole rakkaalle tarkoitettu! -ja näin sanoo Skorpionimies.

        Mietihän itse tilannetta. Jos me vaikka oltaisiin pari, ei olla eikä tulla olemaan, mutta kuvittele: Joka kerta kun minä tapaisin kavereitani tai sinun kavereita, vittuilisin päin naamaa sinulle ja heille sinusta, kuinka panisin sinun ystäviäsi, että voisi sinut jo pistää pois kiertoon.

        Mietihän kuinka paljon sinun arvostuksesi laskisi sinun ystäviesi silmissä?

        Edes hymy naamalla tuollaisia vittuiluja ei suustaan päästetä kun on kyse rakkaimmista! Puolison tarkoitus on pistää toinen jalustalle, eikä alustaksi.


      • skorppionitar*
        tunnen erään luonne- kirjoitti:

        vikaisen joka on alistanut oman vaimonsa, niin että vaimolla kesti vuosikymmeniä ennenkuin uskalsi lähteä liitosta. Ja täsmälleen samanlaista läppää heitti, ja sanoi rakastavansa ylikaiken.

        Vittuilemiset ei ole rakkaalle tarkoitettu! -ja näin sanoo Skorpionimies.

        Mietihän itse tilannetta. Jos me vaikka oltaisiin pari, ei olla eikä tulla olemaan, mutta kuvittele: Joka kerta kun minä tapaisin kavereitani tai sinun kavereita, vittuilisin päin naamaa sinulle ja heille sinusta, kuinka panisin sinun ystäviäsi, että voisi sinut jo pistää pois kiertoon.

        Mietihän kuinka paljon sinun arvostuksesi laskisi sinun ystäviesi silmissä?

        Edes hymy naamalla tuollaisia vittuiluja ei suustaan päästetä kun on kyse rakkaimmista! Puolison tarkoitus on pistää toinen jalustalle, eikä alustaksi.

        totta kai mies haukkuu jos antaa haukkua, skorpparimies testaa juuri sitä onko siitä toisesta osapuolesta mihinkään vai seisooko kuin maansa myynyt, jos toinen on tuollainen tossukka joka ei saa sanaa suustaan vaan katsoa toljottaa monttu auki vierestä niin eipä sellainen vätys taida kiinnostaa skorpparia, skorpparit nimen omaan pitää vahvoista ihmisistä ei tuollaisista vätyksistä, jos ei osaa pitää puoliaan niin varmaan moni muunkin merkkinen mies ei osaa arvostaa tuollaista naista.


      • ja sinunkin silmissä
        skorppionitar* kirjoitti:

        totta kai mies haukkuu jos antaa haukkua, skorpparimies testaa juuri sitä onko siitä toisesta osapuolesta mihinkään vai seisooko kuin maansa myynyt, jos toinen on tuollainen tossukka joka ei saa sanaa suustaan vaan katsoa toljottaa monttu auki vierestä niin eipä sellainen vätys taida kiinnostaa skorpparia, skorpparit nimen omaan pitää vahvoista ihmisistä ei tuollaisista vätyksistä, jos ei osaa pitää puoliaan niin varmaan moni muunkin merkkinen mies ei osaa arvostaa tuollaista naista.

        se sinun tuntemasi nainen on pelkkää paskaa sun sukissa, kun antaa miehensä heitellä tuollaista läppää "Vaikka rakaastakin ylikaiken".

        Skorpionimies ei testaa rakkaimpiaan vittuiluilla, ellei ole päänupissa jotain vikaa ja aloittajan ukolla on ihan selvästi, eikä se sinun tuntemasi mieskään kovin viisaalta vaikuta.

        Pitää sen verran älliä ja viisautta olla päässä että ymmärtää käyttäytyä.

        Sitä jonka kanssa aiotaan viettää loppuelämä yhdessä, ei aleta mollaamaan muiden nähden, koska se julkinen mollaaminen antaa myös niille muille mahdollisuuden mollata tai vähintäänkin laskee mollattavan arvostusta muiden silmissä. Se ei ole mitään hiton testaamista, vaan pelkkää vittuilua ja siinä ei ole enää mistään rakkaudesta ja testaamisesta kyse!

        Minä en ole koskaan rakkaitteni silmien edessä heittänyt tuollaista läppää, eivätkä ole hekään.

        Ja sanon muuten vielä sen, että minä en arvosta pätkääkään sellaisia ihmisiä jotka tuolla tavalla testaavat rakkaimpia, eli mollaavat julkisesti muiden silmien edessä. Pitää olla todella pahasti vajaa, jos pitää tuolla tavalla alkaa toista testaamaan että onko siitä mihinkään.


      • skorppionitar*
        ja sinunkin silmissä kirjoitti:

        se sinun tuntemasi nainen on pelkkää paskaa sun sukissa, kun antaa miehensä heitellä tuollaista läppää "Vaikka rakaastakin ylikaiken".

        Skorpionimies ei testaa rakkaimpiaan vittuiluilla, ellei ole päänupissa jotain vikaa ja aloittajan ukolla on ihan selvästi, eikä se sinun tuntemasi mieskään kovin viisaalta vaikuta.

        Pitää sen verran älliä ja viisautta olla päässä että ymmärtää käyttäytyä.

        Sitä jonka kanssa aiotaan viettää loppuelämä yhdessä, ei aleta mollaamaan muiden nähden, koska se julkinen mollaaminen antaa myös niille muille mahdollisuuden mollata tai vähintäänkin laskee mollattavan arvostusta muiden silmissä. Se ei ole mitään hiton testaamista, vaan pelkkää vittuilua ja siinä ei ole enää mistään rakkaudesta ja testaamisesta kyse!

        Minä en ole koskaan rakkaitteni silmien edessä heittänyt tuollaista läppää, eivätkä ole hekään.

        Ja sanon muuten vielä sen, että minä en arvosta pätkääkään sellaisia ihmisiä jotka tuolla tavalla testaavat rakkaimpia, eli mollaavat julkisesti muiden silmien edessä. Pitää olla todella pahasti vajaa, jos pitää tuolla tavalla alkaa toista testaamaan että onko siitä mihinkään.

        eipä ole paskaa minun sukissani koska en ajattele sitä asiaa noin tyhmästi kuten sinä, tämä skorppari pari on ollut 30 vuotta naimisissa joten hyvä jos itse pystyt samaan, jos haluaa olla kynnys matto niinkuin aloittaja on näköjään halunnut niin eiköhän se ole omien korvien välissä se pahin vika, jos antaa jonkun hyppiä silmilleen ja näitä suunsoittajia on jokaisessa merkissä, skorppari parin onni kukoistaa "läpän heitosta" huolimatta ja ystäväpiiri on laaja, kenekään en ole vielä kuullut sanovan että eroaisi miehestään, nykyään parit tuskin näkevät edes 10 vuotis hääpäivää.


      • ??????????
        skorppionitar* kirjoitti:

        eipä ole paskaa minun sukissani koska en ajattele sitä asiaa noin tyhmästi kuten sinä, tämä skorppari pari on ollut 30 vuotta naimisissa joten hyvä jos itse pystyt samaan, jos haluaa olla kynnys matto niinkuin aloittaja on näköjään halunnut niin eiköhän se ole omien korvien välissä se pahin vika, jos antaa jonkun hyppiä silmilleen ja näitä suunsoittajia on jokaisessa merkissä, skorppari parin onni kukoistaa "läpän heitosta" huolimatta ja ystäväpiiri on laaja, kenekään en ole vielä kuullut sanovan että eroaisi miehestään, nykyään parit tuskin näkevät edes 10 vuotis hääpäivää.

        ...se idiootti skorppiooni kun kuullostat niin vittumaiselta ihmiseltä...läpä läpä.


      • -skorpiooni-akka-
        ja sinunkin silmissä kirjoitti:

        se sinun tuntemasi nainen on pelkkää paskaa sun sukissa, kun antaa miehensä heitellä tuollaista läppää "Vaikka rakaastakin ylikaiken".

        Skorpionimies ei testaa rakkaimpiaan vittuiluilla, ellei ole päänupissa jotain vikaa ja aloittajan ukolla on ihan selvästi, eikä se sinun tuntemasi mieskään kovin viisaalta vaikuta.

        Pitää sen verran älliä ja viisautta olla päässä että ymmärtää käyttäytyä.

        Sitä jonka kanssa aiotaan viettää loppuelämä yhdessä, ei aleta mollaamaan muiden nähden, koska se julkinen mollaaminen antaa myös niille muille mahdollisuuden mollata tai vähintäänkin laskee mollattavan arvostusta muiden silmissä. Se ei ole mitään hiton testaamista, vaan pelkkää vittuilua ja siinä ei ole enää mistään rakkaudesta ja testaamisesta kyse!

        Minä en ole koskaan rakkaitteni silmien edessä heittänyt tuollaista läppää, eivätkä ole hekään.

        Ja sanon muuten vielä sen, että minä en arvosta pätkääkään sellaisia ihmisiä jotka tuolla tavalla testaavat rakkaimpia, eli mollaavat julkisesti muiden silmien edessä. Pitää olla todella pahasti vajaa, jos pitää tuolla tavalla alkaa toista testaamaan että onko siitä mihinkään.

        Osoittaa luonnevikaa ja huonoja tapoja tuollainen aapeen mainitsema käytös, enkä koskaan ole kuullut yhdenkään skopun puhuvan tuolla tavalla kenellekään.

        Ei kukaan puolisoaan rakastava ja kunnioittava ihminen puhu loukkaavasti/alentavasti rakkaastaan

        Yhden ainoan ihmisen olen kuullut puhuvan tuohon tyyliin ja se oli Oinas, mutta hänelläkin oli narsisti-luonne.


      • skorppionitar*
        ?????????? kirjoitti:

        ...se idiootti skorppiooni kun kuullostat niin vittumaiselta ihmiseltä...läpä läpä.

        pane hame päälle, kuivaa korvan tauksesi ja opi elämäään.


      • joka on seurustellut
        -skorpiooni-akka- kirjoitti:

        Osoittaa luonnevikaa ja huonoja tapoja tuollainen aapeen mainitsema käytös, enkä koskaan ole kuullut yhdenkään skopun puhuvan tuolla tavalla kenellekään.

        Ei kukaan puolisoaan rakastava ja kunnioittava ihminen puhu loukkaavasti/alentavasti rakkaastaan

        Yhden ainoan ihmisen olen kuullut puhuvan tuohon tyyliin ja se oli Oinas, mutta hänelläkin oli narsisti-luonne.

        parisen kuukautta ja jos on noin idiotti että jää katsomaan tuollaista niin eiköhän se ole vika omien korvien välissä, turha sitä on täällä ruikuttaa.


      • skorppioni minäkin
        ?????????? kirjoitti:

        ...se idiootti skorppiooni kun kuullostat niin vittumaiselta ihmiseltä...läpä läpä.

        kuulosta, haukut ja mesoat täällä vieraita ihmisiä, taidat itsekkin syyllistyä naisten solvaamiseen, täällä leikit jotain symppistä että saisit sääli pisteitä, ei taida olla sullakaan asiat kohdalla nimittäin naisrintamalla, samanlaisia kahden kuukauden pikasuhteita niin kuin aloittajalla,


      • kun et enää muuta
        ?????????? kirjoitti:

        ...se idiootti skorppiooni kun kuullostat niin vittumaiselta ihmiseltä...läpä läpä.

        sanottavaa keksinyt, jos skorppionitar kuulostaa vittumaiselta niin sinä kuulostat märkäkorvalta jolla ei ole huumorin tajua ja ottaa kaiken tosissaan ja mistä me muut tiedämme millainen naisten hakkaaja itse olet, kasva aikuiseksi.


      • skorpionimies_
        kun et enää muuta kirjoitti:

        sanottavaa keksinyt, jos skorppionitar kuulostaa vittumaiselta niin sinä kuulostat märkäkorvalta jolla ei ole huumorin tajua ja ottaa kaiken tosissaan ja mistä me muut tiedämme millainen naisten hakkaaja itse olet, kasva aikuiseksi.

        minä en sitten ollut tuo ????????????? joka tuli kesken kaiken aukomaan naamaansa väittelymme keskelle.

        Että se siitä. Jätän tämän keskustelun tähän sinun kanssasi, pidä itsesi naisena. Vaikutat asiatyypiltä, jatka samaan tapaan väitellen. :D

        Jos joku tässä ketjussa yrittää minuna itseään esitellä tai muuten henkilökohtaisuuksilla vittuilla, se on sitten joku toinen.


      • skorppionitar*
        skorpionimies_ kirjoitti:

        minä en sitten ollut tuo ????????????? joka tuli kesken kaiken aukomaan naamaansa väittelymme keskelle.

        Että se siitä. Jätän tämän keskustelun tähän sinun kanssasi, pidä itsesi naisena. Vaikutat asiatyypiltä, jatka samaan tapaan väitellen. :D

        Jos joku tässä ketjussa yrittää minuna itseään esitellä tai muuten henkilökohtaisuuksilla vittuilla, se on sitten joku toinen.

        aina kun ei voi tietää kuka kirjoittaa mitäkin, hyvää syksyn jatkoa sullekkin.


      • ???????????
        skorppionitar* kirjoitti:

        aina kun ei voi tietää kuka kirjoittaa mitäkin, hyvää syksyn jatkoa sullekkin.

        Kun menikin vittuilut väärään osoitteeseen ja vittumaisiahan osaatte olla, hah! Terveisin: se jauhosuu


      • skorppionitar*
        ??????????? kirjoitti:

        Kun menikin vittuilut väärään osoitteeseen ja vittumaisiahan osaatte olla, hah! Terveisin: se jauhosuu

        me ainakin osataan pyytää anteeksi, toisin kuin eräät, no toivottavasti olet itse se maailman napa ja älä huku vesisateessa.


      • ????????????????
        skorppionitar* kirjoitti:

        me ainakin osataan pyytää anteeksi, toisin kuin eräät, no toivottavasti olet itse se maailman napa ja älä huku vesisateessa.

        .....alkuperäiseltä kirjoittajalta, kun haukuit hänet imbesilliksi! Mulla ei sulta anteekspyydettävää ole ja yks mikä on varma olit loukkaava niin kuin skorpparit. "voi muo ressukkaa" etten nyt vain "huku vesisateeseen" "mä en osaa edes anteeks pyytää"


      • skorppionitar*
        ???????????????? kirjoitti:

        .....alkuperäiseltä kirjoittajalta, kun haukuit hänet imbesilliksi! Mulla ei sulta anteekspyydettävää ole ja yks mikä on varma olit loukkaava niin kuin skorpparit. "voi muo ressukkaa" etten nyt vain "huku vesisateeseen" "mä en osaa edes anteeks pyytää"

        paha lukihäiriö tai et ymmärrä lukemaasi, suosittelen että luet ketjun uudestaan tai käsket jonkun lukemaan jos et itse kykene, kerro mulle mikä sana on "muo"


      • skorppionitar*
        ??????????? kirjoitti:

        Kun menikin vittuilut väärään osoitteeseen ja vittumaisiahan osaatte olla, hah! Terveisin: se jauhosuu

        tämä jauhot suuhun että meni sinultakin huti.


      • ???????+skorpioonitar
        skorppionitar* kirjoitti:

        paha lukihäiriö tai et ymmärrä lukemaasi, suosittelen että luet ketjun uudestaan tai käsket jonkun lukemaan jos et itse kykene, kerro mulle mikä sana on "muo"

        tapelkaa niin pirskatisti


      • skorppionitar*
        ???????+skorpioonitar kirjoitti:

        tapelkaa niin pirskatisti

        toisen nimimerkkiä ja asiat tässä tappelee.


    • on ihan

      selvästi, luonne vikainen.

      Ei tuommoinen kuulu skorpionin luonteeseen.

    • neitsyt................

      Olen seurustellut monen skorpparin kans ja ei oo koskaan kukaan niistä tolleen puhunu. Kyl mä oon sitä mieltä et annat kenkää, koska oli miten oli, ni ei se susta voi kauheesti tykätä jos noin tekee. Skorpparit on mun mielestä tosi huomaavaisia rakastettujaan kohtaan ja loukkauksia ei tule kuin ainoastaan kun ovat mustasukkaisia, ja silloinkin kyllä tietää mistä kenkä puristaa.

    • skorppari myöskin

      kaverisi on jo pitkän aikaa yrittänyt sanoa sinulle että et ole kiinnostava mutta et ole ottanut asiaa todesta, siitä läpän heitto, itse et ole ymmärtänyt asiaa vaikka se sinulle on noinkin suoraan sanottu, saat syyttää itseäsi koko asiasta koska et ole myöskään sitä häneltä suoraan kysynyt, varmaan on muutakin tapahtunut josta olisi pitänyt ymmärtää koko totuus, usein sitä vaan roikutaan kiinni viimeiseen asti, tiedän myöskin monta avioparia jotka heittävät toisillee samanlaista läppää silloin kun kaikki ei mene putkeen mutta sopivat toki myöhemmin,

      • vmn

        Olen kyllä ottanut asian puheeksi hänen kanssaan, mutta ongelmana onkin, että hän sanoo kaiken olevan vain huumoria. No, meitä on erilaisia ja itse en tuollaisesta huumorista pidä, joten jätän mielihyvin tämän skorpionimiehen muille ”huumorintajuisimmille” naisille. Olen jo pariin otteeseen aiemmin tehnyt selvää rakoa suhteeseemme siten, että en ole ottanut päiväkausiin häneen mitään yhteyttä. Sitten hän on kuitenkin aloittanut pommittamisen puhelimitse sanoen haluavansa ehdottomasti tavata. Hän on muuten upea mies ja siksi en aivan heti halunnutkaan hänestä luopua. Ajattelin herättää keskustelua aiheesta täällä siitäkin syystä, että saisin kommentteja ihmisiltä, että olenkohan minä itse mahdollisesti täysin liian herkkänahkainen. Sain paljon tukea omille mielipiteilleni ja ajatuksilleni sekä myös aivan vastakkaisia näkemyksiä. Kiitos kaikille kommenteista! Nyt tiedän, että en ehkä sittenkään ole liian herkkänahkainen ja lopullisen eron tekeminen helpottuu selvästi. Sillä sen toki tiedän, että tuollainen ihminen ei koskaan muutu. Ainakaan häntä ei ole tarkoitettu minulle. Toivottavasti hän on seuraavalle tyttöystävälleen hieman huomaavaisempi kommenteissaan. Ja ehkä onkin, jos todella rakastaa tätä…


      • skorpioni itsekin, mutta mi...
        vmn kirjoitti:

        Olen kyllä ottanut asian puheeksi hänen kanssaan, mutta ongelmana onkin, että hän sanoo kaiken olevan vain huumoria. No, meitä on erilaisia ja itse en tuollaisesta huumorista pidä, joten jätän mielihyvin tämän skorpionimiehen muille ”huumorintajuisimmille” naisille. Olen jo pariin otteeseen aiemmin tehnyt selvää rakoa suhteeseemme siten, että en ole ottanut päiväkausiin häneen mitään yhteyttä. Sitten hän on kuitenkin aloittanut pommittamisen puhelimitse sanoen haluavansa ehdottomasti tavata. Hän on muuten upea mies ja siksi en aivan heti halunnutkaan hänestä luopua. Ajattelin herättää keskustelua aiheesta täällä siitäkin syystä, että saisin kommentteja ihmisiltä, että olenkohan minä itse mahdollisesti täysin liian herkkänahkainen. Sain paljon tukea omille mielipiteilleni ja ajatuksilleni sekä myös aivan vastakkaisia näkemyksiä. Kiitos kaikille kommenteista! Nyt tiedän, että en ehkä sittenkään ole liian herkkänahkainen ja lopullisen eron tekeminen helpottuu selvästi. Sillä sen toki tiedän, että tuollainen ihminen ei koskaan muutu. Ainakaan häntä ei ole tarkoitettu minulle. Toivottavasti hän on seuraavalle tyttöystävälleen hieman huomaavaisempi kommenteissaan. Ja ehkä onkin, jos todella rakastaa tätä…

        Minusta olet tehnyt hyvän päätöksen. Tyyppi kuulostaa narsistisesti suuntautuneelta: loukkaa ja sitten laittaa loukkaukset huumorin piikkiin. Eikä kuitenkaan halua susta eroonkaan vaan haluaa pitää sut elämässään ja vallassaan. Semmoset ihmiset on lisäksi useimmiten sangen mielenkiintoista ja fiksuakin seuraa, mutta eivät osaa välittää toisesta ihmisestä oikeasti. Voihan se tietysti olla, ettei sinun tyyppisi ole tällainen, vaan ei vain ollut susta kauhean kiinnostunut, mutta minusta loukkausten väittäminen huumoriksi ja se, että hän kuitenkin soittelee perääsi, kuulostavat joltain muulta... Tsemppiä erosuunnitelman toteuttamiseen ja kun nyt olet päätöksesi tehnyt niin pysyhän vahvana, vaikka hän vielä soittelisikin perään.


      • vanhanpiian uraa
        vmn kirjoitti:

        Olen kyllä ottanut asian puheeksi hänen kanssaan, mutta ongelmana onkin, että hän sanoo kaiken olevan vain huumoria. No, meitä on erilaisia ja itse en tuollaisesta huumorista pidä, joten jätän mielihyvin tämän skorpionimiehen muille ”huumorintajuisimmille” naisille. Olen jo pariin otteeseen aiemmin tehnyt selvää rakoa suhteeseemme siten, että en ole ottanut päiväkausiin häneen mitään yhteyttä. Sitten hän on kuitenkin aloittanut pommittamisen puhelimitse sanoen haluavansa ehdottomasti tavata. Hän on muuten upea mies ja siksi en aivan heti halunnutkaan hänestä luopua. Ajattelin herättää keskustelua aiheesta täällä siitäkin syystä, että saisin kommentteja ihmisiltä, että olenkohan minä itse mahdollisesti täysin liian herkkänahkainen. Sain paljon tukea omille mielipiteilleni ja ajatuksilleni sekä myös aivan vastakkaisia näkemyksiä. Kiitos kaikille kommenteista! Nyt tiedän, että en ehkä sittenkään ole liian herkkänahkainen ja lopullisen eron tekeminen helpottuu selvästi. Sillä sen toki tiedän, että tuollainen ihminen ei koskaan muutu. Ainakaan häntä ei ole tarkoitettu minulle. Toivottavasti hän on seuraavalle tyttöystävälleen hieman huomaavaisempi kommenteissaan. Ja ehkä onkin, jos todella rakastaa tätä…

        silloin ei kukaan muu loukkaa sinua kuin peilikuvasi.


    • yume

      Kyse on tod.näk. vain skorpionin luonteesta, hänen tarkoituksenaan ei mahdollisesti ole loukata sinua. Itse olen skorpioninainen ja huomaan usein jälkeenpäin sanoneeni ihmisille vitsillä asioita, jotka oikeasti ovatkin loukanneet heitä. Jos miehesi on oikeasti järkevä ihminen, hän varmasti yrittää muuttaa käyttäytymistään jos sanot tästä hänelle. Tilanne voi olla hankalampi jos miehelläsi on ylpeä luonne, mikä ei ole harvinaista skorpioneilla, pikemminkin hyvin yleistä. Itse olen yrittänyt itsenäisesti muuttaa käyttäytymistäni huomatessani ihmisten ilmeet 'vitsin' jälkeen. Joten älä huolehdi vaan yritä udella mieheltäsi hänen sinua loukkaavasta huumorintajustaan, vastaus voi nimittäin olla huomaamattomuus.

    • Minervo

      Olen kokenut aivan vastaavaa käytöstä skorpiooni miesystävältäni. Olen tuntenut hänet 8v. ja meidän piti mennä avioon mutta nyt on tosiaan katkon paikka. Muuten tosi hyvä ja tekevä mies mutta sitä ilkeyttä ei kestä kyllä kukaan. Olen tullut siihen tulokseen että silloin miehellä ei ole itsetunto kohdallaan kun päästelee suustaan sellaisia sammakoita ja vieläpä olen joutunut kokomaan senkin miten hän on syöksynyt halailemaan aivan vierasta naista simieni edessä. Kaiken lisäksi hän on äärettömän mustasukkainen ettei hyväksy naiseltaan mitään vastaavaa. Harkitse tarkkaan jatkatko. Minä jätin skorpioonini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7691
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      74
      3703
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      56
      1005
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      823
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      708
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe