Onnea!

Laura1

Teillä on erinomainen valmentaja ja tulokset alkavat näkyä.Kärsivällisesti rakentaen pelsut voivat lentää vielä pitkälle:)

10

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häärmäälää

      Lennetään niin pitkälle kuin siiveet kantaa..

      • häärmäälää

        Niin ja kiitos..


    • Kauden korkeatasoisin peli Raksilassa ja vastustaja voitti oikeutetusti. Pelicans oli parempi, selvästi. Onnittelut myös piikkipaikasta sarjassa, siellä kärjessä on kiva olla. Mutta täältä tullaan vielä.

    • ..Onnea minunkin puolesta Pelikaaneille!

      • se pelle

        peesaa muita?


      • haluaisin yhtyä

        sekä Kiekko-Guruun että hänen onnitteluihinsa!

        t. Janne


    • Aravirta..

      ..on näyttänyt että Suomessa on hyviä valmentajia ! Tulee vaan mieleen taas surullisen kuuluisa maajoukkueén uusi valmentaja Shedden..En tarkoita että Aran pitäisi olla maajoukkueessa taas peräsimessä, mutta Suomessa on muitakin hyviä valmentajia. Esimerkkinä juuri Pelicans; keskinkertaisesta materiaalista saa hyvä valmentaja paljon irti.

      • Laura1

        Ei mulla ois mitään sitä vastaan,vaik Ara ois ohjaksis leijonis,mutta JJ on kyl ny se ykkösmies mun silmis.Shedden on varjokuva, vaikka nimellisesti johtaakin.Ainaki toivon,että se on JJ joka ohjaksia pitää maajoukkueessa käsissään. Summanenkin ois ihan kelpo valkku,jos vaan osais noi ihmissuhdehommat paremmin ja lopettais typerät henk.koht.keuhkoomiset=)

        Taidatte muuten olla ny yksin piikkipaikalla:)Miltä se tuntuu, vai onko tämmöstä tapahtunu milloin viimeksi?

        Joka tapauksessa onnittelut!Lukossa on kyllä monta suosikkipelaajaani Kärpistä,mutta aina ei voi voittaa:)


      • muttaa
        Laura1 kirjoitti:

        Ei mulla ois mitään sitä vastaan,vaik Ara ois ohjaksis leijonis,mutta JJ on kyl ny se ykkösmies mun silmis.Shedden on varjokuva, vaikka nimellisesti johtaakin.Ainaki toivon,että se on JJ joka ohjaksia pitää maajoukkueessa käsissään. Summanenkin ois ihan kelpo valkku,jos vaan osais noi ihmissuhdehommat paremmin ja lopettais typerät henk.koht.keuhkoomiset=)

        Taidatte muuten olla ny yksin piikkipaikalla:)Miltä se tuntuu, vai onko tämmöstä tapahtunu milloin viimeksi?

        Joka tapauksessa onnittelut!Lukossa on kyllä monta suosikkipelaajaani Kärpistä,mutta aina ei voi voittaa:)

        pidetään nyt siivet maassa...
        Jokunen vuosi sitten johdettiin sarjaa kymmenen pelatun kierroksen jälkeen ja sitten alkoi jossain vaiheessa armoton alamäki. Nyt en usko, että niin käy. Joukkueesta löytyy tarpeeksi kokemusta käsittelemään asiaa oikein.
        Nautitaan nyt kuitenkin, eikä nosteta odotuksia liian korkealle. Oishan se kuitenkin mahtavaa, jos.......!!!! :D


      • Laura1
        muttaa kirjoitti:

        pidetään nyt siivet maassa...
        Jokunen vuosi sitten johdettiin sarjaa kymmenen pelatun kierroksen jälkeen ja sitten alkoi jossain vaiheessa armoton alamäki. Nyt en usko, että niin käy. Joukkueesta löytyy tarpeeksi kokemusta käsittelemään asiaa oikein.
        Nautitaan nyt kuitenkin, eikä nosteta odotuksia liian korkealle. Oishan se kuitenkin mahtavaa, jos.......!!!! :D

        pessimisti ei koskaan pety;).
        Nauti ny jokatapauksessa ilon hetkistä.Ne on jokaiselle fanille varmasti ansaittuja uskollisesta vuosikausien odotuksesta.Huomisesta kun ei kukaan tiedä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1969
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1291
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1165
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    10. 10
      980
    Aihe