ketkä on menossa alajärven ratsastustallin leirille numero 1?mailatkaa!!!!!!!!!!
leirille
13
3698
Vastaukset
- Heppapöpi88
tarkoitatko sä tätä arto jukantuvan omistamaa tallia?
Jos tarkotat niin mä oon ollu siellä mutta enää en mene.....
Meidän leirin aikaan siellä vaihtu opettajat tiuhaa tahtia...Hepat siellä on yli-ihania...
Jos haluut alajärven ratsastuskoulusta lisää tietoa[Ja totuuksia paikasta ja omistajasta] niin meilaa mulle osoitteeseen
[email protected]
T:Yks alajärvellä ollut vaan..- pollefani
tulin just sieltä leiriltä ja kuulin et se on vankilas.....mut hepat oli parhaita!!!!
- heppapöpi88
Heippa!
Oliko siel viel näitä hepoja?
Flinga
Minttu
Jasu
Jalo
Cami
Kuju
Kapu[En oo varma oliks toi sen lempinimi]
Kuka oli sun hoitsu? - Minä
heppapöpi88 kirjoitti:
Heippa!
Flinga
Minttu
Jasu
Jalo
Cami
Kuju
Kuka oli sun hoitsu?Mun tietääkseni siellä on vielä ne samat hepat...
Siellä on älyttömän ihanat pollet mutta se paikka 0n muuten jo lahoamas.oon ollu parina kesänä siellä mut enää en mee...terveisiä kaikille kivoille tallilikoille sinne!! - pollefani
Minä kirjoitti:
Mun tietääkseni siellä on vielä ne samat hepat...
Siellä on älyttömän ihanat pollet mutta se paikka 0n muuten jo lahoamas.oon ollu parina kesänä siellä mut enää en mee...terveisiä kaikille kivoille tallilikoille sinne!!jeps,nii tiiän siitä omistajasta...mut siä oli tosi kivaa ja aion mennä ens kesänäkin!mun hoitsu oli flinga
- Anonyymi
heppapöpi88 kirjoitti:
Heippa!
Flinga
Minttu
Jasu
Jalo
Cami
Kuju
Kuka oli sun hoitsu?Siellä on jalo vielä mutta muita ei. Mää kuulin siitä että arto on vankilassa... Tai ainakin ollu. Miks?
- Anonyymi
heppapöpi88 kirjoitti:
Heippa!
Flinga
Minttu
Jasu
Jalo
Cami
Kuju
Kuka oli sun hoitsu?On jalo
- Anonyymi
pollefani kirjoitti:
tulin just sieltä leiriltä ja kuulin et se on vankilas.....mut hepat oli parhaita!!!!
Nii onki googlatkaa vaikka ”pekkolantalli arto tuomio” ja se on ihan hirveet ja siitä asti se kyselee ihmisten ikää
- Anonyymi
heppapöpi88 kirjoitti:
Heippa!
Flinga
Minttu
Jasu
Jalo
Cami
Kuju
Kuka oli sun hoitsu?On siel Jalo viel
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on jalo vielä mutta muita ei. Mää kuulin siitä että arto on vankilassa... Tai ainakin ollu. Miks?
Se käytti hyväks 13v tyttöä ja viel seksuaalisella taval ja kaikel mahollisin tavoin
- Anonyymi
Siellä nykyään heppoina on
Köpi
Jalo
Jatsi
Vale (Valentina)
Mille
Marsa
Ninni
Tiko
Rumba
Noora
Ja opettajina ellu ja erika
Talli tyttöinä mm. Viivi, Aamu, Elsa
Ja tietenki iki-ihana tallikissa Madde- Anonyymi
Nykyään siel on
Jatsi
Vale
Köpi
Tiko
Jalo
Ja sit on ollu Kassu hetki sit mut se myytiin aika nopee ja rumba oli ihan paras mut mun lemppari on nyt Tiko - Anonyymi
Siel heppoinq nykyää
Josu
Noora
Tiko
Valentina
Jatsi
Jalo
Köpi
Ja menin eilen Tikolla ja se on kuulemma ainoo joka osaa mennä
Hienosti ja laukkasin sil ja kaikkee ja se on vaa nii ihana ratsastaes ja muutenki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6717477Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435291HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032886- 1662307
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362285- 241834
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401698mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121672Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t51627