fotogeeninen epilepsia?

pesca

Onko joku kuullut tälläisestä? En ole varma onko tuo otsikossa oleva nimi aivan oikea?? mutta tarkoittaa siis sellaista epilepsian muotoa, jossa tajunta katoaa sekunniksi tietynlaisista vilkkuvista valoista, esim.diskossa, auringon valosta jos se vilkkuu puiden läpi jne. Onko täällä ketään joka kärsii tuon tyypisestä epilepsiasta? Kiinnostaisi kuulla millaisia oireita teillä on ollut ja tarvitseeko siihen lääkitystä?

2

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut

itsellä tekee varsinkin välkkyvalot pahaa ja kohtauksia on tullut 2 tietokoneen äärellä tosin silloin ei ollut lääkitystä tietääkseni lääkitystä tarvitaan jos kohtauksia ilmenee enemmän kuin yksi

• Thimox

etsin kaveria joka sairastaa epilepsiaa asun salossa voin kertoa paljon fotogeenisesta epilepsiasta minulla on ollut se 12 vuotta olen tällä hetkellä 18 vuotta. fotogeeniseen epilepsiaan on lääkitys ja se voi parantua murros iän aikaan siihen ei välttämättä tarvitse lääkitystä jos se pysyy hallinnassa ilman lääkitystä lääkitystä ei kannata lopettaa itse kokeilin sitä ja melkein lähti henki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4333
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2995
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2888
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2683
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2631
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2595
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2239
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2005
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1683
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1537
    Aihe