Taas on näköjään avattu uusi pizzeria tuohon nepaliin ärrän viereen. Lieneekö Pizza-Peku aukaissut ? 
Niin tai näin, en ennusta kovin pitkää ikää sille(kään) paikalle...
Uusi pizzapaikka
18
2389
Vastaukset
- kaapunnipoeka
Tavataannii siellä kymmene vuoje jäläkee torstaena kello kuus.
 - Nyyh nyyh
No minkä takia tuohonkin pitää taas suhtautua noin negatiivisesti?? Eikö tuon luulis olevan hyvä asia, että palvelut Neulamäessä lisääntyy?? Vai mitä häh?!
- Ihmettelevä miekkonen
Että kun Hunterista saa käsittääkseni pizzoja, ja Mänty-Grilliltä saa pizzoja, niin ei nyt parhaalla tahdollakaan voi ennustaa menestyvää bisnestä. Ei niitä lättyjä määräänsä enempää syödä....ja siinä paikassa on yks jos toinenkin kokeillut onneaan.
Pitäisikö vähitellen keksiä jotain uutta ? 
 - Anonyymi
Pizzaa....
 - Anonyymi
Kuopiossa riittää näitä sarjayrittäjiä jotka aina uudella nimellä aloittavat kun edellisestä on maine mennyt.
 - Anonyymi
Pitsaa robotin tuomana
- Anonyymi
Pitsamäki pitemmäksikin ajaksi.

- Anonyymi
oho-pitsaa
 - Anonyymi
Eikös siellä palanut vähän aikaa sitten?
 - Anonyymi
Taas pitää pitsakeskustelua nostaa ylös
 - Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
 - Anonyymi
ahaa
 - Anonyymi
Tilaan nimittäin pitsan. Perhekoon pitsan tai kaksi normaalia ja syön itse kaikki.
 - Anonyymi
Tilaan nimittäin pitsan. Perhekoon pitsan tai kaksi normaalia ja syön itse kaikki.
 - Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
 - Anonyymi
Tähän on nyt tultu
 - Anonyymi
Taas pizzaperjantai!
 - Anonyymi
Sunnuntai pitsapäivä

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245201Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814935"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste703392Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072966Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242292Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371728- 991289
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.781280Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741000Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96927