Haluan oikaista muutaman täällä olleen virheellisen tiedon Winclubin toiminnasta.
Winclub ei ole koskaan antanut minkäänlaisia takeita mistään tuotoista sijoituksille eikä ole koskaan luvannut, että edes aloituspääomaa saisi koskaan pois. Mikäli joku Winclubin jäsen on antanut ymmärtää, että Winclubista saisi jonkinlaista tuottoa rahoilleen tai edes omat sijoituksensa pois, niin tämä on kyseisen yksittäisen klubilaisen oma virhe ja jos joku kokee joutuneensa tällä tavoin petetyksi, niin rahoja pitää karhuta takaisin yksittäiseltä virheellistä tietoa levittäneeltä jäseneltä.
Täällä on esitetty myös perättömiä väitteitä siitä, että Winclub kävisi oikeasti valuuttakauppaa oikeilla valuutoilla. Tämä on virheellinen käsitys, sillä Winclub on eräänlainen peli, jossa käydään valuuttakauppaa vain virtuaalisilla valuutoilla. Missään Winclubin säännöissä ei lue, että valuuttakauppaa käytäisiin muuta kuin virtuaalimaailmassa bitteinä.
Winclubin varsinainen liikeidea ei ole käydä valuuttakauppaa vaan myydä kiinnostuneille FxTrader Signals ohjelmistoon käyttöoikeuksia samaan tapaan kuin vaikka Microsoft myy käyttöoikeuksia Windows Vista käyttöjärjestelmä ohjelmaan. Eli tällaisessa ohjelmistokaupassa ei ole mitään laitonta. Toinen Winclubin liikeidea liittyy siihen, että lisensseillä käydään kauppaa virtuaalisesti Winclub-pelissä, mutta mukaan peliin päästäkseen tällainen lisenssi pitää ostaa oikealla rahalla sillä hinnalla mikä on lisenssin Winclub-pelin päivän hinta. Luonnollisesti Winclub-pelin markkinointiin on yhdistetty myös pyramidia muistuttava palkkiojärjestelmä uusien pelaajien värväämisestä, sillä muissa verkostoissa tällainen on havaittu tehokkaimmaksi tavaksi houkutella mukaan uusia jäseniä.
Winclubia tuleekin pitää sellaisena tietokonepelinä, jonka käytöstä ihmiset maksavat asianmukaisen korvauksen eikä minään oikeana sijoitustoimintaa valuuttakauppaan harrastavana kerhona. Samalla tavalla ne ihmiset maksavat esimerkiksi Windows Vistan Business lisenssistä 400 euroa tai AutoCAD lisenssistä 4000 euroa kuin FxTrader Signals -ohjelmiston lisenssistä kohtuu summan. Samoin myös esimerkiksi Halo2 -pelin pelaaminen maksaa joka kuukausi tietyn summan pelaajalle samaan tapaan kuin Winclub-pelissä mukana oleminen.
Eli jos joku on pitänyt Winclubia jonain muuna kuin ajanvietepelinä ja viihteenä johon osallistumisesta saa maksaa käyvän hinnan, niin saa syyttää vain omaa ajattelemattomuuttaan. Rikosilmoituksia on ei kannata kenenkään tehdä sillä tyhmyydestä sakotetaan.
Winclub väärinkäsitys.
10
2798
Vastaukset
- LOL Jeees!
JÄÄTÄVÄN hyvä!
Tekee RUMAA jälkeä!
Aivan silkkaa BETONIA!- Vc värvääjä
Keväällä alkoi se hillitön värväys tällä palstalla ja samassa vastustus.
Jos WC olis pitänyt matalaa profiilia se voisi vieläkin toimia.
Nyt on taru loppu.
- Klubilainen
...
- AdaFlink
... teidän seli...seli...selityksenne firmanne toiminnasta muuttuvat päivittäin?
Eli se teidän valuuttakauppanne onkin nyt sitten peli? Olen väittänt, että Winclubissa on paljon samoja piirteitä, kuin tuomitussa WGI-toiminnassakin. Kiitos, kun noin reilusti kerrot minun olleen täysin oikeassa väittämissäni/epäilyissäni. Noin vilpitöntä tunnustusta oikeassa olemisestani en ole saanut pitkiin aikoihin. Kerran vielä kiitoksia.
Seuraavaksi teidän kannattaa alkaa tutustumaan WGI-tuomioihin. Aloittakaa lähempi tarkastelunne arpajais- ja rahankeräyslaista. Lukekaa molemmat sekä vanha että uusi laki.
Ja mitaan ette voi...- kuvittelee
olevansa hauska. :)))
- AdaFlink
kuvittelee kirjoitti:
olevansa hauska. :)))
... olevani hauska?
Jos Winclubin valuuttakeinottelu onkin virtuaalinen peli, niin esim. verotuskäytäntö muuttuu ihan kokonaan.
Ja mitaan ette voi...
- JUSU
Tälläista ja jopa winclubia parempaa tuottoa winclubilainen (tai voiko jo sanoa ex-klubilainen) on minulle tarjoamassa.
http://www.globalpensionplan.net/
Sisäministeriöterveisin
JUSU Jo 2007 syksyllä kerrottiin tämä WCn ominaisuus mihin taas oikeudenkäynnissä palataan.
LASKENNALLISIA tuottoja kuten Kailajärvi itse vahvistaa.- Hannun tekstiä
Tuo vaikuttaakin Hannun kirjoittamalta tekstiltä. Hänen tiedetään tunteneen tämän palstan hyvin, sillä hän värväsi täältä yhtiökumppaninsakin.
- Vistaclub
Olin kyllä tyhmä kun otin Microsoftin Vistan käyttööni, mutta en niin
tyhmä, että olisin lähtenyt Winclubiin mukaan......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797