Perjantaina tuli biletettyä synttäreitä.
Lauantaiaamuna herään yksin mökiltä sammuneena, kaikki muut on häippäseet kotia. Ihan kamala kankkunen. Rupesin tärisemään ja märisemään yhtäkkiä kun luulin että perheenjäseneni ovat kuolleet tai heitä ei oikeasti ole olemassa. Meinasin pimahtaa. Sitten yhtäkkiä tajusin että eihän tässä mitään hätää ole.
Ja ei, en käyttänyt mitään huumeita, vaan ihan normaalia viinanpirua ja tupakkaa. Silläkin voi saada aikamoiset psykoosit itselle.
Ei enää koskaan sitä samaa tunnetta.
3
1602
Vastaukset 3
- kannattaisi ehkä
ryhtyä raittiiksi?
- nyt, mutta
kunhan nuo kauhut ovat unohtuneet jatkat vielä monta kertaa, sillä olet kovin nuori. Tosin nuorena tehty päätös raittiudesta voi antaa sinulle paljon paremman elämän. Täysraittius ei ole kirosana etkä jää mistään paitsi, noo ehkä krapuloista, alemmudentunnosta, katumisesta, vääristä lupauksista, itsepetoksesta. Niitäkin toki tarvitaan, mutta ovat niin rankkoja kokemuksia, etten toivoisi kenellekään. Minulla on vuosien kokemus näistä ja nyt tarvitsen jo hoitoa ongelmiini, vaikka kielsin avun tarpeen liian pitkään.
- Estelle80
Pahin viinapsykoosi oli kun sydän laukkas, pelkäsin kuolevani mut sit toivoinki sitä, sit taas pelkäsin - toivoin - pelkäsin.. Meni siinä pari tuntia ennenku tuli vähän normaalimpi olo ja tunsin itseni täys idiootiks. Noh, idioottihan olinkin, kun olin mennyt juomaan itselleni moisen krapulan ja meinasin flipata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611650- 291275
- 851108
- 43925
- 95878
- 67855
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15809Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19755Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735- 116711
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151669Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t79633- 4632
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19576
- 46568
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25561Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔33558