Edelliseen aloitukseen liittyen: Rakastuvatko skorpionit nopeasti vai voiko se viedä aikaa? Pitääkö huolestua, jos skorpioni ei ole "rakastunut" heti, vaan sanoo "tykkäävänsä". En kyllä minäkään ole sanonut rakastavani vaan vain tykkääväni, vaikka minulla tunteita riittääkin. Hän kyllä haluaa viestitellä ja soitella jatkuvasti ja valittelee, että miksi minä en koskaan soita hänelle vaan hän aina minulle ja suunnittelee tapaamisia eteenpäin.
edelliseen liittyen
häkeltynyt kalat-nainen
3
594
Vastaukset
- on ehkä
hidas liikkeissään ja odottaa toiselta myöskin osoitusta tunteista
- sinä et ole mikään
"kalat nainen" vaan ihan ehta nainen, eikä miesystäväsi ole mikään "skorpioni", vaan ihan ehta ja elävä mies.
Luuletko todella että jokaisella skorpionilla on tuollaisia mielenterveysongelmia jossa ei luoteta kehenkään? Ei todellakaan ole.
Jos haluat ihan oikeasti saada apua tähän mielenterveysongelmaasi, painu parisuhde palstalle tai psykologia palstalle, koska tämä ongelma on mielenterveydellinen, ei astrologinen!- alkuper kirj
Olet varmasti oikeassa :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851588Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251299- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?61869Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765