Olen tapaillut n.2kuukautta skorppari miestä,ollaan nähty satunnaisesti yleensä viikonloppuisin. Hän on erittäin ihana,hellä ja huomaavainen aina kun nähdään..ja siitä huokuu aivan erityistä energiaa??en ole kokenut sellaista kenenkään muun kanssa,mutta itse ongelmaan...hän on tehnyt useasti "oharit",jos ollaan sovittu jotain, hänestä ei kuulukaan mitään ei ehkä edes pariin päivään. Ymmärrän kyllä sen jos on jotain muuta menoa tai ei vain jaksa nähdä mutta se kun ei ilmoita mitään itsestään se loukkaa!
Joten lopetin juuri tapailun,laitoin viestin etten halua enää nähdä :( ..ja nyt tuntuu niin pahalta,ja vähän kaduttaakin enkä enää sitä voi perua!
Onko tuollainen toiminta ihan yleistä skorppareille,vai oliko ne juuri vinkkejä minulle ettei halua minua??hän on kyllä antanut ymmärtää teoin ja sanoin että pitää minusta..mutta mutta..
voisiko joku neuvoa ymmärtämään mistä olisi kysymys?en elä mitenkään horoskooppien varassa mutta jos täältä saisi edes jotain selvyyttä..
Teinkö
6
1337
Vastaukset
- oikein teit
Tapailin skorpionimiestä viime keväänä, joka teki samaa. Ei mikään ärsytä niin paljon kuin että toinen ei pidä lupauksiaan ja häviää muutamiksi päiviksi. Sitoutumiskammoinen. En sitten ole enää tapaillut. Ei se varmaan ihan skorpionilla selity, koska nyt tutuistuin skorpioniin, joka pitää lupauksensa jne. Oikein teit.
- ap.
Se on tosiaankin ärsyttävää :(!Olet luultavasti oikeassa tossa sitoutumiskammossa,en ole vaan vaatinut häneltä mitään tai edes kysynyt tulevaisuudesta? että sen puolen häntä ei pitäisi kovinkaan ahdistaa.
- ??????????
....PERHE!!!! Kaikkee paskaa te uskotte.
- ap.
Ei ole..sen tiedän varmasti :)! Kyllä tähän käyttäytymiseen on ihan joku muu syy.
- ??????????
ap. kirjoitti:
Ei ole..sen tiedän varmasti :)! Kyllä tähän käyttäytymiseen on ihan joku muu syy.
Satunnaisesti ja viikonloppuisin ja olet varma???? Tosi kannattavaa...
- miu
Skorpionithan on tunnetusti rehellisiä ihmisiä. Itse skorpionina en ymmärrä sen miehen toimintaa. Eli ei varmaankaan yleistä...Oikein teit, kun jätit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233690
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521491- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621221Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184