Olen tapaillut n.2kuukautta skorppari miestä,ollaan nähty satunnaisesti yleensä viikonloppuisin. Hän on erittäin ihana,hellä ja huomaavainen aina kun nähdään..ja siitä huokuu aivan erityistä energiaa??en ole kokenut sellaista kenenkään muun kanssa,mutta itse ongelmaan...hän on tehnyt useasti "oharit",jos ollaan sovittu jotain, hänestä ei kuulukaan mitään ei ehkä edes pariin päivään. Ymmärrän kyllä sen jos on jotain muuta menoa tai ei vain jaksa nähdä mutta se kun ei ilmoita mitään itsestään se loukkaa!
Joten lopetin juuri tapailun,laitoin viestin etten halua enää nähdä :( ..ja nyt tuntuu niin pahalta,ja vähän kaduttaakin enkä enää sitä voi perua!
Onko tuollainen toiminta ihan yleistä skorppareille,vai oliko ne juuri vinkkejä minulle ettei halua minua??hän on kyllä antanut ymmärtää teoin ja sanoin että pitää minusta..mutta mutta..
voisiko joku neuvoa ymmärtämään mistä olisi kysymys?en elä mitenkään horoskooppien varassa mutta jos täältä saisi edes jotain selvyyttä..
Teinkö
6
1257
Vastaukset
- oikein teit
Tapailin skorpionimiestä viime keväänä, joka teki samaa. Ei mikään ärsytä niin paljon kuin että toinen ei pidä lupauksiaan ja häviää muutamiksi päiviksi. Sitoutumiskammoinen. En sitten ole enää tapaillut. Ei se varmaan ihan skorpionilla selity, koska nyt tutuistuin skorpioniin, joka pitää lupauksensa jne. Oikein teit.
- ap.
Se on tosiaankin ärsyttävää :(!Olet luultavasti oikeassa tossa sitoutumiskammossa,en ole vaan vaatinut häneltä mitään tai edes kysynyt tulevaisuudesta? että sen puolen häntä ei pitäisi kovinkaan ahdistaa.
- ??????????
....PERHE!!!! Kaikkee paskaa te uskotte.
- ap.
Ei ole..sen tiedän varmasti :)! Kyllä tähän käyttäytymiseen on ihan joku muu syy.
- ??????????
ap. kirjoitti:
Ei ole..sen tiedän varmasti :)! Kyllä tähän käyttäytymiseen on ihan joku muu syy.
Satunnaisesti ja viikonloppuisin ja olet varma???? Tosi kannattavaa...
- miu
Skorpionithan on tunnetusti rehellisiä ihmisiä. Itse skorpionina en ymmärrä sen miehen toimintaa. Eli ei varmaankaan yleistä...Oikein teit, kun jätit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982