Mikä pari on sopivin Neitsyelle, ja mikä huonoiten sopiva??
Paras pari Neitsyelle?
14
10697
Vastaukset
- muutama...
Omasta kokemuksesta voin sanoa että leijonan kanssa suhde toimi erittäin hyvin vaikka se sitten päättyikin,sitä kesti pari vuotta.Samat ajatusmaailmat ja otettiin toisemmme huomioon erittäin hyvin joka pvä :) !
n.vuosi sitten loppui suhde jousimieheen sitä kestikin useamman vuoden mutta en suosittele!!seksi sujui,mikään muu ei :(! Muuttui aika alussa jo liian arkiseksi ja tylsäksi...
Ja nyt on kierroksessa skorpioni...aah,tässä vaiheessa vielä ihanaa ;) !- Neitsytmies
Olen ollut jonkinaikaa leijonan kanssa ja toimii ihan mukavasti. Samat ajatusmaailmat.
Jotain silti kyllä puuttuu. Tiedämme ettei suhteemme tule kestämään pitkään, niin paradoksaalista kuin vain onkin. Taitaa toimia paremmin ystävyystasolla.
- Helmi,MTV3
sivuilta. Siellä on tosi hyvin merkit mitkä sopii ja mitkä ei. En nyt muista mikä oli parhaiten sopiva, mut veskarin kanssa ei olleskaan. Tiedän myös pari neitsyt-veskari pari...katastrofi. sorry!
- Neitsykkä
Rapu sopii parhaiten.
- neitsyt....
SKORPIONI EHDOTTOMASTI PARAS. Vesimies ei sit millään.
- Jetsy
on ehdottomasti skorppiooninainen... ei ainakaan mies pysty ilman enää olemaan.. kun on kerran sortunut skorppiooniin ja suhde senkun paranee kokoaajan ja seksielämä on aivan mahtavaa .. verrattuna moneen muuhun tähtimerkkiin.. eli jos annat tilaa ja luotat neitsyt mieheen kaikki menee paremmin kuin hyvin.. lopulta se ei pääse sinusta eroon millään vaikka haluaisikin.. kokemusta on...kiihkeä suhde on kestänyt jo vuoden verran.
- neiti neitsyt
Rapu sopii parhaiten! Hyvin todettu :)
- neuvo
Kun testaat kunkin merkin ihan itse henk. koht., niin tiedät, mikä Sinulle sopii. Ei ne luonnehoroskoopit mitään perimmäistä totuutta kerro! Tosiasiahan on että kunkin merkin kanssa aikansa kestää.
- perus-neitsyt
..paras vaihtoehto on jousimies ja huonoin ehdottomasti skorppari...
- nmmm
ei hassumpi ole myöskään vaaka,vaikka sen kans on vähän tasapainottelua`,mut hyvä seuran pitäjä(")
- saa nähdä kuin nopeasti tul...
Siinähän se olikin jo tiivistettynä. Itse olen kalat(n) ja miesystäväni on neitsyt. Olemme seurustelleet muutamia kuukausia. Suhde on kuitenkin tällä hetkellä aika karikolla. Jos vielä tästä löytyy yhteistä tulevaisuutta niin täytyy sanoa, että kalat-neitsyt on hyvä yhdistelmä. Jos juttu jää tähän.. niin voin sanoa, että mitään en kadu!:) Kaikkea täytyy kokeilla!
- neitsyet
Meit on kaksi neitsyttä mies ja nainen ja ollaan pärjätty hyvin neljän lapsen kanssa yhteensä 30 vuotta. Tuskin koskaan riidellään ainoastaan seksi tarpeet ei kohtaa riittävän usein.
- keskiyöncauboi
Olen Neitsyt Mies.
Ollaan oltu 37,5 vuotta naimisissa ja vuosi kihloissa ,eikä mitään suurempaa ole ollut ja aina vaan paranee - Ylläpidä elämää
Neitsytmiehelle paras kumppani on hän itse.
Neitsyen on syytä pysytellä yksiksensä, se ylläpitää elämää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822