MIkä mies on Cristian Valtanen ja valuuttakauppa.com?
Onko kukaan toimeksiantoja tehnyt ja olisi mukava
kuulla asiallisia kommentteja "heidän" toiminnasta?
valuuttakauppa.com
3
2560
Vastaukset
- Tiuskea Rakki
Katselin tuota sivustoa viikko sitten ja ja ainakin selittelysivulla 2 ollaan pahasti metsässä:
Kohta 1: Pörssissä tehdään superlyhyttä kauppaa ihan samalla tavalla kuin valuuttakaupassa. Tietysti valuuttakaupassa ollaan vielä isompien poikien kanssa tekemisissä -- pikkutekijällä mitään sanomista kun joku paiskaa parisataa miljoonaa kerralla laitaan...
Kohta 2: Valtanen ei varmaan koskaan ole kuullut osakkeiden shorttaamisesta?
Kohta 3: Osakemarkkinoillekin saa otettua kyllä vipua ihan niin paljon kuin sielu sietää. Eri asia miten paljon välittäjä antaa taviksen ottaa vipua... - taipei
Ainakin multa vei rahat,eikä suostu palauttamaan.
- Alfrediiiiiiiiiiiiii
herra valtanen asuu mun naapurissa ja ajelee läpimädällä ja ikälopulla E-mersulla. kyljissä on tosin isot mainokset "Triplaa rahasi vuodessa! valuuttakauppa.com."
kai oot taipei tehny rikosilmotuksen? jos haluut herran osotteen niin laita viestiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139112Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893710- 202173
- 861367
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1081084
- 551053