Olen kysynyt ennenkin täällä, mutta kunnon vastauksia en ole saanut. Eli minua vaivaa pahanhajuinen hengitys joka mielestäni haisee aika voimakkaalle, en osaa kuvailla sitä. Sellaiselle happaman imelälle. Ei ole hammaskiveä..eikä ientulehdusta. Harjaan hampaat,putsaan kielen ja käytän lankaa ja sb12 suuvettä, ei apuakuin hetken. haju tuntuu silti läpi ja suu maistuu pahalta. Haistan itse kun puhun jollekin niin myös sen hajun.
Kävin korva-kurkkulääkärissä ja muuta vikaa ei nähnyt kuin että lievä punoitus nielussa ja määräsi hapon esto lääkitystä. olen sitä nyt syönyt ja tuntuu että merkittävää apua ei ole ollut. Kurkku tuntuu kyllä välillä aamuisin kipeältä ja on rykimisen tarvetta puhuessa. Miten kauan kestää, että lääke vaikuttaa ja onko kenelläkään kokemusta että olisi auttanut pahaan hajuun? Olen nyt vissiin sitten matkalla vatsatähystykseen....löytyyköhän sielläkään mitään. =(( Helico testi ja keliakia testit otettu ja negatiiviset verestä.
Mistä sairauksista johtuu pahanhajuinen hengitys?
5
1902
Vastaukset
- valskaa
Yksi mahdollisuus on ett mahan portti valskaa, ja mahakaasut pääsevät nousemaan yölös suuhun.
Se haju on kyl ällöttävä, kanssaihmiselle, kuin avopaskahuusi olis nokan alla.
No kunhan käyt siiä tähystyksessä, siinä pitäisi selvitä tämä juttu. Lääkärisi antaa siihen ohjeet. Jos et niillä mieleistäsi hoitovastetta saa, kokeile aloe verageelijuomaa. Meidän tapauksessa se auttaa parhaiten, ellei halua mennä leikkaukseen. En tiedä, millaisia tuloksia leikkauksista saadaan. - jjjjjjjjjjjjjjjj
Voisiko vika olla kuitenkin nielurisoissa. Jos niissä on krooninen tulehdus, hengitys voi haista pahalle. Asiaan auttaa vain niiden poisto. Ehkä jonkin ajan päästä voisit hakeutua uudestaan KNK-lääkärille.
- ja tosi
Puolisoni haisi kuin viemäri. Lapsikaan ei enää tahtonut mennä hänen syliinsä, kun isi haisee pahalle. Hampaat oli hoidettu, eikä mitään nielutulehduksiakaan ollut. Hygieniapuolesta hän piti hyvää huolta muutenkin. Hän oli kova juomaan maitoa, ja kun kokeeksi maidonjuonti lopetettiin, niin kas kummaa paskanhaju loppui. Kevytjuustoa joskus leivänpäällä, viiliä ja jogurttiakin, mutta ei koskaan enää litroittain maitoa. Siitä se hänen lemunsa tuli ja on pysynyt myös poissa vuosikaudet.
- ops
ja tosi kirjoitti:
Puolisoni haisi kuin viemäri. Lapsikaan ei enää tahtonut mennä hänen syliinsä, kun isi haisee pahalle. Hampaat oli hoidettu, eikä mitään nielutulehduksiakaan ollut. Hygieniapuolesta hän piti hyvää huolta muutenkin. Hän oli kova juomaan maitoa, ja kun kokeeksi maidonjuonti lopetettiin, niin kas kummaa paskanhaju loppui. Kevytjuustoa joskus leivänpäällä, viiliä ja jogurttiakin, mutta ei koskaan enää litroittain maitoa. Siitä se hänen lemunsa tuli ja on pysynyt myös poissa vuosikaudet.
Eli lääkkeet ei ole ainakaan auttaneet. Röyhtäyksiä tulee pitkin päivää syömisen jälkeen. juuri sellaisia oksennuksen makuisia välillä. Mikä lääke tähän on auttanut. Äidilleni on tehty tähystys joskus ja hänellä oli muistaakseni löysä mahanportti ja lisäksi b-vitamiini ei imeydy ollenkaan. Hänellä ei vain ole koskaan ollut tätä hajua. =( Kävin myös keväällä korvalääkärillä ja silloinkaan ei ollut proppuja. Nielurisat leikattu v.2002,ei ollut apua ongelmaan.
- ops
ops kirjoitti:
Eli lääkkeet ei ole ainakaan auttaneet. Röyhtäyksiä tulee pitkin päivää syömisen jälkeen. juuri sellaisia oksennuksen makuisia välillä. Mikä lääke tähän on auttanut. Äidilleni on tehty tähystys joskus ja hänellä oli muistaakseni löysä mahanportti ja lisäksi b-vitamiini ei imeydy ollenkaan. Hänellä ei vain ole koskaan ollut tätä hajua. =( Kävin myös keväällä korvalääkärillä ja silloinkaan ei ollut proppuja. Nielurisat leikattu v.2002,ei ollut apua ongelmaan.
eli olen viikon verran popsinut happosalpaaja lääkkeitä ja alussa ei ollut vaikutusta,mutta nyt tuntuu,että röyhtäisyjä tulee vähempi ehkä. Vaikka aamulla kyllä tuntui kurkussa vähän karhealta ja polttavalta. Olen tehnyt nuolaisu testiä ja tuntuu että haju on ehkä hieman miedompi. Toivotaan,että olisi apua refluksiin. Todella,lääkäri sanoi,että kurkussa punoittaa. Mietinkin,että voiko tuollainen punoitus olla samanlainen merkki tulehduksesta kuin esim. hammaskivi tai ientulehdus....siis aiheuttaa pahaa hajua. Jos se nyt on paranemaan päin kun röyhtäisyjä tulee vähempi. Onko kellään ollut närästyslääkkeistä apua pahanhajuiseen hengitykseen?
Kävin tähystyksessäkin ja niiden tuloksen tulee 3vk päästä, eli onko keliakiaa tai helikoa. Toivon vain että vaiva lähtee koska kenelläkään perheeni jäsenellä ei samaa hajua ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673